Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – головного спеціаліста відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації КМДА (категорія «В»)

05
вересня середа
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року №889-VII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648) в Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (1 посада).

Оголошення на сайті Нацдержслужби розміщено 07.08.2018 № 96130.

Умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – головного спеціаліста відділу формування та обліку реєстраційних справ управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу:

- приймає в установленому порядку реєстраційні справи, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційні справи або документи для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

- забезпечує в установленому порядку облік та зберігання реєстраційних справ, які формуються державними реєстраторами Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та реєстраційних справ або документів для долучення до реєстраційних справ, які надходять від державних реєстраторів прав на нерухоме майно, акредитованих суб’єктів, нотаріусів або уповноважених осіб фронт-офісу, що забезпечували прийом, зберігання та видачу документів, поданих для проведення державної реєстрації прав;

- забезпечує ведення журналу обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ;

- забезпечує доступ до документів реєстраційної справи в паперовому та електронному вигляді відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

- головний спеціаліст відділу є посадовою особою із зберігання реєстраційних справ.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад 4800,00 гривень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24);

2) інші надбавки, доплати та премії – відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються по 31 серпня 2018 року до 1700

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх,

кабінет №14 (сектор управління персоналом).

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, проведення конкурсу «05» вересня 2018 р. о 1000 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Білич Наталія Миколаївна

489-87-82

kadrydpr@gmail.com

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

2. Досвід роботи

Не обов’язково

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача)

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

2. Необхідні ділові якості

- здатність концентруватись на деталях;

- навички контролю;

- аналітичні здібності;

- оперативність;

- уміння визначати пріоритети;

- навички розв’язання проблем

3. Необхідні особистісні якості

- дисциплінованість;

- комунікабельність;

- відповідальність;

- емоційна стабільність;

- надійність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Законів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

 

Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером:(044) 366-80-13