Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проектом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Київської міської клінічної лікарні № 6.

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» 29 березня 2019 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 29 березня 2019 року по 29 квітня 2019 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected]

 

Проект

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

  1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованих в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 05 лютого 2016 року за № 12/1325 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 січня 2016 року № 27), виклавши їх у новій редакції, що додається.
  2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

 Голова                                                      Віталій КЛИЧКО

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого
органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
_________­­­­­­_______ №___________)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6

Код
послуги

Найменування послуг

Тариф
за 1 послугу,
грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

1.1

001

Консультація лікаря-терапевта вищої категорії

122,50

1.2

002

Консультація лікаря-гастроентеролога вищої категорії

130,80

1.3

003

Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії

130,80

1

2

3

4

1.4

004

Консультація лікаря-акушера-гінеколога вищої категорії

137,10

1.5

005

Консультація лікаря-травматолога-ортопеда вищої категорії

135,30

1.6

006

Консультація лікаря-хірурга вищої категорії

135,30

1.7

007

Консультація лікаря-ендокринолога вищої категорії

128,10

1.8

008

Консультація лікаря-дерматовенеролога другої категорії

88,90

1.9

009

Консультація лікаря функціональної діагностики вищої категорії

104,30

1.10

010

Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії

130,80

1.11

011

Консультація лікаря-ревматолога вищої категорії

130,80

1.12

012

Консультація лікаря-отоларинголога вищої категорії

130,80

1.13

013

Консультація лікаря-уролога вищої категорії

137,10

1.14

014

Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії

52,70

1.15

015

ЕКГ спокою

67,00

1.16

016

Додаткові ЕКГ (3 відведення)

17,80

1.17

017

Довготривале ЕКГ-дослідження-Холтеровське моніторування (М-стрічка) обробка матеріалів за добу

219,70

1.18

018

Велоергометрія - етап

88,90

1.19

019

Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози

150,40

1.20

020

Трансабдомінальні дослідження сечостатевої системи для жінок комплексно: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+матка+яєчники

168,70

1.21

021

Сонографічне дослідження нирок

79,30

1.22

022

Сонографічне дослідження передміхурової залози і сім'яних пухирців

54,30

1.23

023

Сонографічне дослідження підшлункової залози

79,30

1.24

024

Сонографічне дослідження сечового міхура з визначенням залишкової сечі

54,30

1.25

025

Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і жовчних проток

79,30

1.26

026

Сонографічне дослідження селезінки

79,30

1.27

027

Сонографічне дослідження матки і яєчників

129,50

1

2

3

4

1.28

028

Сонографічне дослідження молочної залози з обох сторін

154,60

1.29

029

Сонографічне дослідження щитоподібної залози

104,40

1.30

030

Ехокардіографія

154,60

1.31

031

Ехокардіографія з доплерографією і кольоровим картуванням

229,80

1.32

032

Сонографічне дослідження органів калитки

129,50

1.33

033

Сонографія екстракраніальних судин з кольоровим картуванням і доплерографією

154,60

1.34

034

Сонографія артерій і вен верхніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією

305,10

1.35

035

Сонографія вен нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією

154,60

1.36

036

Сонографія артерій нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією

204,70

1.37

037

Доплерографія інтракраніальних судин голови

154,60

1.38

038

Доплерографія екстракраніальних судин голови

154,60

1.39

039

Доплерографія судин нирок

204,70

1.40

040

Доплерографія артерій верхніх кінцівок

204,70

1.41

041

Доплерографія артерій нижніх кінцівок

204,70

1.42

042

Ультразвукове інтраректальне дослідження передміхурової залози

129,50

1.43

043

УЗ інтраректальне дослідження жіночих статевих органів

129,50

1.44

044

Сонографічне дослідження м'яких тканин

79,30

1.45

045

Сонографічне дослідження кісток

154,60

1.46

046

Ультразвукове дослідження периферичних судин

104,30

1.47

047

Езофагогастроскопія діагностична

263,40

1.48

048

РектосигмоїдоколоноскопІя діагностична

534,60

1.49

049

Езофагогастроскопія з біопсією

567,80

1.50

050

Езофагогастроскопія з поліктомією

470,30

1.51

051

Езофагогастроскопія з лікувальними маніпуляціями

372,00

1.52

052

Ректосігмоколоноскопія з біопсією

747,00

1.53

053

Ректосігмоколоноскопія з поліктомією

747,00

1.54

054

Ректосігмоколоноскопія з лікувальними маніпуляціями

519,40

1.55

055

Езофагогастродуоденоскопія діагностична

313,50

1.56

056

Рентгенографія зіниць оглядова

84,90

1.57

057

Рентгенографія черепа у двох проекціях

143,50

1.58

058

Рентгенографія колоносових пазух

84,90

1

2

3

4

1.59

059

Рентгенографія органів грудної клітки

100,60

1.60

060

Оглядова рентгенографія черевної порожнини

138,60

1.61

061

Рентгенографія периферійних відділів кістяка та хребта в одній проекції

90,80

1.62

062

Рентгенографія периферійних відділів кістяка та хребта у двох проекціях

143,50

1.63

063

Рентгенографія скронево-щелепного суглоба

118,40

1.64

064

Рентгенографія нижньої щелепи

118,40

1.65

065

Рентгенографія кісток носа

80,30

1.66

066

Рентгенографія скроневої кістки

118,40

1.67

067

Рентгенографія ключиці праворуч або ліворуч

84,90

1.68

068

Рентгенографія ключиці з обох сторін

131,80

1.69

069

Прицільна рентгенографія турецького сідла

80,30

1.70

070

Функціональне дослідження хребта

225,60

1.71

071

Рентгенографія кісток таза

100,60

1.72

072

Рентгенографія м'яких тканин

84,90

1.73

073

Рентгенографія одного пальця кисті або стопи

80,30

1.74

074

Рентгенографія суглобів: плечового, ліктьового, променевозап’ясткового, колінного чи гомілковостопного

84,90

1.75

075

Рентгенографія поперекового відділу хребта у двох проекціях

163,10

1.76

076

Рентгенографія кульшового суглоба

90,80

1.77

077

Рентгенографія функціональна грудного відділу хребта

225,60

1.78

078

Рентгенографія функціональна поперекового відділу хребта

225,60

1.79

079

Рентгенографія хребта із застосуванням функціональних проб: шийного відділу

178,70

1.80

080

Рентгенографія хребта: шийного відділу

131,80

1.81

081

Рентгенографія трубчастих кісток: плеча, передпліччя, стегна, гомілки у двох проекціях

143,50

1.82

082

Рентгенографія хребта: грудного відділу

163,10

1.83

083

Рентгенографія грудини у двох проекціях

131,70

1.84

084

Рентгенографія кисті або стопи

80,30

1.85

085

Рентгенографія куприка

143,50

1.86

086

Рентгенографія лопатки у двох проекціях

131,70

1.87

087

Цистографія оглядова

93,60

1.88

088

Пневмоцистографія

131,70

1.89

089

Екскреторна урографія внутрішньовенна

225,60

1

2

3

4

1.90

090

Ретроградна пієлографія

329,10

1.91

091

Ретроградна цистографія

128,90

1.92

092

Уретерографія

252,90

1.93

093

Тазова гістеросальпінгографія

533,90

1.94

094

Рентгендослідження шлунка з контрастом

240,40

1.95

095

Рентгенконтрастне дослідження товстої кишки (іригоскопія)

468,40

1.96

096

Заочна консультація поданих рентгенограм з оформленням протоколу

114,20

1.97

097

Рентгенівська комп'ютерна томографія без внутрішньовенного контрастування

542,70

1.98

098

Рентгенівська комп'ютерна томографія з внутрішньовенним підсиленням (вартість контрастної речовини сплачується додатково)

