Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» 11.03.2019 р. розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 11.03.2019 по 11.04.2019):

Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поштовою адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, тел. 366 86 70 або на електронну адресу [email protected].

 

Проект

Відповідно до підпункту 102 пункту «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини дев’ятої статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», частини четвертої статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів влади», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 квітня 2018 року № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», з метою вирішення питань щодо визначення вартості послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності:

1. Доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, новим абзацом такого змісту:

«Вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.»

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

Голова                                  В. Кличко

 

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми

Ефективне функціонування міського пасажирського транспорту є однією з найважливіших умов розвитку соціальної та виробничо-економічної сфери міста. У зв'язку з розвитком міста збільшується навантаження на громадський транспорт, неминуче виникають проблеми, пов'язані з наданням транспортних послуг населенню.

Міський пасажирський транспорт традиційно є дотаційною галуззю і компенсація надається транспортним підприємствам за перевезення пасажирів пільгових категорій і за регульований тариф вартості проїзду.

Обрахунок величини компенсацій з бюджету здійснюється на основі розрахункових методик, які не в повній мірі відповідають реальній кількості наданих пільгових послуг, що приводить до неврахування фінансових можливостей відповідних бюджетів. Чіткого механізму обрахунку кількості та структури перевезених пасажирів пільгових категорій не існує і відповідно органи влади не мають можливості адекватно компенсувати підприємствам пов'язані з цим витрати.

Крім того, зростає невдоволеність серед громадян через необхідність місцевими органами влади вдаватися до небажаного для населення збільшення вартості проїзду у міському транспорті (тобто фінансування пільговиків за рахунок інших громадян). Все це зумовлено несвоєчасною та неповною компенсацією грошового еквіваленту за фактично надані послуги транспортним підприємствам.

Також однією з принципових проблем організації роботи громадського транспорту в місті є те, що фінансово-економічні результати діяльності перевізників, перш за все обсяг виручки, залежать від кількісних показників їх роботи - кількості перевезених пасажирів.

В існуючих умовах майже відсутній реальний контроль фактичної кількості перевезених пасажирів як платних, так і пільгових.

Крім того, ігноруються якісні показники роботи перевізників - кількість виїздів у розрізі маршрутів, вимоги до класу, пасажиромісткості рухомого складу, дотримання графіків і розкладів руху, а також порушень швидкісного режиму, правил дорожнього руху.

Потреба в поліпшенні якості послуг, що надаються всіма видами громадського транспорту міста, необхідність розвантаження пасажиропотоків у місцях з інтенсивним рухом транспорту вимагає зміни концепції подальшого розвитку міського транспорту з орієнтацією на європейські принципи і стандарти.

Ефективна організація управління міським пасажирським транспортом повинна бути орієнтована на врахування інтересів пасажирів, підприємств перевізників і підвищення рівня якості транспортних послуг.

У звˈязку з цим, виникла необхідність створення загального процессінгового центру з обробки даних, управління, розрахунків, формування фінансової звітності, електронного квитка та системи його продажу і поповнення.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» (далі – Закон) передбачена можливість запровадження органами місцевого самоврядування автоматизованої системи обліку оплати проїзду.

Відповідні положення передбачені такими актами:

підпунктом 102 пункту «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

частиною дев’ятою статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

частиною четвертою статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт».

На виконання вимог зазначених актів прийнято розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 квітня 2018 року № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», від 26 жовтня 2018 року № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацію автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» та від 22 жовтня 2018 року № 1887 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069.

Під час практичної реалізації зазначених розпоряджень виникла необхідність врегулювати процедуру визначення вартості послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі – АСОП), що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, на підставі яких здійснюється приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до АСОП.

Проектом розпорядження передбачено доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.

До дослідження та розробки методів вирішення цих проблем були залучені суб’єкти підприємництва, які здійснюють діяльність у цій сфері. Ними надано інформацію про показники господарської діяльності та пропозиції щодо удосконалення методів регулювання.

На підставі всебічного аналізу обставин, які склались у галузі пасажирських перевезень у місті, та пропозицій учасників ринку було запропоновано зазначений регуляторний акт.

Основні групи (підгрупи), на які проблема має вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

-

Так

Держава

Так

-

Суб’єкти господарювання

Так

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Так

-

Врегулювання зазначених проблемних питань не може бути здійснено за допомогою:

ринкових механізмів, оскільки такі питання регулюються виключно нормативно-правовими актами;

діючих регуляторних актів, оскільки чинним законодавством порушені питання не врегульовані.

ІІ. Цілі державного регулювання

Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблем, визначених у першому розділі аналізу регуляторного впливу.

Метою проекту регуляторного акта є вирішення питань щодо визначення суб’єкта, що визначатиме вартість послуг в АСОП .

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишення чинного регулювання без змін

Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання суперечитиме актам вищої юридичної сили, зокрема діючій редакції Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті.

Залишення існуючої ситуації без змін призведе до відсутності врегульованих дій в частині підписання договорів між перевізниками та оператором АСОП.

Альтернатива 2

Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р.

