Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6»
29 березня 2019 року
Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6».
Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проектом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Київської міської клінічної лікарні № 6.
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» 29 березня 2019 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.
Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 29 березня 2019 року по 29 квітня 2019 року):
- у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
- у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected]
Проект
Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:
- Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованих в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 05 лютого 2016 року за № 12/1325 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 січня 2016 року № 27), виклавши їх у новій редакції, що додається.
- Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Голова Віталій КЛИЧКО
*****
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого
органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
________________ №___________)
Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6
№ | Код | Найменування послуг | Тариф |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування | |||
1.1 | 001 | Консультація лікаря-терапевта вищої категорії | 122,50 |
1.2 | 002 | Консультація лікаря-гастроентеролога вищої категорії | 130,80 |
1.3 | 003 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії | 130,80 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.4 | 004 | Консультація лікаря-акушера-гінеколога вищої категорії | 137,10 |
1.5 | 005 | Консультація лікаря-травматолога-ортопеда вищої категорії | 135,30 |
1.6 | 006 | Консультація лікаря-хірурга вищої категорії | 135,30 |
1.7 | 007 | Консультація лікаря-ендокринолога вищої категорії | 128,10 |
1.8 | 008 | Консультація лікаря-дерматовенеролога другої категорії | 88,90 |
1.9 | 009 | Консультація лікаря функціональної діагностики вищої категорії | 104,30 |
1.10 | 010 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії | 130,80 |
1.11 | 011 | Консультація лікаря-ревматолога вищої категорії | 130,80 |
1.12 | 012 | Консультація лікаря-отоларинголога вищої категорії | 130,80 |
1.13 | 013 | Консультація лікаря-уролога вищої категорії | 137,10 |
1.14 | 014 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії | 52,70 |
1.15 | 015 | ЕКГ спокою | 67,00 |
1.16 | 016 | Додаткові ЕКГ (3 відведення) | 17,80 |
1.17 | 017 | Довготривале ЕКГ-дослідження-Холтеровське моніторування (М-стрічка) обробка матеріалів за добу | 219,70 |
1.18 | 018 | Велоергометрія - етап | 88,90 |
1.19 | 019 | Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози | 150,40 |
1.20 | 020 | Трансабдомінальні дослідження сечостатевої системи для жінок комплексно: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+матка+яєчники | 168,70 |
1.21 | 021 | Сонографічне дослідження нирок | 79,30 |
1.22 | 022 | Сонографічне дослідження передміхурової залози і сім'яних пухирців | 54,30 |
1.23 | 023 | Сонографічне дослідження підшлункової залози | 79,30 |
1.24 | 024 | Сонографічне дослідження сечового міхура з визначенням залишкової сечі | 54,30 |
1.25 | 025 | Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і жовчних проток | 79,30 |
1.26 | 026 | Сонографічне дослідження селезінки | 79,30 |
1.27 | 027 | Сонографічне дослідження матки і яєчників | 129,50 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.28 | 028 | Сонографічне дослідження молочної залози з обох сторін | 154,60 |
1.29 | 029 | Сонографічне дослідження щитоподібної залози | 104,40 |
1.30 | 030 | Ехокардіографія | 154,60 |
1.31 | 031 | Ехокардіографія з доплерографією і кольоровим картуванням | 229,80 |
1.32 | 032 | Сонографічне дослідження органів калитки | 129,50 |
1.33 | 033 | Сонографія екстракраніальних судин з кольоровим картуванням і доплерографією | 154,60 |
