Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»

Проєкти регуляторних актів
Дата оприлюднення
18 листопада 2019 року

Повідомлення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги  з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги  з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» 18 листопада 2019 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 18 листопада 2019 року по 18 грудня 2019 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua


Виконувач обов’язків директора
Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                                Олена СТРИЖИУС

 

Проєкт розпорядження

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров'я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

  1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 січня 2017 року № 47), виклавши їх у новій редакції, що додаються.
  2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                            В. Кличко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
___________________ №_________)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування,
які надає Комунальне некомерційне підприємство
«Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

1.1

064

Консультація лікаря-ревматолога вищої категорії

100,80

1

2

3

4

1.2

065

Консультація лікаря-отоларинголога вищої категорії

111,00

1.3

066

Консультація лікаря-інфекціоніста вищої категорії

144,80

1.4

067

Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії

105,00

1.5

068

Консультація лікаря-терапевта вищої категорії

105,00

1.6

069

Консультація лікаря-травматолога вищої категорії

127,50

1.7

071

Консультація лікаря-хірурга вищої категорії

132,20

1.8

072

Консультація лікаря-ендокринолога вищої категорії

103,40

1.9

073

Консультація лікаря функціональної діагностики вищої категорії

111,70

1.10

074

Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії

111,00

1.11

075

Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії

107,10

1.12

076

Консультація лікаря-гастроентеролога вищої категорії

102,80

1.13

077

Консультація лікаря-пульмонолога вищої категорії

100,80

1.14

078

Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії

68,40

1.15

079

Консультація лікаря-онколога першої категорії

105,00

1.16

080

Консультація лікаря з ультразвукової діагностики першої категорії

105,80

1.17

081

Консультація лікаря-дерматовенеролога другої категорії

107,70

1.18

082

Консультація лікаря-психолога без категорії

107,60

1.19

083

ЕКГ спокою

56,50

1.20

084

ЕКГ із затримкою подиху

55,00

1.21

085

ЕКГ із додатковими відведеннями

70,20

1.22

086

Спірографія з функціональними пробами та визначенням легеневих об'ємів та функціональними пробами з ручною обробкою отриманих показників

93,50

1.23

087

Вимір артеріального тиску та пульсу (одноразово)

14,30

1.24

088

Перевірка гостроти зору щодо здатності читати

18,50

1.25

089

Перевірка кольорового зору

16,20

1.26

090

Периметрія (вимір поля зору)

55,90

1.27

091

Тонометрія ока

58,90

1.28

092

Пряма офтальмоскопія (огляд очного дна)

36 ,60

1.29

093

Перевірка слуху - розмова пошепки

12,10

1.30

094

Отоскопія за допомогою вушного дзеркала

60,00

1.31

095

Риноскопія носовим дзеркалом

60,10

1.32

096

Ларингоскопія підвісна

42,60

1.33

097

Аудіометрія

49,90

1.34

098

Обертальний тест - крісло Барані

22,50

1.35

099

Видалення сіркових пробок

90,10

1.36

100

Катетеризація слухових труб

62,80

1.37

101

Катетеризація гайморової пазухи

158,30

1.38

102

Розкриття перитонзилярного абсцесу

144,40

1

2

3

4

1.39

103

Змазування і припікання слизової оболонки носової порожнини

33,00

1.40

104

Видалення патологічного вмісту з придаткових пазух носа методом переміщення

62,70

1.41

105

Промивання лакун мигдаликів

67,20

1.42

106

Видалення сторонніх тіл слизової оболонки глотки

105,00

1.43

107

Інстиляція лікарських засобів у гортань

50,00

1.44

108

Рентгенографія органів грудної клітки

92,10

1.45

109

Рентгеноскопія органів грудної клітки поліпозиційна

155,10

1.46

110

Гайморографія

71,50

1.47

111

Рентгенографія зубів прицільна

66,20

1.48

112

Рентгенографія черепа у двох проекціях

127,80

1.49

113

Рентгенографія хребта із застосуванням функціональних проб

184,20

1.50

114

Рентгенографія куприка

98,80

1.51

115

Рентгенографія кісток кисті праворуч або ліворуч

71,50

1.52

116

Рентгенографія кісток стопи праворуч або ліворуч

71,50

1.53

117

Рентгенографія суглобів: плечового, ліктьового, променево-зап’ясткового або гомілковостопного з обох сторін

