Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва»
21 грудня 2020 року
Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва».
Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний цент Дніпровського району м. Києва».
Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» 21 грудня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.
Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 21 грудня 2020 року по 21 січня 2021 року):
- у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
- у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua
Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) Наталія МЕЛЬНИК
Проєкт розпорядження
Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:
1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва», встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 30 січня 2017 року № 83), виклавши їх у новій редакції, що додається.
2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Голова Віталій КЛИЧКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
_____________№_________)
Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр
Дніпровського району м. Києва»
№ | Код послуги | Найменування послуги | Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ) |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини | |||
1.1 | 05051 | Консультація лікаря-акушер-гінеколога вищої категорії | 145,00 |
1.2 | 05052 | Консультація лікаря-акушер-гінеколога першої категорії | 144,00 |
1.3 | 05053 | Консультація лікаря-акушер-гінеколога другої категорії | 136,00 |
1.4 | 05054 | Консультація лікаря-гастроентеролога вищої категорії | 136,00 |
1.5 | 05055 | Консультація лікаря-гастроентеролога першої категорії | 131,00 |
1.6 | 05056 | Консультація лікаря-інфекціоніста вищої категорії | 136,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.7 | 05059 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії | 136,00 |
1.8 | 05060 | Консультація лікаря-кардіолога першої категорії | 131,00 |
1.9 | 05062 | Консультація лікаря-отоларинголога вищої категорії | 136,00 |
1.10 | 05063 | Консультація лікаря-отоларинголога першої категорії | 125,00 |
1.11 | 05064 | Консультація лікаря-отоларинголога другої категорії | 135,00 |
1.12 | 05065 | Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії | 126,00 |
1.13 | 05066 | Консультація лікаря-офтальмолога першої категорії | 133,00 |
1.14 | 05068 | Консультація лікаря-терапевта вищої категорії | 136,00 |
1.15 | 05069 | Консультація лікаря-ортопеда-травматолога вищої категорії | 126,00 |
1.16 | 05072 | Консультація лікаря-уролога вищої категорії | 141,00 |
1.17 | 05073 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії | 136,00 |
1.18 | 05074 | Консультація лікаря-ендокринолога вищої категорії | 71,00 |
1.19 | 05075 | Консультація лікаря-ендоскопіста вищої категорії | 159,00 |
1.20 | 05076 | Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії | 94,00 |
1.21 | 05077 | Консультація лікаря-рентгенолога першої категорії | 88,00 |
1.22 | 05078 | Консультація лікаря-рентгенолога другої категорії | 92,00 |
1.23 | 05079 | Консультація лікаря-рентгенолога без категорії | 85,00 |
1.24 | 05080 | Консультація лікаря з функціональної діагностики вищої категорії | 83,00 |
1.25 | 05081 | Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії | 71,00 |
1.26 | 05066 | Консультація лікаря-офтальмолога першої категорії | 71,00 |
1.27 | 05084 | Консультація лікаря-невропатолога другої категорії | 71,00 |
1.28 | 05085 | Консультація лікаря-дерматовенеролога вищої категорії | 82,00 |
1.29 | 05086 | Консультація лікаря-дерматовенеролога першої категорії | 82,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.30 | 05088 | Консультація лікаря з лікувальної фізкультури вищої категорії | 71,00 |
1.31 | 05089 | Консультація лікаря-онколога вищої категорії | 76,00 |
1.32 | 05090 | Консультація лікаря-хірурга вищої категорії | 84,00 |
1.33 | 05093 | Консультація лікаря-логопеда вищої категорії | 78,00 |
1.34 | 05094 | Консультація лікаря з ультразвукової діагностики вищої категорії | 73,00 |
1.35 | 05097 | Консультація спортсменів лікарем зі спортивної медицини вищої категорії | 107,00 |
1.36 | 05098 | Консультація лікаря зі спортивної медицини вищої категорії | 71,00 |
1.37 | 18001 | Взяття біопроб крові з пальця для дослідження одного з гематологічних показників (еритроцити, лейкоцити, гемоглобін, тромбоцити тощо) | 14,00 |
