Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»
31 грудня 2020 року
Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171».
Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Розпорядження розроблено з метою внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська психоневрологічна лікарня № 2.
Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» 31 грудня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kуivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.
Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 31 грудня 2020 року по 31 січня 2021 року):
- у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 2026071 або на електронну адресу [email protected];
- у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua
Виконувач обов’язків директора
Департаменту економіки та інвестицій Вячеслав ПАНЧЕНКО
Проєкт розпорядження
Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:
1. Пункт 12 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143, викласти в такій редакції:
«12. Встановити Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додаються».
2. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська психоневрологічна лікарня № 2, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 12 жовтня 2015 року № 1023), виклавши їх у новій редакції, що додається.
3. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Голова Віталій КЛИЧКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна
лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
№ | Код послуги | Найменування послуги | Тариф за 1 послугу грн (без ПДВ) |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини | |||
1.1 | 001 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук первинна | 356,00 |
1.2 | 002 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук первинна | 301,00 |
1.3 | 003 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна | 277,00 |
1.4 | 004 | Консультація лікаря-психіатра першої категорії первинна | 268,00 |
1.5 | 005 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна дитини | 176,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.6 | 006 | Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук первинна | 304,00 |
1.7 | 007 | Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії первинна | 278,00 |
1.8 | 008 | Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії первинна | 265,00 |
1.9 | 009 | Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук первинна | 304,00 |
1.10 | 010 | Консультація практичного психолога вищої категорії первинна | 305,00 |
1.11 | 011 | Консультація практичного психолога першої категорії первинна | 301,00 |
1.12 | 012 | Консультація практичного психолога другої категорії первинна | 291,00 |
1.13 | 013 | Консультація лікаря-психолога вищої категорії первинна | 165,00 |
1.14 | 014 | Консультація лікаря-психолога першої категорії первинна | 161,00 |
1.15 | 015 | Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук первинна | 262,00 |
1.16 | 016 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії первинна | 278,00 |
1.17 | 017 | Консультація лікаря-терапевта другої категорії первинна | 255,00 |
1.18 | 018 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії первинна | 110,00 |
1.19 | 019 | Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії первинна | 205,00 |
1.20 | 020 | Консультація логопеда вищої категорії для дітей первинна | 207,00 |
1.21 | 021 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук повторна | 267,00 |
1.22 | 022 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук повторна | 215,00 |
1.23 | 023 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії повторна | 190,00 |
1.24 | 024 | Консультація лікаря-психіатра першої категорії повторна | 184,00 |
1.25 | 025 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії для дітей повторна | 117,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.26 | 026 | Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук повторна | 203,00 |
1.27 | 027 | Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії повторна | 179,00 |
1.28 | 028 | Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії повторна | 187,00 |
1.29 | 029 | Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук повторна | 203,00 |
1.30 | 030 | Консультація практичного психолога вищої категорії повторна | 203,00 |
1.31 | 031 | Консультація практичного психолога першої категорії повторна | 201,00 |
1.32 | 032 | Консультація практичного психолога другої категорії повторна | 194,00 |