100,60

1.54

118

Рентгенографія суглобів: стегнового або колінного з обох сторін

107,50

1.55

119

Рентгенографія п’яткової кістки праворуч або ліворуч

65,40

1.56

120

Рентгенографія ребер ліворуч або праворуч

78,50

1.57

121

Флюорографія органів грудної клітки з цифровою обробкою зображення

58,20

1.58

122

Мамографія праворуч або ліворуч

116,90

1.59

123

Мамографія з обох сторін

204,70

1.60

124

Заочна консультація поданих рентгенограм з оформленням протоколу

58,70

1.61

125

Сонографія артерій і вен верхніх або нижніх кінцівок

84,00

1.62

126

Сонографічне дослідження щитоподібної залози

84,00

1.63

127

Сонографічне дослідження молочної залози

124,70

1.64

128

Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози

164,30

1.65

129

Сонографічне дослідження нирок

65,30

1.66

130

Сонографічне дослідження сечового міхура з визначенням залишкової сечі

45,60

1.67

131

Сонографічне дослідження передміхурової залози і сім'яних пухирців

45,60

1.68

132

Сонографічне дослідження органів калитки

45,60

1

2

3

4

1.69

133

УЗ інтравагінальне дослідження жіночих статевих органів

111,80

1.70

134

Сонографія екстракраніальних судин з кольоровим картуванням і доплерографією

184,10

1.71

135

Доплерографія судин нирок

162,80

1.72

136

Сонографічне дослідження м’яких тканин

65,30

1.73

137

Сонографічне дослідження лімфатичних вузлів

65,30

1.74

138

Клінічний аналіз крові розгорнутий на аналізаторі SYSMEX KX-21

33,60

1.75

139

Визначення загального вмісту гемоглобіну

8,60

1.76

140

Визначення кількості еритроцитів

16,10

1.77

141

Колірний показник

7,90

1.78

142

Визначення швидкості зсідання еритроцитів

7,50

1.79

143

Визначення гематокритної величини

17,80

1.80

144

Визначення кількості ретикулоцитів

35,20

1.81

145

Визначення резистентності еритроцитів

43,40

1.82

146

Морфологія еритроцитів

18,50

1.83

147

Підрахунок кількості лейкоцитів

11,90

1.84

148

Визначення лейкоцитарної формули

43,10

1.85

149

Визначення тривалості кровотечі

10,20

1.86

150

Визначення кількості тромбоцитів

30,90

1.87

151

Ретракція кров’яного згортка

12,50

1.88

152

Визначення часу згортання крові за Лі-Уайтом

16,10

1.89

153

Визначення протромбінового часу

15,80

1.90

154

Визначення тромбінового часу

19,80

1.91

155

Визначення фібриногену

17,30

1.92

156

Визначення загального білка сироватки крові

11,20

1.93

157

Визначення білкових фракцій у сироватці крові

32,00

1.94

158

Тимолова проба в сироватці крові

8,90

1.95

159

Визначення глюкози у сироватці крові

13,00

1.96

160

Визначення глікозильованого гемоглобіну крові

169,50

1.97

161

Визначення серомукоїду в сироватці крові

30,60

1.98

162

Глікемічний профіль

36,60

1.99

163

Визначення холестерину в сироватці крові

11,10

1.100

164

Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові

24,50

1.101

165

Визначення холестерину ліпопротеїнів низької щільності

51,60

1.102

166

Визначення холестерину ліпопротеїнів дуже низької щільності

40,90

1.103

167

Визначення тригліцеридів у сироватці крові

49,60

1.104

168

Коефіцієнт атерогенності

23,70

1.105

169

Визначення бета-ліпопротеїдів у сироватці крові

58,00

1.106

170

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові

6,10

1

2

3

4

1.107

171

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові

6,30

1.108

172

Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові

7,70

1.109

173

Визначення активності лужної фосфатази у сироватці крові

26,10

1.110

174

Визначення активності холінестерази у сироватці крові

31,20

1.111

175

Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові

28,00

1.112

176

Визначення білірубіну

23,30

1.113

177

Визначення натрію у сироватці крові

50,10

1.114

178

Визначення калію у сироватці крові

31,30

1.115

179

Визначення кальцію з арсеназо III

12,80

1.116

180

Визначення неорганічного фосфору в сироватці крові

36,50

1.117

181

Визначення креатиніну в сироватці крові

20,10

1.118

182

Визначення сечової кислоти у сироватці крові

25,20

1.119

183

Визначення сечовини у сироватці крові

27,10

1.120

184

Визначення C-реактивного білка кількісним ІФА методом