697,40

1.99

099

Взяття біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Нb, еритроцити, лейкоцити, лейкоцитарна формула, ШОЕ)

8,70

1.100

100

Загальний аналіз крові на аналізаторі «Мікрос 60»

39,50

1.101

101

Визначення загального вмісту гемоглобіну

11,60

1.102

102

Підрахунок еритроцитів в камері Горяєва

21,10

1.103

103

Підрахунок лейкоцитів в камері Горяєва

15,70

1.104

104

Визначення в'язкості крові

16,10

1.105

105

Підрахунок тромбоцитів в фарбованих мазках по Фоніо

40,80

1.106

106

Визначення лейкоцитарної формули

56,90

1.107

107

Визначення швидкості зсідання еритроцитів

7,80

1.108

108

Підрахунок ретикулоцитів (фарбування в пробірці тощо)

46,10

1.109

109

Знайдення клітин Л. Е.

184,80

1.110

110

Дослідження товстої краплі (виявлення малярійного плазмодію в еритроцитах)

167,00

1.111

111

Обробка венозної крові (включаючи реєстрацію) для отримання сироватки плазми

12,90

1.112

112

Прийом та кодування біопроб, реєстрація та видача результатів аналізів

15,50

1.113

113

Визначення загального білка сироватки крові по біуретовій реакції

14,50

1.114

114

Тимолова проба

11,20

1.115

115

Визначення карбаміду (сечовини) за допомогою набору реактивів «Лахема», «Реагент» тощо

 

17,70

1

2

3

4

1.116

116

Визначення креатиніну в сироватці крові за методикою кольорової реакції Яффе

27,40

1.117

117

Визначення глюкози в капілярній крові

19,80

1.118

118

Визначення глюкози в сироватці (метод ортотулуїдиновий, глюкозооксидазний)

17,10

1.119

119

Визначення бета-ліпопротеідів в сироватці крові

29,10

1.120

120

Визначення холестерину у сироватці крові

16,80

1.121

121

Визначення білірубіну та його фракцій в сироватці крові (метод Єндрашика)

27,50

1.122

122

Визначення сечової кислоти

48,60

1.123

123

Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові

22,20

1.124

124

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові

30,00

1.125

125

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові

30,00

1.126

126

Визначення активності лужної фосфатази в сироватці крові

32,30

1.127

127

Визначення фібриногену

22,30

1.128

128

Визначення протромбінового часу

20,70

1.129

129

Визначення розчинних комплексів фібриномономерів (паракоагуляційні тести) етаноловий

25,20

1.130

130

Визначення фібриногену Б з бетанафтолом

15,70

1.131

131

Визначення гематокритної величини

12,90

1.132

132

Визначення групи крові за системою АВО

40,70

1.133

133

Визначення резус-фактора

45,50

1.134

134

Визначення антитіл до резус-фактора - титру антитіл

62,50

1.135

135

Визначення антитіл-гемолізинів

62,50

1.136

136

Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові

7,40

1.137

137

Визначення активності анти-0-стрептолізину в сироватці крові

58,30

1.138

138

Визначення активованого часу рекальцифікації плазми

38,70

1.139

139

Дослідження трансудатів, ексудатів, секрету, ексекрету

74,80

1.140

140

Визначення кількості кольору, прозорості, наявності осаду, відносної вагомості, реакції (рH)

15,70

1.141

141

Визначення глюкози в сечі

6,00

1

2

3

4

1.142

142

Знаходження глюкози в сечі методом Гайнеса тощо

8,60

1.143

143

Визначення білка у сечі

10,40

1.144

144

Визначення білка в сечі методом Брандберга-Робертса-Стольнікова

13,00

1.145

145

Визначення кетонових тіл у сечі

6,30

1.146

146

Визначення уробіліну в сечі

5,10

1.147

147

Визначення білірубіну в сечі

5,90

1.148

148

Мікроскопія осаду сечі

21,90

1.149

149

Мікроскопічне дослідження осаду сечі при патології (білок в сечі, наявність патологічних елементів осаду сечі)