1.33 | 033 | Консультація лікаря-психолога вищої категорії повторна | 110,00 |
1.34 | 034 | Консультація лікаря-психолога першої категорії повторна | 110,00 |
1.35 | 035 | Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук повторна | 174,00 |
1.36 | 036 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії повторна | 187,00 |
1.37 | 037 | Консультація лікаря-терапевта другої категорії повторна | 175,00 |
1.38 | 038 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії повторна | 55,00 |
1.39 | 039 | Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії повторна | 205,00 |
1.40 | 040 | Консультація логопеда вищої категорії для дітей повторна | 207,00 |
1.41 | 041 | Вимір артеріального тиску | 24,00 |
1.42 | 042 | Визначення частоти пульсу | 16,00 |
1.43 | 043 | Антропометрія | 56,00 |
1.44 | 044 | Визначення маси тіла | 28,00 |
1.45 | 045 | Вимірювання температури тіла | 25,00 |
1.46 | 046 | Визначення індексу маси тіла | 28,00 |
1.47 | 047 | Анкетування із застосуванням опитувальників з затверджених клінічних настанов, стандартів медичної допомоги для визначення факторів ризику, симптомів хвороби | 882,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.48 | 048 | Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психіатром вищої категорії | 374,00 |
1.49 | 049 | Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психологом вищої категорії | 374,00 |
1.50 | 052 | Виписування паперового рецепту | 30,00 |
1.51 | 053 | Виписування електронного рецепту | 51,00 |
1.52 | 054 | Електроенцефалографія | 355,00 |
1.53 | 055 | Електроенцефалографія без розшифровки | 240,00 |
1.54 | 056 | Електроенцефалографія з топографічним картуванням біоелектричних потенціалів мозку | 383,00 |
1.55 | 057 | Електрокардіографія спокою | 146,00 |
1.56 | 058 | Реоенцефалографія в стані спокою (з ручною розшифровкою) | 259,00 |
1.57 | 059 | Реоенцефалографія з комп’ютерним аналізом у спокої | 236,00 |
1.58 | 060 | Ехоенцефалографія головного мозку | 193,00 |
1.59 | 061 | Забір крові для лабораторного дослідження з пальця | 25,00 |
1.60 | 062 | Забір крові для лабораторного дослідження з вени | 45,00 |
1.61 | 063 | Визначення загального вмісту гемоглобіну | 15,00 |
1.62 | 064 | Визначення кількості еритроцитів | 15,00 |
1.63 | 065 | Дослідження морфології еритроцитів | 138,00 |
1.64 | 066 | Визначення гематокритної величини | 17,00 |
1.65 | 067 | Кольоровий показник | 1,00 |
1.66 | 068 | Середній вміст гемоглобіну в еритроциті | 4,00 |
1.67 | 069 | Середня концентрація гемоглобіну у еритроцитах | 4,00 |
1.68 | 070 | Середній об’єм еритроцитів | 4,00 |
1.69 | 071 | Визначення кількості ретикулоцитів | 79,00 |
1.70 | 072 | Визначення швидкості осідання еритроцитів | 10,00 |
1.71 | 073 | Підрахунок кількості лейкоцитів | 10,00 |
1.72 | 074 | Визначення лейкоцитарної формули | 63,00 |
1.73 | 075 | Визначення кількості тромбоцитів | 46,00 |
1.74 | 076 | Визначення часу згортання крові за | 44,00 |
1.75 | 077 | Визначення ліпідів у сироватці крові (тригліцериди, холестерин, ліпопротеїни) | 251,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.76 | 078 | Визначення холестерину у сироватці крові методом (CHOD/PAP) | 33,00 |
1.77 | 079 | Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові | 93,00 |
1.78 | 080 | Визначення тригліцеридів у сироватці крові | 81,00 |
1.79 | 081 | Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові | 22,00 |
1.80 | 082 | Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові | 22,00 |
1.81 | 083 | Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові | 24,00 |
1.82 | 084 | Визначення активності лужної фосфатази у сироватці крові | 47,00 |
1.83 | 085 | Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові | 75,00 |
1.84 | 086 | Визначення білірубіну | 56,00 |
1.85 | 087 | Визначення прямої фракції білірубіну | 58,00 |
1.86 | 088 | Визначення непрямої фракції білірубіну | 5,00 |
1.87 | 089 | Визначення кальцію у сироватці крові | 70,00 |
1.88 | 090 | Визначення магнію у сироватці крові | 61,00 |
1.89 | 091 | Визначення загального білка сироватки крові | 30,00 |
1.90 | 092 | Тимолова проба в сироватці крові | 30,00 |
1.91 | 093 | Визначення глюкози у сироватці крові | 35,00 |
1.92 | 094 | Визначення креатиніну у сироватці крові | 66,00 |
1.93 | 095 | Визначення сечової кислоти у сироватці крові | 31,00 |
1.94 | 096 | Визначення сечовини у сироватці крові | 76,00 |
1.95 | 097 | Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові (латекс-тест) | 35,00 |
1.96 | 098 | Реакція на ревматоїдний фактор (латекс-тест) | 44,00 |
