Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Розпорядження розроблено з метою внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська психоневрологічна лікарня № 2.

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» 31 грудня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kуivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 31 грудня 2020 року по 31 січня 2021 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 2026071 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua


Виконувач обов’язків директора
Департаменту економіки та інвестицій                                                                                    Вячеслав ПАНЧЕНКО

Проєкт розпорядження

 

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Пункт 12 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143, викласти в такій редакції:

«12. Встановити Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додаються».

2. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Київська міська психоневрологічна лікарня № 2, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 12 жовтня 2015 року № 1023), виклавши їх у новій редакції, що додається.

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна
лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

1.1

001

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук первинна

356,00

1.2

002

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук первинна

301,00

1.3

003

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна

277,00

1.4

004

Консультація лікаря-психіатра першої категорії первинна

268,00

1.5

005

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна дитини

176,00

 

1

2

3

4

1.6

006

Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук первинна

304,00

1.7

007

Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії первинна

278,00

1.8

008

Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії первинна

265,00

1.9

009

Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук первинна

304,00

1.10

010

Консультація практичного психолога вищої категорії первинна

305,00

1.11

011

Консультація практичного психолога першої категорії первинна

301,00

1.12

012

Консультація практичного психолога другої категорії первинна

291,00

1.13

013

Консультація лікаря-психолога вищої категорії первинна

165,00

1.14

014

Консультація лікаря-психолога першої категорії первинна

161,00

1.15

015

Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук первинна

262,00

1.16

016

Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії первинна

278,00

1.17

017

Консультація лікаря-терапевта другої категорії первинна

255,00

1.18

018

Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії первинна

110,00

1.19

019

Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії первинна

205,00

1.20

020

Консультація логопеда вищої категорії для дітей первинна

207,00

1.21

021

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук повторна

267,00

1.22

022

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук повторна

215,00

1.23

023

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії повторна

190,00

1.24

024

Консультація лікаря-психіатра першої категорії повторна

184,00

1.25

025

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії для дітей повторна

117,00

 

1

2

3

4

1.26

026

Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук повторна

203,00

1.27

027

Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії повторна

179,00

1.28

028

Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії повторна

187,00

1.29

029

Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук повторна

203,00

1.30

030

Консультація практичного психолога вищої категорії повторна

203,00

1.31

031

Консультація практичного психолога першої категорії повторна

201,00

1.32

032

Консультація практичного психолога другої категорії повторна

194,00

1.33

033

Консультація лікаря-психолога вищої категорії повторна

110,00

1.34

034

Консультація лікаря-психолога першої категорії повторна

110,00

1.35

035

Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук повторна

174,00

1.36

036

Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії повторна

187,00

1.37

037

Консультація лікаря-терапевта другої категорії повторна

175,00

1.38

038

Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії повторна

55,00

1.39

039

Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії повторна

205,00

1.40

040

Консультація логопеда вищої категорії для дітей повторна

207,00

1.41

041

Вимір артеріального тиску

24,00

1.42

042

Визначення частоти пульсу

16,00

1.43

043

Антропометрія

56,00

1.44

044

Визначення маси тіла

28,00

1.45

045

Вимірювання температури тіла

25,00

1.46

046

Визначення індексу маси тіла

28,00

1.47

047

Анкетування із застосуванням опитувальників з затверджених клінічних настанов, стандартів медичної допомоги для визначення факторів ризику, симптомів хвороби

882,00

1

2

3

4

1.48

048

Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психіатром вищої категорії

374,00

1.49

049

Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психологом вищої категорії

374,00

1.50

052

Виписування паперового рецепту

30,00

1.51

053

Виписування електронного рецепту

51,00

1.52

054

Електроенцефалографія

355,00

1.53

055

Електроенцефалографія без розшифровки

240,00

1.54

056

Електроенцефалографія з топографічним картуванням біоелектричних потенціалів мозку

383,00

1.55

057

Електрокардіографія спокою

146,00

1.56

058

Реоенцефалографія в стані спокою (з ручною розшифровкою)

