Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги з медичного обслуговування для Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний цент Дніпровського району м. Києва».

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» 21 грудня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 21 грудня 2020 року по 21 січня  2021 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                               Наталія МЕЛЬНИК

Проєкт розпорядження

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва», встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 30 січня 2017 року № 83), виклавши їх у новій редакції, що додається.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
_____________№_________)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр
Дніпровського району м. Києва»

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

1.1

05051

Консультація лікаря-акушер-гінеколога вищої категорії

145,00

1.2

05052

Консультація лікаря-акушер-гінеколога першої категорії

144,00

1.3

05053

Консультація лікаря-акушер-гінеколога другої категорії

136,00

1.4

05054

Консультація лікаря-гастроентеролога вищої категорії

136,00

1.5

05055

Консультація лікаря-гастроентеролога першої категорії

131,00

1.6

05056

Консультація лікаря-інфекціоніста вищої категорії

136,00

1

2

3

4

1.7

05059

Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії

136,00

1.8

05060

Консультація лікаря-кардіолога першої категорії

131,00

1.9

05062

Консультація лікаря-отоларинголога вищої категорії

136,00

1.10

05063

Консультація лікаря-отоларинголога першої категорії

125,00

1.11

05064

Консультація лікаря-отоларинголога другої категорії

135,00

1.12

05065

Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії

126,00

1.13

05066

Консультація лікаря-офтальмолога першої категорії

133,00

1.14

05068

Консультація лікаря-терапевта вищої категорії

136,00

1.15

05069

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога вищої категорії

126,00

1.16

05072

Консультація лікаря-уролога вищої категорії

141,00

1.17

05073

Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії

136,00

1.18

05074

Консультація лікаря-ендокринолога вищої категорії

71,00

1.19

05075

Консультація лікаря-ендоскопіста вищої категорії

159,00

1.20

05076

Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії

94,00

1.21

05077

Консультація лікаря-рентгенолога першої категорії

88,00

1.22

05078

Консультація лікаря-рентгенолога другої категорії

92,00

1.23

05079

Консультація лікаря-рентгенолога без категорії

85,00

1.24

05080

Консультація лікаря з функціональної діагностики вищої категорії

83,00

1.25

05081

Консультація лікаря-психотерапевта вищої категорії

71,00

1.26

05066

Консультація лікаря-офтальмолога першої категорії

71,00

1.27

05084

Консультація лікаря-невропатолога другої категорії

71,00

1.28

05085

Консультація лікаря-дерматовенеролога вищої категорії

82,00

1.29

05086

Консультація лікаря-дерматовенеролога першої категорії

82,00

1

2

3

4

1.30

05088

Консультація лікаря з лікувальної фізкультури вищої категорії

71,00

1.31

05089

Консультація лікаря-онколога вищої категорії

76,00

1.32

05090

Консультація лікаря-хірурга вищої категорії

84,00

1.33

05093

Консультація лікаря-логопеда вищої категорії

78,00

1.34

05094

Консультація лікаря з ультразвукової діагностики вищої категорії

73,00

1.35

05097

Консультація спортсменів лікарем зі спортивної медицини вищої категорії

107,00

1.36

05098

Консультація лікаря зі спортивної медицини вищої категорії

71,00

1.37

18001

Взяття біопроб крові з пальця для дослідження одного з гематологічних показників (еритроцити, лейкоцити, гемоглобін, тромбоцити тощо)

14,00

1.38

18002

Взяття біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Нb, еритроцити, лейкоцити, лейкоцитарна формула, ШОЕ) - дорослим

14,00

1.39

18005

Обробка венозної крові для отримання сироватки плазми (включаючи реєстрацію)

20,00

1.40

18010

Визначення загального вмісту гемоглобіну гемоглобінціанідним методом

16,00

1.41

18011

Визначення загального вмісту гемоглобіну на автоматичному гематологічному аналізаторі

18,00

1.42

18014

Визначення середньої концентрації гемоглобіну в еритроцитах на гематологічному автоматичному аналізаторі

28,00

1.43

18017

Визначення середнього вмісту гемоглобіну в еритроциті на автоматичному гематологічному аналізаторі