1.38 | 18002 | Взяття біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Нb, еритроцити, лейкоцити, лейкоцитарна формула, ШОЕ) - дорослим | 14,00 |
1.39 | 18005 | Обробка венозної крові для отримання сироватки плазми (включаючи реєстрацію) | 20,00 |
1.40 | 18010 | Визначення загального вмісту гемоглобіну гемоглобінціанідним методом | 16,00 |
1.41 | 18011 | Визначення загального вмісту гемоглобіну на автоматичному гематологічному аналізаторі | 18,00 |
1.42 | 18014 | Визначення середньої концентрації гемоглобіну в еритроцитах на гематологічному автоматичному аналізаторі | 28,00 |
1.43 | 18017 | Визначення середнього вмісту гемоглобіну в еритроциті на автоматичному гематологічному аналізаторі | 36,00 |
1.44 | 18022 | Підрахунок кількості лейкоцитів в камері Горяєва | 24,00 |
1.45 | 18024 | Підрахунок кількості лейкоцитів за допомогою автоматичного гематологічного аналізатора | 31,00 |
1.46 | 18027 | Визначення лейкоцитарної формули з описуванням морфології лейкоцитів | 77,00 |
1.47 | 18028 | Визначення лейкоцитарної формули на автоматичному гематологічному аналізаторі | 77,00 |
1.48 | 18030 | Визначення швидкості зсідання еритроцитів | 15,00 |
1.49 | 18031 | Визначення кількості тромбоцитів в фарбованих мазках по Фоніо | 56,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.50 | 18036 | Визначення кількості еритроцитів в камері Горяєва | 32,00 |
1.51 | 18038 | Визначення кількості еритроцитів за допомогою автоматичного гематологічного аналізатора | 32,00 |
1.52 | 18044 | Дослідження товстої краплі (виявлення малярійного плазмодію в еритроцитах) | 234,00 |
1.53 | 18045 | Визначення гематокритної величини (показника) | 48,00 |
1.54 | 18051 | Визначення тривалості кровотечі за Сухаревим | 24,00 |
1.55 | 18054 | Визначення протромбінового часу | 34,00 |
1.56 | 18065 | Визначення загального білку сироватки крові по біуретовій реакції | 28,00 |
1.57 | 18067 | Визначення білірубіну та його фракцій в сироватці крові (метод Єндрашика) | 48,00 |
1.58 | 18081 | Визначення креатиніну в сироватці крові за методикою кольорової реакції Яффе | 45,00 |
1.59 | 18088 | Визначення сечовини уреазним методом | 30,00 |
1.60 | 18090 | Визначення сечової кислоти на біохімічному аналізаторі | 67,00 |
1.61 | 18096 | Визначення тригліцеридів в сироватці крові | 89,00 |
1.62 | 18102 | Визначення загального холестерину у сироватці крові (метод Триндера) | 27,00 |
1.63 | 18106 | Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові реакцією преципітації в капілярах | 31,00 |
1.64 | 18108 | Визначення глюкози в сироватці крові (метод ортотулуїдиновий, глюкозооксидазний) | 17,00 |
1.65 | 18112 | Визначення фібриногену «В» у плазмі з бетанафтолом | 20,00 |
1.66 | 18128 | Визначення активності альфа-амілази амілокластичним методом у сироватці крові | 47,00 |
1.67 | 18156 | Визначення групи крові за системою АВО в венозній крові | 41,00 |
1.68 | 18158 | Визначення резус-фактору в венозній крові | 50,00 |
1.69 | 18160 | Визначення антитіл до резус-фактору - титру антитіл | 81,00 |
1.70 | 18165 | Реакція Вассермана (серодіагностика сифілісу - реакція мікропреципітації) | 25,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.71 | 18171 | Знаходження поверхневого антигену вірусного гепатиту B методом ІФА на імунологічному аналізаторі | 100,00 |
1.72 | 18197 | Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові на біохімічному аналізаторі | 21,00 |
1.73 | 18199 | Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові на біохімічному аналізаторі | 21,00 |
1.74 | 18202 | Визначення ревматоїдного фактора у сироватці крові | 31,00 |
1.75 | 18205 | Визначення активності лужної фосфатази в сироватці крові | 59,00 |
1.76 | 18211 | Визначення активності гама-глутамілтрансферази в сироватці крові на біохімічному аналізаторі | 18,00 |
1.77 | 18217 | Визначення глікозильованого гемоглобіну крові | 176,00 |
1.78 | 18221 | Визначення альбумінів у сироватці крові (бромкріозолзелен) | 27,00 |
1.79 | 18224 | Визначення кетонових тіл у сечі (експрес-тест) | 9,00 |
1.80 | 18232 | Визначення глюкози в сечі (експрес-тест) | 9,00 |
1.81 | 18241 | Проба за Нечипоренком | 54,00 |
1.82 | 18243 | Мікроскопія осаду сечі (білок в сечі, наявність патологічних елементів осаду сечі) | 32,00 |
1.83 | 18252 | Визначення білка у сечі з сульфосаліциловою кислотою | 9,00 |
1.84 | 18254 | Визначення білка у сечі з сульфосаліциловою кислотою на ФЕК | 15,00 |
1.85 | 18305 | Цитологічне дослідження матеріалу, пофарбованого за Паппенгеймом (одержаного під час гінекологічних оглядів, виділень з мигдалин, цервікального каналу, прямої кишки) | 28,00 |
