Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва».

Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні медичні послуги для Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва» 30 грудня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 30 грудня 2020 року по 30 січня  2021 року):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua


Директор Департаменту економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)                                                               Наталія МЕЛЬНИК

Проєкт розпорядження

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва», встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 11 березня 2015 року за № 32/1143 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 12 квітня 2017 року № 452), виклавши їх у новій редакції, що додається.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.


Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
_____________№_________)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної
допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва»

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров'я дорослого населення

1.1

001

Масаж комірцевої зони (вартість матеріалів сплачується додатково)

37,00

1.2

002

Масаж шийно-грудного відділу хребта (вартість матеріалів сплачується додатково)

49,00

1.3

003

Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки (вартість матеріалів сплачується додатково)

49,00

1.4

004

Масаж верхньої кінцівки (вартість матеріалів сплачується додатково)

37,00

1.5

005

Масаж спини (від VII шийного до I поперекового хребця) (вартість матеріалів сплачується додатково)

37,00

1.6

006

Масаж грудної клітки (вартість матеріалів сплачується додатково)

62,00

1

2

3

4

1.7

007

Масаж попереково-крижової ділянки (вартість матеріалів сплачується додатково)

24,00

1.8

008

Масаж нижньої кінцівки і попереку (вартість матеріалів сплачується додатково)

62,00

1.9

010

Масаж нижньої кінцівки (вартість матеріалів сплачується додатково)

49,00

2. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб'єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

2.1

009

Загальний масаж у дітей грудного і ясельного віку (вартість матеріалів сплачується додатково)

74,00

2.2

022

Первинне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики - сімейним лікарем першої категорії

78,00

2.3

023

Первинне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики - сімейним лікарем вищої категорії

78,00

2.4

024

Повторне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики - сімейним лікарем першої категорії

78,00

2.5

025

Повторне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики - сімейним лікарем вищої категорії

78,00

2.6

047

Первинне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики-сімейним лікарем другої категорії

72,00

2.7

048

Первинне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики-сімейним лікарем без категорії

69,00

2.8

049

Повторне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики-сімейним лікарем другої категорії

71,00

2.9

050

Повторне лікарське обстеження амбулаторного хворого лікарем загальної практики-сімейним лікарем без категорії

69,00

2.10

018

Ін'єкція внутрішньом'язова (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

13,00

2.11

019

Ін'єкція внутрішньовенна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

26,00

1

2

3

4

2.12

020

Ін'єкція внутрішньовенна краплинна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

73,00

2.13

021

Туалет рани

69,00

2.14

057

Підшкірна проба на чутливість до антибіотиків (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

41,00

2.15

058

Взяття венозної крові на біохімічне обстеження

21,00

2.16

059

Взяття венозної крові на загально-клінічне обстеження

21,00

2.17

069

Венопункція

27,00

2.18

015

Спостереження медичної сестри за станом пацієнта протягом однієї години

107,00

2.19

060

Спостереження молодшого медичного персоналу за станом пацієнта протягом однієї години

29,00

2.20

190

Дерматоскопія одного елементу

56,00

2.21

191

Кріодеструкція кондиломи

168,00

2.22

192

Кріотерапія рубців розміром від 1,1 см до 3 см

182,00

2.23

193

Кріодеструкція одного елементу (бородавки, папіломи, кератоми тощо) розміром 0,5 см

76,00

2.24

194

Кріодеструкція контагіозного молюска

66,00

2.25

195

Забирання матеріалу для цитологічного дослідження

23,00

2.26

196

Взяття біоматеріалу з носу та зіву

57,00

2.27

197

Оформлення карт та направлень, обробка заключень, підготовка звітних документів куратором договору та медсестрою, аналіз звернень

39,00

2.28

198

Місцева інфільтративна анестезія лідокаїном в абдомінальній хірургії

157,00

2.29

199

Місцева інфільтративна анестезія прокаїном в абдомінальній хірургії

157,00

2.30

200

Блокада гілок трійчастого нерва: очний нерв (ліва сторона або права сторона)