1.34 | 034 | Сонографія артерій і вен верхніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 305,10 |
1.35 | 035 | Сонографія вен нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 154,60 |
1.36 | 036 | Сонографія артерій нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 204,70 |
1.37 | 037 | Доплерографія інтракраніальних судин голови | 154,60 |
1.38 | 038 | Доплерографія екстракраніальних судин голови | 154,60 |
1.39 | 039 | Доплерографія судин нирок | 204,70 |
1.40 | 040 | Доплерографія артерій верхніх кінцівок | 204,70 |
1.41 | 041 | Доплерографія артерій нижніх кінцівок | 204,70 |
1.42 | 042 | Ультразвукове інтраректальне дослідження передміхурової залози | 129,50 |
1.43 | 043 | УЗ інтраректальне дослідження жіночих статевих органів | 129,50 |
1.44 | 044 | Сонографічне дослідження м'яких тканин | 79,30 |
1.45 | 045 | Сонографічне дослідження кісток | 154,60 |
1.46 | 046 | Ультразвукове дослідження периферичних судин | 104,30 |
1.47 | 047 | Езофагогастроскопія діагностична | 263,40 |
1.48 | 048 | РектосигмоїдоколоноскопІя діагностична | 534,60 |
1.49 | 049 | Езофагогастроскопія з біопсією | 567,80 |
1.50 | 050 | Езофагогастроскопія з поліктомією | 470,30 |
1.51 | 051 | Езофагогастроскопія з лікувальними маніпуляціями | 372,00 |
1.52 | 052 | Ректосігмоколоноскопія з біопсією | 747,00 |
1.53 | 053 | Ректосігмоколоноскопія з поліктомією | 747,00 |
1.54 | 054 | Ректосігмоколоноскопія з лікувальними маніпуляціями | 519,40 |
1.55 | 055 | Езофагогастродуоденоскопія діагностична | 313,50 |
1.56 | 056 | Рентгенографія зіниць оглядова | 84,90 |
1.57 | 057 | Рентгенографія черепа у двох проекціях | 143,50 |
1.58 | 058 | Рентгенографія колоносових пазух | 84,90 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.59 | 059 | Рентгенографія органів грудної клітки | 100,60 |
1.60 | 060 | Оглядова рентгенографія черевної порожнини | 138,60 |
1.61 | 061 | Рентгенографія периферійних відділів кістяка та хребта в одній проекції | 90,80 |
1.62 | 062 | Рентгенографія периферійних відділів кістяка та хребта у двох проекціях | 143,50 |
1.63 | 063 | Рентгенографія скронево-щелепного суглоба | 118,40 |
1.64 | 064 | Рентгенографія нижньої щелепи | 118,40 |
1.65 | 065 | Рентгенографія кісток носа | 80,30 |
1.66 | 066 | Рентгенографія скроневої кістки | 118,40 |
1.67 | 067 | Рентгенографія ключиці праворуч або ліворуч | 84,90 |
1.68 | 068 | Рентгенографія ключиці з обох сторін | 131,80 |
1.69 | 069 | Прицільна рентгенографія турецького сідла | 80,30 |
1.70 | 070 | Функціональне дослідження хребта | 225,60 |
1.71 | 071 | Рентгенографія кісток таза | 100,60 |
1.72 | 072 | Рентгенографія м'яких тканин | 84,90 |
1.73 | 073 | Рентгенографія одного пальця кисті або стопи | 80,30 |
1.74 | 074 | Рентгенографія суглобів: плечового, ліктьового, променевозап’ясткового, колінного чи гомілковостопного | 84,90 |
1.75 | 075 | Рентгенографія поперекового відділу хребта у двох проекціях | 163,10 |
1.76 | 076 | Рентгенографія кульшового суглоба | 90,80 |
1.77 | 077 | Рентгенографія функціональна грудного відділу хребта | 225,60 |
1.78 | 078 | Рентгенографія функціональна поперекового відділу хребта | 225,60 |
1.79 | 079 | Рентгенографія хребта із застосуванням функціональних проб: шийного відділу | 178,70 |
1.80 | 080 | Рентгенографія хребта: шийного відділу | 131,80 |
1.81 | 081 | Рентгенографія трубчастих кісток: плеча, передпліччя, стегна, гомілки у двох проекціях | 143,50 |
1.82 | 082 | Рентгенографія хребта: грудного відділу | 163,10 |
1.83 | 083 | Рентгенографія грудини у двох проекціях | 131,70 |
1.84 | 084 | Рентгенографія кисті або стопи | 80,30 |
1.85 | 085 | Рентгенографія куприка | 143,50 |
1.86 | 086 | Рентгенографія лопатки у двох проекціях | 131,70 |
1.87 | 087 | Цистографія оглядова | 93,60 |
1.88 | 088 | Пневмоцистографія | 131,70 |
1.89 | 089 | Екскреторна урографія внутрішньовенна | 225,60 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.90 | 090 | Ретроградна пієлографія | 329,10 |