28,10

1.150

150

Мікроскопічне дослідження осаду сечі методом Нечипоренко (Амбурже тощо)

42,00

1.151

151

Мікроскопічне дослідження трьох препаратів (на харчові залишки, еритроцити, лейкоцити тощо)

60,10

1.152

152

Виявлення яєць гельмінтів у калі

26,60

1.153

153

Виявлення найпростіших у калі

61,30

1.154

154

Визначення схованої крові в калі

7,80

1.155

155

Знаходження гонококів, трихомонад, мікрофлори, лейкоцитів тощо в фарбованих препаратах – 1 мазок (з одного місця)

21,50

1.156

156

Знаходження гонококів, трихомонад, мікрофлори, лейкоцитів тощо в фарбованих препаратах – 3 мазки на 2 предметних скельцях

42,20

1.157

157

Дослідження секрету простати (невисушений препарат та фарбований)

40,00

1.158

158

Дослідження дуоденального вмісту - колір, прозорість, відносна вагомість, рН, мікроскопія (1 порція)

30,40

1.159

159

Аналіз спинномозкової рідини

121,40

1.160

160

Дослідження на мікобактерії туберкульозу

98,10

1.161

165

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників дифтерії негативне

142,10

1.162

166

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників дифтерії позитивне

212,90

1.163

167

Дослідження бактеріологічне на менінгокок негативне

149,80

1.164

168

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою: кішківник негативне

291,40

1

2

3

4

1.165

169

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою: кішківник позитивне

525,30

1.166

170

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на ентеропатогенні ешеріхії: аглютинація первинна з чашок Ендо: кишківник позитивне

137,00

1.167

171

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на ентеропатогенні ешеріхії: аглютинація з визначенням біохімічних властивостей: кішківник негативне

366,20

1.168

172

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії: кішківник негативне

244,70

1.169

173

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії: кішківник позитивне

192,50

1.170

174

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на протей: кішківник негативне

132,60

1.171

175

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на протей: кішківник позитивне

153,70

1.1172

176

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння: кішківник негативне

176,80

1.173

177

Дослідження бактеріологічне на наявність збудників гострих кишкових інфекцій на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння: кішківник позитивне

233,10

1.174

178

Дослідження бактеріологічне крові на гемокультуру негативне

64,70

1.175

179

Дослідження бактеріологічне крові на гемокультуру позитивне

529,00

1.176

180

Дослідження бактеріологічне крові на стерильність негативне

 

64,50

1

2

3

4

1.177

181

Дослідження бактеріологічне крові на стерильність позитивне

285,40

1.178

182

Дослідження бактеріологічне калу на дисбактеріоз з повним виділенням культур

786,90

1.179

183

Дослідження бактеріологічне калу: підготовка серійних розведень

117,80

1.180

184

Дослідження бактеріологічне калу: дозований посів

114,30

1.181

185

Дослідження бактеріологічне мокротиння на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння негативне

176,00

1.182

186

Дослідження бактеріологічне мокротиння на стафілокок з визначенням масивності обсіменіння позитивне

233,10

1.183

187

Дослідження бактеріологічне мокротиння на пневмокок негативне

118,60

1.184

188

Дослідження бактеріологічне мокротиння на пневмокок позитивне

132,80

1.185

189

Дослідження бактеріологічне мокротиння на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне

240,60

1.186

190

Дослідження бактеріологічне мокротиння на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне

297,80

1.187

191

Дослідження бактеріологічне мокротиння на кандиди

52,70

1.188

192

Дослідження бактеріологічне сечі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою негативне

299,80

1.189

193

Дослідження бактеріологічне сечі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою позитивне

787,00

1.190

194

Дослідження бактеріологічне сечі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне

240,60

1.191

195

Дослідження бактеріологічне сечі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне

297,80

1.192

196

Дослідження бактеріологічне сечі на стафілокок негативне

160,30

1.193

197

Дослідження бактеріологічне сечі на стафілокок позитивне

188,90

1.194

198

Дослідження бактеріологічне жовчі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою негативне

181,90

1

2

3

4

1.195

199

Дослідження бактеріологічне жовчі на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою позитивне

793,50

1.196

200

Дослідження бактеріологічне жовчі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне

240,00

1.197

201

Дослідження бактеріологічне жовчі на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне

297,90

1.198

202

Дослідження бактеріологічне жовчі на стафілокок негативне

96,30

1.199

203

Дослідження бактеріологічне жовчі на стафілокок позитивне

188,90

1.200

204

Дослідження бактеріологічне жовчі на стрептокок негативне

90,00

1.201

205

Дослідження бактеріологічне жовчі на стрептокок позитивне

104,20

1.202

206

Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне

240,00

1.203

207

Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне

297,90

1.204

208

Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на стафілокок негативне

160,30

1.205

209

Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на стафілокок позитивне

188,90

1.206

210

Дослідження бактеріологічне виділень зі статевих органів на кандиди

52,70

1.207

211

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стрептокок негативне

90,00

1.208

212

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стрептокок позитивне

104,30

1.209

213

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на пневмокок негативне

118,60

1.210

214

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на пневмокок позитивне

132,80

1.211

215

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне

240,80

1.212

216

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне

297,90

1

2

3

4

1.213

217

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на кандиди

52,70

1.214

218

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стафілокок негативне

160,30

1.215

219

Дослідження бактеріологічне виділень з мигдаликів на стафілокок позитивне

188,90

1.216

220

Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стрептокок негативне

90,00

1.217

221

Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стрептокок позитивне

104,30

1.218

222

Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стафілокок негативне

160,00

1.219

223

Дослідження бактеріологічне виділень з вуха на стафілокок позитивне

188,90

1.220

224

Дослідження бактеріологічне иділень з вуха на кандиди

52,70

1.221

225

Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стрептокок негативне

90,00

1.222

226

Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стрептокок позитивне

104,30

1.223

227

Дослідження бактеріологічне виділень з носа на пневмокок негативне

118,60

1.224

228

Дослідження бактеріологічне виділень з носа на пневмокок позитивне

132,80

1.225

229

Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стафілокок негативне

160,00

1.226

230

Дослідження бактеріологічне виділень з носа на стафілокок позитивне

188,90

1.227

231

Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стафілокок негативне

160,30

1.228

232

Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стафілокок позитивне

188,90

1.229

233

Дослідження бактеріологічне виділень з очей на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне

240,80

1.230

234

Дослідження бактеріологічне виділень з очей на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне

297,90

1.231

235

Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стрептокок негативне

90,00

1.232

236

Дослідження бактеріологічне виділень з очей на стрептокок позитивне

104,30

1

2

3

4

1.233

237

Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стафілокок негативне

160,00

1.234

238

Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стафілокок позитивне

188,90

1.235

239

Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стрептокок негативне

90,00

1.236

240

Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на стрептокок позитивне

104,30

1.237

241

Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії негативне

240,40

1.238

242

Дослідження бактеріологічне матеріалу з ран (рідин з внутрішніх порожнин) на гр (-) палочки псевдомонади, гемофіли, ентеробактерії позитивне

297,90

1.239

243

Визначення чутливості до антибіотиків (10-12 дисків для виділення культури)

61,00

1.240

244

Контроль якості поживних середовищ якісним методом

9,10

1.241

245

Контроль якості поживних середовищ кількісним методом

123,20

1.242

246

Приготування поживних середовищ

5,00

1.243

247

Прийом, реєстрація та видача результатів аналізів

11,40

1.244

249

Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу I категорії складності

141,80

1.245

250

Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу II категорії складності

279,10

1.246

251

Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу III категорії складності

362,30

1.247

252

Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу IV категорії складності

693,10

1.248

253

Патологогістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу V категорії складності