№ 516/573

Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання є недоцільним способом, оскільки приведення у відповідність до законодавства положень Програми побудови автоматизованої системи оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва з урахуванням громадян пільгових категорій "Соціально-транспортна картка киянина" на 2007 - 2009 роки, затвердженої до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573 (далі – рішення) потребуватиме внесення великої кількості змін, а саме:

положення рішення необхідно привести у відповідність до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті»;

затвердити вимоги до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів;

передбачити права та обов’язки учасників зазначеної системи, а також їх відповідальність;

затвердити вимоги до центрів обслуговування пасажирів;

передбачити контроль за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо здійснення розрахунків з використанням електронних платіжних засобів, тощо.

Внесення таких змін істотно вплине на зміст рішення.

 

Альтернатива 3

Внесення змін до порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності

Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання є найбільш прийнятним та ефективним способом, оскільки цей проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) базується на нормах законодавства, зокрема на положеннях Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті».

Проектом розпорядження передбачено доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Залишення чинного регулювання без змін

Ситуація залишиться на існуючому рівні.

 

Витрати залишаться на існуючому рівні.

 

Альтернатива 2

Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573

здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах;

оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку;

реалізація гнучкої тарифної політики;

здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

підвищення обсягів збору виручки;

організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів;

підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту.

 

Не передбачаються

 

Альтернатива 3

Внесення змін порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності

здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах;

оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку;

реалізація гнучкої тарифної політики;

здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

підвищення обсягів збору виручки;

організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів;

підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту.

 

Не передбачаються

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян відсутня.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання*:

 

Показник

Великі

Середні*

Малі

Мікро

Разом*

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 

3

 9

8

1

21

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

14.28 %

42.85 %

38.09 %

4.76 %

100%

*За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Залишення чинного регулювання без змін

 

Ситуація залишиться на існуючому рівні.

 

Витрати залишаться на існуючому рівні.

Альтернатива 2

Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р.

№ 516/573

Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів.

 

Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання,

складатимуть:

для суб’єктів господарювання великого підприємництва:

КП «Київпастранс» -

58 304 984,41 грн

КП «Київський метрополітен» -

147 089 181, 88 грн

ТОВ «Кийтранс-2005» -

2 579 673, 21 грн

витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва –

1 074 777,5

грн.

витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва –

412 342, 41 грн

 

Альтернатива 3

затвердження порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності

Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів.

Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання,

складатимуть:

для суб’єктів господарювання великого підприємництва:

КП «Київпастранс» -

58 304 984,41 грн

КП «Київський метрополітен» -

147 089 181, 88 грн

ТОВ «Кийтранс-2005» -

2 579 673, 21 грн

витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва –

1 074 777,5

грн.

витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва –

412 342, 41 грн

 

*середня ціна договору про надання послуг в АСОП

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, грн.

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

Витрати залишаються на існуючому рівні

 

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

209 048 617,0

 

Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

209 048 617,0

 ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

Залишення чинного регулювання без змін

1

Збереження чинного регулювання не дає змоги досягнути мети державного регулювання, визначеної у пункті 2 цього аналізу регуляторного впливу.

Альтернатива 2

Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573

3

Така альтернатива досягнення цілей державного регулювання є недоцільним способом, оскільки не відповідає регламентним вимогам та нормопроектувальній техніці.

Альтернатива 3

Внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності

4

Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який і дозволить досягти мети державного регулювання, визначеної у пункті 2 цього аналізу регуляторного впливу.

Проектом розпорядження передбачено доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, що надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.

Також проект розпорядження надасть можливість скоротити операційні затрати суб’єктів господарювання (зокрема на послуги з інкасації, утримання кондукторів).

 

 

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Залишення чинного регулювання без змін

Для держави:

Ситуація залишиться на існуючому рівні.

Для суб’єктів господарювання:

Ситуація залишиться на існуючому рівні.

 

Для держави:

Витрати залишаться на існуючому рівні.

Для суб’єктів господарювання:

Витрати залишаться на існуючому рівні.

Є найгіршою з альтернатив, оскільки не дає змоги досягнути поставлених цілей державного регулювання та не відповідатиме вимогам діючого законодавства.

 

Альтернатива 2

Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573

Для держави:

здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах;

оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку;

реалізація гнучкої тарифної політики;

здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

підвищення обсягів збору виручки;

організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів;

підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту.

Для суб’єктів господарювання:

Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів.

 

Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП

Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання,

складатимуть:

для суб’єктів господарювання великого підприємництва:

КП «Київпастранс» -

58 304 984,41 грн

КП «Київський метрополітен» -

147 089 181, 88 грн

ТОВ «Кийтранс-2005» -

2 579 673, 21 грн

витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва –

1 074 777,5

грн.

витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва –

412 342, 41 грн

 

 

Є недоцільною альтернативо, оскільки дає змогу досягнути поставлених цілей державного регулювання, але суперечить регламентним вимогам.

 

Альтернатива 3

Внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності

Для держави:

здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах;

оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку;

реалізація гнучкої тарифної політики;

здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

підвищення обсягів збору виручки;

організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;

здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів;

підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту.