36,00

1.44

18022

Підрахунок кількості лейкоцитів в камері Горяєва

24,00

1.45

18024

Підрахунок кількості лейкоцитів за допомогою автоматичного гематологічного аналізатора

31,00

1.46

18027

Визначення лейкоцитарної формули з описуванням морфології лейкоцитів

77,00

1.47

18028

Визначення лейкоцитарної формули на автоматичному гематологічному аналізаторі

77,00

1.48

18030

Визначення швидкості зсідання еритроцитів

15,00

1.49

18031

Визначення кількості тромбоцитів в фарбованих мазках по Фоніо

56,00

1

2

3

4

1.50

18036

Визначення кількості еритроцитів в камері Горяєва

32,00

1.51

18038

Визначення кількості еритроцитів за допомогою автоматичного гематологічного аналізатора

32,00

1.52

18044

Дослідження товстої краплі (виявлення малярійного плазмодію в еритроцитах)

234,00

1.53

18045

Визначення гематокритної величини (показника)

48,00

1.54

18051

Визначення тривалості кровотечі за Сухаревим

24,00

1.55

18054

Визначення протромбінового часу
(з тромбопластинкальцієвою сумішшю в капілярній крові)

34,00

1.56

18065

Визначення загального білку сироватки крові по біуретовій реакції

28,00

1.57

18067

Визначення білірубіну та його фракцій в сироватці крові (метод Єндрашика)

48,00

1.58

18081

Визначення креатиніну в сироватці крові за методикою кольорової реакції Яффе

45,00

1.59

18088

Визначення сечовини уреазним методом

30,00

1.60

18090

Визначення сечової кислоти на біохімічному аналізаторі

67,00

1.61

18096

Визначення тригліцеридів в сироватці крові

89,00

1.62

18102

Визначення загального холестерину у сироватці крові (метод Триндера)

27,00

1.63

18106

Визначення C-реактивного протеїну в сироватці крові реакцією преципітації в капілярах

31,00

1.64

18108

Визначення глюкози в сироватці крові (метод ортотулуїдиновий, глюкозооксидазний)

17,00

1.65

18112

Визначення фібриногену «В» у плазмі з бетанафтолом

20,00

1.66

18128

Визначення активності альфа-амілази амілокластичним методом у сироватці крові

47,00

1.67

18156

Визначення групи крові за системою АВО в венозній крові

41,00

1.68

18158

Визначення резус-фактору в венозній крові

50,00

1.69

18160

Визначення антитіл до резус-фактору - титру антитіл

81,00

1.70

18165

Реакція Вассермана (серодіагностика сифілісу - реакція мікропреципітації)

25,00

1

2

3

4

1.71

18171

Знаходження поверхневого антигену вірусного гепатиту B методом ІФА на імунологічному аналізаторі

100,00

1.72

18197

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові на біохімічному аналізаторі

21,00

1.73

18199

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові на біохімічному аналізаторі

21,00

1.74

18202

Визначення ревматоїдного фактора у сироватці крові

31,00

1.75

18205

Визначення активності лужної фосфатази в сироватці крові

59,00

1.76

18211

Визначення активності гама-глутамілтрансферази в сироватці крові на біохімічному аналізаторі

18,00

1.77

18217

Визначення глікозильованого гемоглобіну крові

176,00

1.78

18221

Визначення альбумінів у сироватці крові (бромкріозолзелен)

27,00

1.79

18224

Визначення кетонових тіл у сечі (експрес-тест)

9,00

1.80

18232

Визначення глюкози в сечі (експрес-тест)

9,00

1.81

18241

Проба за Нечипоренком

54,00

1.82

18243

Мікроскопія осаду сечі (білок в сечі, наявність патологічних елементів осаду сечі)

32,00

1.83

18252

Визначення білка у сечі з сульфосаліциловою кислотою

9,00

1.84

18254

Визначення білка у сечі з сульфосаліциловою кислотою на ФЕК

15,00

1.85

18305

Цитологічне дослідження матеріалу, пофарбованого за Паппенгеймом (одержаного під час гінекологічних оглядів, виділень з мигдалин, цервікального каналу, прямої кишки)