1.97 | 099 | Визначення активності анти-0-стрептолізину в сироватці крові | 83,00 |
1.98 | 100 | Визначення фізичних властивостей калу (кількості, консистенції, форми, кольору і запаху) | 10,00 |
1.99 | 101 | Макроскопія калу | 5,00 |
1.100 | 102 | Визначення реакції (рН) калу | 12,00 |
1.101 | 103 | Визначення прихованої крові в калі | 17,00 |
1.102 | 104 | Мікроскопія калу - копрограма | 103,00 |
1.103 | 105 | Виявлення найпростіших у калі | 103,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.104 | 106 | Дослідження зішкрібка на гостриці | 42,00 |
1.105 | 107 | Паразитологічне дослідження калу методом товстого мазка з целофаном (за Като) | 131,00 |
1.106 | 108 | Визначення фізичних властивостей сечі (кількості, кольору, прозорості, реакції) | 26,00 |
1.107 | 109 | Визначення глюкози в сечі | 11,00 |
1.108 | 110 | Визначення глюкози у добовій кількості сечі | 35,00 |
1.109 | 111 | Визначення білірубіну в сечі | 12,00 |
1.110 | 112 | Визначення уробіліну в сечі | 12,00 |
1.111 | 113 | Визначення білка у сечі | 14,00 |
1.112 | 114 | Визначення добової протеїнурії | 29,00 |
1.113 | 115 | Визначення кетонових тіл у сечі | 15,00 |
1.114 | 116 | Мікроскопія осаду сечі | 37,00 |
1.115 | 117 | Визначення жовчних пігментів у сечі | 23,00 |
1.116 | 118 | Проба Зимницького | 54,00 |
1.117 | 119 | Проба за Нечипоренком | 71,00 |
1.118 | 120 | Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу | 42,00 |
1.119 | 121 | Патопсихологічне обстеження практичним психологом вищої категорії | 1822,00 |
1.120 | 122 | Патопсихологічне обстеження практичним психологом першої категорії | 1813,00 |
1.121 | 123 | Патопсихологічне обстеження лікарем-психіатром дитини | 926,00 |
1.122 | 124 | Часткове (скринінгове) оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини | 607,00 |
1.123 | 125 | Повне оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини | 944,00 |
1.124 | 126 | Скринінг психічного та моторного розвитку з використанням психоосвітнього профілю ПЕП (PEP) практичним психологом вищої категорії дитини | 607,00 |
1.125 | 127 | Адос (ADOS) (Структуроване оцінювання актуальної поведінки дитини з розладом аутистичного спектра), яке проводить практичний психолог вищої категорії | 1034,00 |
1.126 | 128 | АДИР (ADI-R) Напівструктуроване інтерв’ю з батьками, яке проводить практичний психолог вищої категорії | 1034,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.127 | 129 | Вінеланд (Vinelend) - оцінка адаптивної поведінки дитини, яке проводить практичний психолог вищої категорії | 404,00 |
1.128 | 130 | DAWBA (пакет напівструктурованих інтерв’ю для скринінгу психічних розладів та визначення сильних та слабих сторін дитини, відповідно до діагностичних критеріїв | 1822,00 |
1.129 | 131 | CCRS (Оцінювання по шкалі для оцінки соціальної взаємності дітей) (віком від 2 | 404,00 |
1.130 | 132 | ASAS (Діагностика синдрома Аспергера по Австралійська шкалі), яке проводиться практичним психологом вищої категорії | 404,00 |
1.131 | 133 | CDRS (Оцінювання дитини по рейтинговій шкалі депресій), яке проводить лікар-психіатр дитячий вищої категорії | 504,00 |
1.132 | 134 | Частковий WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, що проводиться та оцінюється на комп’ютері. Коротка версія: 1 субтест) | 158,00 |
1.133 | 135 | Повний WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, проводиться та оцінюється на комп’ютері. Повна версія: 4 субтести) | 632,00 |
1.134 | 136 | Проведення коротких психосоціальних втручань практичним психологом вищої категорії | 316,00 |
1.135 | 137 | Визначення інтелекту за допомогою теста Векслера практичним психологом вищої категорії (для дітей від 5 років) | 316,00 |
1.136 | 138 | Обстеження практичним психологом вищої категорії за допомогою теста CARS (для дітей 2-6 років з порушеною комунікативною поведінкою) | 316,00 |
1.137 | 139 | Підготовка документації за результатами дослідження | 252,00 |
1.138 | 140 | Профілактичний огляд дитини (включає огляд лікарем-психіатром дитячим вищої категорії, вчителем-дефектологом вищої категорії, логопедом вищої категорії та підготовку заключення для ДНЗ/школи) | 979,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.139 | 141 | Психіатрічне обстеження для визначення правової відповідальності | 319,00 |
2. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення | |||
2.1 | 142 | Масаж голови | 45,00 |
2.2 | 143 | Масаж шиї | 39,00 |
2.3 | 144 | Масаж шийно-грудного відділу хребта | 122,00 |
2.4 | 145 | Масаж попереково-крижової ділянки | 44,00 |