5,70

1.121

185

Визначення ревматоїдного фактора у сироватці крові

14,80

1.122

186

Визначення активності анти-0-стрептолізину в сироватці крові

44,20

1.123

187

Визначення активності антистрептокінази в сироватці крові

44,20

1.124

188

Визначення групи крові за системою ABO

22,50

1.125

189

Визначення резус-фактора

34,20

1.126

190

Визначення активності трийодотироніну в крові (Test T-3) методом ІФА

114,70

1.127

191

Визначення активності тироксину в крові (Test T-4) методом ІФА

114,70

1.128

192

Визначення активності вільного трийодотироніну в крові (Test FT-3) методом ІФА

108,00

1.129

193

Визначення активності тиреотропного гормона у крові (Test TSH-3) методом ІФА

115,80

1.130

194

Визначення антитіл до тиреоглобуліну (anti-TG) методом ІФА

152,30

1.131

195

Визначення активності тиреоглобуліну (TG)

149,40

1.132

196

Визначення маркерів раку простати (простатоспецифічного антигену - PSA) у крові

81,50

1.133

197

Виявлення Helicobacter pylori M

131,80

1

2

3

4

1.134

198

Імуноферментний метод діагностики вірусного гепатиту

58,70

1.135

199

Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу

46,10

1.136

200

Визначення антитіл до австралійського антигену

57,10

1.137

201

Виявлення антитіл до пероксидази

176,00

1.138

202

Визначення кількості сечі, її кольору, прозорості, наявності осаду, відносної вагомості, реакції (PH)

12,40

1.139

203

Мікроскопічне дослідження осаду сечі при нормі

16,40

1.140

204

Мікроскопічне дослідження осаду сечі при патології (білок в сечі, наявність патологічних елементів осаду сечі)

21,10

1.141

205

Визначення глюкози в сечі

4,60

1.142

206

Визначення глюкози у добовій кількості сечі

4,60

1.143

207

Проба за Нечипоренком

31,90

1.144

208

Дослідження сечі на бактеріурію

177,70

1.145

209

Мікроскопія калу - копрограма

46,00

1.146

210

Виявлення найпростіших у калі

46,30

1.147

211

Виявлення яєць гельмінтів у калі

21,00

1.148

212

Дослідження калу на дисбактеріоз

291,20

1.149

213

Дослідження бактеріологічне на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою негативне

137,20

1.150

214

Мікроскопія секрету передміхурової залози

30,70

1.151

215

Спермограма (PH, в'язкість, рухомість, морфологія тощо)

115,80

1.152

216

Мікроскопія виділень шийки матки на цитологію

17,30

1.153

217

Мікроскопія виділень піхви

35,20

1.154

218

Цитологічне дослідження нативного матеріалу

50,30

1.155

219

Аналіз мокротиння на кислотостійкі бактерії методом Цель-Нільсона

110,00

1.156

220

Бактеріологічне дослідження вмісту ротової порожнини

190,20

1.157

221

Бактеріологічне дослідження виділень дихальних шляхів

190,20

1.158

222

Дослідження виділень відкритих інфікованих ран

190,20

1.159

223

Бактеріологічне дослідження на виявлення носіїв золотистого стафілококу

138,90

1.160

224

Культування грибів на середовищі Сабуро

110,90

1.161

312

Консультація лікаря-уролога вищої категорії первинна

153,00

1.162

313

Консультація лікаря-уролога вищої категорії повторна

104,00

1.163

315

Визначення активності лактатдегідрогенази у сироватці крові 

50,00

1

2

3

4

1.164

316

Визначення активності кислої фосфатази у сироватці крові 

76,00

1.165

317

Визначення активності ліпази у сироватці крові 

67,00

1.166

318

Визначення прямої фракції білірубіну

43,00

1.167

319

Визначення заліза у сироватці крові 

40,00

1.168

320

Визначення феритину у сироватці крові 

126,00

1.169

321

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові методом Райтмана та Френкеля

37,00

1.170

322

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові методом Райтмана та Френкеля

37,00

1.171

323

Визначення залізозв'язувальної здатності сироватки крові 

65,00

1.172

324

Визначення фоліевої кислоти в сироватці крові

183,00

1.173

325

Визначення С-пептіду в сироватці крові

121,00

1.174

326

Визначення анти HBsAg в сироватці крові

128,00

1.175

327

Визначення анти HBcorAg в сироватці крові

126,00

1.176

328

Визначення антитіл Ig (G+M) HB coreAg в сироватці крові

156,00

1.177

329

Визначення простато-специфічного антигену загальний в сироватці крові (РSA total)