1.86 | 18328 | Мікроскопія калу (копрограма) | 74,00 |
1.87 | 18368 | Імуноферментний метод діагностики вірусного гепатиту С | 96,00 |
1.88 | 18422 | Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові | 96,00 |
1.89 | 18423 | Визначення холестерину ліпопротеїдів низької щільності | 98,00 |
1.90 | 18433 | Визначення фібриногену в плазмі крові | 32,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.91 | 18370 | Виявлення антитіл IgG до коронавірусу SARS-CoV-2 методом імуноферментного аналізу (ІФА) на імунологічному аналізаторі | 133,00 |
1.92 | 18371 | Виявлення антитіл IgM до коронавірусу SARS-CoV-2 методом імуноферментного аналізу (ІФА) на імунологічному аналізаторі | 133,00 |
1.93 | 10002 | Рентгенографія органів грудної клітки | 129,00 |
1.94 | 10003 | Рентгенографія органів грудної клітки у двох проєкціях | 173,00 |
1.95 | 10019 | Рентгенографія шийного відділу хребта | 222,00 |
1.96 | 10023 | Рентгенографія ребер | 268,00 |
1.97 | 10021 | Рентгенографія черепа у двох проєкціях | 225,00 |
1.98 | 10022 | Рентгенографія приносових пазух | 88,00 |
1.99 | 10025 | Рентгенографія черепа (кістки носа) | 88,00 |
1.100 | 10028 | Рентгенографія ключиці (права сторона, ліва сторона) | 129,00 |
1.101 | 10029 | Рентгенографія ключиці (обидві сторони) | 225,00 |
1.102 | 10034 | Рентгенографія стегнового суглоба (обидві сторони) | 178,00 |
1.103 | 10035 | Рентгенографія пояснично-крижового відділу хребта при максимальному згинанні і розгинанні | 216,00 |
1.104 | 10086 | Рентгенографія стегна (ліва сторона, права сторона) | 227,00 |
1.105 | 10087 | Рентгенографія грудного відділу хребта із застосуванням функціональних проб | 270,00 |
1.106 | 10088 | Рентгенографія грудини в двох проєкціях | 225,00 |
1.107 | 10090 | Рентгенографія кісток стопи (права сторона, ліва сторона) | 173,00 |
1.108 | 10091 | Рентгенографія кісток стопи (обидві сторони) | 311,00 |
1.109 | 10094 | Рентгенографія кісток кисті (права сторона, ліва сторона) | 173,00 |
1.110 | 10095 | Рентгенографія кісток кисті (обидві сторони) | 301,00 |
1.111 | 10096 | Рентгенографія плечового суглоба (ліва сторона, права сторона) | 225,00 |
1.112 | 10097 | Рентгенографія плечового суглоба (обидві сторони) | 303,00 |
1.113 | 10104 | Рентгенографія шийного відділу хребта із застосуванням функціональних проб | 268,00 |
1.114 | 10215 | Мамографія обидві сторони в двох проєкціях (з записом на диск) | 265,00 |
1.115 | 10216 | Мамографія (права сторона, ліва сторона) | 225,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.116 | 10259 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку | 451,00 |
1.117 | 10261 | Магнітно-резонансна томографія шийного відділу хребта без підсилення | 445,00 |
1.118 | 10262 | Магнітно-резонансна томографія грудного відділу хребта без підсилення | 451,00 |
1.119 | 10263 | Магнітно-резонансна томографія поперекового відділу хребта без підсилення | 444,00 |
1.120 | 10265 | Магнітно-резонансна томографія колінного суглоба без підсилення | 451,00 |
1.121 | 10267 | Магнітно-резонансна томографія кульшового суглоба без підсилення | 451,00 |
1.122 | 10268 | Комп'ютерна томографія головного мозку | 498,00 |
1.123 | 10269 | Комп'ютерна томографія головного мозку з посиленням | 2326,00 |
1.124 | 10270 | Комп'ютерна томографія шиї з посиленням | 2326,00 |
1.125 | 10271 | Комп'ютерна томографія шийного відділу хребта | 498,00 |
1.126 | 10272 | Комп'ютерна томографія грудного відділу хребта | 498,00 |
1.127 | 10273 | Комп'ютерна томографія попереково-крижового відділу хребта | 498,00 |
1.128 | 10275 | Комп'ютерна томографія органів черевної порожнини і заочеревинного простору | 498,00 |
1.129 | 10276 | Комп'ютерна томографія органів черевної порожнини і заочеревинного простору з посиленням (внутрішньовенним) | 2336,00 |
1.130 | 10277 | Комп'ютерна томографія гомілковостопного суглоба (ліва сторона, права сторона) | 474,00 |
1.131 | 10278 | Комп'ютерна томографія органів черевної порожнини, заочеревинного простору, органів таза з посиленням (внутрішньовенним) онкопошук | 2336,00 |
1.132 | 10279 | Комп'ютерна томографія органів грудної порожнини | 474,00 |
1.133 | 10280 | Комп'ютерна томографія органів грудної порожнини з посиленням | 2336,00 |
1.134 | 10281 | Комп'ютерна томографія придаткових пазух носа й орбіт | 505,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.135 | 10282 | Комп'ютерна томографія органів грудної порожнини, органів черевної порожнини, заочеревинного простору, органів таза з посиленням (внутрішньовенним) онкопошук | 2340,00 |