2.5 | 146 | Масаж кисті і передпліччя | 47,00 |
2.6 | 147 | Сегментарний масаж шийно-грудного відділу хребта | 150,00 |
2.7 | 148 | Масаж обличчя | 51,00 |
2.8 | 149 | Масаж комірцевої зони | 49,00 |
2.9 | 150 | Масаж ступні і гомілки | 53,00 |
2.10 | 151 | Ванна хвойна | 78,00 |
2.11 | 152 | Підводний душ-масаж | 248,00 |
2.12 | 153 | Душ гідролазерний | 74,00 |
2.13 | 154 | Ванна натрій-хлоридна | 59,00 |
2.14 | 155 | Душ циркулярний | 74,00 |
3. Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди | |||
3.1 | 003 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна | 277,00 |
3.2 | 014 | Консультація лікаря-психолога першої категорії первинна | 161,00 |
3.3 | 156 | Огляд лікарем-психіатром вищої категорії (з видачею медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів) | 190,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4. Медичне обслуговування, зокрема із застосування телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування | |||
4.1 | 001 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук первинна | 356,00 |
4.2 | 002 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук первинна | 301,00 |
4.3 | 003 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна | 277,00 |
4.4 | 004 | Консультація лікаря-психіатра першої категорії первинна | 268,00 |
4.5 | 005 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна дитини | 176,00 |
4.6 | 006 | Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук первинна | 304,00 |
4.7 | 007 | Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії первинна | 278,00 |
4.8 | 008 | Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії первинна | 265,00 |
4.9 | 009 | Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук первинна | 304,00 |
4.10 | 010 | Консультація практичного психолога вищої категорії первинна | 305,00 |
4.11 | 011 | Консультація практичного психолога першої категорії первинна | 301,00 |
4.12 | 012 | Консультація практичного психолога другої категорії первинна | 291,00 |
4.13 | 013 | Консультація лікаря-психолога вищої категорії первинна | 165,00 |
4.14 | 014 | Консультація лікаря-психолога першої категорії первинна | 161,00 |
4.15 | 015 | Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук первинна | 262,00 |
4.16 | 016 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії первинна | 278,00 |
4.17 | 017 | Консультація лікаря-терапевта другої категорії первинна | 255,00 |
4.18 | 018 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії первинна | 110,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.19 | 019 | Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії первинна | 205,00 |
4.20 | 020 | Консультація логопеда вищої категорії для дітей первинна | 207,00 |
4.21 | 021 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук повторна | 267,00 |
4.22 | 022 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук повторна | 215,00 |
4.23 | 023 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії повторна | 190,00 |
4.24 | 024 | Консультація лікаря-психіатра першої категорії повторна | 184,00 |
4.25 | 025 | Консультація лікаря-психіатра вищої категорії для дітей повторна | 117,00 |
4.26 | 026 | Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук повторна | 203,00 |
4.27 | 027 | Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії повторна | 179,00 |
4.28 | 028 | Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії повторна | 187,00 |
4.29 | 029 | Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук повторна | 203,00 |
4.30 | 030 | Консультація практичного психолога вищої категорії повторна | 203,00 |
4.31 | 031 | Консультація практичного психолога першої категорії повторна | 201,00 |
4.32 | 032 | Консультація практичного психолога другої категорії повторна | 194,00 |
4.33 | 033 | Консультація лікаря-психолога вищої категорії повторна | 110,00 |
4.34 | 034 | Консультація лікаря-психолога першої категорії повторна | 110,00 |
4.35 | 035 | Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук повторна | 174,00 |
4.36 | 036 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії повторна | 187,00 |
4.37 | 037 | Консультація лікаря-терапевта другої категорії повторна | 175,00 |
4.38 | 038 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії повторна | 55,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.39 | 039 | Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії повторна | 205,00 |
4.40 | 040 | Консультація логопеда вищої категорії для дітей повторна | 207,00 |