153,00

1.178

330

Дослідження простато-специфічного антигену вільного в сироватці крові (РSA free)

152,00

1.179

331

Визначення маркерів раку грудної  залози (CA 15-3) у крові 

181,00

1.180

332

Визначення маркерів раку шлунку і підшлункової залози (CA 19-9) у крові 

190,00

1.181

333

Визначення маркерів раку шлунку і кишківника     (CA 72-4) у крові 

292,00

1.182

334

Дослідження на цитомегаловірус по Ig M 

157,00

1.183

335

Дослідження на вірус герпесу тип I по Ig M 

157,00

1.184

336

Дослідження на вірус герпесу тип II по Ig G 

154,00

1.185

337

Дослідження на токсоплазмоз по Ig M 

154,00

1.186

338

Виявлення антитіл до хламідій методом ІФА

152,00

1.187

339

Виявлення антитіл до уреаплазми методом ІФА

159,00

1.188

340

Визначення протромбінового часу на напівавтоматі SF-400

42,00

1.189

341

Визначення тромбінового часу на напівавтоматі   SF-400

46,00

1.190

342

Визначення фібриногену на напівавтоматі SF-400

81,00

1.191

343

Активований тромбопластиновий час - АЧТЧ (каолін-кефаліновий час)  на напівавтоматі SF-400

76,00

1.192

344

Визначення міжнародного нормалізованого відношення в сироватці крові

12,00

1.193

345

Визначення активності альфа-амілази у сечі 

53,00

1

2

3

4

1.194

346

Проба Зимницького

35,00

1.195

347

Визначення мікроальбуміну в сечі

91,00

1.196

348

Дослідження бактеріологічне жіночих і чоловічих статевих органів

241,00

1.197

349

Дослідження бактеріологічне виділень з ока

241,00

1.198

350

Дослідження бактеріологічне виділень з вуха

241,00

1.199

351

Дослідження бактеріологічне крові на стерильність негативне

207,00

1.200

352

Виявлення антитіл Ig G до антигенів токсокарів (Toxocara canis)

165,00

1.201

353

Виявлення антитіл Ig G до антигенів опісторхисів (Opisthorchis felineus)

163,00

1.202

354

Виявлення антитіл Ig (G+А) до антигенів трихінел (Trichinella spiralis)

166,00

1.203

355

Виявлення антитіл Ig G до антигенів аскарид (Ascaris lumbricoides)

169,00

1.204

356

Рентгенографія орбіти у двох проекціях

131,00

1.205

357

Оглядова рентгенографія черевної порожнини 

116,00

1.206

358

Рентгенографія хребта: шийного відділу у двох проекціях

150,00

1.207

359

Рентгенографія хребта: грудного відділу у двох проекціях

198,00

1.208

360

Рентгенографія хребта: попереково-крижового відділу у двох проекціях

198,00

1.209

361

Рентгенографія ключиці

94,00

1.210

362

Рентгенографія грудини у двох проекціях

146,00

1.211

363

Рентгенівське визначення стану грудино-ключичного зчленування ліворуч або праворуч

94,00

1.212

364

Рентгенівське визначення стану грудино-ключичного зчленування з обох сторін 

123,00

1.213

365

Рентгенографія носоглотки 

98,00

1.214

366

Рентгенографія стоп при фізіологічному навантажені

170,00

1.215

367

Цифрова рентгенографія орбіти 

147,00

1.216

368

Цифрова оглядова рентгенографія черевної порожнини 

163,00

1.217

369

Цифрова рентгенографія хребта: шийного відділу

152,00

1.218

370

Цифрова рентгенографія хребта: грудного відділу

190,00

1.219

371

Цифрова рентгенографія хребта: попереково-крижового відділу

190,00

1.220

372

Цифрова рентгенографія ключиці 

134,00

1.221

373

Цифрова рентгенографія грудини 

152,00

1.222

374

Цифрове рентгенівське визначення стану грудино-ключичного зчленування ліворуч або праворуч

152,00

1

2

3

4

1.223

375

Цифрове рентгенівське визначення стану грудино-ключичного зчленування з обох сторін 

