Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Вакансія на зайняття посади державної служби – головного спеціаліста відділу звернення громадян та доступу до публічної інформації управління організаційних питань, узгоджень та контролю за виконавською дисципліною Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

08
січня неділя

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу звернення громадян та доступу до публічної інформації управління організаційних питань, узгоджень та контролю за виконавською дисципліною

Посадові обов’язки

Здійснення своєчасного опрацювання запитів на інформацію, поданих відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Сканування вхідної та вихідної документації, тощо.

Своєчасна передача публічної інформації для подальшого оприлюднення на Порталі відкритих даних та на офіційному веб-сайті Департаменту.

Моніторинг повноти та своєчасного оприлюднення публічної інформації на Порталі відкритих даних та на офіційному веб-сайті Департаменту.

Координація роботи структурних підрозділів по виконанню ними доручень та підготовки документів з визначеними термінами виконання (надання необхідної методичної допомоги співробітникам структурних підрозділів Департаменту містобудування та архітектури).

Підготовка і систематичне надання структурним підрозділам Департаменту інформаційних матеріалів, письмових нагадувань – попереджень про закінчення термінів виконання контрольних документів.

Забезпечення організації особистого прийому громадян у відділі, а також прийому громадян керівництвом Департаменту, згідно з графіком прийому.

Забезпечення захисту персональних даних громадян, шляхом заповнення поля «Гриф» при реєстрації звернень та запитів в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва».

Розгляд та підготовка відповідей на запити та звернення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, громадських об’єднань, народних депутатів та депутатів місцевих рад, адвокатів, фізичних та юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців з питань, що відносяться до компетенції відділу.

Ведення журналу обліку телефонних звернень на «гарячу лінію».

Умови оплати праці

Посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Відповідно до пункту 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05 2022 № 2259-IX, особа, яка претендує на зайняття посади має подати:

- заяву;

- заповнену особову картку встановленого зразка;

- копії документів, що підтверджують наявність у неї громадянства України;

- копії документів про освіту та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства.

Документи приймаються до 08.01.2023 на електронну пошту: [email protected]

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Єсипенко Галина Юхимівна,
(044)2786127, (044)2781985

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Досвід роботи не потребує

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]