106,00

2.31

201

Блокада гілок трійчастого нерва: очний нерв (обидві сторони)

138,00

2.32

202

Блокада гілок трійчастого нерва: верхньощелепний нерв (ліва сторона або права сторона)

106,00

2.33

203

Блокада гілок трійчастого нерва: верхньощелепний нерв (обидві сторони)

138,00

1

2

3

4

2.34

204

Блокада гілок трійчастого нерва: нижньощелепний нерв (ліва сторона або права сторона)

106,00

2.35

205

Блокада гілок трійчастого нерва: нижньощелепний нерв (обидві сторони)

138,00

2.36

206

Блокада гілок трійчастого нерва: вузол трійчастого нерва (ліва сторона або права сторона)

106,00

2.37

207

Блокада гілок трійчастого нерва: вузол трійчастого нерва (обидві сторони)

138,00

2.38

208

Блокада гілок трійчастого нерва: підочноямковий нерв (ліва сторона або права сторона)

106,00

2.39

209

Блокада гілок трійчастого нерва: підочноямковий нерв (обидві сторони)

138,00

2.40

210

Блокада гілок трійчастого нерва: підборідний нерв (ліва сторона або права сторона)

106,00

2.41

211

Блокада гілок трійчастого нерва: підборідний нерв (обидві сторони)

136,00

2.42

212

Блокада шийного сплетення

106,00

2.43

213

Блокада міжреберних нервів ліва сторона або права сторона

175,00

2.44

214

Блокада міжреберних нервів обидві сторони

214,00

2.45

215

Внутрішньошкірна блокада прокаїном

134,00

2.46

216

Блокада прокаїном шкірних зон Захар’їна -Геда

161,00

2.47

217

Підшкірна блокада прокаїном

133,00

2.48

218

Периневральна блокада прокаїном

162,00

2.49

219

Пункція суглоба одностороння

125,00

2.50

220

Пункція суглоба двостороння

195,00

2.51

221

Хірургічна обробка інфікованої рани з некректомією

245,00

2.52

222

Хірургічна обробка інфікованої рани з дренуванням

255,00

2.53

223

Накладання вторинних швів

184,00

2.54

224

Розкриття фурункула

172,00

2.55

225

Розкриття карбункула

135,00

2.56

226

Дренування гнійних запливів підшкірної клітковини

187,00

2.57

227

Розкриття та дренування абсесу

337,00

2.58

173

ЕКГ-дослідження у 12 відведеннях, яке проводиться в кабінеті

69,00

1

2

3

4

2.59

174

Вимір артеріального тиску та пульсу (одноразово)

23,00

2.60

175

Дослідження ультразвукове молочних залоз (з двох сторін)

146,00

2.61

176

Ультразвукове дослідження колінних суглобів

99,00

2.62

177

Цитологічне дослідження біоматеріалу, одержаного під час гінекологічних оглядів, виділень з мигдалин, цервікального каналу, прямої кишки (один мазок)

26,00

2.63

178

Визначення білку в сечі з сульфосаліциловою кислотою

5,00

2.64

179

Визначення гемоглобіну на автоматичних гематологічних аналізаторах

4,00

2.65

180

Підрахунок лейкоцитарної формули з описуванням морфології клітинних елементів крові

53,00

2.66

181

Підрахунок лейкоцитів з допомогою автоматичного гематологічного аналізатора

6,00

2.67

182

Консультація лікаря-дерматовенеролога без категорії

152,00

2.68

183

Консультація лікаря-невропатолога без категорії

127,00

2.69

184

Консультація лікаря-офтальмолога без категорії

149,00

2.70

185

Консультація лікаря-отоларинголога без категорії

151,00

2.71

186

Консультація лікаря-хірурга без категорії

144,00

2.72

187

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога без категорії

144,00

2.73

188

Дослідження гостроти зору

33,00

2.74

189

Периметрія оглядова (на білий колір)