1.91 | 091 | Ретроградна цистографія | 128,90 |
1.92 | 092 | Уретерографія | 252,90 |
1.93 | 093 | Тазова гістеросальпінгографія | 533,90 |
1.94 | 094 | Рентгендослідження шлунка з контрастом | 240,40 |
1.95 | 095 | Рентгенконтрастне дослідження товстої кишки (іригоскопія) | 468,40 |
1.96 | 096 | Заочна консультація поданих рентгенограм з оформленням протоколу | 114,20 |
1.97 | 097 | Рентгенівська комп'ютерна томографія без внутрішньовенного контрастування | 542,70 |
1.98 | 098 | Рентгенівська комп'ютерна томографія з внутрішньовенним підсиленням (вартість контрастної речовини сплачується додатково) | 697,40 |
1.99 | 099 | Взяття біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Нb, еритроцити, лейкоцити, лейкоцитарна формула, ШОЕ) | 8,70 |
1.100 | 100 | Загальний аналіз крові на аналізаторі «Мікрос 60» | 39,50 |
1.101 | 101 | Визначення загального вмісту гемоглобіну | 11,60 |
1.102 | 102 | Підрахунок еритроцитів в камері Горяєва | 21,10 |
1.103 | 103 | Підрахунок лейкоцитів в камері Горяєва | 15,70 |
1.104 | 104 | Визначення в'язкості крові | 16,10 |
1.105 | 105 | Підрахунок тромбоцитів в фарбованих мазках по Фоніо | 40,80 |
1.106 | 106 | Визначення лейкоцитарної формули | 56,90 |
1.107 | 107 | Визначення швидкості зсідання еритроцитів | 7,80 |
1.108 | 108 | Підрахунок ретикулоцитів (фарбування в пробірці тощо) | 46,10 |
1.109 | 109 | Знайдення клітин Л. Е. | 184,80 |
1.110 | 110 | Дослідження товстої краплі (виявлення малярійного плазмодію в еритроцитах) | 167,00 |
1.111 | 111 | Обробка венозної крові (включаючи реєстрацію) для отримання сироватки плазми | 12,90 |
1.112 | 112 | Прийом та кодування біопроб, реєстрація та видача результатів аналізів | 15,50 |
1.113 | 113 | Визначення загального білка сироватки крові по біуретовій реакції | 14,50 |
1.114 | 114 | Тимолова проба | 11,20 |
1.115 | 115 | Визначення карбаміду (сечовини) за допомогою набору реактивів «Лахема», «Реагент» тощо
| 17,70 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.116 | 116 | Визначення креатиніну в сироватці крові за методикою кольорової реакції Яффе | 27,40 |
1.117 | 117 | Визначення глюкози в капілярній крові | 19,80 |
1.118 | 118 | Визначення глюкози в сироватці (метод ортотулуїдиновий, глюкозооксидазний) | 17,10 |
1.119 | 119 | Визначення бета-ліпопротеідів в сироватці крові | 29,10 |
1.120 | 120 | Визначення холестерину у сироватці крові | 16,80 |
1.121 | 121 | Визначення білірубіну та його фракцій в сироватці крові (метод Єндрашика) | 27,50 |
1.122 | 122 | Визначення сечової кислоти | 48,60 |
1.123 | 123 | Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові | 22,20 |
1.124 | 124 | Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові | 30,00 |
1.125 | 125 | Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові | 30,00 |
1.126 | 126 | Визначення активності лужної фосфатази в сироватці крові | 32,30 |
1.127 | 127 | Визначення фібриногену | 22,30 |
1.128 | 128 | Визначення протромбінового часу | 20,70 |
1.129 | 129 | Визначення розчинних комплексів фібриномономерів (паракоагуляційні тести) етаноловий | 25,20 |
1.130 | 130 | Визначення фібриногену Б з бетанафтолом | 15,70 |
1.131 | 131 | Визначення гематокритної величини | 12,90 |
1.132 | 132 | Визначення групи крові за системою АВО | 40,70 |
1.133 | 133 | Визначення резус-фактора | 45,50 |
1.134 | 134 | Визначення антитіл до резус-фактора - титру антитіл | 62,50 |
1.135 | 135 | Визначення антитіл-гемолізинів | 62,50 |
1.136 | 136 | Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові | 7,40 |
1.137 | 137 | Визначення активності анти-0-стрептолізину в сироватці крові | 58,30 |
1.138 | 138 | Визначення активованого часу рекальцифікації плазми | 38,70 |
1.139 | 139 | Дослідження трансудатів, ексудатів, секрету, ексекрету | 74,80 |
1.140 | 140 | Визначення кількості кольору, прозорості, наявності осаду, відносної вагомості, реакції (рH) | 15,70 |
1.141 | 141 | Визначення глюкози в сечі | 6,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.142 | 142 | Знаходження глюкози в сечі методом Гайнеса тощо | 8,60 |