259,00

1.57

059

Реоенцефалографія з комп’ютерним аналізом у спокої

236,00

1.58

060

Ехоенцефалографія головного мозку

193,00

1.59

061

Забір крові для лабораторного дослідження з пальця

25,00

1.60

062

Забір крові для лабораторного дослідження з вени

45,00

1.61

063

Визначення загального вмісту гемоглобіну

15,00

1.62

064

Визначення кількості еритроцитів

15,00

1.63

065

Дослідження морфології еритроцитів

138,00

1.64

066

Визначення гематокритної величини

17,00

1.65

067

Кольоровий показник

1,00

1.66

068

Середній вміст гемоглобіну в еритроциті

4,00

1.67

069

Середня концентрація гемоглобіну у еритроцитах

4,00

1.68

070

Середній об’єм еритроцитів

4,00

1.69

071

Визначення кількості ретикулоцитів

79,00

1.70

072

Визначення швидкості осідання еритроцитів

10,00

1.71

073

Підрахунок кількості лейкоцитів

10,00

1.72

074

Визначення лейкоцитарної формули

63,00

1.73

075

Визначення кількості тромбоцитів

46,00

1.74

076

Визначення часу згортання крові за
Лі-Уайтом

44,00

1.75

077

Визначення ліпідів у сироватці крові (тригліцериди, холестерин, ліпопротеїни)

251,00

 

1

2

3

4

1.76

078

Визначення холестерину у сироватці крові методом (CHOD/PAP)

33,00

1.77

079

Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові

93,00

1.78

080

Визначення тригліцеридів у сироватці крові

81,00

1.79

081

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові

22,00

1.80

082

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові

22,00

1.81

083

Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові

24,00

1.82

084

Визначення активності лужної фосфатази у сироватці крові

47,00

1.83

085

Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові

75,00

1.84

086

Визначення білірубіну

56,00

1.85

087

Визначення прямої фракції білірубіну

58,00

1.86

088

Визначення непрямої фракції білірубіну

5,00

1.87

089

Визначення кальцію у сироватці крові

70,00

1.88

090

Визначення магнію у сироватці крові

61,00

1.89

091

Визначення загального білка сироватки крові

30,00

1.90

092

Тимолова проба в сироватці крові

30,00

1.91

093

Визначення глюкози у сироватці крові

35,00

1.92

094

Визначення креатиніну у сироватці крові

66,00

1.93

095

Визначення сечової кислоти у сироватці крові

31,00

1.94

096

Визначення сечовини у сироватці крові

76,00

1.95

097

Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові (латекс-тест)

35,00

1.96

098

Реакція на ревматоїдний фактор (латекс-тест)

44,00

1.97

099

Визначення активності анти-0-стрептолізину в сироватці крові

83,00

1.98

100

Визначення фізичних властивостей калу (кількості, консистенції, форми, кольору і запаху)

10,00

1.99

101

Макроскопія калу

5,00

1.100

102

Визначення реакції (рН) калу

12,00

1.101

103

Визначення прихованої крові в калі

17,00

1.102

104

Мікроскопія калу - копрограма

103,00

1.103

105

Виявлення найпростіших у калі

103,00

1

2

3

4

1.104

106

Дослідження зішкрібка на гостриці

42,00

1.105

107

Паразитологічне дослідження калу методом товстого мазка з целофаном (за Като)

131,00

1.106

108

Визначення фізичних властивостей сечі (кількості, кольору, прозорості, реакції)

26,00

1.107

109

Визначення глюкози в сечі

11,00

1.108

110

Визначення глюкози у добовій кількості сечі

35,00

1.109

111

Визначення білірубіну в сечі

12,00

1.110

112

Визначення уробіліну в сечі

12,00

1.111

113

Визначення білка у сечі

14,00

1.112

114

Визначення добової протеїнурії

29,00

1.113

115

Визначення кетонових тіл у сечі

15,00

1.114

116

Мікроскопія осаду сечі

37,00

1.115

117

Визначення жовчних пігментів у сечі

23,00

1.116

118

Проба Зимницького

54,00

1.117

119

Проба за Нечипоренком

71,00

1.118

120

Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу

42,00

1.119

121

Патопсихологічне обстеження практичним психологом вищої категорії

1822,00

1.120

122

Патопсихологічне обстеження практичним психологом першої категорії

1813,00

1.121

123

Патопсихологічне обстеження лікарем-психіатром дитини

926,00

1.122

124

Часткове (скринінгове) оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини

607,00

1.123

125

Повне оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини

944,00

1.124

126

Скринінг психічного та моторного розвитку з використанням психоосвітнього профілю ПЕП (PEP) практичним психологом вищої категорії дитини