1.136 | 16001 | Ультразвукове дослідження черевної порожнини (комплексне: печінка+жовчний міхур+жовчні протоки+підшлункова залоза+селезінка) і заочеревинного простору | 179,00 |
1.137 | 16002 | Ультразвукове дослідження печінки, жовчного міхура, жовчних проток | 72,00 |
1.138 | 16003 | Ультразвукове дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози та селезінки | 200,00 |
1.139 | 16008 | Ультразвукове дослідження нирок та надниркових залоз | 72,00 |
1.140 | 16009 | Ультразвукове дослідження сечового міхура з визначенням залишкової сечі | 50,00 |
1.141 | 16010 | Ультразвукове дослідження передміхурової залози і сім'яних пухирців | 93,00 |
1.142 | 16011 | Ультразвукове дослідження органів калитки (з кольоровим картуванням і доплерографією) | 200,00 |
1.143 | 16012 | Ультразвукове дослідження комплексне для жінок: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+матка+яєчники | 200,00 |
1.144 | 16013 | Ультразвукове дослідження матки і яєчників | 114,00 |
1.145 | 16014 | Ультразвукове дослідження комплексне: матка при вагітності+перинатальне обстеження стану плода | 200,00 |
1.146 | 16018 | Ультразвукове інтравагінальне дослідження жіночих статевих органів | 114,00 |
1.147 | 16020 | Ультразвукове дослідження щитоподібної залози (з кольоровим картуванням і доплерографією) | 93,00 |
1.148 | 16024 | Ультразвукове дослідження м'яких тканин (з кольоровим картуванням і доплерографією) | 179,00 |
1.149 | 16021 | Ультразвукове дослідження грудної залози обидві сторони (з кольоровим картуванням і доплерографією) та лімфатичних вузлів | 200,00 |
1.150 | 16030 | Ультразвукове дослідження артерій і вен нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 200,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.151 | 16031 | Ультразвукова доплерографія інтракраніальних та екстракраніальних артерій і вен голови з кольоровим картуванням і доплерографією | 264,00 |
1.152 | 16039 | Ультразвукове дослідження лімфатичних вузлів (з кольоровим картуванням і доплерографією) | 72,00 |
1.153 | 19001 | Електрокардіографія спокою із затримкою дихання | 123,00 |
1.154 | 19022 | Електрокардіографія з медикаментозною пробою (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 12,00 |
1.155 | 19015 | Електрокардіографія з фізичним навантаженням | 321,00 |
1.156 | 19038 | Реоенцефалографія (судин головного мозку і шиї) | 321,00 |
1.157 | 19040 | Реоенцефалографія (судин головного мозку і шиї) з функціональними пробами | 469,00 |
1.158 | 19041 | Реоенцефалографія (судин головного мозку і шиї) з медикаментозними пробами (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 469,00 |
1.159 | 19025 | Реографія периферичних судин (нижні кінцівки) | 137,00 |
1.160 | 19026 | Реографія периферичних судин (верхні кінцівки) | 137,00 |
1.161 | 19044 | Реографія периферичних судин (нижні кінцівки) з постуральною пробою | 211,00 |
1.162 | 19045 | Реографія периферичних судин (верхні кінцівки) з постуральною пробою | 211,00 |
1.163 | 19046 | Реографія периферичних судин (нижні кінцівки) з медикаментозними пробами (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 211,00 |
1.164 | 19048 | Визначення дихальних об'ємів | 100,00 |
1.165 | 19049 | Спірографія з медикаментозними пробами | 247,00 |
1.166 | 19041 | Реоенцефалографія (судини головного мозку і шиї) з медикаментозними пробами | 469,00 |
1.167 | 19054 | Холтерівський моніторинг електрокардіограми | 372,00 |
1.168 | 19055 | Ехокардіографія | 154,00 |
1.169 | 19056 | Ехокардіографія з доплерографією і кольоровим картуванням | 340,00 |
1.170 | 15114 | Тонометрія ока | 150,00 |
1.171 | 15116 | Визначення гостроти зору у дорослих | 144,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.172 | 15119 | Авторефрактометрія | 82,00 |
1.173 | 12002 | Риноскопія носовим дзеркалом | 33,00 |
1.174 | 12003 | Огляд зіва (орофарінгоскопія) | 19,00 |
1.175 | 12006 | Оторинофарінгоскопія | 117,00 |
1.176 | 12007 | Отоскопія | 19,00 |
1.177 | 15117 | Пряма офтальмоскопія (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково) | 199,00 |
1.178 | 13001 | Обстеження чоловічих статевих органів | 105,00 |
1.179 | 14001 | Езофагогастродуоденоскопія діагностична | 732,00 |
1.180 | 14002 | Колоноскопія діагностична | 1 323,00 |
1.181 | 14003 | Ректосигмоскопія діагностична | 175,00 |
1.182 | 14005 | Езофагогастродуоденоскопія із взяттям біопсії | 154,00 |
