Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Комунального некомерційного підприємства «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» ­­­ 06 жовтня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 06 жовтня 2020 року по 06 листопада 2020 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua


Перший заступник директора
Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                       Вячеслав ПАНЧЕНКО

Проєкт розпорядження

Відповідно до пункту 12 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Пункт 10 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143, викласти в такій редакції:

«10. Встановити Тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додаються».

2. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» у місті Києві, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 серпня 2018 року № 1586),  виклавши їх у новій редакції, що додається.

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
______________ №________

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «ФТИЗІАТРІЯ»
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

1.1

001

Первинне лікарське обстеження амбулаторного хворого 

189,00

1.2

002

Консультація амбулаторного хворого лікарем-фтизіатром вищої категорії

458,00

1.3

039

Бактеріоскопічний метод виявлення мікобактерій туберкульозу (фарбування за Цилем-Нільсеном)

304,00

1.4

041

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 1 ряду (щільне середовище)

440,00

1

2

3

4

1.5

040

Бактеріологічний метод виявлення мікобактерій туберкульозу (щільне середовище)

423,00

1.6

048

Рентгенографія цифрова органів грудної клітки в одній проєкції

225,00

1.7

007

Флюорографія цифрова органів грудної клітки в одній проєкції

103,00

1.8

008

Фібробронхоскопія

822,00

1.9

009

Виділення мікобактерій туберкульозу за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960

553,00

1.10

010

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 1 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960

1681,00

1.11

011

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 2 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960

1701,00

1.12

012

Виявлення мікобактерій туберкульозу з визначенням чутливості до рифампіцину за допомогою тест-систем GeneXpert

478,00

1.13

013

Масова флюорографія цифрова в одній проєкції для виявлення туберкульозу

75,00

1.14

016

Консультація лікаря-фтизіатра, кандидата медичних наук

495,00

1.15

017

Консультація лікаря-фтизіатра вищої категорії

429,00

1.16

018

Електрокардіографія спокою

240,00

1.17

019

Визначення дихальних об'ємів та газообміну спірометром

159,00

1.18

020

Загальний аналіз крові на автоматичному гематологічному аналізаторі MicroCC-20Plus, HTI США

178,00

1.19

021

Загальний аналіз сечі на аналізаторі сечі HTI CL-50 Plus

37,00

1.20

022

Визначення загального білку на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

37,00

1.21

023

Визначення альбуміну у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

45,00

1.22

024

Визначення глюкози у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

36,00

1

2

3

4

1.23

025

Визначення активності  аспартатамінотрансферази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

47,00

1.24

026

Визначення активності  аланінамінотрансферази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

47,00

1.25

027

Визначення активності α-амілази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

89,00

1.26

028

Визначення активності ліпази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

268,00

1.27

029

Визначення креатиніну у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

39,00

1.28

030

Визначення білірубіну і його фракцій у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

90,00

1.29

031

Визначення калію у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

55,00

1.30

032

Визначення магнію у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

40,00

1.31

033

Визначення С-реактивного білку кількісним методом

290,00

1.32

034

Визначення активності тіреотропного гормону (ТТГ) у крові на імуноферментному напівавтоматичному мікропланшетному аналізаторі HTI ImmunoChem-2100

350,00

1.33

035

Виділення мікобактерій туберкульозу за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960 (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

337,00

1.34

036

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 1 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960 (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

190,00

1

2

3

4

1.35

037

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 2 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960 (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

207,00

1.36

038

Виявлення мікобактерій туберкульозу з визначенням чутливості до рифампіцину за допомогою тест-систем GeneXpert (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

120,00

1.37

042

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 2 ряду (щільне середовище)