607,00

1.125

127

Адос (ADOS) (Структуроване оцінювання актуальної поведінки дитини з розладом аутистичного спектра), яке проводить практичний психолог вищої категорії

1034,00

1.126

128

АДИР (ADI-R) Напівструктуроване інтерв’ю з батьками, яке проводить практичний психолог вищої категорії

1034,00

1

2

3

4

1.127

129

Вінеланд (Vinelend) - оцінка адаптивної поведінки дитини, яке проводить практичний психолог вищої категорії

404,00

1.128

130

DAWBA (пакет напівструктурованих інтерв’ю для скринінгу психічних розладів та визначення сильних та слабих сторін дитини, відповідно до діагностичних критеріїв
МКХ 10 та DSM 5), яке проводить практичний психолог вищої категорії

1822,00

1.129

131

CCRS (Оцінювання по шкалі для оцінки соціальної взаємності дітей) (віком від 2
до 5 років), яке проводиться практичним психологом вищої категорії

404,00

1.130

132

ASAS (Діагностика синдрома Аспергера по Австралійська шкалі), яке проводиться практичним психологом вищої категорії

404,00

1.131

133

CDRS (Оцінювання дитини по рейтинговій шкалі депресій), яке проводить лікар-психіатр дитячий вищої категорії

504,00

1.132

134

Частковий WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, що проводиться та оцінюється на комп’ютері. Коротка версія: 1 субтест)

158,00

1.133

135

Повний WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, проводиться та оцінюється на комп’ютері. Повна версія: 4 субтести)

632,00

1.134

136

Проведення коротких психосоціальних втручань практичним психологом вищої категорії

316,00

1.135

137

Визначення інтелекту за допомогою теста Векслера практичним психологом вищої категорії (для дітей від 5 років)

316,00

1.136

138

Обстеження практичним психологом вищої категорії за допомогою теста CARS (для дітей 2-6 років з порушеною комунікативною поведінкою)

316,00

1.137

139

Підготовка документації за результатами дослідження

252,00

1.138

140

Профілактичний огляд дитини (включає огляд лікарем-психіатром дитячим вищої категорії, вчителем-дефектологом вищої категорії, логопедом вищої категорії та підготовку заключення для ДНЗ/школи)

979,00

1

2

3

4

1.139

141

Психіатрічне обстеження для визначення правової відповідальності

319,00

2. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення

2.1

142

Масаж голови

45,00

2.2

143

Масаж шиї

39,00

2.3

144

Масаж шийно-грудного відділу хребта

122,00

2.4

145

Масаж попереково-крижової ділянки

44,00

2.5

146

Масаж кисті і передпліччя

47,00

2.6

147

Сегментарний масаж шийно-грудного відділу хребта

150,00

2.7

148

Масаж обличчя

51,00

2.8

149

Масаж комірцевої зони

49,00

2.9

150

Масаж ступні і гомілки

53,00

2.10

151

Ванна хвойна

78,00

2.11

152

Підводний душ-масаж

248,00

2.12

153

Душ гідролазерний

74,00

2.13

154

Ванна натрій-хлоридна

59,00

2.14

155

Душ циркулярний

74,00

3. Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди

3.1

003

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна

277,00

3.2

014

Консультація лікаря-психолога першої категорії первинна

161,00

3.3

156

Огляд лікарем-психіатром вищої категорії (з видачею медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів)

190,00

 

1

2

3

4

4. Медичне обслуговування, зокрема із застосування телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

4.1

001

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук первинна

356,00

4.2

002

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук первинна

301,00

4.3

003

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна

277,00

4.4

004

Консультація лікаря-психіатра першої категорії первинна

268,00

4.5

005

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії первинна дитини

176,00

4.6

006

Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук первинна

304,00

4.7

007

Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії первинна

278,00

4.8

008

Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії первинна

265,00

4.9

009

Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук первинна

304,00

4.10

010

Консультація практичного психолога вищої категорії первинна

305,00

4.11

011

Консультація практичного психолога першої категорії первинна

301,00

4.12

012

Консультація практичного психолога другої категорії первинна

291,00

4.13

013

Консультація лікаря-психолога вищої категорії первинна

165,00

4.14

014

Консультація лікаря-психолога першої категорії первинна

161,00

4.15

015

Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук первинна

262,00

4.16

016

Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії первинна

278,00

4.17

017

Консультація лікаря-терапевта другої категорії первинна

255,00

4.18

018

Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії первинна

110,00

1

2

3

4

4.19

019

Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії первинна

205,00

4.20

020

Консультація логопеда вищої категорії для дітей первинна

207,00

4.21

021

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, заслуженого лікаря України, кандидата медичних наук повторна