190,00

1.224

376

Цифрова рентгенографія носоглотки

147,00

1.225

377

Цифрова рентгенографія стоп при фізіологічному навантажені

228,00

1.226

378

Цифрова рентгенографія органів грудної клітки

152,00

1.227

379

Цифрова гайморографія

127,00

1.228

380

Цифрова рентгенографія черепа у двох проекціях

190,00

1.229

381

Цифрова рентгенографія хребта із застосуванням функціональних проб

263,00

1.230

382

Цифрова рентгенографія куприка

190,00

1.231

383

Цифрова рентгенографія кісток кисті праворуч або ліворуч

127,00

1.232

384

Цифрова рентгенографія кісток стопи праворуч або ліворуч

127,00

1.233

385

Цифрова рентгенографія суглобів: плечового, ліктьового, променево-зап’ясткового або гомілковостопного з обох сторін

147,00

1.234

386

Цифрова рентгенографія суглобів: стегнового або колінного з обох сторін

190,00

1.235

387

Цифрова рентгенографія п’яткової кістки праворуч або ліворуч

127,00

1.236

388

Цифрова рентгенографія ребер ліворуч або праворуч

134,00

1.237

389

УЗ доплерографія інтракраніальних артерій і вен голови

304,00

1.238

390

Сонографічне дослідження паращитоподібних залоз

143,00

1.239

391

Сонографічне дослідження вилочкової залози

143,00

1.240

392

Сонографічне дослідження надниркових залоз

111,00

1.241

393

Ехокардіографія з доплерографією і кольоровим картуванням

304,00

1.242

394

Ехокардіографія

208,00

1.243

395

Ультразвукове визначення розмірів шлуночків серця

143,00

1.244

396

Доплерографія серця

272,00

1.245

397

Ультразвукове визначення кількості вільної рідини у плевральних порожнинах

143,00

1.246

398

Ультразвукове дослідження дванадцятипалої кишки

208,00

1.247

399

Ультразвукове дослідження шлунку

208,00

1.248

400

Ультразвукове визначення скорочувальної функції жовчного міхура

272,00

1.249

401

Ультразвукове дослідження сечоводів

143,00

1.250

402

Ультразвукове дослідження вагітної матки з визначенням терміну вагітності

208,00

1.251

403

Ультразвукове дослідження суглобів: плечових

143,00

1.252

404

Ультразвукове дослідження суглобів: ліктьових

146,00

1

2

3

4

1.253

405

Ультразвукове дослідження суглобів: колінних

146,00

1.254

406

Ультразвукове дослідження артерій і вен верхніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією

306,00

1.255

407

Ультразвукове дослідження вен нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією

306,00

1.256

408

Доплерографія судин печінки

79,00

1.257

409

Холтерівський моніторинг електрокардіограми

415,00

1.258

410

Біомікроскопія (дослідження на щілинній лампі)