1.143 | 143 | Визначення білка у сечі | 10,40 |
1.144 | 144 | Визначення білка в сечі методом Брандберга-Робертса-Стольнікова | 13,00 |
1.145 | 145 | Визначення кетонових тіл у сечі | 6,30 |
1.146 | 146 | Визначення уробіліну в сечі | 5,10 |
1.147 | 147 | Визначення білірубіну в сечі | 5,90 |
1.148 | 148 | Мікроскопія осаду сечі | 21,90 |
1.149 | 149 | Мікроскопічне дослідження осаду сечі при патології (білок в сечі, наявність патологічних елементів осаду сечі) | 28,10 |
1.150 | 150 | Мікроскопічне дослідження осаду сечі методом Нечипоренко (Амбурже тощо) | 42,00 |
1.151 | 151 | Мікроскопічне дослідження трьох препаратів (на харчові залишки, еритроцити, лейкоцити тощо) | 60,10 |
1.152 | 152 | Виявлення яєць гельмінтів у калі | 26,60 |
1.153 | 153 | Виявлення найпростіших у калі | 61,30 |
1.154 | 154 | Визначення схованої крові в калі | 7,80 |
1.155 | 155 | Знаходження гонококів, трихомонад, мікрофлори, лейкоцитів тощо в фарбованих препаратах – 1 мазок (з одного місця) | 21,50 |
1.156 | 156 | Знаходження гонококів, трихомонад, мікрофлори, лейкоцитів тощо в фарбованих препаратах – 3 мазки на 2 предметних скельцях | 42,20 |
1.157 | 157 | Дослідження секрету простати (невисушений препарат та фарбований) | 40,00 |
1.158 | 158 | Дослідження дуоденального вмісту - колір, прозорість, відносна вагомість, рН, мікроскопія (1 порція) | 30,40 |
1.159 | 159 | Аналіз спинномозкової рідини | 121,40 |
1.160 | 160 | Дослідження на мікобактерії туберкульозу | 98,10 |
1.161 | 165 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників дифтерії негативне | 142,10 |
1.162 | 166 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників дифтерії позитивне | 212,90 |
1.163 | 167 | Дослідження бактеріологічне на менінгокок негативне | 149,80 |
1.164 | 168 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою: кішківник негативне | 291,40 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.165 | 169 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою: кішківник позитивне | 525,30 |
1.166 | 170 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на ентеропатогенні ешеріхії: аглютинація первинна з чашок Ендо: кишківник позитивне | 137,00 |
1.167 | 171 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на ентеропатогенні ешеріхії: аглютинація з визначенням біохімічних властивостей: кішківник негативне | 366,20 |
1.168 | 172 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії: кішківник негативне | 244,70 |
1.169 | 173 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії: кішківник позитивне | 192,50 |
1.170 | 174 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на протей: кішківник негативне | 132,60 |
1.171 | 175 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на протей: кішківник позитивне | 153,70 |
1.1172 | 176 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння: кішківник негативне | 176,80 |
1.173 | 177 | Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння: кішківник позитивне | 233,10 |
1.174 | 178 | Дослідження бактеріологічне крові на гемокультуру негативне | 64,70 |
1.175 | 179 | Дослідження бактеріологічне крові на гемокультуру позитивне | 529,00 |
1.176 | 180 | Дослідження бактеріологічне крові на стерильність негативне
| 64,50 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.177 | 181 | Дослідження бактеріологічне крові на стерильність позитивне | 285,40 |
1.178 | 182 | Дослідження бактеріологічне калу на дисбактеріоз з повним виділенням культур | 786,90 |
1.179 | 183 | Дослідження бактеріологічне калу: підготовка серійних розведень | 117,80 |
1.180 | 184 | Дослідження бактеріологічне калу: дозований посів | 114,30 |
1.181 | 185 | Дослідження бактеріологічне мокротиння на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння негативне | 176,00 |
1.182 | 186 | Дослідження бактеріологічне мокротиння на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння позитивне | 233,10 |