1.183 | 14006 | Взяття біопсії при колоноскопії | 154,00 |
1.184 | 14007 | Ендоскопічна поліпектомія (шлунок) | 863,00 |
1.185 | 14008 | Ендоскопічна поліпектомія (пряма кишка) | 115,00 |
1.186 | 12005 | Ларингоскопія не пряма | 110,00 |
1.187 | 12017 | Комплексне ендоскопічне дослідження ЛОР-органів | 146,00 |
2. Медична допомога хворим удома, зокрема із застосуванням телемедицини (діагностичне обстеження, процедури, маніпуляції, консультування, догляд) | |||
2.1 | 05124 | Консультація хворого вдома лікарем-акушер-гінекологом вищої категорії | 107,00 |
2.2 | 05127 | Консультація хворого вдома лікарем-інфекціоністом вищої категорії | 113,00 |
2.3 | 05128 | Консультація хворого вдома лікарем-невропатологом вищої категорії | 113,00 |
2.4 | 05130 | Консультація хворого вдома лікарем-кардіологом вищої категорії | 113,00 |
2.5 | 05131 | Консультація хворого вдома отоларингологом вищої категорії | 123,00 |
2.6 | 05131.1 | Консультація хворого вдома отоларингологом другого категорії | 112,00 |
2.7 | 05132 | Консультація хворого вдома офтальмологом вищої категорії | 113,00 |
2.8 | 05137 | Консультація хворого вдома лікарем-терапевтом вищої категорії | 113,00 |
2.9 | 05138 | Консультація хворого вдома лікарем-травматологом-ортопедом вищої категорії | 103,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.10 | 05139 | Консультація хворого вдома лікарем-урологом вищої категорії | 110,00 |
2.11 | 05141 | Консультація хворого вдома лікарем-хірургом вищої категорії | 123,00 |
2.12 | 05141.1 | Консультація хворого вдома лікарем-хірургом першої категорії | 110,00 |
2.13 | 05141.2 | Консультація хворого вдома лікарем-хірургом другої категорії | 103,00 |
2.14 | 05142 | Консультація хворого вдома лікарем-ендокринологом вищої кваліфікації | 113,00 |
2.15 | 05143 | Консультація хворого вдома лікарем-логопедом вищої категорії | 117,00 |
2.16 | 05144 | Консультація хворого вдома лікарем-логопедом вищої категорії із застосуванням телемедицини | 78,00 |
2.17 | 07137 | Індивідуальне корекційне заняття хворим удома лікарем-логопедом вищої категорії | 97,00 |
2.18 | 07138 | Індивідуальне корекційне заняття хворим удома із застосуванням телемедицини лікарем-логопедом вищої категорії | 58,00 |
2.19 | 07139 | Логопедичний масаж класичний вдома при лікуванні логоневрозів лікарем-логопедом вищої категорії | 39,00 |
3. Корекція зору за допомогою окулярів та контактних лінз | |||
3.1 | 15118 | Підбір окулярів | 133,00 |
4. Лікування логоневрозів у дорослих | |||
4.1 | 7139 | Логопедичний масаж класичний при лікуванні логоневрозів лікарем-логопедом вищої категорії | 58,00 |
4.2 | 7140 | Логопедичний масаж зондовий при лікуванні логоневрозів лікарем-логопедом вищої категорії | 78,00 |
5.Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди | |||
1 | 2 | 3 | 4 |
5.1 | 05189 | Профогляд лікарем-акушером-гінекологом вищої категорії | 77,00 |
5.2 | 05190 | Профогляд лікарем-акушером-гінекологом першої категорії | 75,00 |
5.3 | 05191 | Профогляд лікарем-акушером-гінекологом другої категорії | 74,00 |
5.4 | 05192 | Профогляд лікарем-інфекціоністом вищої категорії | 67,00 |
5.5 | 05193 | Профогляд лікарем-невропатологом вищої категорії | 67,00 |
5.6 | 05188 | Профогляд лікарем-кардіологом вищої категорії | 67,00 |
5.7 | 05194 | Профогляд лікарем-отоларингологом вищої категорії | 69,00 |
5.8 | 05195 | Профогляд лікарем-отоларингологом першої категорії | 69,00 |
5.9 | 05196 | Профогляд лікарем-отоларингологом другої категорії | 67,00 |
5.10 | 05197 | Профогляд лікарем-офтальмологом вищої категорії | 66,00 |
5.11 | 05198 | Профогляд лікарем-офтальмологом без категорії | 59,00 |
5.12 | 05200 | Профогляд лікарем-терапевтом вищої категорії | 67,00 |
5.13 | 05201 | Профогляд лікарем-дерматовенерологом вищої категорії | 66,00 |
5.14 | 05202 | Профогляд лікарем- урологом вищої категорії | 66,00 |
5.15 | 05203 | Профогляд лікарем-хірургом вищої категорії | 68,00 |
5.16 | 05204 | Профогляд лікарем-ендокринологом вищої категорії | 67,00 |
5.17 | 05205 | Видача висновку головою комісії щодо придатності до професії | 67,00 |
6. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров'я дорослого населення | |||
6.1 | 07078 | Масаж плечового суглоба | 42,00 |
6.2 | 07079 | Масаж ліктьового суглоба | 43,00 |
6.3 | 07080 | Масаж променево-зап'ясткового суглоба | 48,00 |
6.4 | 07081 | Масаж кисті та передпліччя | 43,00 |
6.5 | 07082 | Масаж грудної клітки | 96,00 |