28,00

1.86

18328

Мікроскопія калу (копрограма)

74,00

1.87

18368

Імуноферментний метод діагностики вірусного гепатиту С

96,00

1.88

18422

Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові

96,00

1.89

18423

Визначення холестерину ліпопротеїдів низької щільності

98,00

1.90

18433

Визначення фібриногену в плазмі крові

32,00

1

2

3

4

1.91

18370

Виявлення антитіл IgG до коронавірусу SARS-CoV-2 методом імуноферментного аналізу (ІФА) на імунологічному аналізаторі

133,00

1.92

18371

Виявлення антитіл IgM до коронавірусу SARS-CoV-2 методом імуноферментного аналізу (ІФА) на імунологічному аналізаторі

133,00

1.93

10002

Рентгенографія органів грудної клітки

129,00

1.94

10003

Рентгенографія органів грудної клітки у двох проєкціях

173,00

1.95

10019

Рентгенографія шийного відділу хребта

222,00

1.96

10023

Рентгенографія ребер

268,00

1.97

10021

Рентгенографія черепа у двох проєкціях

225,00

1.98

10022

Рентгенографія приносових пазух

88,00

1.99

10025

Рентгенографія черепа (кістки носа)

88,00

1.100

10028

Рентгенографія ключиці (права сторона, ліва сторона)

129,00

1.101

10029

Рентгенографія ключиці (обидві сторони)

225,00

1.102

10034

Рентгенографія стегнового суглоба (обидві сторони)

178,00

1.103

10035

Рентгенографія пояснично-крижового відділу хребта при максимальному згинанні і розгинанні

216,00

1.104

10086

Рентгенографія стегна (ліва сторона, права сторона)

227,00

1.105

10087

Рентгенографія грудного відділу хребта із застосуванням функціональних проб

270,00

1.106

10088

Рентгенографія грудини в двох проєкціях

225,00

1.107

10090

Рентгенографія кісток стопи (права сторона, ліва сторона)

173,00

1.108

10091

Рентгенографія кісток стопи (обидві сторони)

311,00

1.109

10094

Рентгенографія кісток кисті (права сторона, ліва сторона)

173,00

1.110

10095

Рентгенографія кісток кисті (обидві сторони)

301,00

1.111

10096

Рентгенографія плечового суглоба (ліва сторона, права сторона)

225,00

1.112

10097

Рентгенографія плечового суглоба (обидві сторони)

303,00

1.113

10104

Рентгенографія шийного відділу хребта із застосуванням функціональних проб

268,00

1.114

10215

Мамографія обидві сторони в двох проєкціях (з записом на диск)

265,00

1.115

10216

Мамографія (права сторона, ліва сторона)

225,00

1

2

3

4

1.116

10259

Магнітно-резонансна томографія головного мозку

451,00

1.117

10261

Магнітно-резонансна томографія шийного відділу хребта без підсилення

445,00

1.118

10262

Магнітно-резонансна томографія грудного відділу хребта без підсилення

451,00

1.119

10263

Магнітно-резонансна томографія поперекового відділу хребта без підсилення

444,00

1.120

10265

Магнітно-резонансна томографія колінного суглоба без підсилення

451,00

1.121

10267

Магнітно-резонансна томографія кульшового суглоба без підсилення

451,00

1.122

10268

Комп'ютерна томографія головного мозку

498,00

1.123

10269

Комп'ютерна томографія головного мозку з посиленням

2326,00

1.124

10270

Комп'ютерна томографія шиї з посиленням

2326,00

1.125

10271

Комп'ютерна томографія шийного відділу хребта

498,00

1.126

10272

Комп'ютерна томографія грудного відділу хребта

498,00

1.127

10273

Комп'ютерна томографія попереково-крижового відділу хребта

498,00

1.128

10275

Комп'ютерна томографія органів черевної порожнини і заочеревинного простору

498,00

1.129

10276

Комп'ютерна томографія органів черевної порожнини і заочеревинного простору з посиленням (внутрішньовенним)