1.183 | 187 | Дослідження бактеріологічне мокротиння на пневмокок негативне | 118,60 |
1.184 | 188 | Дослідження бактеріологічне мокротиння на пневмокок позитивне | 132,80 |
1.185 | 189 | Дослідження бактеріологічне мокротиння на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне | 240,60 |
1.186 | 190 | Дослідження бактеріологічне мокротиння на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне | 297,80 |
1.187 | 191 | Дослідження бактеріологічне мокротиння на кандиди | 52,70 |
1.188 | 192 | Дослідження бактеріологічне сечі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою негативне | 299,80 |
1.189 | 193 | Дослідження бактеріологічне сечі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою позитивне | 787,00 |
1.190 | 194 | Дослідження бактеріологічне сечі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне | 240,60 |
1.191 | 195 | Дослідження бактеріологічне сечі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне | 297,80 |
1.192 | 196 | Дослідження бактеріологічне сечі на стафілокок негативне | 160,30 |
1.193 | 197 | Дослідження бактеріологічне сечі на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.194 | 198 | Дослідження бактеріологічне жовчі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою негативне | 181,90 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.195 | 199 | Дослідження бактеріологічне жовчі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою позитивне | 793,50 |
1.196 | 200 | Дослідження бактеріологічне жовчі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне | 240,00 |
1.197 | 201 | Дослідження бактеріологічне жовчі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне | 297,90 |
1.198 | 202 | Дослідження бактеріологічне жовчі на стафілокок негативне | 96,30 |
1.199 | 203 | Дослідження бактеріологічне жовчі на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.200 | 204 | Дослідження бактеріологічне жовчі на стрептокок негативне | 90,00 |
1.201 | 205 | Дослідження бактеріологічне жовчі на стрептокок позитивне | 104,20 |
1.202 | 206 | Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне | 240,00 |
1.203 | 207 | Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне | 297,90 |
1.204 | 208 | Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на стафілокок негативне | 160,30 |
1.205 | 209 | Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.206 | 210 | Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на кандиди | 52,70 |
1.207 | 211 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стрептокок негативне | 90,00 |
1.208 | 212 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стрептокок позитивне | 104,30 |
1.209 | 213 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на пневмокок негативне | 118,60 |
1.210 | 214 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на пневмокок позитивне | 132,80 |
1.211 | 215 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне | 240,80 |
1.212 | 216 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне | 297,90 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.213 | 217 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на кандиди | 52,70 |
1.214 | 218 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стафілокок негативне | 160,30 |
1.215 | 219 | Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.216 | 220 | Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стрептокок негативне | 90,00 |
1.217 | 221 | Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стрептокок позитивне | 104,30 |
1.218 | 222 | Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стафілокок негативне | 160,00 |
1.219 | 223 | Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.220 | 224 | Дослідження бактеріологічне иділень з вуха на кандиди | 52,70 |
1.221 | 225 | Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стрептокок негативне | 90,00 |
1.222 | 226 | Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стрептокок позитивне | 104,30 |
1.223 | 227 | Дослідження бактеріологічне виділень з носа на пневмокок негативне | 118,60 |