73,00

3. Медична допомога хворим удома, зокрема із застосуванням телемедицини (діагностичне обстеження, процедури, маніпуляції, консультування, догляд)

3.1

011

Обслуговування хворого вдома лікарем-інфекціоністом без категорії

89,00

3.2

012

Обслуговування хворого вдома лікарем-педіатром без категорії

91,00

3.3

013

Обслуговування хворого вдома лікарем-терапевтом без категорії

91,00

3.4

014

Обслуговування хворого вдома лікарем-хірургом без категорії

132,00

1

2

3

4

3.5

015

Спостереження медичної сестри за станом пацієнта протягом однієї години

29,80

3.6

016

ЕКГ-дослідження удома

32,00

3.7

017

Забір біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Hb, еритроцитів, лейкоцитів, лейкоцитарної формули, ШОЕ) - дорослим

13,00

3.8

018

Ін'єкція внутрішньом'язова (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

4,60

3.9

019

Ін'єкція внутрішньовенна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

8,00

3.10

020

Ін'єкція внутрішньовенна краплинна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

19,00

3.11

021

Туалет рани

17,80

3.12

045

Обслуговування хворого вдома лікарем-педіатром вищої категорії

136,00

3.13

046

Обслуговування хворого вдома лікарем-терапевтом вищої категорії

136,00

4. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

4.1

026

Консультація лікаря загальної практики - сімейного лікаря першої категорії первинна

27,50

4.2

027

Консультація лікаря загальної практики - сімейного лікаря вищої категорії первинна

28,20

4.3

028

Консультація лікаря загальної практики - сімейного лікаря першої категорії повторна

18,30

4.4

029

Консультація лікаря загальної практики - сімейного лікаря вищої категорії повторна

18,80

4.5

031

Сонографічне дослідження паращитоподібних залоз

58,70

4.6

032

Сонографічне дослідження щитоподібної залози

58,70

4.7

033

Ультразвукове дослідження вилочкової залози

107,00

4.8

034

Сонографічне дослідження надниркових залоз

45,00

4.9

035

Ультразвукове дослідження черевної порожнини і заочеревинного простору

108,00

4.10

036

Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і жовчних проток

45,60

4.11

037

Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози

86,60

4.12

038

Ультразвукове дослідження нирок

81,00

4.13

039

Ультразвукове дослідження сечоводів

81,00

4.14

040

Ультразвукове дослідження сечового міхура

54,00

4.15

041

Ультразвукове дослідження передміхурової залози і сім'яних пухирців

81,00

4.16

042

Ультразвукове дослідження матки і яєчників

135,00

4.17

043

Сонографічне дослідження вагітної матки з визначенням терміну вагітності

87,50

4.18

044

Сонографічне дослідження патології плоду

87,50

4.19

062

Ультразвукове дослідження щитоподібної та паращитоподібних залоз

161,00

4.20

063

Ультразвукове дослідження печінки

54,00

4.21

064

Ультразвукове дослідження жовчного міхура і жовчних проток

81,00

4.22

065

Ультразвукове дослідження підшлункової залози

54,00

4.23

055

ЕКГ-дослідження у 12 відведеннях, яке проводиться в кабінеті

100,00

4.24

056

Додаткові ЕКГ (3 відведення)

26,00

4.25

017

Забір біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Hb, еритроцитів, лейкоцитів, лейкоцитарної формули, ШОЕ) - дорослим

13,00

4.26

064

Ультразвукове дослідження жовчного міхура і жовчних проток

81,00

4.27

065

Ультразвукове дослідження підшлункової залози

54,00

4.28

066

Забір біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Hb, еритроцитів, лейкоцитів, лейкоцитарної формули, ШОЕ) - дітям