4.41 | 041 | Вимір артеріального тиску | 24,00 |
4.42 | 042 | Визначення частоти пульсу | 16,00 |
4.43 | 043 | Антропометрія | 56,00 |
4.44 | 044 | Визначення маси тіла | 28,00 |
4.45 | 045 | Вимірювання температури тіла | 25,00 |
4.46 | 046 | Визначення індексу маси тіла | 28,00 |
4.47 | 047 | Анкетування із застосуванням опитувальників з затверджених клінічних настанов, стандартів медичної допомоги для визначення факторів ризику, симптомів хвороби | 882,00 |
4.48 | 048 | Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психіатром вищої категорії | 374,00 |
4.49 | 049 | Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психологом вищої категорії | 374,00 |
4.50 | 050 | Консиліум амбулаторному хворому | 374,00 |
4.51 | 051 | Консиліум госпіталізованому хворому | 374,00 |
4.52 | 052 | Виписування паперового рецепту | 30,00 |
4.53 | 053 | Виписування електронного рецепту | 51,00 |
4.54 | 054 | Електроенцефалографія | 355,00 |
4.55 | 055 | Електроенцефалографія без розшифровки | 240,00 |
4.56 | 056 | Електроенцефалографія з топографічним картуванням біоелектричних потенціалів мозку | 383,00 |
4.57 | 057 | Електрокардіографія спокою | 146,00 |
4.58 | 058 | Реоенцефалографія в стані спокою (з ручною розшифровкою) | 259,00 |
4.59 | 059 | Реоенцефалографія з комп’ютерним аналізом у спокої | 236,00 |
4.60 | 060 | Ехоенцефалографія головного мозку | 193,00 |
4.61 | 061 | Забір крові для лабораторного дослідження з пальця | 25,00 |
4.62 | 062 | Забір крові для лабораторного дослідження з вени | 45,00 |
4.63 | 063 | Визначення загального вмісту гемоглобіну | 15,00 |
4.64 | 064 | Визначення кількості еритроцитів | 15,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.65 | 065 | Дослідження морфології еритроцитів | 138,00 |
4.66 | 066 | Визначення гематокритної величини | 17,00 |
4.67 | 067 | Кольоровий показник | 1,00 |
4.68 | 068 | Середній вміст гемоглобіну в еритроциті | 4,00 |
4.69 | 069 | Середня концентрація гемоглобіну у еритроцитах | 4,00 |
4.70 | 070 | Середній об’єм еритроцитів | 4,00 |
4.71 | 071 | Визначення кількості ретикулоцитів | 79,00 |
4.72 | 072 | Визначення швидкості осідання еритроцитів | 10,00 |
4.73 | 073 | Підрахунок кількості лейкоцитів | 10,00 |
4.74 | 074 | Визначення лейкоцитарної формули | 63,00 |
4.75 | 075 | Визначення кількості тромбоцитів | 46,00 |
4.76 | 076 | Визначення часу згортання крові за | 44,00 |
4.77 | 077 | Визначення ліпідів у сироватці крові (тригліцериди, холестерин, ліпопротеїни) | 251,00 |
4.78 | 078 | Визначення холестерину у сироватці крові методом (CHOD/PAP) | 33,00 |
4.79 | 079 | Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові | 93,00 |
4.80 | 080 | Визначення тригліцеридів у сироватці крові | 81,00 |
4.81 | 081 | Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові | 22,00 |
4.82 | 082 | Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові | 22,00 |
4.83 | 083 | Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові | 24,00 |
4.84 | 084 | Визначення активності лужної фосфатази у сироватці крові | 47,00 |
4.85 | 085 | Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові | 75,00 |
4.86 | 086 | Визначення білірубіну | 56,00 |
4.87 | 087 | Визначення прямої фракції білірубіну | 58,00 |
4.88 | 088 | Визначення непрямої фракції білірубіну | 5,00 |
4.89 | 089 | Визначення кальцію у сироватці крові | 70,00 |
4.90 | 090 | Визначення магнію у сироватці крові | 61,00 |
4.91 | 091 | Визначення загального білка сироватки крові | 30,00 |
4.92 | 092 | Тимолова проба в сироватці крові | 30,00 |
4.93 | 093 | Визначення глюкози у сироватці крові | 35,00 |
4.94 | 094 | Визначення креатиніну у сироватці крові | 66,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.95 | 095 | Визначення сечової кислоти у сироватці крові | 31,00 |
4.96 | 096 | Визначення сечовини у сироватці крові | 76,00 |
4.97 | 097 | Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові (латекс-тест) | 35,00 |
4.98 | 098 | Реакція на ревматоїдний фактор (латекс-тест) | 44,00 |
4.99 | 099 | Визначення активності анти-0-стрептолізину в сироватці крові | 83,00 |
4.100 | 100 | Визначення фізичних властивостей калу (кількості, консистенції, форми, кольору і запаху) | 10,00 |
4.101 | 101 | Макроскопія калу | 5,00 |
4.102 | 102 | Визначення реакції (рН) калу | 12,00 |
4.103 | 103 | Визначення прихованої крові в калі | 17,00 |
4.104 | 104 | Мікроскопія калу - копрограма | 103,00 |
4.105 | 105 | Виявлення найпростіших у калі | 103,00 |
4.106 | 106 | Дослідження зішкрібка на гостриці | 42,00 |