1025,70

1.249

284

Електростимуляція

66,60

1.250

285

Діадинамотерапія

66,60

1.251

286

Дарсонвалізація місцева

66,20

1.252

287

УВЧ-терапія

25,10

1

2

3

4

1.253

288

Магнітотерапія (низькочастотна)

44,60

1.254

289

Тубус-кварц

22,60

1.255

290

Загальне і місцеве ультрафіолетове опромінення

22,60

1.256

291

Ультразвук

49,50

1.257

292

Ультрафонофорез

66,00

1.258

293

Магнітолазерна терапія

150,80

1.259

294

Гіпербарічна оксігснація

322,80

1.260

295

Світлотерапія апаратом «Біоптрон»

53,40

1.261

296

Електрофорез лікарський

55,70

1.262

297

Ін'єкція внутрішньом'язова (вартість медикаментів сплачується додатково)

10,60

1.263

298

Ін'єкція внутрішньовенна (вартість медикаментів сплачується додатково)

22,50

1.264

299

Венопункція

16,90

2. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення

2.1

255

Масаж голови

43,50

2.2

256

Масаж м'язів обличчя

40,40

2.3

257

Масаж м'язів шиї

36,30

2.4

258

Масаж комірцевої зони

35,30

2.5

259

Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки

46,30

2.6

260

Масаж верхньої кінцівки

35,30

2.7

261

Масаж плечового суглоба

24,30

2.8

262

Масаж ліктьового суглоба

32,50

2.9

263

Масаж променевозап'ясткового суглоба

24,30

2.10

264

Масаж кисті і передпліччя

24,30

2.11

265

Масаж грудної клітки (біля ліжка хворого)

57,30

2.12

266

Масаж спини (від VІІ шийного до І поперекового хребця)

35,30

2.13

267

Масаж м'язів передньої черевної порожнини

43,50

2.14

268

Масаж попереково-крижової ділянки

24,30

2.15

269

Сегментарний масаж попереково-крижової ділянки

35,30

2.16

270

Масаж спини та попереку (від VII шийного хребця до крижової ділянки від лівої до правої середньої аксилярної лінії)

35,30

2.17

271

Масаж спини (від VII шийного хребця до V поперекового хребця)

46,30

2.18

272

Сегментний масаж шийно-грудного відділу хребта

68,30

1

2

3

4

2.19

273

Масаж ділянки хребта

57,30

2.20

274

Масаж нижньої кінцівки

35,30

2.21

275

Масаж нижньої кінцівки і попереку

46,30

2.22

276

Масаж кульшового суглоба

24,30

2.23

277

Масаж колінного суглоба

24,30

2.24

278

Масаж гомілково-ступневого суглоба (проксимального відділу ступні, ділянки та нижньої третини гомілки)

24,30

2.25

279

Масаж ступні і гомілки

24,30

3. Проведення мікробіологічних, паразитологічних, молекулярно-генетичних, хімічних, токсикологічних та фізичних досліджень, що не належать до медичної допомоги населенню, та оформлення їх результатів

3.1

161

Дослідження санітарно-бактеріологічне змивів на бактерії групи кишкової палички

146,80

3.2

162

Дослідження санітарно-бактеріологічне змивів на золотистий стафілокок

156,10

3.3

163

Дослідження мікробного обсіменіння повітряного середовища

248,20

3.4

164

Дослідження на стерильність хірургічного матеріалу

144,40

3.5

248

Прийом, реєстрація та видача результатів змивів

3,80

3.6

254

Патологоанатомічний розтин I категорії складності (розтин без проведення патологогістологічного дослідження)