267,00

4.22

022

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії, кандидата медичних наук повторна

215,00

4.23

023

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії повторна

190,00

4.24

024

Консультація лікаря-психіатра першої категорії повторна

184,00

4.25

025

Консультація лікаря-психіатра вищої категорії для дітей повторна

117,00

4.26

026

Консультація лікаря-психотерапевта без категорії, кандидата медичних наук повторна

203,00

4.27

027

Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії повторна

179,00

4.28

028

Консультація лікаря-психотерапевта першої категорії повторна

187,00

4.29

029

Консультація практичного психолога другої категорії, кандидата медичних наук повторна

203,00

4.30

030

Консультація практичного психолога вищої категорії повторна

203,00

4.31

031

Консультація практичного психолога першої категорії повторна

201,00

4.32

032

Консультація практичного психолога другої категорії повторна

194,00

4.33

033

Консультація лікаря-психолога вищої категорії повторна

110,00

4.34

034

Консультація лікаря-психолога першої категорії повторна

110,00

4.35

035

Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії, кандидата медичних наук повторна

174,00

4.36

036

Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії повторна

187,00

4.37

037

Консультація лікаря-терапевта другої категорії повторна

175,00

4.38

038

Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії повторна

55,00

 

1

2

3

4

4.39

039

Консультація вчителя-дефектолога вищої категорії повторна

205,00

4.40

040

Консультація логопеда вищої категорії для дітей повторна

207,00

4.41

041

Вимір артеріального тиску

24,00

4.42

042

Визначення частоти пульсу

16,00

4.43

043

Антропометрія

56,00

4.44

044

Визначення маси тіла

28,00

4.45

045

Вимірювання температури тіла

25,00

4.46

046

Визначення індексу маси тіла

28,00

4.47

047

Анкетування із застосуванням опитувальників з затверджених клінічних настанов, стандартів медичної допомоги для визначення факторів ризику, симптомів хвороби

882,00

4.48

048

Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психіатром вищої категорії

374,00

4.49

049

Первинне лікарське обстеження хворого лікарем-психологом вищої категорії

374,00

4.50

050

Консиліум амбулаторному хворому

374,00

4.51

051

Консиліум госпіталізованому хворому

374,00

4.52

052

Виписування паперового рецепту

30,00

4.53

053

Виписування електронного рецепту

51,00

4.54

054

Електроенцефалографія

355,00

4.55

055

Електроенцефалографія без розшифровки

240,00

4.56

056

Електроенцефалографія з топографічним картуванням біоелектричних потенціалів мозку

383,00

4.57

057

Електрокардіографія спокою

146,00

4.58

058

Реоенцефалографія в стані спокою (з ручною розшифровкою)

259,00

4.59

059

Реоенцефалографія з комп’ютерним аналізом у спокої

236,00

4.60

060

Ехоенцефалографія головного мозку

193,00

4.61

061

Забір крові для лабораторного дослідження з пальця

25,00

4.62

062

Забір крові для лабораторного дослідження з вени

45,00

4.63

063

Визначення загального вмісту гемоглобіну

15,00

4.64

064

Визначення кількості еритроцитів

15,00

1

2

3

4

4.65

065

Дослідження морфології еритроцитів

138,00

4.66

066

Визначення гематокритної величини

17,00

4.67

067

Кольоровий показник

1,00

4.68

068

Середній вміст гемоглобіну в еритроциті

4,00

4.69

069

Середня концентрація гемоглобіну у еритроцитах

4,00

4.70

070

Середній об’єм еритроцитів

4,00

4.71

071

Визначення кількості ретикулоцитів

79,00

4.72

072

Визначення швидкості осідання еритроцитів

10,00

4.73

073

Підрахунок кількості лейкоцитів

10,00

4.74

074

Визначення лейкоцитарної формули

63,00

4.75

075

Визначення кількості тромбоцитів

46,00

4.76

076

Визначення часу згортання крові за
Лі-Уайтом

44,00

4.77

077

Визначення ліпідів у сироватці крові (тригліцериди, холестерин, ліпопротеїни)