23,00

4.29

067

Загальний аналіз крові на гематологічному автоматичному аналізаторі КТ-6300

19,00

4.30

068

Загальний аналіз сечі на аналазаторі CITOLAV READER 300

17,00

4.31

173

ЕКГ-дослідження у 12 відведеннях, яке проводиться в кабінеті

69,00

4.32

174

Вимір артеріального тиску та пульсу (одноразово)

23,00

4.33

175

Дослідження ультразвукове молочних залоз (з двох сторін)

146,00

4.34

176

Ультразвукове дослідження колінних суглобів

99,00

1

2

3

4

4.35

177

Цитологічне дослідження біоматеріалу, одержаного під час гінекологічних оглядів, виділень з мигдалин, цервікального каналу, прямої кишки (один мазок)

26,00

4.36

178

Визначення білку в сечі з сульфосаліциловою кислотою

5,00

4.37

179

Визначення гемоглобіну на автоматичних гематологічних аналізаторах

4,00

4.38

180

Підрахунок лейкоцитарної формули з описуванням морфології клітинних елементів крові

53,00

4.39

181

Підрахунок лейкоцитів з допомогою автоматичного гематологічного аналізатора

6,00

4.40

182

Консультація лікаря-дерматовенеролога без категорії

152,00

4.41

183

Консультація лікаря-невропатолога без категорії

127,00

4.42

184

Консультація лікаря-офтальмолога без категорії

149,00

4.43

185

Консультація лікаря-отоларинголога без категорії

151,00

4.44

186

Консультація лікаря-хірурга без категорії

144,00

4.45

187

Консультація лікаря-ортопеда-травматолога без категорії

144,00

4.46

188

Дослідження гостроти зору

33,00

4.47

189

Периметрія оглядова (на білий колір)

73,00

5. Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби

5.1

030

Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби

48,00

6. Стажування лікарів (провізорів) - інтернів у базових закладах та установах охорони здоров'я, якщо ці лікарі (провізори) - інтерни: закінчили недержавні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти; закінчили державні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти на умовах контракту; прийняті на роботу в недержавні заклади охорони здоров'я (недержавні фармацевтичні заклади, підприємства); повторно проходять інтернатуру; бажають отримати другу спеціальність в інтернатурі

6.1

070

Стажування лікаря-інтерна-педіатра за спеціальністю "Педіатрія" під керівництвом лікаря-педіатра вищої категорії на умовах контракту протягом одного дня

273,00

1

2

3

4

6.2

071

Стажування лікаря-інтерна загальної практики - сімейного лікаря за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" під керівництвом лікаря загальної практики - сімейного лікаря вищої категорії на умовах контракту протягом одного дня

274,00

7. Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів), попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди

7.1

061

Видача довідки про стан здоров'я (вартість довідки сплачується додатково)

32,00

7.2

165

Профогляд лікарем-дерматовенерологом без категорії

24,00

7.3

166

Профогляд лікарем-невропатологом без категорії

25,00

7.4

167

Профогляд лікарем-отоларингологом без категорії

30,00

7.5

168

Профогляд лікарем-офтальмологом без категорії

20,00

7.6

169

Профогляд лікарем-хірургом без категорії

16,00

7.7

170

Профогляд лікарем-акушером-гінекологом без категорії

59,00

7.8

171

Профогляд лікарем-стоматологом без категорії

28,00

7.9

172

Профогляд лікарем-терапевтом без категорії

27,00


Директор Департаменту економіки та інвестицій                                                       Наталія МЕЛЬНИК

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж  одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96  № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва  Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 154 тарифи на платні медичні послуги,  в тому числі 83 тарифи на послуги з медичного обслуговування, які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним  закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Податкового кодексу України, Закону України «Про ціни і ціноутворення», Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за  № 27/4248, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та  витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування та відповідні періодичні профілактичні медичні огляди.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планують надавати зазначені заклади охорони здоров’я,  пропонується встановити тарифи на платні послуги цих закладів згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до рахунку закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» передбачено, що держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.

Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.