Для суб’єктів господарювання:

Залучення більшої кількості пасажирів завдяки зручності, швидкості та надійності обслуговування, що дозволить збільшити суб’єкту господарювання обсяг виручки, зменшення витрат на обслуговування готівкових коштів.

 

Для держави:

Не передбачаються

Витрати суб’єкта господарювання включатимуть витрати, які передбачені договором про надання послуг в АСОП Прогнозні витрати для одного суб’єкта господарювання в перший стартовий рік впровадження регулювання,

складатимуть:

для суб’єктів господарювання великого підприємництва:

КП «Київпастранс» -

58 304 984,41 грн

КП «Київський метрополітен» -

147 089 181, 88 грн

ТОВ «Кийтранс-2005» -

2 579 673, 21 грн

витрати на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва –

1 074 777,5

грн.

витрати на одного суб’єкта господарювання малого підприємництва –

412 342, 41 грн

 

Є найбільш оптимальною серед запропонованих альтернатив, оскільки дає змогу повністю досягнути поставлених цілей державного регулювання та відповідатиме вимогам діючого законодавства.

 

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Залишення чинного регулювання без змін

Х

Х

Альтернатива 2

Внесення змін до рішення Київради від 21 грудня 2006 р. № 516/573

Відмова, обрана альтернатива не відповідає нормопроектувальній техніці, визначеною актами законодавства.

 

Відсутні.

Альтернатива 3

Внесення змін до Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності

Причини для відмови відсутні, обрана альтернатива забезпечить виконання вимог законодавства, зокрема вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті», а також пункту 14.19 статті 14 Закону України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” та забезпечить права споживачів щодо вільного використання електронних платіжних засобів.

 

Відсутні.

 

ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
ТОВ «Кийтранс-2005»

 

Порядковий №

Витрати

За перший рік

За п’ять років *

1

Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн

 

2 579 547,56 грн

 

2 579 547,56 × 5

= 12 897 737,8 грн

 

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн .

0

0

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн

0

0

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн

0

0

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн.

 

0

0

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн

0

0

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн

 

0

0

8

Інше (уточнити), грн

Процедури організації виконання вимог регулювання –

Укладання договору приєднання до АСОП із
КП «ГІОЦ»

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта великого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта великого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 

5 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур в місяць (за результатами консультацій)) Х 25,13 грн. Х 1 процедура ( підготовка документів та укладання договору) = 125,65 грн.

 

0

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн

2 579 673, 21

 

12 897 737,8

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

1

1

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн

2 579 673, 21

 

12 897 737,8

 

*Розрахунки надані КП ГІОЦ щодо ТОВ «Кийтранс-2005»

 

№ маршруту

Назва маршруту

К-ть РС
 (од.)

Перевезено пасаж. в рік

Вартість проїзду (грн)

Загальний обсяг коштів за день, грн.

Витрати на е- квіток
4,93%
грн.

202

ст. м. "Святошин" - вул. Булаховського

10

321200

6

1 927 200,00

95 010,96

203

ст. м. "Святошин" - кінотеатр "Лейпціг"

6

192720

6

1 156 320,00

57 006,58

219

Контрактова площа - Діагностичний центр

8

256960

6

1 541 760,00

76 008,77

222

ст. м. “Лівобережна” – просп. Маяковського

8

256960

6

1 541 760,00

76 008,77

223

вул. Туполєва – з/в "Південний"

16

513920

6

3 083 520,00

152 017,54

239

ст. м. "Либідська" - ст. м. "Шулявська"

12

385440

6

2 312 640,00

114 013,15

242

ст. м. "Лісова" - вул. Гарматна

18

578160

8

4 625 280,00

228 026,30

411

вул. Симиренка – ст. м. "Палац спорту"

12

385440

7

2 698 080,00

133 015,34

417

вул. Підлісна – Контрактова площа

18

578160

6

3 468 960,00

171 019,73

421

вул. Симиренка – ст. м. “Почайна”

13

417560

7

2 922 920,00

144 099,96

422

вул. Маршальська – Рембаза

13

417560

7

2 922 920,00

144 099,96

429

вул. Тулузи - вул.Терещенківська

13

417560

6

2 505 360,00

123 514,25

439

Ж/м Виноградар – пл.Перемоги

12

385440

7

2 698 080,00

133 015,34

461

ст. м. "Святошин" – ст. м. "Виставковий центр"

18

578160

6

3 468 960,00

171 019,73

477

ст. м. "Шулявська" – Деміївська площа

14

449680

6

2 698 080,00

133 015,34

503

ст.м. "Червоний хутір" - вул. Митрополита Андрея Шептицького

10

321200

6

1 927 200,00

95 010,96

508

Просп. Перемоги – вул. Якубовського

4

128480

6

770 880,00

38 004,38

510

вул. Ірпінська - вул. Булгакова

13

417560

7

2 922 920,00

144 099,96

558

Пр. Свободи – З/в "Центральний"

15

481800

6

2 890 800,00

142 516,44

566

ст. м. "Лукۥянівська" - просп. Відрадний (до ЗЗБК-3)

7

224840

6

1 349 040,00

66 507,67

581

Площа Т. Шевченка - ст. м. "Святошин"

15

481800

6

2 890 800,00

142 516,44

всього

 

255

8190600

 

52 323 480,00

2 579 547,56

 

ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
КП «Київський метрополітен»

 

Порядковий №

Витрати

За перший рік

За п’ять років *

1

Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн

 

147 089 056,23

 

735 445 281, 15

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн .

0

0

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн

0

0

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн

0

0

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн.

0

0

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн

0

0

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн

0

0

8

Інше (уточнити), грн

Процедури організації виконання вимог регулювання –

Укладання договору приєднання до АСОП із
КП «ГІОЦ»

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта великого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта великого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 

5 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур в місяць (за результатами консультацій)) Х 25,13 грн. Х 1 процедура ( підготовка документів та укладання договору) = 125,65 грн.

 

0

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн

147 089 181, 88

 

735 445 281, 15

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

1

1

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн

147 089 181, 88

 

735 445 281, 15

 

* Примітка: за інформацією КП ГІОЦ щодо КП «Київський метрополітен». Інформація надана за 11 місяців 2018 року.

 

№ п/п

Назва маршруту

К-ть РС
 (од.)

Перевезено пасаж. за 11 міс.



в т.ч. платні перевезення



в т.ч. пільгові перевезення

Середнє за 1 міс. ПЛАТНІ перевезення

Вартість проїзду (грн)

Загальний обсяг коштів за рік ПЛАТНІ перевезення, грн.

Витрати на е- квіток
4,93%
грн.

1

Академмістечко -Лісова

50

187 717 500

141 286 700

46 430 800

12 844 245,5

8

1 233 047 563,64

60 789 244,89

2

Героїв Дніпра -Теремки

43

158 067 400

118 249 800

39 817 600

10 749 981,8

8

1 031 998 254,55

50 877 513,95

3

Сирець - Червоний хутір

39

108 718 500

82 328 700

26 389 800

7 484 427,3

8

718 505 018,18

35 422 297,40

 

 

229

454 503 400

341 865 200

112 638 200

 

 

2 983 550 836,36

147 089 056,23

 

ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
КП «Київпастранс»

 

Порядковий №

Витрати

За перший рік

За п’ять років *

1

Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн

58 304 858,76

 

291 524 293, 8

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн .

0

0

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн

0

0

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн

0

0

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн.

0

0

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн

0

0

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн

0

0

8

Інше (уточнити), грн

Процедури організації виконання вимог регулювання –

укладання договору про надання послуг в АСОП

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта великого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта великого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 

5 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур в місяць (за результатами консультацій)) Х 25,13 грн. Х 1 процедура ( підготовка документів та укладання договору) = 125,65 грн.

 

0

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн

 

58 304 984,41

 

291 524 293, 8

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

1

1

 

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн

58 304 984,41

291 524 293, 8

 

*Інформація надана КП ГІОЦ щодо КП «Київпастранс»

 

Кількість маршрутів

Номер маршруту

Кількість рухомого складу на кожному із маршрутів

Загальний обсяг перевезень (пасажирів/рік), в т.ч. платні перевезення та пільгові перевезенняпо кожному маршруту

Загальний обсяг коштів за рік, грн.

Витрати на е- квіток
4,93%
грн.

Автобусних маршрутів у звичайному режимі руху

платні перевезення

пільгові перевезення

ПЛАТНІ
перевезення

 

78

1

1

35 488

45 780

283 904

13 996,47

 

2

2

60 560

78 123

484 480

23 884,86

 

5

1

27 118

34 983

216 944

10 695,34

 

6

2

107 817

139 083

862 536

42 523,02

 

7

1

59 240

76 419

473 920

23 364,26

 

9

5

324 628

418 771

2 597 024

128 033,28

 

11

2

249 502

321 857

1 996 016

98 403,59

 

11тр

1

51 118

66 002

408 944

20 160,94

 

12

3

100 113

129 145

800 904

39 484,57

 

14

3

308 591

398 082

2 468 728

121 708,29

 

17

4

623 803

804 706

4 990 424

246 027,90

 

18

4

510 366

658 373

4 082 928

201 288,35

 

19

1

112 602

145 257

900 816

44 410,23

 

20

8

901 796

1 163 317

7 214 368

355 668,34

 

21

11

1 101 054

1 420 360

8 808 432

434 255,70

 

23

5

540 721

697 530

4 325 768

213 260,36

 

24

3

240 838

310 681

1 926 704

94 986,51

 

27

3

93 143

120 155

745 144

36 735,60

 

28

1

53 279

68 729

426 232

21 013,24

 

30

4

347 585

448 385

2 780 680

137 087,52

 

31

6

824 022

1 062 989

6 592 176

324 994,28

 

32

5

747 518

964 298

5 980 144

294 821,10

 

33

3

285 709

368 565

2 285 672

112 683,63

 

33тк

2

517 026

666 964

4 136 208

203 915,05

 

33т

8

80 382

103 693

643 056

31 702,66

 

35

3

164 206

211 826

1 313 648

64 762,85

 

37

7

1 123 154

1 448 869

8 985 232

442 971,94

 

37а

4

681 478

879 106

5 451 824

268 774,92

 