1895,80

4. Стажування лікарів (провізорів)  ̶ інтернів у базових закладах та установах охорони здоров’я, якщо ці лікарі (провізори) – інтерни: закінчили недержавні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти; закінчили державні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти на умовах контракту; прийняті на роботу в недержавні заклади охорони здоров’я (недержавні фармацевтичні заклади, підприємства); повторно проходять інтернатуру; бажають отримати другу спеціальність в інтернатурі

4.1

300

Стажування лікаря ‒ інтерна хірургічного профілю на умовах контракту під керівництвом лікаря-хірурга вищої категорії протягом одного дня

36,10

4.2

301

Стажування лікаря ‒ інтерна терапевтичного профілю на умовах контракту під керівництвом лікаря-терапевта вищої категорії протягом одного дня

33,90

5. Послуги пралень за договорами

5.1

302

Прання постільної білизни (1 кг)

12,80

1

2

3

4

5.2

303

Прання фасонної білизни (1 кг)

15,10

6. Послуги з підготовки тіла покійного до поховання або кремації (послуги перукаря, косметолога, бальзамування)

6.1

280

Підготовка тіла покійного чоловічої статі до поховання

191,80

6.2

281

Підготовка тіла покійного жіночої статі до поховання

149,10

7. Утримання тіл померлих у холодильній камері патолого-анатомічного бюро після дослідження понад норми перебування, а також тих, що знаходяться на зберіганні

7.1

282

Утримання тіла померлого у холодильній камері в патолого-анатомічному відділенні понад норми перебування (одна доба)

104,00

Директор Департаменту економіки та інвестицій                          Наталія МЕЛЬНИК

 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

 Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням Київської міської клінічної лікарні № 6 Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» (далі – проект розпорядження). Цим проектом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 302 тарифи, із яких 264 тарифів на послуги з медичного обслуговування підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проекту розпорядження, розраховані на підставі поданих закладом охорони здоров’я розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проектом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проекту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані для медичного обслуговування за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

+

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із наданням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеними вище лікувально-профілактичними комунальним закладами охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

 До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

5

2

Х

Х

7

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

71

29

Х

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання - відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів

Альтернатива 2

Для надавача послуг (закладів) - відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 281 538,60грн

 

 

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва

згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта

(рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 281 538,60грн.

 

ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта 

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку)

40 219,80

201 099,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

40 219,80

201 099,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПрАТ «УАСК-АСКА»;

2. ПрАТ СК «Провідна»;

3. ПрАТ «Альфа –страхування»;

4. ПрАТ «Страхова група «ТАС»;

5. ПрАТ «Страхова компанія ВУСО»;

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. ПрАТ СК «Іллічівське»;

2. ПрАТ «Європейський страховий альянс»

7

7

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

281 538,60

1 407 693,00

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичних закладів та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6», які надає Київська міська клінічна лікарня № 6 на економічно обґрунтованому рівні. 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 281 538,60 грн; можливість надання якісних послуг

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладів

У разі зміни зовнішніх факторів (підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо), розміри тарифів на платні медичні послуги і відповідно регуляторний акт може бути переглянутий

 

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладів, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

  1. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни
та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проектом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Державна установа «Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України».

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • амортизаційні відрахування;
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • прибуток до 20%.

 Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 29 березня 2019 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Київська міська клінічна лікарня № 6 є лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Києва, підпорядкованим Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Київська міська клінічна лікарня № 6 має ліцензію на медичну практику серії АГ № 570381 від 24 лютого 2011 року № 5.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проектом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

 - очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – 70 384,65 грн.;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту

яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу, а саме: Київської міської клінічної лікарні № 6.

 кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 7 суб’єктів господарювання;

 кількість громадян – 1 848 осіб;

 - розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта - 281 538,60грн.;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України – 1 848 одиниць;

 - рентабельність медичних послуг до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг 281 538,60грн ;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проектом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 29 березня 2019 року оприлюднені на офіційному порталі Києва www.kyivcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська клінічна лікарня № 6» оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

 Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]