Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Одноразова адресна матеріальна допомога малозабезпеченим верствам населення міста Києва

Виділення одноразової адресної матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста Києва та киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, передбаченої міською цільовою програмою «Турбота. Назустріч киянам» на  2019–2021 роки, здійснюється відповідно до Порядку надання одноразової адресної матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста Києва та киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах, затвердженого наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.04.2019 № 67, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 08.04.2019 за № 112/2289 (зі змінами) (далі – Порядок).

Матеріальна допомога надається працездатним особам, пенсіонерам та особам з інвалідністю, зареєстрованим у місті Києві, якщо середньомісячний сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередніх шість місяців не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, на одну особу зареєстровану на одній житловій площі в розрахунку на місяць, та киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах (у разі довготривалої хвороби, необхідності проведення складного і дорогого лікування з хірургічним втручанням, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха, катастрофи, пожежі, повені та інших особливих обставин тощо), які вони не можуть подолати без сторонньої підтримки.

До складу сім’ї включаються чоловік, дружина; рідні, усиновлені діти цих осіб віком до 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти до досягнення 23 років і які не мають власних сімей; неодружені повнолітні діти, які визнані особами з інвалідністю з дитинства І та ІІ груп або особами з інвалідністю І групи і проживають разом з батьками.

Для надання одноразової адресної матеріальної допомоги потрібно звернутися з письмовою заявою та відповідними документами (ксерокопії паспорта з даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату його видачі і місце реєстрації, пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, довідки, виданої за формою, визначеною Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 (для внутрішньо переміщених осіб), та додаткові документи, які підтверджують складні життєві обставини, що обґрунтовують потребу в наданні матеріальної допомоги) до управління праці та соціального захисту населення районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) за місцем реєстрації або Департаменту соціальної політики  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Департамент) (проспект Любомира Гузара, 7, м. Київ, 03165).

Відповідно до Порядку Управління та Департамент, до яких надійшла заява про надання допомоги, використовує інформацію про розмір пенсії та державної соціальної допомоги, що виплачується особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю і непрацюючим малозабезпеченим особам, які звернулися за наданням допомоги, з урахуванням даних автоматизованої системи обробки документів з призначення та виплати пенсій, центрального сховища баз даних Міністерства соціальної політики України або даних, які наведені у довідках, виданих органами, що виплачують таким особам пенсії та/або державну соціальну допомогу, у разі не можливості автоматичного отримання органом соціального захисту зазначеної інформації, особа, яка звернулася за наданням одноразової адресної матеріальної допомоги, надає зазначену інформацію особисто.

Згідно пункту 3 Порядку, заява та документи можуть бути подані в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Департаменту або інтегровані з ним інформаційні системи, зокрема, з використанням електронного цифрового підпису).

У разі надходження надісланої з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви без електронного цифрового підпису заявника матеріальна допомога призначається лише після підписання у місячний строк зазначеної заяви. У разі не підписання заяви у зазначений строк подається нова заява.

Також, документи для надання адресної матеріальної допомоги можна направляти через відділення поштового зв’язку.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]