39

1

31 138

40 169

249 104

12 280,83

 

41

2

459 768

593 101

3 678 144

181 332,50

 

42

5

283 192

365 318

2 265 536

111 690,92

 

43

2

325 323

419 667

2 602 584

128 307,39

 

43к

3

216 630

279 453

1 733 040

85 438,87

 

45

7

436 924

563 632

3 495 392

172 322,83

 

46

8

1 217 857

1 571 036

9 742 856

480 322,80

 

47

2

123 966

159 917

991 728

48 892,19

 

48

5

749 511

966 870

5 996 088

295 607,14

 

49

3

129 419

166 951

1 035 352

51 042,85

 

51

9

1 615 208

2 083 618

12 921 664

637 038,04

 

52

1

97 226

125 422

777 808

38 345,93

 

53

4

487 338

628 666

3 898 704

192 206,11

 

54

1

108 071

139 411

864 568

42 623,20

 

55

9

1 021 235

1 317 394

8 169 880

402 775,08

 

56

7

95 581

123 300

764 648

37 697,15

 

59

1

19 789

25 528

158 312

7 804,78

 

61

2

28 521

36 792

228 168

11 248,68

 

62

6

744 728

960 699

5 957 824

293 720,72

 

62к

1

12 496

16 120

99 968

4 928,42

 

63

8

1 237 619

1 596 529

9 900 952

488 116,93

 

64

2

167 913

216 608

1 343 304

66 224,89

 

69

13

1 619 835

2 089 587

12 958 680

638 862,92

 

70

2

116 569

150 374

932 552

45 974,81

 

72

5

539 920

696 497

4 319 360

212 944,45

 

73

8

654 566

844 390

5 236 528

258 160,83

 

75

1

67 896

87 585

543 168

26 778,18

 

77

1

7 472

9 638

59 776

2 946,96

 

78

2

95 608

123 334

764 864

37 707,80

 

79

1

18 523

23 894

148 184

7 305,47

 

81

3

404 602

521 936

3 236 816

159 575,03

 

87

4

322 038

415 429

2 576 304

127 011,79

 

88

1

17 610

22 717

140 880

6 945,38

 

90

6

273 789

353 188

2 190 312

107 982,38

 

91

3

214 683

276 941

1 717 464

84 670,98

 

95

2

142 689

184 069

1 141 512

56 276,54

 

97

2

112 305

144 873

898 440

44 293,09

 

97к

2

38 397

49 532

307 176

15 143,78

 

98

1

341 860

441 000

2 734 880

134 829,58

 

99

15

4 630 637

5 973 598

37 045 096

1 826 323,23

 

100

2

118 836

153 298

950 688

46 868,92

 

101

11

1 340 946

1 729 820

10 727 568

528 869,10

 

102

12

1 683 009

2 171 081

13 464 072

663 778,75

 

104

5

270 227

348 592

2 161 816

106 577,53

 

108

6

273 994

353 452

2 191 952

108 063,23

 

114

16

5 228

6 744

41 824

2 061,92

 

115

6

704 425

908 709

5 635 400

277 825,22

 

117

1

46 485

59 966

371 880

18 333,68

 

118

7

1 164 868

1 502 680

9 318 944

459 423,94

 

119

9

940 434

1 213 159

7 523 472

370 907,17

Автобусних маршрутів у звичайному режимі руху

 

 

36 049 761

46 504 332

288 398 088

14 218 025,74

Автобусних маршрутів у режимі маршрутного таксі

 

 

 

 

 

 

24

150

12

1 128 196

230 223

9 025 568

444 960,50

 

154

1

7 020

1 432

56 160

2 768,69

 

155

8

751 167

153 238

6 009 336

296 260,26

 

157

7

745 374

152 090

5 962 992

293 975,51

 

165

1

129 421

26 402

1 035 368

51 043,64

 

166

8

990 333

202 060

7 922 664

390 587,34

 

181

8

1 206 708

246 169

9 653 664

475 925,64

 

182

4

821 310

167 533

6 570 480

323 924,66

 

183

8

1 029 499

210 018

8 235 992

406 034,41

 

208

4

370 801

75 627

2 966 408

146 243,91

 

215

1

42 651

8 701

341 208

16 821,55

 

220

20

2 145 811

437 746

17 166 488

846 307,86

 

228

4

176 340

35 973

1 410 720

69 548,50

 

234

2

157 079

32 044

1 256 632

61 951,96

 

433

6

768 918

156 859

6 151 344

303 261,26

 

457

3

418 882

85 452

3 351 056

165 207,06

 

500

4

261 489

53 344

2 091 912

103 131,26

 

502

4

373 424

76 178

2 987 392

147 278,43

 

516

6

504 399

102 898

4 035 192

198 934,97

 

530

9

1 373 701

280 235

10 989 608

541 787,67

 

537

3

312 521

63 754

2 500 168

123 258,28

 

550

8

625 347

127 571

5 002 776

246 636,86

 

137

2

2 843

580

22 744

1 121,28

 

586

7

1 016 738

207 415

8 133 904

401 001,47

Автобусних маршрутів у режимі маршрутного таксі

 

 