251,00

4.78

078

Визначення холестерину у сироватці крові методом (CHOD/PAP)

33,00

4.79

079

Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові

93,00

4.80

080

Визначення тригліцеридів у сироватці крові

81,00

4.81

081

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові

22,00

4.82

082

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові

22,00

4.83

083

Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові

24,00

4.84

084

Визначення активності лужної фосфатази у сироватці крові

47,00

4.85

085

Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові

75,00

4.86

086

Визначення білірубіну

56,00

4.87

087

Визначення прямої фракції білірубіну

58,00

4.88

088

Визначення непрямої фракції білірубіну

5,00

4.89

089

Визначення кальцію у сироватці крові

70,00

4.90

090

Визначення магнію у сироватці крові

61,00

4.91

091

Визначення загального білка сироватки крові

30,00

4.92

092

Тимолова проба в сироватці крові

30,00

4.93

093

Визначення глюкози у сироватці крові

35,00

4.94

094

Визначення креатиніну у сироватці крові

66,00

1

2

3

4

4.95

095

Визначення сечової кислоти у сироватці крові

31,00

4.96

096

Визначення сечовини у сироватці крові

76,00

4.97

097

Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові (латекс-тест)

35,00

4.98

098

Реакція на ревматоїдний фактор (латекс-тест)

44,00

4.99

099

Визначення активності анти-0-стрептолізину в сироватці крові

83,00

4.100

100

Визначення фізичних властивостей калу (кількості, консистенції, форми, кольору і запаху)

10,00

4.101

101

Макроскопія калу

5,00

4.102

102

Визначення реакції (рН) калу

12,00

4.103

103

Визначення прихованої крові в калі

17,00

4.104

104

Мікроскопія калу - копрограма

103,00

4.105

105

Виявлення найпростіших у калі

103,00

4.106

106

Дослідження зішкрібка на гостриці

42,00

4.107

107

Паразитологічне дослідження калу методом товстого мазка з целофаном (за Като)

131,00

4.108

108

Визначення фізичних властивостей сечі (кількості, кольору, прозорості, реакції)

26,00

4.109

109

Визначення глюкози в сечі

11,00

4.110

110

Визначення глюкози у добовій кількості сечі

35,00

4.111

111

Визначення білірубіну в сечі

12,00

4.112

112

Визначення уробіліну в сечі

12,00

4.113

113

Визначення білка у сечі

14,00

4.114

114

Визначення добової протеїнурії

29,00

4.115

115

Визначення кетонових тіл у сечі

15,00

4.116

116

Мікроскопія осаду сечі

37,00

4.117

117

Визначення жовчних пігментів у сечі

23,00

4.118

118

Проба Зимницького

54,00

4.119

119

Проба за Нечипоренком

71,00

4.120

120

Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу

42,00

4.121

121

Патопсихологічне обстеження практичним психологом вищої категорії

1822,00

4.122

122

Патопсихологічне обстеження практичним психологом першої категорії

1813,00

4.123

123

Патопсихологічне обстеження лікарем-психіатром дитини

926,00

1

2

3

4

4.124

124

Часткове (скринінгове) оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини

607,00

4.125

125

Повне оцінювання гіперкінетичної симптоматики практичним психологом вищої категорії дитини

944,00

4.126

126

Скринінг психічного та моторного розвитку з використанням психоосвітнього профілю ПЕП (PEP) практичним психологом вищої категорії дитини

607,00

4.127

127

Адос (ADOS) (Структуроване оцінювання актуальної поведінки дитини з розладом аутистичного спектра), яке проводить практичний психолог вищої категорії

1034,00

4.128

128

АДИР (ADI-R) Напівструктуроване інтерв’ю з батьками, яке проводить практичний психолог вищої категорії

1034,00

4.129

129

Вінеланд (Vinelend) - оцінка адаптивної поведінки дитини, яке проводить практичний психолог вищої категорії