1.224 | 228 | Дослідження бактеріологічне виділень з носа на пневмокок позитивне | 132,80 |
1.225 | 229 | Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стафілокок негативне | 160,00 |
1.226 | 230 | Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.227 | 231 | Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стафілокок негативне | 160,30 |
1.228 | 232 | Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.229 | 233 | Дослідження бактеріологічне виділень з очей на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне | 240,80 |
1.230 | 234 | Дослідження бактеріологічне виділень з очей на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне | 297,90 |
1.231 | 235 | Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стрептокок негативне | 90,00 |
1.232 | 236 | Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стрептокок позитивне | 104,30 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.233 | 237 | Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стафілокок негативне | 160,00 |
1.234 | 238 | Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стафілокок позитивне | 188,90 |
1.235 | 239 | Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стрептокок негативне | 90,00 |
1.236 | 240 | Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стрептокок позитивне | 104,30 |
1.237 | 241 | Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне | 240,40 |
1.238 | 242 | Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне | 297,90 |
1.239 | 243 | Визначення чутливості до антибіотиків (10-12 дисків для виділення культури) | 61,00 |
1.240 | 244 | Контроль якості поживних середовищ якісним методом | 9,10 |
1.241 | 245 | Контроль якості поживних середовищ кількісним методом | 123,20 |
1.242 | 246 | Приготування поживних середовищ | 5,00 |
1.243 | 247 | Прийом, реєстрація та видача результатів аналізів | 11,40 |
1.244 | 249 | Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу I категорії складності | 141,80 |
1.245 | 250 | Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу II категорії складності | 279,10 |
1.246 | 251 | Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу III категорії складності | 362,30 |
1.247 | 252 | Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу IV категорії складності | 693,10 |
1.248 | 253 | Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу V категорії складності | 1025,70 |
1.249 | 284 | Електростимуляція | 66,60 |
1.250 | 285 | Діадинамотерапія | 66,60 |
1.251 | 286 | Дарсонвалізація місцева | 66,20 |
1.252 | 287 | УВЧ-терапія | 25,10 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.253 | 288 | Магнітотерапія (низькочастотна) | 44,60 |
1.254 | 289 | Тубус-кварц | 22,60 |
1.255 | 290 | Загальне і місцеве ультрафіолетове опромінення | 22,60 |
1.256 | 291 | Ультразвук | 49,50 |
1.257 | 292 | Ультрафонофорез | 66,00 |
1.258 | 293 | Магнітолазерна терапія | 150,80 |
1.259 | 294 | Гіпербарічна оксігснація | 322,80 |
1.260 | 295 | Світлотерапія апаратом «Біоптрон» | 53,40 |
1.261 | 296 | Електрофорез лікарський | 55,70 |
1.262 | 297 | Ін'єкція внутрішньом'язова (вартість медикаментів сплачується додатково) | 10,60 |
1.263 | 298 | Ін'єкція внутрішньовенна (вартість медикаментів сплачується додатково) | 22,50 |
1.264 | 299 | Венопункція | 16,90 |
2. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення | |||
2.1 | 255 | Масаж голови | 43,50 |
2.2 | 256 | Масаж м'язів обличчя | 40,40 |
2.3 | 257 | Масаж м'язів шиї | 36,30 |
2.4 | 258 | Масаж комірцевої зони | 35,30 |
2.5 | 259 | Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки | 46,30 |
2.6 | 260 | Масаж верхньої кінцівки | 35,30 |
2.7 | 261 | Масаж плечового суглоба | 24,30 |
2.8 | 262 | Масаж ліктьового суглоба | 32,50 |
2.9 | 263 | Масаж променевозап'ясткового суглоба | 24,30 |
2.10 | 264 | Масаж кисті і передпліччя | 24,30 |
2.11 | 265 | Масаж грудної клітки (біля ліжка хворого) | 57,30 |
2.12 | 266 | Масаж спини (від VІІ шийного до І поперекового хребця) | 35,30 |