15 359 972

85 218 133

122 879 776

6 057 973

Тролейбусних маршрутів

 

 

 

 

 

 

48

1

3

217 532

280 616

1 740 256

85 794,62

 

3

8

1 506 607

1 943 524

12 052 856

594 205,80

 

5

11

2 020 439

2 606 367

16 163 512

796 861,14

 

6

5

918 313

1 184 624

7 346 504

362 182,65

 

7

8

1 081 700

1 395 393

8 653 600

426 622,48

 

8

9

1 373 619

1 771 968

10 988 952

541 755,33

 

9

3

459 941

593 324

3 679 528

181 400,73

 

11

5

693 695

894 866

5 549 560

273 593,31

 

12

12

1 325 673

1 710 118

10 605 384

522 845,43

 

14

12

1 508 196

1 945 572

12 065 568

594 832,50

 

15

2

116 877

150 771

935 016

46 096,29

 

16

6

1 311 386

1 691 688

10 491 088

517 210,64

 

17

6

1 058 450

1 365 400

8 467 600

417 452,68

 

18

18

3 956 805

5 104 279

31 654 440

1 560 563,89

 

19

4

448 782

578 929

3 590 256

176 999,62

 

19д

2

146 062

188 420

1 168 496

57 606,85

 

22

5

524 118

676 113

4 192 944

206 712,14

 

23

7

902 341

1 164 019

7 218 728

355 883,29

 

24

12

2 196 381

2 833 332

17 571 048

866 252,67

 

25

5

637 850

822 826

5 102 800

251 568,04

 

26

8

570 495

735 939

4 563 960

225 003,23

 

27

25

4 513 833

5 822 844

36 110 664

1 780 255,74

 

28

5

596 749

769 806

4 773 992

235 357,81

 

29

6

407 514

525 692

3 260 112

160 723,52

 

30

25

2 689 929

3 470 008

21 519 432

1 060 908,00

 

31

10

770 394

993 808

6 163 152

303 843,39

 

32

5

1 167 086

1 505 541

9 336 688

460 298,72

 

33

7

981 054

1 265 560

7 848 432

386 927,70

 

34

2

93 779

120 974

750 232

36 986,44

 

35

4

94 676

122 132

757 408

37 340,21

 

37

14

2 543 666

3 281 329

20 349 328

1 003 221,87

 

37а

6

300 375

387 484

2 403 000

118 467,90

 

38

15

2 414 422

3 114 604

19 315 376

952 248,04

 

39

2

82 133

105 951

657 064

32 393,26

 

40

10

2 046 861

2 640 451

16 374 888

807 281,98

 

40к

8

1 022 349

1 318 830

8 178 792

403 214,45

 

41

11

1 416 589

1 827 400

11 332 712

558 702,70

 

42

15

1 763 221

2 274 555

14 105 768

695 414,36

 

43

8

488 149

629 712

3 905 192

192 525,97

 

44

4

156 351

201 692

1 250 808

61 664,83

 

45

6

854 636

1 102 481

6 837 088

337 068,44

 

47

6

745 128

961 216

5 961 024

293 878,48

 

50

14

3 135 347

4 044 598

25 082 776

1 236 580,86

 

50к

14

1 671 834

2 156 676

13 374 672

659 371,33

 

91Н

2

70 254

90 627

562 032

27 708,18

 

92Н

2

41 063

52 971

328 504

16 195,25

 

93Н

2

8 107

10 457

64 856

3 197,40

 

94Н

1

2 787

3 596

22 296

1 099,19

Тролейбусних маршрутів

 

 

53 053 548

68 439 083

424 428 384

20 924 319

Трамвайних маршрутів

 

 

 

 

 

 

22

1

37

16 083 118

20 747 223

128 664 944

6 343 181,74

 

2

4

42 947

55 402

343 576

16 938,30

 

3

18

400 776

517 001

3 206 208

158 066,05

 

4

15

1 027 333

1 325 259

8 218 664

405 180,14

 

5

6

615 899

794 510

4 927 192

242 910,57

 

8

22

2 658 482

3 429 442

21 267 856

1 048 505,30

 

11

5

710 175

916 125

5 681 400

280 093,02

 

12

12

1 457 105

1 879 666

11 656 840

574 682,21

 

14

20

3 215 228

4 147 644

25 721 824

1 268 085,92

 

15

19

3 076 463

3 968 638

24 611 704

1 213 357,01

 

16

8

1 195 231

1 541 848

9 561 848

471 399,11

 

17

7

467 729

603 370

3 741 832

184 472,32

 

18

9

1 467 392

1 892 935

11 739 136

578 739,40

 

19

5

659 989

851 386

5 279 912

260 299,66

 

22

13

1 920 820

2 477 858

15 366 560

757 571,41

 

23

5

530 769

684 692

4 246 152

209 335,29

 

28

33

4 097 142

5 285 214

32 777 136

1 615 912,80

 

29

8

1 024 208

1 321 228

8 193 664

403 947,64

 

32

1

47 608

61 414

380 864

18 776,60

 

33

6

1 397 995

1 803 414

11 183 960

551 369,23

 

33к

9

338 032

436 062

2 704 256

133 319,82

 

35

10

934 070

1 204 950

7 472 560

368 397,21

Трамвайних маршрутів

 

 

43 368 511

55 945 281

346 948 088,00

17 104 540,74

Всі транспортні засоби

 

 

147 831 792

256 106 829

1 182 654 336,00

58 304 858,76

 

ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту (згідно із додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)

 

Порядковий №

Витрати

За перший рік

За п’ять років *

1

Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн

 

1 074 239,66

1 074 239,66×5=

5 371 198,30

1.1.

