Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Що таке петиція до КМР та як її створити?

Електронна петиція – це особлива форма колективного звернення громадян до Київської міської ради через сайт Київради, або сайт громадського об'єднання, що проводить збір підписів на підтримку електронної петиції і отримало від Київської міської ради програмне забезпечення, необхідне для збору підписів на підтримку електронної петиції.

Петиції можуть стосуватися будь-якого питання, яке відноситься до компетенції Київської міської ради, Київської міської державної адміністрації та їх структурних підрозділів. Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор), тому слід дотримуватись правил оформлення петиції. Детальніше про порядок подання та розгляду електронних петицій читайте у Рішенні КМР №103/2006 від 8 жовтня 2015 р..

Як подати електронну петицію:

  • Авторизуватися через офіційний сайт Київської міської ради, або на сайті громадського об'єднання (за допомогою Bank-ID, «Картки Киянина», електронного цифрового підпису або безпосередньо на сайті);
  • Пройти верифікацію;
  • Вказати заголовок петиції;
  • Викласти суть електронної петиції та свої пропозиції щодо вирішення порушеного питання, зазначити про очікуваний результат від реалізації електронної петиції;
  • Вказати прізвище, ім'я, по батькові;
  • Вказати поштову адресу (для отримання письмової відповіді на петицію), а також адресу електронної пошти та контактний номер телефону;
  • Надати фото або відео на розсуд автора, яке ілюструватиме петицію;
  • Надати згоду на роботу згідно з правилами сайту, зокрема, обробку своїх персональних даних.

У разі отримання 10000 підписів протягом 90 днів, петиція буде розглянута відповідальними особами протягом десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду та при можливості виконана, а її ініціаторам – надана офіційна відповідь.

Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, після завершення строку збору підписів  розглядається в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян.


 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]