2.13 | 267 | Масаж м'язів передньої черевної порожнини | 43,50 |
2.14 | 268 | Масаж попереково-крижової ділянки | 24,30 |
2.15 | 269 | Сегментарний масаж попереково-крижової ділянки | 35,30 |
2.16 | 270 | Масаж спини та попереку (від VII шийного хребця до крижової ділянки від лівої до правої середньої аксилярної лінії) | 35,30 |
2.17 | 271 | Масаж спини (від VII шийного хребця до V поперекового хребця) | 46,30 |
2.18 | 272 | Сегментний масаж шийно-грудного відділу хребта | 68,30 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.19 | 273 | Масаж ділянки хребта | 57,30 |
2.20 | 274 | Масаж нижньої кінцівки | 35,30 |
2.21 | 275 | Масаж нижньої кінцівки і попереку | 46,30 |
2.22 | 276 | Масаж кульшового суглоба | 24,30 |
2.23 | 277 | Масаж колінного суглоба | 24,30 |
2.24 | 278 | Масаж гомілково-ступневого суглоба (проксимального відділу ступні, ділянки та нижньої третини гомілки) | 24,30 |
2.25 | 279 | Масаж ступні і гомілки | 24,30 |
3. Проведення мікробіологічних, паразитологічних, молекулярно-генетичних, хімічних, токсикологічних та фізичних досліджень, що не належать до медичної допомоги населенню, та оформлення їх результатів | |||
3.1 | 161 | Дослідження санітарно-бактеріологічне змивів на бактерії групи кишкової палички | 146,80 |
3.2 | 162 | Дослідження санітарно-бактеріологічне змивів на золотистий стафілокок | 156,10 |
3.3 | 163 | Дослідження мікробного обсіменіння повітряного середовища | 248,20 |
3.4 | 164 | Дослідження на стерильність хірургічного матеріалу | 144,40 |
3.5 | 248 | Прийом, реєстрація та видача результатів змивів | 3,80 |
3.6 | 254 | Патологоанатомічний розтин I категорії складності (розтин без проведення патологогістологічного дослідження) | 1895,80 |
4. Стажування лікарів (провізорів) ̶ інтернів у базових закладах та установах охорони здоров’я, якщо ці лікарі (провізори) – інтерни: закінчили недержавні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти; закінчили державні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти на умовах контракту; прийняті на роботу в недержавні заклади охорони здоров’я (недержавні фармацевтичні заклади, підприємства); повторно проходять інтернатуру; бажають отримати другу спеціальність в інтернатурі | |||
4.1 | 300 | Стажування лікаря ‒ інтерна хірургічного профілю на умовах контракту під керівництвом лікаря-хірурга вищої категорії протягом одного дня | 36,10 |
4.2 | 301 | Стажування лікаря ‒ інтерна терапевтичного профілю на умовах контракту під керівництвом лікаря-терапевта вищої категорії протягом одного дня | 33,90 |
5. Послуги пралень за договорами | |||
5.1 | 302 | Прання постільної білизни (1 кг) | 12,80 |
1 | 2 | 3 | 4 |
5.2 | 303 | Прання фасонної білизни (1 кг) | 15,10 |
6. Послуги з підготовки тіла покійного до поховання або кремації (послуги перукаря, косметолога, бальзамування) | |||
6.1 | 280 | Підготовка тіла покійного чоловічої статі до поховання | 191,80 |
6.2 | 281 | Підготовка тіла покійного жіночої статі до поховання | 149,10 |
7. Утримання тіл померлих у холодильній камері патолого-анатомічного бюро після дослідження понад норми перебування, а також тих, що знаходяться на зберіганні | |||
7.1 | 282 | Утримання тіла померлого у холодильній камері в патолого-анатомічному відділенні понад норми перебування (одна доба) | 104,00 |
Директор Департаменту економіки та інвестицій Наталія МЕЛЬНИК
Аналіз регуляторного впливу
Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)
З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.
Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням Київської міської клінічної лікарні № 6 Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» (далі – проект розпорядження). Цим проектом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 302 тарифи, із яких 264 тарифів на послуги з медичного обслуговування підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проекту розпорядження, розраховані на підставі поданих закладом охорони здоров’я розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.
Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проектом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.
Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проекту розпорядження.
Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані для медичного обслуговування за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.
Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + |
|
Держава | + |
|
Суб’єкти господарювання, | + |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва |
| + |
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.
Для вирішення проблеми, пов’язаної із наданням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги згідно з додатком.
ІІ. Цілі державного регулювання
Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.
Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеними вище лікувально-профілактичними комунальним закладами охорони здоров’я;
- отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.
Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.
З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.
Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.
До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
- Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Не встановлювати тарифи на платні послуги |
Альтернатива 2 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня |
Альтернатива 3 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні |
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються | Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно |
Альтернатива 2 | Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені |
Альтернатива 3 | Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги | Не передбачаються |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються | Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків |
Альтернатива 2 | Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі | Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів |
Альтернатива 3 | Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості | Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць | 5 | 2 | Х | Х | 7 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків | 71 | 29 | Х | Х | 100 |
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання - відсутні | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів |
Альтернатива 2 | Для надавача послуг (закладів) - відсутні. Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання. Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг |
Альтернатива 3 | Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами | Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат. Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 281 538,60грн
|
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва
згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта
(рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства) |
Альтернатива 2 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства) |
Альтернатива 3 | Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 281 538,60грн. |
ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
№ | Витрати | За перший рік | За п'ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | Х | Х |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | Х | Х |
3 | Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | Х | Х |
4 | Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | Х | Х |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень | Х | Х |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень | Х | Х |
7 | Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень | Х | Х |
8 | Інше, гривень Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку) | 40 219,80 | 201 099,00 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 40 219,80 | 201 099,00 |
10 | Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць - в т.ч. суб’єктів великого підприємництва: 1. ПрАТ «УАСК-АСКА»; 2. ПрАТ СК «Провідна»; 3. ПрАТ «Альфа –страхування»; 4. ПрАТ «Страхова група «ТАС»; 5. ПрАТ «Страхова компанія ВУСО»; - суб’єктів середнього підприємництва: 1. ПрАТ СК «Іллічівське»; 2. ПрАТ «Європейський страховий альянс» | 7 | 7 |
11 | Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 281 538,60 | 1 407 693,00 |
Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.
- Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.
Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичних закладів та кваліфікаційний рівень його фахівців.
Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6», які надає Київська міська клінічна лікарня № 6 на економічно обґрунтованому рівні.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 | 1 | Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана. |
Альтернатива 2 | 1 | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами |
Альтернатива 3 | 4 | Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг. Для інших суб’єктів господарювання – відсутні | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін |
Альтернатива 2 | Оплата за надані послуги в меншому розмірі | Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі
|
Альтернатива 3 | Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 281 538,60 грн; можливість надання якісних послуг | Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні | Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 | Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку | Х |
Альтернатива 2 | Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг. | Х |
Альтернатива 3 | Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладів | У разі зміни зовнішніх факторів (підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо), розміри тарифів на платні медичні послуги і відповідно регуляторний акт може бути переглянутий |
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладів, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.
- Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни
та ціноутворення.
Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.
Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.
Проектом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Державна установа «Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України».
Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.
Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).
Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:
- заробітна плата основного медичного персоналу;
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- амортизаційні відрахування;
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати;
- прибуток до 20%.
Розрахунок витрат додається.
Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.
Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 29 березня 2019 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Київська міська клінічна лікарня № 6 є лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Києва, підпорядкованим Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Київська міська клінічна лікарня № 6 має ліцензію на медичну практику серії АГ № 570381 від 24 лютого 2011 року № 5.
Платні послуги, на які встановлюються тарифи проектом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.
Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.
Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.
На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.
Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.
У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.
VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:
- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – 70 384,65 грн.;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту
яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу, а саме: Київської міської клінічної лікарні № 6.
кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 7 суб’єктів господарювання;
кількість громадян – 1 848 осіб;
- розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта - 281 538,60грн.;
- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України – 1 848 одиниць;
- рентабельність медичних послуг до 20%;
- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг 281 538,60грн ;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проектом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 29 березня 2019 року оприлюднені на офіційному порталі Києва www.kyivcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].
До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]