88,00

1.259

411

Офтальмоскопія очного дна з розширеною зіницею

47,00

1.260

412

Пневмометрія

36,00

1.261

413

Кератометрія

36,00

1.262

414

Тест Ширмера

77,00

1.263

415

Тест Джонса

88,00

1.264

416

Канальцева проба

69,00

2. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення

2.1

225

Масаж голови

17,50

2.2

226

Масаж м'язів шиї

19,50

2.3

227

Масаж комірцевої зони

28,30

2.4

228

Масаж шийно-грудного відділу хребта

37,10

2.5

229

Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки

33,20

2.6

230

Масаж плечового суглоба

22,30

2.7

231

Масаж кисті і передпліччя

22,30

2.8

232

Масаж грудної клітки

42,70

2.9

233

Масаж попереково-крижової ділянки

24,70

2.10

234

Масаж ділянки хребта

40,30

2.11

235

Масаж нижньої кінцівки і попереку

40,30

2.12

236

Масаж колінного суглоба

22,30

2.13

237

Масаж ступні і гомілки

22,30

2.14

238

Масаж нижньої кінцівки

33,20

2.15

239

Активні вправи

27,20

2.16

240

Допоміжні вправи

16,30

2.17

241

Вправи для зміцнення м'язів

15,20

2.18

242

Вправи на розслаблення

11,40

2.19

243

Вправи для суглобів і рухів у суглобі

15,20

2.20

244

Вправи в басейні зі сторонньою допомогою

49,30

2.21

245

Вправи в басейні без сторонньої допомоги

76,20

2.22

246

Душ циркулярний

26,20

2.23

247

Душ Шарко

29,80

2.24

248

Підводний душ-масаж

72,70

2.25

249

Ванна перлинна

26,20

1

2

3

4

3. Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди

3.1

250

Профогляд лікарем-хірургом вищої категорії

10,10

3.2

251

Профогляд лікарем-терапевтом першої категорії

17,60

3.3

252

Профогляд лікарем-невропатологом другої категорії

15,70

3.4

253

Профогляд лікарем-офтальмологом вищої категорії

10,70

3.5

254

Профогляд лікарем-отоларингологом вищої категорії

17,90

3.6

255

Профогляд лікарем-акушером-гінекологом другої категорії

19,30

3.7

256

Профогляд лікарем-дерматовенерологом другої категорії

14,80

3.8

257

Профогляд лікарем-стоматологом другої категорії

14,50

3.9

258

Профогляд лікарем-ендокринологом вищої категорії

21,30

3.10

259

Профогляд лікарем-онкологом першої категорії

20,30

3.11

260

Профогляд лікарем-урологом першої категорії

23,00

3.12

261

Динамометрія

9,10

3.13

262

Холодова проба

12,30

4. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України) та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

4.1

263

Інстиляція уретри

71,70

4.2

264

Пункція оболонок яєчка

124,60

4.3

265

Катетеризація сечового міхура

50,50

4.4

266

Кругове висічення крайньої плоті

543,80

4.5

267

Розсічення крайньої плоті при парафімозі

251,50

4.6

268

Видалення гострих кондилом статевого члена

204,70

4.7

269

Висічення атероми волосистої частини голови

254,10

4.8

270

Розкриття абсцесу молочної залози

220,70

4.9

271

Первинна обробка рани м’яких тканин

277,10

4.10

272

Видалення атероми, ліпоми або фіброми

337,00

4.11

273

Хірургічна обробка інфікованої рани з некректомією

260,80

4.12

274

Хірургічна обробка інфікованої рани з дренуванням

219,00

4.13

275

Розкриття фурункула або карбункула

175,80

4.14

276

Дренування гнійних запливів підшкірної клітковини

218,60

4.15

277

Розкриття та дренування абсцесу

223,30

1

2

3

4

4.16

278

Накладання гіпсової пов'язки на пальці стопи, кисті (лангети)

154,80

4.17

279

Ультрафіолетове опромінення загальне

18,00

4.18

280

Ультрафіолетове опромінення місцеве

18,00

4.19

281

Лазеро-магнітотерапія

18,00

4.20

282

Електрофорез лікарський

29,70

4.21

283

Діадинамотерапія

32,90

4.22

284

Дарсонвалізація місцева

31,40

4.23

285

УВЧ-терапія

16,90

4.24

286

СМВ-терапія

33,20

4.25

287

Магнітотерапія (низькочастотна)

28,40

4.26

288

Синусоїдальні модульовані струми (ампліпульстерапія)

32,90

4.27

289

Ультразвук

43,70

4.28

290

Інгаляція ультразвукова

17,00

4.29

291

Ін’єкція лікарських речовин внутрішньом’язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

8,80

4.30

292

Ін’єкція лікарських речовин внутрішньовенна струминна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

18,20

4.31

293

Ін’єкція лікарських речовин підшкірно (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

6,00

4.32

294

Внутрішньовенне краплинне введення лікарських речовин (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

46,00

4.33

295

Ін’єкція внутрішньосуглобова (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