4.107 | 107 | Паразитологічне дослідження калу методом товстого мазка з целофаном (за Като) | 131,00 |
4.108 | 108 | Визначення фізичних властивостей сечі (кількості, кольору, прозорості, реакції) | 26,00 |
4.109 | 109 | Визначення глюкози в сечі | 11,00 |
4.110 | 110 | Визначення глюкози у добовій кількості сечі | 35,00 |
4.111 | 111 | Визначення білірубіну в сечі | 12,00 |
4.112 | 112 | Визначення уробіліну в сечі | 12,00 |
4.113 | 113 | Визначення білка у сечі | 14,00 |
4.114 | 114 | Визначення добової протеїнурії | 29,00 |
4.115 | 115 | Визначення кетонових тіл у сечі | 15,00 |
4.116 | 116 | Мікроскопія осаду сечі | 37,00 |
4.117 | 117 | Визначення жовчних пігментів у сечі | 23,00 |
4.118 | 118 | Проба Зимницького | 54,00 |
4.119 | 119 | Проба за Нечипоренком | 71,00 |
4.120 | 120 | Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу | 42,00 |
4.121 | 121 | Патопсихологічне обстеження практичним психологом вищої категорії | 1822,00 |
4.122 | 122 | Патопсихологічне обстеження практичним психологом першої категорії | 1813,00 |
4.123 | 123 | Патопсихологічне обстеження лікарем-психіатром дитини | 926,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.124 | 124 | Часткове (скринінгове) оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини | 607,00 |
4.125 | 125 | Повне оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини | 944,00 |
4.126 | 126 | Скринінг психічного та моторного розвитку з використанням психоосвітнього профілю ПЕП (PEP) практичним психологом вищої категорії дитини | 607,00 |
4.127 | 127 | Адос (ADOS) (Структуроване оцінювання актуальної поведінки дитини з розладом аутистичного спектра), яке проводить практичний психолог вищої категорії | 1034,00 |
4.128 | 128 | АДИР (ADI-R) Напівструктуроване інтерв’ю з батьками, яке проводить практичний психолог вищої категорії | 1034,00 |
4.129 | 129 | Вінеланд (Vinelend) - оцінка адаптивної поведінки дитини, яке проводить практичний психолог вищої категорії | 404,00 |
4.130 | 130 | DAWBA (пакет напівструктурованих інтерв’ю для скринінгу психічних розладів та визначення сильних та слабих сторін дитини, відповідно до діагностичних критеріїв | 1822,00 |
4.131 | 131 | CCRS (Оцінювання по шкалі для оцінки соціальної взаємності дітей) (віком від 2 | 404,00 |
4.132 | 132 | ASAS (Діагностика синдрома Аспергера по Австралійська шкалі), яке проводиться практичним психологом вищої категорії | 404,00 |
4.133 | 133 | CDRS-Оцінювання дитини по рейтинговій шкалі депресій, яке проводить лікар-психіатр дитячий вищої категорії | 504,00 |
4.134 | 134 | Частковий WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, проводиться та оцінюється на комп’ютері. Коротка версія: 1 субтест) | 158,00 |
4.135 | 135 | Повний WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, проводиться та оцінюється на комп’ютері. Повна версія: 4 субтести) | 632,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.136 | 136 | Проведення коротких психосоціальних втручань практичним психологом вищої категорії | 316,00 |
4.137 | 137 | Визначення інтелекту за допомогою теста Векслера практичним психологом вищої категорії (для дітей від 5 років) | 316,00 |
4.138 | 138 | Обстеження практичним психологом вищої категорії за допомогою теста CARS (для дітей 2-6 років з порушеною комунікативною поведінкою) | 316,00 |
4.139 | 139 | Підготовка документації за результатами дослідження | 252,00 |
4.140 | 140 | Профілактичний огляд дитини (включає огляд лікарем-психіатром дитячим вищої категорії, вчителем-дефектологом вищої категорії, логопедом вищої категорії та підготовку заключення для ДНЗ/школи) | 979,00 |
4.141 | 141 | Психіатрічне обстеження для визначення правової відповідальності | 319,00 |
4.142 | 151 | Ванна хвойна | 78,00 |
4.143 | 152 | Підводний душ-масаж | 248,00 |
4.144 | 153 | Душ гідролазерний | 74,00 |
4.145 | 154 | Ванна натрій-хлоридна | 59,00 |
4.146 | 155 | Душ циркулярний | 74,00 |
4.147 | 157 | Масаж кисті і передпліччя для дітей | 48,00 |
4.148 | 158 | Сегментарний масаж шийно-грудного відділу хребта для дітей | 150,00 |
4.149 | 159 | Масаж обличчя для дітей | 51,00 |
4.150 | 160 | Масаж комірцевої зони для дітей | 49,00 |
4.151 | 161 | Масаж ступні і гомілки для дітей | 54,00 |
4.152 | 162 | Електрофорез лікарський | 109,00 |
4.153 | 163 | Магнітотерапія (низькочастотна) | 91,00 |
4.154 | 164 | Гальванізація | 69,00 |
4.155 | 165 | Лазеро-магнітотерапія | 102,00 |
4.156 | 166 | Діадинамотерапія | 128,00 |
4.157 | 167 | Електросон | 200,00 |
4.158 | 168 | Д’арсонвалізація місцева | 87,00 |