Еквівалент витраченого часу на підготовку договору–

Підготовка необхідних документів, укладання договору

 

3 робочі дні (24 години) - час, необхідний для узгодження умов договору Х 22,41 грн. (вартість робочого часу на 2018 рiк)4 = 537,84 грн.

(Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік установлено, що у 2019 році мінімальна заробітна плата:

у місячному розмірі: з 1 січня - 4173 гривень;

у погодинному розмірі: з 1 січня – 25,13 гривні.)

537,84 грн.+ 0.00 грн.

 

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), грн .

0

0

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам – включаючи транспортні витрати, грн

0

0

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень / приписів тощо), грн

0

0

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо) – включаючи транспортні витрати, грн.

0

0

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн

0

0

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, грн

0

0

8

Інше (уточнити), грн

 

 

 

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), грн

1 074 777,5

 

5 371 198,30

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

9

9

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), грн

9 672 997, 5

48 340 784,7

 

Орієнтовний розрахунок показників субˈєктів господарювання середнього підприємництва

 

Назва перевізника

К-ть РС
 (од.)

Перевезено пасаж. в рік

Загальний обсяг коштів за день, грн.

Витрати на е- квіток
4,93%
грн.

1

 ТОВ "Ярославь-Авто"

35

15682590

5 733 420,00

282 657,61

2

ПП "ТАНДЕМ"

76

1830840

12 550 890,00

618 758,88

3

ТОВ "Транс Групп"

87

2095830

13 827 660,00

681 703,64

4

ПП "Універсал-Транс"

224

5396160

39 676 230,00

1 956 038,14

5

 ТОВ "Д-М Київтранс"

55

1324950

8 648 310,00

426 361,68

6

ПП "Парк"

70

1686300

11 587 290,00

571 253,40

7

ПрАТ "АТАСС-БОРИСПІЛЬ"

25

401500

40 150 000,00

1 979 395,00

8

ПП "Базальт"

82

1975380

14 478 090,00

713 769,84

9

 ТОВ "Союз-Авто"

267

6432030

49 456 770,00

2 438 218,76

 

разом

921

 

 

9 668 156, 95

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми, визначеної у пункті 1 цього аналізу регуляторного впливу, передбачається доповнити пункт 3.11 Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 24 жовтня 2018 року за 221/2069, нормою про те, що вартість послуг, які надаються відповідно до договорів про надання послуг в АСОП, визначає оператор.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Реалізація регуляторного акта не потребуватиме додаткових бюджетних витрат і ресурсів на адміністрування регулювання органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

Відповідно, розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування згідно з додатком 3 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта не проводився.

Витрати великих та середніх суб’єктів господарювання передбачаються, а тому розрахунок витрат згідно Додатку 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта проводився та додається.

Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва здійснювався згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва), додається.

Можлива шкода у разі очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.

Державний контроль за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватися органами виконавчої влади у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії цього регуляторного акта встановлюється на необмежений строк з моменту набрання чинності, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

Для визначення результативності регуляторного акта пропонується встановити такі статистичні показники:

обсяги безготівкових операцій із використанням платіжних карток, транспортних карток, тощо – не менше 40 %;

збільшення виручки, зокрема:

збільшення обсягу збору виручки від перевезень для приватних автомобільних перевізників не менше 5%;

збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київський метрополітен» (не менше 1%);

збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київпастранс» (не менше 15%);

VIII. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься шляхом проведення базового періодичного та повторного відстежень показника результативності акта, визначеного під час проведення аналізу впливу регуляторного акта відповідно до статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» статистичним методом.

Так, базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень. Якщо для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності може бути здійснене після набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності або набрання чинності більшістю його положень, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом або більшістю його положень, якщо рішенням регуляторного органу, який прийняв цей регуляторний акт, не встановлено більш ранній строк.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта здійснюються раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта, у тому числі і в разі, коли дію регуляторного акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено після закінчення цього визначеного строку.

*****

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого та мікропідприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 13 грудня 2018 року по 16 грудня 2018 року.

 

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.      

Телефонна розмова із заступником директора

Гангановим Євгеном

ТОВ «Автосервіс»

0684438422

1

Запропоноване регулювання сприймається.

 

2.      

Телефонна розмова із директором

ТОВ «Політехавто-Б»

Бацаном Миколою Івановичем

0672993196

 

1

Запропоноване регулювання сприймається.

Наголошено на прозорості розрахунків сплати за проїзд та своєчасності отримання перевізником коштів.

3.      

Телефонна розмова із заступником директора

ПП «Авен Єзер»

Пономаренком Володимиром Вікторовичем

0674636207

 

1

Запропоноване регулювання сприймається дуже позитивно.

