Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Вакансія на зайняття посади державної служби в Управлінні з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

04
травня четвер
30
травня вівторок

Вимоги
на зайняття посади головного спеціаліста сектору документообігу та контролю Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Приймання, формування документів/справ, відповідно до вимог та їхзберігання.

Створення номенклатури справ.

Систематизує і розміщує справи, веде їх облік.

Бере участь у роботі з експертизи наукової і практичної цінності архівних документів.

Стежить за станом документів, своєчасним їх відновленням, додержанням у приміщеннях архіву умов, необхідних для забезпечення їх збереження.

Готує необхідні дані для складання звітності щодо роботи архіву.

Вживає заходів щодо використання в роботі сучасних технічних засобів.

Формування описів документів тимчасового та постійного зберігання.

Оформлення актів про вилучення для знищення документації та затвердження документів в Державному архіві м. Києва.

Умови оплати праці

Посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Відповіднодо пункту 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05 2022 № 2259-IX, особа, яка претендує на зайняття посади має подати:

  • заяву;
  • заповнену особову картку встановленого зразка;
  • копії документів, що підтверджують наявність у неї громадянства України;
  • копії документів про освіту та досвід у роботі згідно з вимогами законодавства.

Прийом документів

Документи приймаються на електронну пошту:
[email protected]

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Петрушенко Юлія Анатоліївна
+38 (044) 481-47-21;

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Ступінь вищоїосвіти – не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра.

2.

Досвід роботи

  • Досвід роботи в архівних установах від 3 до 5 років;
  • Знання архівної справи, правил прийому, формування, зберігання документів;
  • Створення номенклатури справ;
  • Знання порядку розроблення описів документів тимчасового та постійного зберігання;
  • Знання правил оформлення актів про вилучення для знищення документації.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

Не вимагається

5.

Цифрова грамотність

Впевнений користувач ПК.

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Бажаний досвід у системі документообігу «АСКОД»

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]