2336,00

1.130

10277

Комп'ютерна томографія гомілковостопного суглоба (ліва сторона, права сторона)

474,00

1.131

10278

Комп'ютерна томографія органів черевної порожнини, заочеревинного простору, органів таза з посиленням (внутрішньовенним) онкопошук

2336,00

1.132

10279

Комп'ютерна томографія органів грудної порожнини

474,00

1.133

10280

Комп'ютерна томографія органів грудної порожнини з посиленням

2336,00

1.134

10281

Комп'ютерна томографія придаткових пазух носа й орбіт

505,00

1

2

3

4

1.135

10282

Комп'ютерна томографія органів грудної порожнини, органів черевної порожнини, заочеревинного простору, органів таза з посиленням (внутрішньовенним) онкопошук

2340,00

1.136

16001

Ультразвукове дослідження черевної порожнини (комплексне: печінка+жовчний міхур+жовчні протоки+підшлункова залоза+селезінка) і заочеревинного простору

179,00

1.137

16002

Ультразвукове дослідження печінки, жовчного міхура, жовчних проток

72,00

1.138

16003

Ультразвукове дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози та селезінки

200,00

1.139

16008

Ультразвукове дослідження нирок та надниркових залоз

72,00

1.140

16009

Ультразвукове дослідження сечового міхура з визначенням залишкової сечі

50,00

1.141

16010

Ультразвукове дослідження передміхурової залози і сім'яних пухирців

93,00

1.142

16011

Ультразвукове дослідження органів калитки (з кольоровим картуванням і доплерографією)

200,00

1.143

16012

Ультразвукове дослідження комплексне для жінок: нирки+надниркові залози+сечовий міхур з визначенням залишкової сечі+матка+яєчники

200,00

1.144

16013

Ультразвукове дослідження матки і яєчників

114,00

1.145

16014

Ультразвукове дослідження комплексне: матка при вагітності+перинатальне обстеження стану плода

200,00

1.146

16018

Ультразвукове інтравагінальне дослідження жіночих статевих органів

114,00

1.147

16020

Ультразвукове дослідження щитоподібної залози (з кольоровим картуванням і доплерографією)

93,00

1.148

16024

Ультразвукове дослідження м'яких тканин (з кольоровим картуванням і доплерографією)

179,00

1.149

16021

Ультразвукове дослідження грудної залози обидві сторони (з кольоровим картуванням і доплерографією) та лімфатичних вузлів

200,00

1.150

16030

Ультразвукове дослідження артерій і вен нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією

200,00

1

2

3

4

1.151

16031

Ультразвукова доплерографія інтракраніальних та екстракраніальних артерій і вен голови з кольоровим картуванням і доплерографією

264,00

1.152

16039

Ультразвукове дослідження лімфатичних вузлів (з кольоровим картуванням і доплерографією)

72,00

1.153

19001

Електрокардіографія спокою із затримкою дихання

123,00

1.154

19022

Електрокардіографія з медикаментозною пробою (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

12,00

1.155

19015

Електрокардіографія з фізичним навантаженням

321,00

1.156

19038

Реоенцефалографія  (судин головного мозку і шиї)

321,00

1.157

19040

Реоенцефалографія (судин головного мозку і шиї) з функціональними пробами

469,00

1.158

19041

Реоенцефалографія (судин головного мозку і шиї) з медикаментозними пробами  (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

469,00

1.159

19025

Реографія периферичних судин (нижні кінцівки)

137,00

1.160

19026

Реографія периферичних судин (верхні кінцівки)

137,00

1.161

19044

Реографія периферичних судин (нижні кінцівки) з постуральною пробою

211,00

1.162

19045

Реографія периферичних судин (верхні кінцівки) з постуральною пробою

211,00

1.163

19046

Реографія периферичних судин (нижні кінцівки) з медикаментозними пробами (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