656,00

1.38

044

Бронхоскопія діагностична

1486,00

1.39

045

Бронхоскопія із взяттям біопсії

2428,00

1.40

046

Бронхоскопія із лікувальною маніпуляцією

2714,00

1.41

047

Томографія цифрова грудної клітки

639,00

1.42

049

Рентгенографія цифрова верхівок легень у ЗНП

328,00

1.43

050

Рентгенографія цифрова грудної клітки на тлі пневмотораксу в одній проєкції

328,00

1.44

051

Рентгенографія цифрова хребта (1 відділ) в одній проєкції

191,00

1.45

052

Рентгенографія цифрова кісток однієї стопи в одній проєкції

191,00

1.46

053

Рентгенографія цифрова ділянки трубчастих кісток (1 сторона) в одній проєкції

191,00

1.47

054

Рентгенографія цифрова одного суглоба в одній проєкції

191,00

1.48

055

Рентгенографія цифрова п'яткової кістки (1 сторона) в одній проєкції

191,00

1.49

056

Рентгенографія цифрова прицільна ребер в одній проєкції

191,00

1.50

057

Рентгенографія цифрова кісток однієї кисті в одній проєкції

191,00

2. Медичне обслуговування, зокрема із застосування телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

2.1

001

Первинне лікарське обстеження амбулаторного хворого 

189,00

2.2

002

Консультація амбулаторного хворого фахівцем

458,00

1

2

3

4

2.3

039

Бактеріоскопічний метод виявлення мікобактерій туберкульозу (фарбування за Цилем-Нільсеном)

304,00

2.4

041

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 1 ряду (щільне середовище)

440,00

2.5

040

Бактеріологічний метод виявлення мікобактерій туберкульозу (щільне середовище)

423,00

2.6

048

Рентгенографія цифрова органів грудної клітки в одній проєкції

225,0

2.7

007

Флюорографія цифрова органів грудної клітки в одній проєкції

103,0

2.8

008

Фібробронхоскопія

822,00

2.9

009

Виділення мікобактерій туберкульозу за допомогою автоматизованої системи BDBACTEC MGIT 960

553,00

2.10

010

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 1 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960

1681,00

2.11

011

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 2 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960

1701,00

2.12

012

Виявлення мікобактерій туберкульозу з визначенням чутливості до рифампіцину за допомогою тест-систем GeneXpert

478,00

2.13

013

Масова флюорографія цифрова в одній проєкції для виявлення туберкульозу

75,00

2.14

014

Консультація госпіталізованого хворого лікарем-фтизіатром вищої категорії

198,00

2.15

015

Консиліум госпіталізованому хворому

516,00

2.16

016

Консультація лікаря-фтизіатра вищої категорії, кандидата медичних наук

495,00

2.17

017

Консультація лікаря-фтизіатра вищої категорії

429,00

2.18

018

Електрокардіографія спокою

240,00

2.19

019

Визначення дихальних об'ємів та газообміну спірометром

159,00

2.20

020

Загальний аналіз крові на автоматичному гематологічному аналізаторі MicroCC-20Plus, HTI США

178,00

2.21

021

Загальний аналіз сечі на аналізаторі сечі HTI CL-50 Plus

37,00

1

2

3

4

2.22

022

Визначення загального білку на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

37,00

2.23

023

Визначення альбуміну у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

45,00

2.24

024

Визначення глюкози у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

36,00

2.25

025

Визначення активності  аспартатамінотрансферази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

47,00

2.26

026

Визначення активності  аланінамінотрансферази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

47,00

2.27

027

Визначення активності α-амілази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

89,00

2.28

028

Визначення активності ліпази у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

268,00

2.29

029

Визначення креатиніну у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

39,00

2.30

030

Визначення білірубіну і його фракцій у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

90,00

2.31

031

Визначення калію у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

55,00

2.32

032

Визначення магнію у сироватці крові на напівавтоматичному біохімічному аналізаторі Biosystems BTS-350

40,00

2.33

033

Визначення С-реактивного білку кількісним методом

290,00

2.34

034

Визначення активності тіреотропного гормону (ТТГ) у крові на імуноферментному напівавтоматичному мікропланшетному аналізаторі HTI ImmunoChem-2100

350,00

1

2

3

4

2.35

035

Виділення мікобактерій туберкульозу за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960 (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

337,00

2.36

036

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 1 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960 (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

190,00

2.37

037

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 2 ряду за допомогою автоматизованої системи BD BACTEC MGIT 960 (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

207,00

2.38

038

Виявлення мікобактерій туберкульозу з визначенням чутливості до рифампіцину за допомогою тест-систем GeneXpert (вартість реагентів для визначення сплачується додатково)