404,00

4.130

130

DAWBA (пакет напівструктурованих інтерв’ю для скринінгу психічних розладів та визначення сильних та слабих сторін дитини, відповідно до діагностичних критеріїв
МКХ 10 та DSM 5), яке проводить практичний психолог вищої категорії

1822,00

4.131

131

CCRS (Оцінювання по шкалі для оцінки соціальної взаємності дітей) (віком від 2
до 5 років), яке проводиться практичним психологом вищої категорії

404,00

4.132

132

ASAS (Діагностика синдрома Аспергера по Австралійська шкалі), яке проводиться практичним психологом вищої категорії

404,00

4.133

133

CDRS-Оцінювання дитини по рейтинговій шкалі депресій, яке проводить лікар-психіатр дитячий вищої категорії

504,00

4.134

134

Частковий WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, проводиться та оцінюється на комп’ютері. Коротка версія: 1 субтест)

158,00

4.135

135

Повний WAFS (Тест для оцінки порушень уваги, проводиться та оцінюється на комп’ютері. Повна версія: 4 субтести)

632,00

1

2

3

4

4.136

136

Проведення коротких психосоціальних втручань практичним психологом вищої категорії

316,00

4.137

137

Визначення інтелекту за допомогою теста Векслера практичним психологом вищої категорії (для дітей від 5 років)

316,00

4.138

138

Обстеження практичним психологом вищої категорії за допомогою теста CARS (для дітей 2-6 років з порушеною комунікативною поведінкою)

316,00

4.139

139

Підготовка документації за результатами дослідження

252,00

4.140

140

Профілактичний огляд дитини (включає огляд лікарем-психіатром дитячим вищої категорії, вчителем-дефектологом вищої категорії, логопедом вищої категорії та підготовку заключення для ДНЗ/школи)

979,00

4.141

141

Психіатрічне обстеження для визначення правової відповідальності

319,00

4.142

151

Ванна хвойна

78,00

4.143

152

Підводний душ-масаж

248,00

4.144

153

Душ гідролазерний

74,00

4.145

154

Ванна натрій-хлоридна

59,00

4.146

155

Душ циркулярний

74,00

4.147

157

Масаж кисті і передпліччя для дітей

48,00

4.148

158

Сегментарний масаж шийно-грудного відділу хребта для дітей

150,00

4.149

159

Масаж обличчя для дітей

51,00

4.150

160

Масаж комірцевої зони для дітей

49,00

4.151

161

Масаж ступні і гомілки для дітей

54,00

4.152

162

Електрофорез лікарський

109,00

4.153

163

Магнітотерапія (низькочастотна)

91,00

4.154

164

Гальванізація

69,00

4.155

165

Лазеро-магнітотерапія

102,00

4.156

166

Діадинамотерапія

128,00

4.157

167

Електросон

200,00

4.158

168

Д’арсонвалізація місцева

87,00

4.159

169

Ультразвукова терапія

113,00

4.160

170

Ультрафонофорез

151,00

4.161

171

Лазеротерапія низькочастотна

99,00

1

2

3

4

4.162

172

Солюкс (протизапальне застосування інфрачервоного опромінення)

79,00

4.163

173

Аромотерапія (1 особа)

80,00

4.164

174

Синглентно-киснева терапія

64,00

4.165

175

Седативний фіточай

43,00

4.166

176

Ін’єкція лікарських засобів підшкірно, внутрішньом’язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

24,00

4.167

177

Ін’єкція лікарських засобів внутрішньовенна струминна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

54,00

4.168

178

Внутрішньовенне краплинне введення лікарських засобів (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

134,00

4.169

179

Аутогенне тренування

213,00

4.170

180

Гіпнотерапія

290,00

4.171

181

Тестування з використанням мюнхенського тесту особистості

599,00

4.172

182

Наркопсихотерапія

308,00

4.173

183

Проведення індивідуального сеансу емоційно-стресової психотерапії

319,00

4.174

184

Проведення індивідуального сеансу раціональної психотерапії

171,00

4.175

185

Проведення індивідуального сеансу родинної психотерапії

639,00

4.176

186

Індивідуальне заняття з формування навичок читання, письма, звукового та буквеного аналізу, елементарних математичних навичок вихователем