211,00

1.164

19048

Визначення дихальних об'ємів

100,00

1.165

19049

Спірографія з медикаментозними пробами

247,00

1.166

19041

Реоенцефалографія (судини головного мозку і шиї) з медикаментозними пробами

469,00

1.167

19054

Холтерівський моніторинг електрокардіограми

372,00

1.168

19055

Ехокардіографія

154,00

1.169

19056

Ехокардіографія з доплерографією і кольоровим картуванням

340,00

1.170

15114

Тонометрія ока

150,00

1.171

15116

Визначення гостроти зору у дорослих

144,00

1

2

3

4

1.172

15119

Авторефрактометрія

82,00

1.173

12002

Риноскопія носовим дзеркалом

33,00

1.174

12003

Огляд зіва (орофарінгоскопія)

19,00

1.175

12006

Оторинофарінгоскопія

117,00

1.176

12007

Отоскопія

19,00

1.177

15117

Пряма офтальмоскопія (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково)

199,00

1.178

13001

Обстеження чоловічих статевих органів

105,00

1.179

14001

Езофагогастродуоденоскопія діагностична

732,00

1.180

14002

Колоноскопія діагностична

1 323,00

1.181

14003

Ректосигмоскопія діагностична

175,00

1.182

14005

Езофагогастродуоденоскопія із взяттям біопсії

154,00

1.183

14006

Взяття біопсії при колоноскопії

154,00

1.184

14007

Ендоскопічна поліпектомія (шлунок)

863,00

1.185

14008

Ендоскопічна поліпектомія (пряма кишка)

115,00

1.186

12005

Ларингоскопія не пряма

110,00

1.187

12017

Комплексне ендоскопічне дослідження ЛОР-органів

146,00

 

2. Медична допомога хворим удома, зокрема із застосуванням телемедицини (діагностичне обстеження, процедури, маніпуляції, консультування, догляд)

2.1

05124

Консультація хворого вдома лікарем-акушер-гінекологом вищої категорії

107,00

2.2

05127

Консультація хворого вдома лікарем-інфекціоністом вищої категорії

113,00

2.3

05128

Консультація хворого вдома лікарем-невропатологом вищої категорії

113,00

2.4

05130

Консультація хворого вдома лікарем-кардіологом вищої категорії

113,00

2.5

05131

Консультація хворого вдома отоларингологом вищої категорії

123,00

2.6

05131.1

Консультація хворого вдома отоларингологом другого категорії

112,00

2.7

05132

Консультація хворого вдома офтальмологом вищої категорії

113,00

2.8

05137

Консультація хворого вдома лікарем-терапевтом вищої категорії

113,00

2.9

05138

Консультація хворого вдома лікарем-травматологом-ортопедом вищої категорії

103,00

1

2

3

4

2.10

05139

Консультація хворого вдома лікарем-урологом вищої категорії

110,00

2.11

05141

Консультація хворого вдома лікарем-хірургом вищої категорії

123,00

2.12

05141.1

Консультація хворого вдома лікарем-хірургом першої категорії

110,00

2.13

05141.2

Консультація хворого вдома лікарем-хірургом другої категорії

103,00

2.14

05142

Консультація хворого вдома лікарем-ендокринологом вищої кваліфікації

113,00

2.15

05143

Консультація хворого вдома лікарем-логопедом вищої категорії

117,00

2.16

05144

Консультація хворого вдома лікарем-логопедом вищої категорії із застосуванням телемедицини

78,00

2.17

07137

Індивідуальне корекційне заняття хворим удома лікарем-логопедом вищої категорії

97,00

2.18

07138

Індивідуальне корекційне заняття хворим удома із застосуванням телемедицини лікарем-логопедом вищої категорії

58,00

2.19

07139

Логопедичний масаж класичний вдома при лікуванні логоневрозів лікарем-логопедом вищої категорії

39,00

3. Корекція зору за допомогою окулярів та контактних лінз

3.1

15118

Підбір окулярів

133,00

4. Лікування логоневрозів у дорослих

4.1

7139

Логопедичний масаж класичний при лікуванні логоневрозів лікарем-логопедом вищої категорії

58,00

4.2

7140

Логопедичний масаж зондовий при лікуванні логоневрозів лікарем-логопедом вищої категорії

78,00

5.Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при  виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди

1

2

3

4

5.1

05189

Профогляд лікарем-акушером-гінекологом вищої категорії

77,00

5.2

05190

Профогляд лікарем-акушером-гінекологом першої категорії

75,00

5.3

05191

Профогляд лікарем-акушером-гінекологом другої категорії

74,00

5.4

05192

Профогляд лікарем-інфекціоністом вищої категорії

67,00

5.5

05193

Профогляд лікарем-невропатологом вищої категорії

67,00

5.6

05188

Профогляд лікарем-кардіологом вищої категорії

67,00

5.7

05194

Профогляд лікарем-отоларингологом вищої категорії

69,00

5.8

05195

Профогляд лікарем-отоларингологом першої категорії

69,00

5.9

05196

Профогляд лікарем-отоларингологом другої категорії

67,00

5.10

05197

Профогляд лікарем-офтальмологом вищої категорії

66,00

5.11

05198

Профогляд лікарем-офтальмологом без категорії

59,00

5.12

05200

Профогляд лікарем-терапевтом вищої категорії

67,00

5.13

05201

Профогляд лікарем-дерматовенерологом вищої категорії

66,00

5.14

05202

Профогляд лікарем- урологом вищої категорії

66,00

5.15

05203

Профогляд лікарем-хірургом вищої категорії

68,00

5.16

05204

Профогляд лікарем-ендокринологом вищої категорії

67,00

5.17

05205

Видача висновку головою комісії щодо придатності до професії

67,00

6. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров'я дорослого населення

6.1

07078

Масаж плечового суглоба

42,00

6.2

07079

Масаж ліктьового суглоба

43,00

6.3

07080

Масаж променево-зап'ясткового суглоба

48,00

6.4

07081

Масаж кисті та передпліччя

43,00

6.5

07082

Масаж грудної клітки

96,00

6.6

07083

Масаж спини (від VII шийного хребця до I поперекового хребця)

65,00

6.7

07084

Масаж передньої черевної стінки

48,00

1

2

3

4

6.8

07085

Масаж попереково-крижової ділянки

48,00

6.9

07086

Сегментарний масаж попереково-крижової ділянки

65,00

6.10

07087

Масаж нижньої кінцівки і попереку

87,00

6.11

07093

Масаж кульшового суглоба

43,00

6.12

07094

Масаж колінного суглоба

43,00

6.13

07095

Масаж гомілково-ступневого суглоба

43,00

6.14

07096

Масаж ступні і гомілки

43,00

6.15

07054

Душ (будь-який)

35,00

6.16

07055

Душ-масаж підводний

143,00

6.17

07056

Душ Шарко

54,00

6.18

07057

Циркулярный массаж

35,00

7. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

7.1

07136

Корекційне заняття лікаря-логопеда вищої категорії із хворим з наслідками інфаркту та травмами головного мозку

78,00

7.2

07141

Корекційне заняття лікаря-логопеда вищої категорії із особою з затримкою психічного розвитку, розумовою відсталістю

117,00

7.3

07111

Навчання ходьбі неврологічних хворих при індивідуальному методі занять

151,00

7.4

07112

Активні вправи для хворих після проведення хірургічних операцій в групових заняттях (1 особа, 1 заняття)

101,00

7.5

07113

Допоміжні вправи для хворих після проведення хірургічних операцій при індивідуальному методі занять

73,00

7.6

07114

Вправи для зміцнення м'язів для терапевтичних хворих при індивідуальній методиці занять

123,00

7.7

07119

Процедури лікувальної гімнастики для ортопедично - травматологічних хворих після іммобілізації при індивідуальному методі занять (1 заняття)

170,00

7.8

07121

Процедури лікувальної гімнастики для ортопедично - травматологічних хворих при травмах і після операцій хребта при індивідуальному методі занять (1 заняття)

73,00

1

2

3

4

7.9

07124

Процедури лікувальної гімнастики для неврологічних і нейрохірургічних хворих при індивідуальному методі занять (1 заняття)

154,00

7.10

07126

Голкорефлектотерапія

221,00

7.11

07127

Прогрівання (припалювання)

