Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Оприлюднення для ознайомлення доопрацьованої на підставі зауважень та пропозицій редакції проєкту рішення Київської міської ради «Про затвердження Змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності»

Відповідно до підпункту 102 пункту «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини дев’ятої статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», частини четвертої статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів влади», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 квітня 2018 року № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», з метою удосконалення системи обліку оплати проїзду та підвищення якості послуг з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності:

1. Затвердити Зміни до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованого у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 24 жовтня 2018 року за № 221/2069, що додаються.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                                                        Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
___________ № ___________

Зміни
до Порядку функціонування автоматизованої системи
обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті
міста Києва незалежно від форм власності

1. У розділі 1:

1) пункт 1.2. викласти в такій редакції:

«1.2. Порядок розроблено відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про автомобільний транспорт", "Про міський електричний транспорт", "Про інформацію", "Про електронні комунікації", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", "Про захист персональних даних", "Про банки і банківську діяльність", "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг", постанов Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373 "Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах", від 23 грудня 2004 року № 1735 "Про затвердження Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом", від 18 лютого 1997 року № 176 "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" та інших нормативно-правових актів.»;

2) абзац п’ятнадцятий пункту 1.4 викласти у такій редакції:

«транспортний термінал – встановлений у рухомому складі наземного засобу або інтегрований з турнікетом спеціалізований комплект обладнання (зокрема валідатори та платіжні термінали), що призначений для реєстрації електронного квитка, перевірки транспортного ресурсу й оплати проїзду та взаємодіє з іншим бортовим електронним інформаційним обладнанням і центром обробки транспортни транзакцій.».

2. Пункт 2.3 розділу 2 викласти в такій редакції:

«2.3. Структура АСОП складається з таких елементів:

програмне забезпечення, що здійснює управління АСОП, забезпечує взаємодію її елементів, обробку даних АСОП;

апаратні, програмно-апаратні комплекси АСОП;

транспортні термінали та їх програмне забезпечення;

інфраструктура обслуговування користувачів – пункти продажу транспортних карток, пункти поповнення транспортних ресурсів, платіжні пристрої, інформаційно-довідковий центр;

комплексна система захисту інформації (далі – КСЗІ) - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації.».

3. У розділі 5:

1) пункт 5.1. викласти у такій редакції:

 «5.1. Оператор має право:

Оператор має право:

надавати послуги з користування та обслуговування елементів АСОП на підставі відповідних договорів про надання послуг в АСОП, які укладає з перевізниками, агентами, банками, фінансовими установами;

здійснювати виготовлення, продаж, розповсюдження, персоналізацію, електронних квитків та носіїв електронного квитка (крім банківської картки,  електронного портативного засобу із встановленим програмним додатком АСОП, туристичної картки).»;

2)  абзац третій пункту 5.2 викласти у такій редакції:

«розробляти та надавати учасникам технічні вимоги щодо приєднання учасників до АСОП;»;

3) доповнити пункт 5.2. новими абзацами четвертим – шостим такого змісту:

«погоджувати надані учасниками технічні вимоги щодо приєднання до АСОП;

розробляти технічні вимоги на оновлення програмного забезпечення АСОП;

погоджувати учасникам технічні вимоги на оновлення програмного забезпечення АСОП;»;

У зв’язку із цим абзаци четвертий-двадцять другий вважати відповідно абзацами сьомим-двадцять п’ятим.

4) абзац сьомий пункту 5.2. викласти у такій редакції:

«забезпечувати функціонування, моніторинг усіх елементів АСОП та в разі виявлення порушень у роботі усувати їх, крім тих порушень у роботі елементів АСОП, які знаходяться у власності або користуванні інших учасників;»;

5) абзац п’ятнадцятий пункту 5.2. викласти у такій редакції:

«забезпечувати  заміну в разі виявлення несправностей не з вини користувача (пасажира) електронних квитків та носіїв електронного квитка, виготовлених оператором;».

4. Пункт 6.2 розділу 6 викласти у такій редакції:

«6.2. Перевізники зобов’язані:

укласти договори про надання послуг в АСОП з оператором;

обладнати рухомий склад міського громадського транспорту, а також станції Київського метрополітену, швидкісного трамваю, фунікулера, міської електрички обладнанням, необхідним для забезпечення роботи АСОП, на підставі технічних вимог розроблених  та наданих або погоджених оператором, забезпечувати функціонування елементів АСОП, які знаходиться в їх власності або користуванні;

розповсюджувати відповідні інформаційні матеріали про АСОП та інформувати користувачів (пасажирів) про правила користування носіями електронного квитка для оплати проїзду;

забезпечувати необхідне постійне електроживлення всіх елементів, які задіяні в роботі АСОП та знаходяться в їх власності або користуванні;

здійснювати щоденну перевірку технічного стану обладнання, необхідного для забезпечення роботи АСОП;

не допускати підключення до АСОП будь-якого обладнання, програмного забезпечення без погодження з оператором;

під час продажу електронного квитка та поповнення транспортного ресурсу видавати розрахунковий документ у паперовому чи електронному вигляді.».

5. У розділі 7 :

1) абзац третій пункту 7.1 викласти у такій редакції:

«отримувати від оператора технічні вимоги щодо приєднання до АСОП».

2) пункт 7.2 викласти у такій редакції:

«7.2. Агенти зобов’язані:

здійснювати продаж електронного квитка та забезпечувати організацію перевірки ліміту;

організовувати пункти поповнення транспортного ресурсу;

здійснювати операції щодо активації носіїв електронного квитка;

забезпечувати функціонування такого елементу АСОП, як інфраструктура обслуговування користувачів – пункти продажу транспортних карток, пункти поповнення транспортних ресурсів, платіжні пристрої, які знаходяться в їх власності або користуванні;

під час продажу електронного квитка та поповнення транспортного ресурсу видавати розрахунковий документ у паперовому чи електронному вигляді.».

6. Пункт 11.5 розділу 11 викласти у такій редакції:

«11.5. У разі втрати чи пошкодження електронного квитка та/або його носія оператор блокує його в АСОП.

Блокування  електронного квитка та/або його носія в АСОП здійснює оператор на підставі повідомлення користувача (пасажира) із зазначенням інформації про розрахунковий документ, що підтверджує купівлю  електронного квитка та/або його носія  або поповнення транспортного ресурсу, та про номер  електронного квитка.

Блокування  електронного квитка та/або його носія в АСОП, у випадку виявлення перевізником факту неправомірного використання, у т.ч. у разі використання соціальної картки (пільгової картки), учнівського квитка, студентського квитка особами, які не мають прав на їх використання, здійснюється оператором на підставі повідомлень перевізника.».

7. Розділ 12 доповнити новим пунктом 12.5 такого змісту:

«12.5 Взаємодія оператора та перевізника, у тому числі особливості користування пасажирами АСОП, у разі аварій, катастроф, стихійного лиха, відключення електроживлення, збоїв у роботі елементів АСОП визначається у регламенті роботи, затвердженому оператором та перевізником.».


Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій                                                                 Олег ПОЛОВИНКО

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]