68,40

4.34

296

Забір матеріалу для мікробіологічного дослідження крові

16,40

4.35

297

Забір матеріалу для лабораторного дослідження крові

8,40

4.36

298

Забір матеріалу із зіва, носа, вуха для бактеріологічного дослідження

9,90

4.37

299

Забір матеріалу калу для бактеріологічного дослідження

9,90

4.38

300

Забір матеріалу з уретри для бактеріологічного дослідження

37,10

4.39

301

Забір матеріалу з піхви для бактеріологічного дослідження

37,70

4.40

302

Паравертебральна блокада новокаїном

85,90

4.41

303

Паравертебральна блокада лідокаїном

83,60

4.42

304

Блокада верхньої кінцівки і плечового пояса

65,30

4.43

305

Блокада міжреберно-плечового нерва

65,30

4.44

306

Блокада променевого нерва

60,60

1

2

3

4

4.45

307

Блокада надлопаткового нерва

66,10

4.46

308

Блокада сідничного нерва

65,30

4.47

309

Пресакральна блокада новокаїном

65,30

4.48

310

Місцева інфільтраційна анестезія лідокаїном

49,00

4.49

311

Місцева інфільтраційна анестезія новокаїном

51,80

4.50

417

Масаж передміхурової залози

89,00

4.51

418

Видалення атероми шкіри статевих органів

311,00

4.52

419

Вправлення головки статевого члена при парафімозі без операції

166,00

4.53

420

Інстиляція лікарського засобу в сечовий міхур

133,00

4.54

421

Накладання гіпсової пов’язки на стопу

150,00

4.55

422

Накладання гіпсової пов’язки на верхню кінцівку

141,00

4.56

423

Накладання гіпсової пов'язки на променево-зап’ясний суглоб

150,00

4.57

424

Накладання гіпсової пов’язки Дезо

165,00

4.58

425

Накладання гіпсової лангети на нижню кінцівку

253,00

4.59

426

Зняття гіпсової пов’язки

49,00

4.60

427

Накладення пов'язки софт-каст на палець кисті

179,00

4.61

428

Накладення пов'язки софт-каст на променево-зап’ясний суглоб

327,00

4.62

429

Накладення пов'язки софт-каст на стопу

355,00

4.63

430

Накладення пов'язки софт-каст на гомілку

366,00

4.64

431

Зняття пов'язки софт-каст

104,00

4.65

432

Пункція суглоба ліктьового 

144,00

4.66

433

Пункція суглоба променевозап'ясткового 

145,00

4.67

434

Пункція суглоба гомілковостопного 

145,00

4.68

435

Пункція суглоба колінного 

145,00

4.69

436

Фаціальна блокада (при п’ятковій шпорі) (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

143,00

4.70

437

Розкриття та дренування гематоми

216,00

4.71

438

Оперативне лікування врослого нігтя

265,00

4.72

439

Видалення нігтьової пластинки

296,00

4.73

440

Видалення стороннього тіла

299,00

4.74

441

Видалення кліща

138,00

4.75

442

Розкриття та дренування нагноєної кісти куприка

355,00

4.76

443

Висічення кісти куприка

378,00

4.77

444

Висічення доброякісних новоутворень на шкірі (папілом, родимок, кандилом, бородавок)

298,00

4.78

445

Розкриття після ін’єкційного абсцесу

386,00

4.79

446

Розкриття та дренування гідроденіту

270,00

4.80

447

Розкриття та дренування панарицію

294,00

4.81

448

Накладання шва

150,00

4.82

449

Накладання косметичного шва

194,00

4.83

450

Зняття шва

78,00

1

2

3

4

4.84

451

Зняття косметичного шва

118,00

4.85

452

Накладення пов’язки 1 категорії складності

142,00

4.86

453

Накладення пов’язки 2 категорії складності

168,00

4.87

454

Обробка опіку шкіри

221,00

4.88

455

Розкриття післяопікових пухирів

167,00

4.89

456

Видалення папілом електрокоагулятором

152,00

4.90

457

Видалення гігром

308,00

4.91

458

Бурсектомія

324,00

4.92

459

Видалення елементів металоостеосинтезу: спиці, гвинти, пластини, що розташовані поверхнево

376,00

4.93

460

Плантарна обробка діабетичної стопи алмазними фрезами Suda Pedo Sprint 100

348,00

4.94

461

Туалет вуха

73,00

4.95

462

Туалет порожнини носа 

69,00

4.96

463

Видалення тампонади з носа

147,00

4.97

464

Видалення чужорідних тіл з носоглотки

162,00

4.98

465

Оглядова ендоскопія

153,00

4.99

466

Промивання сльозних каналів

108,00

4.100

467

Зондування сльозно-носового каналу 

88,00

4.101

468

Масаж країв повік 

46,00

4.102

469

Хірургічна обробка шкіри повік

71,00

4.103

470

Ін’єкція лікарського засобу в халязіон (вартість лікарського засобу сплачується додатково)

64,00

4.104

471

Парабульбарна ін’єкція

94,00

4.105

472

Субкон'юктивальна ін’єкція

94,00

4.106

473

Видалення сторонього тіла з передньої камери 

187,00

4.107

474

Видалення новоутворення повіки (халязіон, ячмінь)