208,00

4.177

187

Логопедичний масаж ручний

155,00

4.178

188

Логопедичний масаж інструментальний

121,00

4.179

189

Індивідуальне логопедичне заняття з корегування мовлення

307,00

4.180

190

Групове логопедичне заняття з корегування мовлення (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

4.181

191

Групова артикуляційна гімнастика з тренуванням мовленнєвого дихання (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

4.182

192

Індивідуальна артикуляційна гімнастика з тренуванням мовленнєвого дихання

307,00

1

2

3

4

4.183

193

Групове корекційне заняття з формування вимови логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

4.184

194

Індивідуальне корекційне заняття з формування вимови логопедом вищої категорії

307,00

4.185

195

Індивідуальне корекційне заняття з формування звуконаслідування логопедом вищої категорії

307,00

4.186

196

Групове корекційне заняття з формування звуконаслідування логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

4.187

197

Індивідуальне корекційне заняття з формування пасивного і активного словника логопедом вищої категорії

307,00

4.188

198

Групове корекційне заняття з формування пасивного і активного словника логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

4.189

199

Індивідуальне корекційне заняття з формування зв’язного мовлення логопедом вищої категорії

307,00

4.190

200

Групове корекційне заняття з формування зв’язного мовлення логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

4.191

201

Групове заняття з сенсорного розвитку дитини логопедом вищої категорії (для однієї особи у групі до 5-ти осіб)

61,00

4.192

202

Метод сенсорної стимуляції Forbrain

307,00

4.193

203

Групове корекційне заняття з вчителем-дефектологом вищої категорії (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

4.194

204

Індивідуальне корекційно-розвиваюче заняття з вчителем-дефектологом вищої категорії

307,00

4.195

205

Групове заняття з логоритміки (для однієї особи у групі до 5-ти осіб)

61,00

4.196

206

Групове заняття за методикою Мантессорі (для однієї особи у групі до 3-х осіб)

102,00

 

1

2

3

4

4.197

207

Індивідуальне корекційне заняття практичним психологом

307,00

4.198

208

Групове заняття з сенсорного розвитку дитини практичним психологом (для однієї особи у групі до 5-ти осіб)

61,00

5. Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби

5.1

209

Видача копії медичної довідки

71,00

6. Перебування громадян за їх бажанням у медичних закладах з поліпшеними сервісним обслуговуванням

6.1

210

Перебування в двомісних палатах з поліпшеними сервісним обслуговуванням протягом однієї доби

171,00


Виконувач обов’язків директора
Департаменту економіки та інвестицій                                                                             Вячеслав ПАНЧЕНКО

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж  одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року м № 171» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 356 тарифів на послуги з медичного обслуговування, із яких 201 тариф на послуги з медичного обслуговування підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за  № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та  витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 19,9%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

+

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я,  пропонується встановити тарифи на платні послуги цьому закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень закладом охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.

Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.

З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги  за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

5

4

Х

Х

9

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

55

45

Х

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для  надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.  

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть  371 457,00 грн.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 371 457,00 грн.

ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*.  Див. примітку)

41 273,00

206 365,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

41 273,00

206 365,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПАТ АК «Київводоканал»;

2. ТОВ «Хімволокно-Енергія»;

3. КНП «Консультативно-діагностичний центр № 1 Дарницького району м. Києва»;

4. Інститут органічної хімії Національної академії наук України;

5. ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. ДП «Науково-технічний комплекс «ІМПУЛЬС»;

2. ТОВ «ЛІМ» ;

3. ПП «НООСФЕРА»;

4. Національний науково-природничий музей Національної академії наук України.

9

9

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

371 457,00

1 857 285,00

 Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»,  які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . 

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення  установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами  або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; можливість надання якісних послуг.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 371 457,00 грн.

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /  причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.  

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,  в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • амортизаційні відрахування;
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • прибуток до 19,9%.

 Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 31 грудня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) віднесено до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підпорядковане Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).  

Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має ліцензію на медичну практику серія АВ № 526676 від 13.04.2010.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта 

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку. 

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта – не визначається;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:

 яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 9 суб’єктів господарювання;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – 371 457,00 грн;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), які надаватимуться фізичним особам за  договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України – 201 одиниця;

- рентабельність медичних закладів – 19,9%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 371 457,00 грн ;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 31 грудня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyivcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.


Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики
Департаменту економіки та інвестицій                                                                                 Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]