4.159 | 169 | Ультразвукова терапія | 113,00 |
4.160 | 170 | Ультрафонофорез | 151,00 |
4.161 | 171 | Лазеротерапія низькочастотна | 99,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.162 | 172 | Солюкс (протизапальне застосування інфрачервоного опромінення) | 79,00 |
4.163 | 173 | Аромотерапія (1 особа) | 80,00 |
4.164 | 174 | Синглентно-киснева терапія | 64,00 |
4.165 | 175 | Седативний фіточай | 43,00 |
4.166 | 176 | Ін’єкція лікарських засобів підшкірно, внутрішньом’язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 24,00 |
4.167 | 177 | Ін’єкція лікарських засобів внутрішньовенна струминна (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 54,00 |
4.168 | 178 | Внутрішньовенне краплинне введення лікарських засобів (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 134,00 |
4.169 | 179 | Аутогенне тренування | 213,00 |
4.170 | 180 | Гіпнотерапія | 290,00 |
4.171 | 181 | Тестування з використанням мюнхенського тесту особистості | 599,00 |
4.172 | 182 | Наркопсихотерапія | 308,00 |
4.173 | 183 | Проведення індивідуального сеансу емоційно-стресової психотерапії | 319,00 |
4.174 | 184 | Проведення індивідуального сеансу раціональної психотерапії | 171,00 |
4.175 | 185 | Проведення індивідуального сеансу родинної психотерапії | 639,00 |
4.176 | 186 | Індивідуальне заняття з формування навичок читання, письма, звукового та буквеного аналізу, елементарних математичних навичок вихователем | 208,00 |
4.177 | 187 | Логопедичний масаж ручний | 155,00 |
4.178 | 188 | Логопедичний масаж інструментальний | 121,00 |
4.179 | 189 | Індивідуальне логопедичне заняття з корегування мовлення | 307,00 |
4.180 | 190 | Групове логопедичне заняття з корегування мовлення (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
4.181 | 191 | Групова артикуляційна гімнастика з тренуванням мовленнєвого дихання (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
4.182 | 192 | Індивідуальна артикуляційна гімнастика з тренуванням мовленнєвого дихання | 307,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.183 | 193 | Групове корекційне заняття з формування вимови логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
4.184 | 194 | Індивідуальне корекційне заняття з формування вимови логопедом вищої категорії | 307,00 |
4.185 | 195 | Індивідуальне корекційне заняття з формування звуконаслідування логопедом вищої категорії | 307,00 |
4.186 | 196 | Групове корекційне заняття з формування звуконаслідування логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
4.187 | 197 | Індивідуальне корекційне заняття з формування пасивного і активного словника логопедом вищої категорії | 307,00 |
4.188 | 198 | Групове корекційне заняття з формування пасивного і активного словника логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
4.189 | 199 | Індивідуальне корекційне заняття з формування зв’язного мовлення логопедом вищої категорії | 307,00 |
4.190 | 200 | Групове корекційне заняття з формування зв’язного мовлення логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
4.191 | 201 | Групове заняття з сенсорного розвитку дитини логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 5-ти осіб) | 61,00 |
4.192 | 202 | Метод сенсорної стимуляції Forbrain | 307,00 |
4.193 | 203 | Групове корекційне заняття з вчителем-дефектологом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
4.194 | 204 | Індивідуальне корекційно-розвиваюче заняття з вчителем-дефектологом вищої категорії | 307,00 |
4.195 | 205 | Групове заняття з логоритміки (для однієї особи у групі до 5-ти осіб) | 61,00 |
4.196 | 206 | Групове заняття за методикою Мантессорі (для однієї особи у групі до 3-х осіб) | 102,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
4.197 | 207 | Індивідуальне корекційне заняття практичним психологом | 307,00 |
4.198 | 208 | Групове заняття з сенсорного розвитку дитини практичним психологом (для однієї особи у групі до 5-ти осіб) | 61,00 |
5. Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби | |||
5.1 | 209 | Видача копії медичної довідки | 71,00 |
6. Перебування громадян за їх бажанням у медичних закладах з поліпшеними сервісним обслуговуванням | |||
6.1 | 210 | Перебування в двомісних палатах з поліпшеними сервісним обслуговуванням протягом однієї доби | 171,00 |
Виконувач обов’язків директора
Департаменту економіки та інвестицій Вячеслав ПАНЧЕНКО
Аналіз регуляторного впливу
Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)
З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.
Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року м № 171» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 356 тарифів на послуги з медичного обслуговування, із яких 201 тариф на послуги з медичного обслуговування підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.
Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 19,9%.
Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.
Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.
Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + |
|
Держава | + |
|
Суб’єкти господарювання, | + |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва |
| + |
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.
Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цьому закладу згідно з додатком.
ІІ. Цілі державного регулювання
Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.
Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
- отримання власних надходжень закладом охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.
Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.
Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.
З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.
До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Не встановлювати тарифи на платні послуги. |
Альтернатива 2 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня. |
Альтернатива 3 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні. |
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно. |
Альтернатива 2 | Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені. |
Альтернатива 3 | Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не передбачаються. |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків. |
Альтернатива 2 | Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі. | Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів. |
Альтернатива 3 | Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості. | Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами. |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць. | 5 | 4 | Х | Х | 9 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків. | 55 | 45 | Х | Х | 100 |
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів. |
Альтернатива 2 | Для надавача послуг (закладів) – відсутні. Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання. Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг. |
Альтернатива 3 | Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. | Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат. Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 371 457,00 грн. |
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 2 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 3 | Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 371 457,00 грн. |
ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
№ | Витрати | За перший рік | За п'ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | Х | Х |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | Х | Х |
3 | Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | Х | Х |
4 | Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | Х | Х |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень | Х | Х |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень | Х | Х |
7 | Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень | Х | Х |
8 | Інше, гривень Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку) | 41 273,00 | 206 365,00 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 41 273,00 | 206 365,00 |
10 | Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць: - в т.ч. суб’єктів великого підприємництва: 1. ПАТ АК «Київводоканал»; 2. ТОВ «Хімволокно-Енергія»; 3. КНП «Консультативно-діагностичний центр № 1 Дарницького району м. Києва»; 4. Інститут органічної хімії Національної академії наук України; 5. ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». - суб’єктів середнього підприємництва: 1. ДП «Науково-технічний комплекс «ІМПУЛЬС»; 2. ТОВ «ЛІМ» ; 3. ПП «НООСФЕРА»; 4. Національний науково-природничий музей Національної академії наук України. | 9 | 9 |
11 | Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 371 457,00 | 1 857 285,00 |
Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.
Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.
Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171», які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на економічно обґрунтованому рівні.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 | 1 | Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана. |
Альтернатива 2 | 1 | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . |
Альтернатива 3 | 4 | Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання. |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг. Для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін. |
Альтернатива 2 | Оплата за надані послуги в меншому розмірі. | Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.
|
Альтернатива 3 | Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; можливість надання якісних послуг. | Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 371 457,00 грн. | Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін. |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 | Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку. | Х |
Альтернатива 2 | Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг. | Х |
Альтернатива 3 | Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу. | Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду. |
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.
V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.
Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.
Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.
Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.
Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).
Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:
- заробітна плата основного медичного персоналу;
- премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- амортизаційні відрахування;
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати;
- прибуток до 19,9%.
Розрахунок витрат додається.
Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.
Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 31 грудня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) віднесено до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підпорядковане Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має ліцензію на медичну практику серія АВ № 526676 від 13.04.2010.
Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.
Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.
Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.
На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.
Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.
У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.
VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.
VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:
- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта – не визначається;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:
яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 9 суб’єктів господарювання;
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – 371 457,00 грн;
- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України – 201 одиниця;
- рентабельність медичних закладів – 19,9%;
- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 371 457,00 грн ;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 31 грудня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyivcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].
До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.
Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики
Департаменту економіки та інвестицій Олена СТРИЖИУС
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]