228,00

5. Корекція зору за допомогою окулярів та контактних лінз

5.1

475

Підбір окулярів та виписка рецепту

96,00

5.2

476

Підбір сферичних окулярів та виписка рецепту

96,00

5.3

477

Підбір астигматичних окулярів та виписка рецепту

126,00

6. Косметологічна допомога, крім тієї, що подається за медичними показаннями

6.1

478

Медичний педикюр хворому на цукровий діабет з діабетичною стопою на 1 стопу

248,00


Виконувач обов’язків директора
Департаменту економіки та інвестицій                                                       Олена СТРИЖИУС

 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж  одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги  з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»  (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 413 тарифів,  в тому числі 166 тарифів на нові платні послуги,  решта тарифів на платні послуги встановлена розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 25 січня 2017 року № 47 «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва», і згідно з вимогами нормотворчості дублюються в зазначеному проєкті розпорядження. Із 166 нових тарифів під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  підпадають 58 тарифів.

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним  закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за  № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та  витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планують надавати зазначені заклади охорони здоров’я,  пропонується встановити тарифи на платні послуги цим закладам згідно з додатками.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеними вище лікувально-профілактичними комунальним закладами охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі  в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги  за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

7

2

2

Х

11

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

64

18

18

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для  надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.  

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть  123 061,00  грн.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть   100 665,00грн.

ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*.  Див. примітку)

11 185,00

55 925,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

11 185,00

55 925,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1.  ПАТ НАСК «Оранта»; 

2. ПрАТ АСК «Інго-Україна»;

3. ПрАТ «Уніка»;

4. ПАТ СК «Країна»;

5.  ПАТ «СК «Українська страхова компанія»;

6. ПрАТ СК «Провідна»;

7. ПрАТ «СК САН-Лайф»: 

- суб’єктів середнього підприємництва:

1.  ПрАТ «Європейський страховий альянс»;

2. ПАТ «Страхова компанія «Країна»;

9

9

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

100 665,00

503 325,00

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичних закладів та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . 

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення  установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами  або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 123 061,00 грн; можливість надання якісних послуг.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні.

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /  причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.  

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва».

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • прибуток до 20%.

Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 18 листопада 2019 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyevcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ.  Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва   підпорядковане управлінню охорони здоров’я Солом’янської районної у місті Києві державній адміністрації і Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має  ліцензію на медичну практику № 459521  від 04 вересня 2014 року серії АЕ.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів  забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

М-тест додається.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта 

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – 30,80  тис.грн.;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту, яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва.

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами –11 суб’єктів господарювання;

кількість громадян – 638 осіб;

- розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта -  123 061,00 грн.;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за  договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України –638 одиниць;

- рентабельність медичних закладів до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг –123 061,00  грн ;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 18 листопада 2019 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.


Заступник директора Департаменту-начальник управління цінової
політики Департаменту економіки та інвестицій                                                                             Олена СТРИЖИУС


ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 21 жовтня 2019 року по 06 листопада 2019 року.

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання  дійсно здійснюють добровільне медичне страхування.

2

Запит до Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва

1

За даними закладу медичне обслуговування за договорами будуть здійснювати 2 малих суб’єкта господарювання. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано  близько 638 фізичним особам за їх особистим зверненням.

3

Телефонні розмови:

-із страховими організаціями та суб’єктами господарювання:

1. ПрАТ «СК «Крона»;

2. ТОВ «Асістанський центр «Ел.Ай.Сі.Асістанс»

2

Уточнення інформації від  суб’єктів господарювання щодо  виконання вимог регулювання

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва на яких поширюється регулювання, - 2 одиниць, у тому числі малого підприємництва -  2 одиниці та мікро-підприємництва 0 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 18 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

 

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

11 185,00

11 850,00

55 925,00

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

11 185,00

11 850,00

55 925,00

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

2

2

2

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

22 370,00

22 370,00

111 850,00

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

4173,00/160,4/60х30хв=13,00грн.

4173,00 мінімальна з/п,

160,4 - норма тривалості робочого часу(год.)

(при 38,5-ти робочому тижні 1925,0 год./12 = =160,4год),

30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи

Х

Х

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Не перевіряються

Не перевіряються

Не перевіряються

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

13,00

Х

Х

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

2

Х

Х

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

26,00

Х

Х

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

 

Перший рік регулювання (стартовий)

 

За п'ять років

 

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

22 370,00

111 850,00

2

 

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

26,00

130,00

3

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

22 396,00

111 980,00

4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

 

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

22 396,00

111 980,00


Заступник директора Департаменту-начальник управління цінової політики
Департаменту економіки та інвестицій                                                                             Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]