З огляду на викладене та враховуючи положення Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2020 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.02.2020 № 65, питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги.

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня.

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно.

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені.

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги.

Не передбачаються.

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються.

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійних внесків.

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів.

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості.

Оплата за отримані платні медичні послуги  за економічно обґрунтованими тарифами.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць.

Х

2

2

Х

4

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків.

Х

50

50

Х

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів.

Альтернатива 2

Для  надавача послуг (закладів) – відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі.

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.  

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами.

Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть  32241,98  грн.

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства).

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть  16106,00 грн.

ВИТРАТИ на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше, гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*.  Див. примітку)

 

 

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

8053,00

40265,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць:

- в т.ч. - суб’єктів середнього підприємництва:

1. . ПрАТ «Європейський страховий альянс»;

2. ПАТ «Страхова компанія «Країна»;

2

2

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

16106,00

80530,00

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому рівні, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва», які надає Комунальне некомерційне підприємство  «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва на економічно обґрунтованому рівні.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . 

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення  установою тарифів за надані послуги.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні.

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін.

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі.

Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами  або погіршення якості наданих послуг.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Витрати отримувачів послуг в розмірі 32241,98  грн

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /  причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги  у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку.

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.  

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичними закладами, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва.

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • амортизація;
  • прибуток до 20%.

Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 30 грудня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (www.kyivcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ.  Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва має ліцензію Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику серія АЕ № 283115 від 26 лютого  2014 року № 148.

Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів  забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

М-тест додається.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта 

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- прогнозний розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаний з дією акта – не визначається;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:

 яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва.

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами –4 суб’єкта господарювання;

кількість громадян –  50 осіб;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта -  32241,98  грн. та 30 хвилин на отримання первинної інформації про вимоги регулювання;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за  договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України – 50 одиниць;

- рентабельність медичних закладів до 20%;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 32241,98  грн.;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 30 грудня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

 До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, за розрахунками яких встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.


Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики                             Олена СТРИЖИУС    

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро - та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період 21 грудня 2020 року по 24 грудня 2020 року.

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання  дійсно здійснюють добровільне медичне страхування.

2

Запити до Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико санітарної допомоги № 4» Дніпровського району м. Києва

1

За даними закладу медичне обслуговування за договорами будуть здійснювати 2 малих суб’єкта господарювання. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано  близько 50 фізичним особам за їх особистим зверненням.

3

Телефонні розмови:

-із страховими організаціями та суб’єктами господарювання:

1.  ПрАТ «СК «Крона»;

2. ТОВ «Асістанський центр «Ел.Ай.Сі.Асістанс»

2

Уточнення інформації від  суб’єктів господарювання щодо  виконання вимог регулювання

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро - та малі):

кількість суб'єктів середнього підприємництва на яких поширюється регулювання, - 2 одиниці, у тому числі малого підприємництва -  2 одиниці та мікро-підприємництва 0 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 50 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

 

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:
кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:
прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:
оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:
оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

8053,00

8053,00

40265,00

6

Разом, гривень

Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

8053,00

8053,00

40265,00

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

2

2

2

8

Сумарно, гривень

Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

16106,00

16106,00

80530,00

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

5 000,00/166,83 /60х30хв=14,99

грн.

5 000,00 мінімальна з/п,

166,83 - норма тривалості робочого часу(год.)

(при 38,5-ти робочому тижні 2002,0 год./12 = =166,83год),

30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи

14,99

74,95

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Не перевіряються

Не перевіряються

Не перевіряються

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

14,99

14,99

74,94

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

2

2

2

16

Сумарно, гривень

Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

29,98

29,98

149,88

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

16106,00

80530,00

2

 

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

29,98

149,88

3

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

16135,95

80679,88

4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

 

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

16135,95

80679,88


Заступник директора Департаменту-
начальник управління цінової політики                             Олена СТРИЖИУС

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]