Разом з тим, зроблено застереження стосовно врахування пропозицій перевізників під час впровадження цієї системи.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого(мікро) підприємництва, на яких поширюється регулювання: 9 одиниць (8 малого і 1 мікро);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 38,09 %, при цьому, питома вага мікро підприємництва 4,76 %.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

№ з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1.

Витрати на виконання умов регулювання: ціна договору перевізника з оператором, що передбачає, зокрема, сервісне обслуговування обладнання та приладів, навчання/підвищення кваліфікації персоналу, надання звітів, кваліфікаційна підтримка та обслуговування системи цілодобово тощо, грн

 

411 714, 16 грн

 

411 714, 16 грн

 

411 714, 16 ×5 = 2 058 570, 8 грн

 

1.1

Еквівалент витраченого часу на підготовку договору–

Підготовка необхідних документів, укладання договору

 

3 робочі дні (24 години) - час, необхідний для узгодження умов договору Х 25,13 грн. (вартість робочого часу на 2019 рiк)4 = 603,12 грн.

(Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік установлено, що у 2018 році мінімальна заробітна плата:

у місячному розмірі: з 1 січня - 4173 гривень;

у погодинному розмірі: з 1 січня – 25,13 гривні.)

0,00

(суб’єкт повинен виконувати вимоги регулювання лише в перший рік)

603,12 грн.+ 0.00 грн.(витрати часу на пошук суб’єкта, з яким буде укладено договір по придбанню транспортних терміналів та необхідного обладнання)

Х 4 роки = 603,12 грн.

2.

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:
прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

 

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

4.

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:
оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

0,00 грн

0,00 грн.

0,00 грн.

5.

 

Інші процедури:

 

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

6.

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

412 317,28

Х

2 058 570, 8

7.

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць.

 

9

 

9

8.

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

3 710 855, 52 грн.

Х

18 527 137, 2 грн

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1 год (час, який витрачається с/г на пошук рішення в мережі Інтернет та ознайомлення з ним; за результатами консультацій)3 Х 25,13 грн. =

25,13 грн.

 

0,00

(припущено, що суб’єкт повинен виконувати вимоги регулювання лише в перший рік; за результатами консультацій)

25,13 грн. (витрати на пошук рішення в мережі Інтернет у перший рік) + 0,00 грн. (витрати на пошук рішення в мережі Інтернет у наступний рік) Х 4 роки = 25,13 грн.

10.

Процедури організації виконання вимог регулювання

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

11.

Процедури офіційного звітування

 

0,00

(витрати відсутні)

 

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

12.

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

13.

Інші процедури:

 

 

 

14.

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

25,13 грн.

 

Х

25,13 грн.

 

15.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць.

 

9

 

9

16.

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

 226,17 грн.

Х

 

226,17 грн.

 

Примітки:

  1. У розрахунку вартості 1 часу роботи використано вартість 1 часу роботи, яка відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», з 1 січня 2019 року становить – 25,13 гривні. Джерело отримання інформації: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1801-193.
  2. Джерело отримання інформації: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr).
  3. Інформація про розмір часу, який витрачається суб’єктами на отримання зазначеної інформації є оціночною, та отримана за результатами проведених консультацій.
  4. Орієнтовні розрахунки здійснені з урахуванням одиниці рухомого складу.

 

Назва перевізника

К-ть РС
 (од.)

Перевезено пасаж. в рік

Загальний обсяг коштів за день, грн.

Витрати на е- квіток
4,93%
грн.

1

ПП "АВЕН-ЄЗЄР"

190

3051400

19 015 040,00

937 441,47

2

ТОВ "Радонь"

51

819060

6 263 400,00

308 785,62

3

ПП "Паритет-Транс-Бізнес" (мікро)

12

96360

674 520,00

33 253,84

4

ТОВ "Політехавто-Б"

16

256960

1 798 720,00

88 676,90

5

ПрАТ "АТАСС-БОРИСПІЛЬ"

25

401500

40 150 000,00

1 979 395,00

6

ТОВ "Транс-Сіті"

35

562100

3 934 700,00

193 980,71

7

ТОВ "Автосервіс"

8

128480

770 880,00

38 004,38

8

ТОВ "Тракер"

12

192720

1 541 760,00

76 008,77

9

ТОВ "А-400"

11

176660

1 011 780,00

49 880,75

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання.

 

 

 

 

 

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

 

 

 

 

камеральні

 

 

 

 

 

виїзні

 

 

 

 

 

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

 

 

 

 

 

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

 

 

 

 

 

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

 

 

 

 

 

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

 

 

 

 

 

7. Інші адміністративні процедури (уточнити): копії, переоформлення, дублікат

 

 

 

 

 

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

відсутні

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

відсутні

 

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

  1. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання 

№ з/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1.

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

412 317,28 грн.

2 058 570, 8 грн

2.

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

25,13 грн.

 

25,13 грн.

 

3.

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

412 342, 41 грн.

2 061 712,05 грн.

4.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0,00 грн.

0,00 грн.

5.

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

412 342, 41 грн.

2 061 712,05 грн.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]