134,00

7.12

07128

Вакуумтерапія

114,00

7.13

07129

Баночний масаж

147,00

7.14

07130

Множинне поверхневе голкове подразнювання

130,00

7.15

07072

Масаж голови

27,00

7.16

07073

Масаж обличчя

40,00

7.17

07074

Масаж шиї

40,00

7.18

07075

Масаж комірцевої зони

54,00

7.19

07077

Масаж верхньої кінцівки, надпліччя та ділянки лопатки

68,00

7.20

07001

Електрофорез лікарський

103,00

7.21

07002

Повторювана транскраніальна магнітна стимуляція

71,00

7.22

07003

Електроанестезія

166,00

7.23

07008

Синусоїдальні модульовані струми (ампліпульстерапія)

69,00

7.24

07009

Краніальна електротерапевтична стимуляція

102,00

7.25

07011

Функціональна електростимуляція

102,00

7.26

07015

Аероіонотерапія індивідуальна

31,00

7.27

07019

Імпульсне електромагнітне поле

39,00

7.28

07021

Магнітотерапія (низькочастотна)

69,00

7.29

07026

Лазеротерапія низькочастотна

31,00

7.30

07030

Ультрафіолетове опромінення місцеве

31,00

7.31

07031

Ультрафіолетове опромінення загальне

31,00

7.32

07032

Лазеротерапія високочастотна

31,00

7.33

07034

Крізьшкірна електронейростимуляція

62,00

7.34

07035

Ультрафонофорез

62,00

7.35

07036

Аерозольтерапія індивідуальна (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково).

31,00

7.36

07039

Аерозольтерапія ультразвукова індивідуальна (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення сплачується додатково)

31,00

7.37

07061

Аплікація парафіново-озокеритова середня

121,00

7.38

08111

Видалення доброякісних новоутворень шкіри та підшкірної клітковини та м'яких тканин

298,00

1

2

3

4

7.39

08112

Хірургічне лікування гнійних захворювань шкіри, підшкірної клітковини (фурункул, абсцес)

230,00

7.40

08005

Ін'єкція внутрішньосуглобова (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

57,00

7.41

08006

Проба алергічна, внутрішньошкірна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

37,00

7.42

08007

Накладання швів

230,00

7.43

08008

Зняття швів

75,00

7.44

08009

Перев'язка післяопераційних хворих хірургічного профілю

91,00

7.45

08010

Перев'язка післяопераційних хворих травматологічного профілю

86,00

7.46

08011

Накладання пов'язки «Дезо»

202,00

7.47

08012

Накладання гіпсової пов'язки «Дезо» з фіксацією 2-х суглобів

216,00

7.48

08013

Накладання гіпсової пов'язки «Дезо» з фіксацією 3-х суглобів

248,00

7.49

08014

Накладання сапожка «Волковича»

260,00

7.50

08015

Накладання гіпсової пов'язки на пальці стопи, кисті (лангети)

133,00

7.51

08016

Зняття гіпсової пов'язки

35,00

7.52

08017

Накладання бинтової пов'язки на ліктьовий, колінний суглоб

40,00

7.53

08018

Накладання бинтової пов'язки на пальці кисті

40,00

7.54

08019

Зняття пов'язки

20,00

7.55

08020

Туалет рани

91,00

7.56

08002

Ін'єкція лікарських засобів внутрішньовенна струминна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

66,00

7.57

08003

Ін'єкція лікарських засобів підшкірно, внутрішньом'язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

50,00

7.58

08004

Внутрішньовенне краплинне введення лікарських засобів (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

72,00

7.59

08023

Клізма очисна

58,00

7.60

08045

Забирання матеріалу для мікробіологічного дослідження

26,00

7.61

08041

Забирання крові з вени для лабораторного дослідження

25,00

1

2

3

4

7.62

15115

Видалення стороннього тіла з кон'юктиви (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

214,00

7.63

15120

Парабульбарна ін'єкція (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

75,00

7.64

15121

Cубкон'юнктивальна ін'єкція (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