120,00

2.39

042

Визначення чутливості мікобактерій туберкульозу до протитуберкульозних препаратів 2 ряду (щільне середовище)

656,00

2.40

043

Проведення зовнішньої оцінки якості бактеріоскопічної діагностики туберкульозу в лабораторіях I та II рівнів

719,00

2.41

044

Бронхоскопія діагностична

1486,00

2.42

045

Бронхоскопія із взяттям біопсії

2428,00

2.43

046

Бронхоскопія із лікувальною маніпуляцією

2714,00

2.44

047

Томографія цифрова грудної клітки

639,00

2.45

049

Рентгенографія цифрова верхівок легень у ЗНП

328,00

2.46

050

Рентгенографія цифрова грудної клітки на тлі пневмотораксу в одній проєкції

328,00

2.47

051

Рентгенографія цифрова хребта (1 відділ) в одній проєкції

191,00

2.48

052

Рентгенографія цифрова кісток однієї стопи в одній проєкції

191,00

2.49

053

Рентгенографія цифрова ділянки трубчастих кісток (1 сторона) в одній проєкції

191,00

2.50

054

Рентгенографія цифрова одного суглоба в одній проєкції

191,00

2.51

055

Рентгенографія цифрова п'яткової кістки (1 сторона) в одній проєкції

191,00

1

2

3

4

2.52

056

Рентгенографія цифрова прицільна ребер в одній проєкції

191,00

2.53

057

Рентгенографія цифрова кісток однієї кисті в одній проєкції

191,00

2.54

058

Ін'єкція лікарських засобів підшкірно, внутрішньом'язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

18,00

2.55

059

Ін'єкція лікарських засобів внутрішньовенна струминна

78,00

2.56

060

Внутрішньовенне краплинне введення лікарських засобів

114,00

2.57

061

Забір мокротиння для мікробіологічного дослідження

37,00

2.58

062

Забір крові для лабораторного дослідження

40,00

3. Медична допомога хворим удома, зокрема із застосуванням телемедицини (діагностичне обстеження, процедури, маніпуляції, консультування, догляд)

3.1

063

Консультація пацієнта лікарем-фтизіатром першої категорії  вдома

451,00

3.2

064

Виклик медичної сестри для забору біологічного матеріалу на клінічні та бактеріологічні дослідження

167,00

3.3

065

Забір мокротиння для мікробіологічного дослідження  вдома

64,00

3.4

066

Забір крові для лабораторного дослідження  вдома

49,00

4. Проведення мікробіологічних, паразитологічних, молекулярно-генетичних, хімічних, токсикологічних та фізичних досліджень, що не належать до медичної допомоги населенню, та оформлення їх результатів

4.1

067

Передстерилізаційне очищення

265,00

4.2

068

Стерилізація паровим методом

157,00

4.3

069

Стерилізація повітряним методом

157,00


Перший заступник директора Департаменту економіки та інвестицій                           Вячеслав ПАНЧЕНКО

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністраціЇ0 від 26 лютого 2015 року № 171» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж  одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»  (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 115 тарифів, із яких 61 тариф на послуги з медичного обслуговування та проведення мікробіологічних, паразитологічних, молекулярно-генетичних, хімічних, токсикологічних та фізичних досліджень, що не належать до медичної допомоги населенню, та оформлення їх результатів підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним  закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за  № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та  витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

+Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планують надавати зазначені заклади охорони здоров’я,  пропонується встановити тарифи на платні послуги цим закладам згідно з додатками.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеними вище лікувально-профілактичними комунальним закладами охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень закладом охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі  в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги  за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

11

9

10

Х

30

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

37

30

33

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для  надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть  704 909,90  грн.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть  469 840,00 грн.

ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*.  Див. примітку)

23 492,00

117 460,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

23 492,00

117 460,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПрАТ СК «Провідна»;

2. ПАТ НАСК «Оранта»; 

3. ПрАТ АСК «Інго-Україна»;

4. ПрАТ «Уніка»;

5. ПАТ СК «Країна»;

6.  ПАТ «СК «Українська страхова компанія»;

7. ПАТ «Просто-Страхування»;

8. ПрАТ «Альфа –страхування»;

9. ПрАТ «Страхова компанія ВУСО»;

10. АСК «Інго Україна»;

11 . ПрАТ «УАСК-АСКА»;

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. ПрАТ «СК «Іллічівське»;

2. ПрАТ «Європейський страховий альянс»;

3. ПАТ «Страхова компанія «Країна»;

4. ПрАТ «СК «Сан Лайф»;

5. ВАТ «Універсальна»;

6. ПАТ «СК «Форміка»;

7. ТОВ «Фарм-планета»;

8. ПрАТ «СК «Раритет»;

9. ПП «Маріам-С».

20

20

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

469 840,00

2 349 200,00

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичних закладів та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171», які надає Комунальне некомерційне підприємство «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . 

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення  установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами  або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 704 909,90  грн; можливість надання якісних послуг.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні.

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.  

Х ‘

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • загальновиробничі витрати;
  • амортизаційні відрахування;
  • адміністративні витрати;
  • прибуток до 20%.

   Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171»  та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 06 жовтня 2020 року розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ.  Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) засноване на комунальній власності територіальної громади міста Києва і підпорядковане Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).  

Заклад охорони здоров’я  має ліцензію на медичну практику серії АЕ № 281501  від 31 жовтня 2013 року № 944.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів  забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

М-тест додається.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта 

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – 176 227,00 грн.;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту, яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу, а саме: Комунального некомерційного підприємства «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 30 суб’єктів господарювання;

кількість громадян – 1 890 осіб;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта -   704 909,90  грн та 30 хвилин на отримання первинної інформації про вимоги регулювання;.;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за  договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України –1 890 одиниць;

- рентабельність медичних закладів до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг 704 909,90  грн ;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 06 жовтня  2020 року оприлюднені на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації kievcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171» буде опубліковано у газеті «ХРЕЩАТИК КИЇВ» та оприлюднене на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.

Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики                             Олена СТРИЖИУС

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 15 вересня 2020 року по 05 жовтня 2020 року.

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання  дійсно здійснюють добровільне медичне страхування.

2

Запит до Комунального некомерційного підприємства «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1

За даними закладів медичне обслуговування за договорами будуть здійснювати 10 малих суб’єктів господарювання. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано  близько 1 890  фізичним особам за їх особистим зверненням.

3

Телефонні розмови:

-із страховими організаціями та суб’єктами господарювання:

1. ЗАТ «Брокбізнес»;

2. ТОВ «Гарант-Асистанс»;

3. ПрАТ НФСК «Добробут»

4. ТДВ «Індіго»;

5. ТОВ «Савітар Груп»;

6. ПрАТ «СК «Крона»;

7.  ПрАТ «СК «МЕГА-ПОЛІС» 

8. ТОВ «Смай Сервіс»;

9. ПАТ «Велта» області;

10. ТОВ «Смарт Асістанс»

10

Уточнення інформації від  суб’єктів господарювання щодо  виконання вимог регулювання

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва на яких поширюється регулювання, - 10 одиниць, у тому числі малого підприємництва -  10 одиниць та мікро-підприємництва 0 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 33 відсотки (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

 

Найменування оцінки

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

23 492,00

23 492,00

117 460,00

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

23 492,00

23 492,00

117 460,00

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

10

10

10

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

234 920,00

234 920,00

1 174 600,00

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

5 000,00/166,83 /60х30хв=14,99

грн.

5 000,00 мінімальна з/п,

166,83 - норма тривалості робочого часу(год.)

(при 38,5-ти робочому тижні 2002,0 год./12 = =166,83год),

30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи

14,99

74,95

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Не перевіряються

Не перевіряються

Не перевіряються

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

14,99

14,99

74,95

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

10

10

10

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

149,90

149,90

749,50

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

234 920,00

2 349 205,00

2

 

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

149,90

749,50

3

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

235 069,90

2 349 954,00

4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

 

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

235 069,90

2 349 954,00


Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики                                     Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]