6.6 | 07083 | Масаж спини (від VII шийного хребця до I поперекового хребця) | 65,00 |
6.7 | 07084 | Масаж передньої черевної стінки | 48,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
6.8 | 07085 | Масаж попереково-крижової ділянки | 48,00 |
6.9 | 07086 | Сегментарний масаж попереково-крижової ділянки | 65,00 |
6.10 | 07087 | Масаж нижньої кінцівки і попереку | 87,00 |
6.11 | 07093 | Масаж кульшового суглоба | 43,00 |
6.12 | 07094 | Масаж колінного суглоба | 43,00 |
6.13 | 07095 | Масаж гомілково-ступневого суглоба | 43,00 |
6.14 | 07096 | Масаж ступні і гомілки | 43,00 |
6.15 | 07054 | Душ (будь-який) | 35,00 |
6.16 | 07055 | Душ-масаж підводний | 143,00 |
6.17 | 07056 | Душ Шарко | 54,00 |
6.18 | 07057 | Циркулярный массаж | 35,00 |
7. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування | |||
7.1 | 07136 | Корекційне заняття лікаря-логопеда вищої категорії із хворим з наслідками інфаркту та травмами головного мозку | 78,00 |
7.2 | 07141 | Корекційне заняття лікаря-логопеда вищої категорії із особою з затримкою психічного розвитку, розумовою відсталістю | 117,00 |
7.3 | 07111 | Навчання ходьбі неврологічних хворих при індивідуальному методі занять | 151,00 |
7.4 | 07112 | Активні вправи для хворих після проведення хірургічних операцій в групових заняттях (1 особа, 1 заняття) | 101,00 |
7.5 | 07113 | Допоміжні вправи для хворих після проведення хірургічних операцій при індивідуальному методі занять | 73,00 |
7.6 | 07114 | Вправи для зміцнення м'язів для терапевтичних хворих при індивідуальній методиці занять | 123,00 |
7.7 | 07119 | Процедури лікувальної гімнастики для ортопедично - травматологічних хворих після іммобілізації при індивідуальному методі занять (1 заняття) | 170,00 |
7.8 | 07121 | Процедури лікувальної гімнастики для ортопедично - травматологічних хворих при травмах і після операцій хребта при індивідуальному методі занять (1 заняття) | 73,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
7.9 | 07124 | Процедури лікувальної гімнастики для неврологічних і нейрохірургічних хворих при індивідуальному методі занять (1 заняття) | 154,00 |
7.10 | 07126 | Голкорефлектотерапія | 221,00 |
7.11 | 07127 | Прогрівання (припалювання) | 134,00 |
7.12 | 07128 | Вакуумтерапія | 114,00 |
7.13 | 07129 | Баночний масаж | 147,00 |
7.14 | 07130 | Множинне поверхневе голкове подразнювання | 130,00 |
7.15 | 07072 | Масаж голови | 27,00 |
7.16 | 07073 | Масаж обличчя | 40,00 |
7.17 | 07074 | Масаж шиї | 40,00 |
7.18 | 07075 | Масаж комірцевої зони | 54,00 |
7.19 | 07077 | Масаж верхньої кінцівки, надпліччя та ділянки лопатки | 68,00 |
7.20 | 07001 | Електрофорез лікарський | 103,00 |
7.21 | 07002 | Повторювана транскраніальна магнітна стимуляція | 71,00 |
7.22 | 07003 | Електроанестезія | 166,00 |
7.23 | 07008 | Синусоїдальні модульовані струми (ампліпульстерапія) | 69,00 |
7.24 | 07009 | Краніальна електротерапевтична стимуляція | 102,00 |
7.25 | 07011 | Функціональна електростимуляція | 102,00 |
7.26 | 07015 | Аероіонотерапія індивідуальна | 31,00 |
7.27 | 07019 | Імпульсне електромагнітне поле | 39,00 |
7.28 | 07021 | Магнітотерапія (низькочастотна) | 69,00 |
7.29 | 07026 | Лазеротерапія низькочастотна | 31,00 |
7.30 | 07030 | Ультрафіолетове опромінення місцеве | 31,00 |
7.31 | 07031 | Ультрафіолетове опромінення загальне | 31,00 |
7.32 | 07032 | Лазеротерапія високочастотна | 31,00 |
7.33 | 07034 | Крізьшкірна електронейростимуляція | 62,00 |
7.34 | 07035 | Ультрафонофорез | 62,00 |
7.35 | 07036 | Аерозольтерапія індивідуальна (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково). | 31,00 |
7.36 | 07039 | Аерозольтерапія ультразвукова індивідуальна (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково) | 31,00 |
7.37 | 07061 | Аплікація парафіново-озокеритова середня | 121,00 |
7.38 | 08111 | Видалення доброякісних новоутворень шкіри та підшкірної клітковини та м'яких тканин | 298,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
7.39 | 08112 | Хірургічне лікування гнійних захворювань шкіри, підшкірної клітковини (фурункул, абсцес) | 230,00 |
7.40 | 08005 | Ін'єкція внутрішньосуглобова (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 57,00 |
7.41 | 08006 | Проба алергічна, внутрішньошкірна (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 37,00 |
7.42 | 08007 | Накладання швів | 230,00 |
7.43 | 08008 | Зняття швів | 75,00 |
7.44 | 08009 | Перев'язка післяопераційних хворих хірургічного профілю | 91,00 |