148,00

7.65

08113

Розсічення вуздечки

368,00

7.66

13003

Массаж передміхурової залози

71,00

7.67

13004

Інстіляція уретри (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

72,00

7.68

13042

Взяття виділень з уретри

47,00

7.69

13043

Взяття секрету передміхурової залози

72,00

7.70

13044

Забирання матеріалу для цитологічного дослідження

39,00

7.71

13046

Взяття виділень статевих органів

39,00

7.72

12001

Пункція верхньощелепної пазухи

264,00

7.73

12004

Туалет зовнішнього слухового проходу

64,00

7.74

12008

Зондування слухової труби

119,00

7.75

12009

Видалення сірчаних пробок інструментальне просте

111,00

7.76

12010

Видалення сірчаних пробок інструментальне середньої складності

217,00

7.77

12011

Видалення сірчаних пробок інструментальне складне

428,00

7.78

12012

Видалення стороннього тіла з порожнини носа

64,00

7.79

12013

Видалення стороннього тіла глотки

181,00

7.80

12014

Розкриття фурункулу зовнішнього вуха

154,00

7.81

12015

Черезротовий дренаж абсцесу (тонзилярного, перитонзилярного)

158,00

7.82

12016

Туалет порожнини носа

120,00

7.83

12018

Продування слухової труби по Політцеру

69,00

7.84

12019

Пневмомасаж барабанних перетинок

39,00

7.85

12020

Тимпалопункція

248,00

7.86

12021

Видалення патологічного вмісту з придаткових пазух носа методом Проетца

150,00

7.87

12022

Інстиляція в гортань лікарських засобів (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

111,00

7.88

12028

Змазування слизової оболонки глотки лікарськими засобами (вартість лікарських засобів  сплачується додатково)

11,00

1

2

3

4

7.89

12029

Змазування і припікання слизової оболонки носової порожнини (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

64,00

7.90

17005

Введення внутріматкової спіралі (вартість контрацептиву та знеболювання сплачується додатково)

132,00

7.91

17006

Видалення внутрішньоматкової спіралі

164,00

7.92

17013

Аспірація вмісту порожнини матки на цитологічне дослідження

258,00

7.93

17016

Діатермокоагуляція

258,00

7.94

17022

Діатермоконізація шийки матки

385,00

7.95

17023

Взяття матеріалу статевих органів на гормональне дослідження

77,00

7.96

09047

Оформлення довідок

53,00

8. Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби

8.1

09035

Видача дублікату висновку ЛКК

61,00

8.2

09037

Видача копії медичної довідки

41,00


Директор Департаменту економіки та інвестицій                                                        Наталія МЕЛЬНИК

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж  одного місяця. 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 342 тарифи на платні медичні послуги,  в тому числі 113 тарифи на послуги з медичного обслуговування, які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним  закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за  № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та  витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

+

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги для цього закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до рахунку закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.

Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.

З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1.Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійних внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги  за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

3

5

Х

Х

8

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

37

63

Х

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для  надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.  

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть  96988,00 грн..

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть  96988,00 грн.

ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*.  Див. примітку)

12086,00

60430,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

12086,00

60430,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1. ПрАТ СК «Провідна»;

2. ПАТ НАСК «Оранта»; 

3. ПрАТ АСК «Інго-Україна»;

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. ПрАТ «СК «Іллічівське»;

2. ПрАТ «Європейський страховий альянс»;

3. ПАТ «Страхова компанія «Країна»;

4. ПрАТ «СК «Сан Лайф»;

5. ВАТ «Універсальна»;

8

8

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

96988,00

483440,00

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому рівні, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва», які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . 

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення  установою тарифів за надані послуги.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами  або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 96988,00 грн.

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /  причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.  

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичними закладами, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва».

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • амортизація;
  • прибуток до 20%.

   Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 21 грудня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ.  Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 

Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» має ліцензію на медичну практику видану Міністерством охорони здоров’я України 19 вересня 2013 року серії АЕ № 281185.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладів та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів  забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта 

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

 VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаний з дією акта – не визначається;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:

яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва».

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами –8 суб’єктів господарювання;

кількість громадян – 2000;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта –96988,00 грн..;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за  договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України –904 одиниці;

- рентабельність медичних закладів до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг –96988,00грн грн.

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 21 грудня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.


Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики                             Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]