7.45 | 08010 | Перев'язка післяопераційних хворих травматологічного профілю | 86,00 |
7.46 | 08011 | Накладання пов'язки «Дезо» | 202,00 |
7.47 | 08012 | Накладання гіпсової пов'язки «Дезо» з фіксацією 2-х суглобів | 216,00 |
7.48 | 08013 | Накладання гіпсової пов'язки «Дезо» з фіксацією 3-х суглобів | 248,00 |
7.49 | 08014 | Накладання сапожка «Волковича» | 260,00 |
7.50 | 08015 | Накладання гіпсової пов'язки на пальці стопи, кисті (лангети) | 133,00 |
7.51 | 08016 | Зняття гіпсової пов'язки | 35,00 |
7.52 | 08017 | Накладання бинтової пов'язки на ліктьовий, колінний суглоб | 40,00 |
7.53 | 08018 | Накладання бинтової пов'язки на пальці кисті | 40,00 |
7.54 | 08019 | Зняття пов'язки | 20,00 |
7.55 | 08020 | Туалет рани | 91,00 |
7.56 | 08002 | Ін'єкція лікарських засобів внутрішньовенна струминна (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 66,00 |
7.57 | 08003 | Ін'єкція лікарських засобів підшкірно, внутрішньом'язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 50,00 |
7.58 | 08004 | Внутрішньовенне краплинне введення лікарських засобів (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 72,00 |
7.59 | 08023 | Клізма очисна | 58,00 |
7.60 | 08045 | Забирання матеріалу для мікробіологічного дослідження | 26,00 |
7.61 | 08041 | Забирання крові з вени для лабораторного дослідження | 25,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
7.62 | 15115 | Видалення стороннього тіла з кон'юктиви (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 214,00 |
7.63 | 15120 | Парабульбарна ін'єкція (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 75,00 |
7.64 | 15121 | Cубкон'юнктивальна ін'єкція (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 148,00 |
7.65 | 08113 | Розсічення вуздечки | 368,00 |
7.66 | 13003 | Массаж передміхурової залози | 71,00 |
7.67 | 13004 | Інстіляція уретри (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 72,00 |
7.68 | 13042 | Взяття виділень з уретри | 47,00 |
7.69 | 13043 | Взяття секрету передміхурової залози | 72,00 |
7.70 | 13044 | Забирання матеріалу для цитологічного дослідження | 39,00 |
7.71 | 13046 | Взяття виділень статевих органів | 39,00 |
7.72 | 12001 | Пункція верхньощелепної пазухи | 264,00 |
7.73 | 12004 | Туалет зовнішнього слухового проходу | 64,00 |
7.74 | 12008 | Зондування слухової труби | 119,00 |
7.75 | 12009 | Видалення сірчаних пробок інструментальне просте | 111,00 |
7.76 | 12010 | Видалення сірчаних пробок інструментальне середньої складності | 217,00 |
7.77 | 12011 | Видалення сірчаних пробок інструментальне складне | 428,00 |
7.78 | 12012 | Видалення стороннього тіла з порожнини носа | 64,00 |
7.79 | 12013 | Видалення стороннього тіла глотки | 181,00 |
7.80 | 12014 | Розкриття фурункулу зовнішнього вуха | 154,00 |
7.81 | 12015 | Черезротовий дренаж абсцесу (тонзилярного, перитонзилярного) | 158,00 |
7.82 | 12016 | Туалет порожнини носа | 120,00 |
7.83 | 12018 | Продування слухової труби по Політцеру | 69,00 |
7.84 | 12019 | Пневмомасаж барабанних перетинок | 39,00 |
7.85 | 12020 | Тимпалопункція | 248,00 |
7.86 | 12021 | Видалення патологічного вмісту з придаткових пазух носа методом Проетца | 150,00 |
7.87 | 12022 | Інстиляція в гортань лікарських засобів (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 111,00 |
7.88 | 12028 | Змазування слизової оболонки глотки лікарськими засобами (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 11,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
7.89 | 12029 | Змазування і припікання слизової оболонки носової порожнини (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 64,00 |
7.90 | 17005 | Введення внутріматкової спіралі (вартість контрацептиву та знеболювання сплачується додатково) | 132,00 |
7.91 | 17006 | Видалення внутрішньоматкової спіралі | 164,00 |
7.92 | 17013 | Аспірація вмісту порожнини матки на цитологічне дослідження | 258,00 |
7.93 | 17016 | Діатермокоагуляція | 258,00 |
7.94 | 17022 | Діатермоконізація шийки матки | 385,00 |
7.95 | 17023 | Взяття матеріалу статевих органів на гормональне дослідження | 77,00 |
7.96 | 09047 | Оформлення довідок | 53,00 |
8. Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби | |||
8.1 | 09035 | Видача дублікату висновку ЛКК | 61,00 |
8.2 | 09037 | Видача копії медичної довідки | 41,00 |
Директор Департаменту економіки та інвестицій Наталія МЕЛЬНИК
Аналіз регуляторного впливу
Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)
З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.
Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 342 тарифи на платні медичні послуги, в тому числі 113 тарифи на послуги з медичного обслуговування, які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.
Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.
Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.
Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.
Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + |
|
Держава | + |
|
Суб’єкти господарювання, | + |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва |
| + |
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.
Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги для цього закладу згідно з додатком.
ІІ. Цілі державного регулювання
Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.
Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
- отримання власних надходжень до рахунку закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.
Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.
Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.
З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.
До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
1.Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Не встановлювати тарифи на платні послуги. |
Альтернатива 2 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня. |
Альтернатива 3 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні. |
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно. |
Альтернатива 2 | Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені. |
Альтернатива 3 | Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не передбачаються. |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійних внесків. |
Альтернатива 2 | Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі. | Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів. |
Альтернатива 3 | Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості. | Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами. |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць. | 3 | 5 | Х | Х | 8 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків. | 37 | 63 | Х | Х | 100 |
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів. |
Альтернатива 2 | Для надавача послуг (закладів) – відсутні. Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання. Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг. |
Альтернатива 3 | Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. | Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат. Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 96988,00 грн.. |
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 2 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 3 | Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 96988,00 грн. |
ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
№ | Витрати | За перший рік | За п'ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | Х | Х |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | Х | Х |
3 | Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | Х | Х |
4 | Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | Х | Х |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень | Х | Х |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень | Х | Х |
7 | Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень | Х | Х |
8 | Інше, гривень Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку) | 12086,00 | 60430,00 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 12086,00 | 60430,00 |
10 | Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць: - в т.ч. суб’єктів великого підприємництва: 1. ПрАТ СК «Провідна»; 2. ПАТ НАСК «Оранта»; 3. ПрАТ АСК «Інго-Україна»; - суб’єктів середнього підприємництва: 1. ПрАТ «СК «Іллічівське»; 2. ПрАТ «Європейський страховий альянс»; 3. ПАТ «Страхова компанія «Країна»; 4. ПрАТ «СК «Сан Лайф»; 5. ВАТ «Універсальна»; | 8 | 8 |
11 | Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 96988,00 | 483440,00 |
Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.
Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому рівні, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.
Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва», які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» на економічно обґрунтованому рівні.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 | 1 | Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана. |
Альтернатива 2 | 1 | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . |
Альтернатива 3 | 4 | Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання. |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуги. Для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін. |
Альтернатива 2 | Оплата за надані послуги в меншому розмірі. | Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі. |
Альтернатива 3 | Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. | Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 96988,00 грн. | Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін. |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 | Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку. | Х |
Альтернатива 2 | Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг. | Х |
Альтернатива 3 | Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу. | Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду. |
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.
V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичними закладами, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.
Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.
Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.
Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва».
Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.
Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).
Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:
- заробітна плата основного медичного персоналу;
- премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати;
- амортизація;
- прибуток до 20%.
Розрахунок витрат додається.
Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.
Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 21 грудня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» має ліцензію на медичну практику видану Міністерством охорони здоров’я України 19 вересня 2013 року серії АЕ № 281185.
Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладів та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.
Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.
Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.
На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.
Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.
У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.
VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.
VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:
- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаний з дією акта – не визначається;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:
яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва».
кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами –8 суб’єктів господарювання;
кількість громадян – 2000;
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта –96988,00 грн..;
- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України –904 одиниці;
- рентабельність медичних закладів до 20%;
- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг –96988,00грн грн.
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 21 грудня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].
До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.
Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики Олена СТРИЖИУС
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]