Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва»
19 червня 2020 року
Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва».
Головним розробником проєкту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проєктом розпорядження встановлюються тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які планує надавати Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва».
Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва» 19 червня 2020 року розміщено в мережі Інтернет за адресою kyivcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.
Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 19 червня 2020 року по 19 липня 2020 року):
- у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 202 60 85 або на електронну адресу cinpolit@kievcity.gov.ua;
- у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected].
Проєкт
Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг зі стоматологічної допомоги:
- Унести зміни до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1055, зареєстрованим у Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 33/1086 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 квітня 2020 року № 603), виклавши їх у новій редакції, що додається.
- Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Голова Віталій КЛИЧКО
*****
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
24 вересня 2014 року № 1055
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
_______________№ ________
Тарифи
на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва
№ | Код послуги | Найменування послуги | Тариф |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Стоматологічна допомога, що подається населенню госпрозрахунковими відділеннями, кабінетами закладів охорони здоров'я | |||
1.1. Терапевтична стоматологія | |||
1.1.1 | 881 | Первинний огляд хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування) | 47,00 |
1.1.2 | 882 | Повторний огляд амбулаторного хворого (включає запис анамнезу, фізичного обстеження, контролю призначеного лікування) | 47,00 |
1.1.3 | 883 | Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування) | 47,00 |
1.1.4 | 884 | Забезпечення хворого та медичного персоналу засобами індивідуального захисту | 53,00 |
1.1.5 | 885 | Знеболювання провідникове анестетиком типу «Ультракаїн» | 66,00 |
1.1.6 | 886 | Знеболювання інфільтраційне анестетиком типу «Ультракаїн» | 43,00 |
1.1.7 | 887 | Знеболювання аплікаційне | 25,00 |
1.1.8 | 888 | Аналіз рентгенограми прицільної | 23,00 |
1.1.9 | 889 | Аналіз панорамної рентгенограми | 47,00 |
1.1.10 | 890 | Зняття м’якого зубного нальоту з усіх зубів | 74,00 |
1.1.11 | 891 | Зняття м’якого зубного нальоту з однієї щелепи | 38,00 |
1.1.12 | 892 | Зняття зубного каменю, нальоту інструментальним способом з усіх зубів | 383,00 |
1.1.13 | 893 | Зняття зубного каменю, нальоту інструментальним способом з однієї щелепи | 192,00 |
1.1.14 | 894 | Зняття зубного каменю, нальоту за допомогою ультразвукового апарата з усіх зубів | 288,00 |
1.1.15 | 895 | Зняття зубного каменю, нальоту за допомогою ультразвукового апарату з однієї щелепи | 145,00 |
1.1.16 | 896 | Флюоризація зубів | 188,00 |
1.1.17 | 897 | Лікування одного зуба при поверхневому і середньому карієсі (без накладання пломби) | 72,00 |
1.1.18 | 898 | Лікування одного зуба при глибокому карієсі (без накладання пломби) | 122,00 |
1.1.19 | 899 | Усунення дефекту пломби | 61,00 |
1.1.20 | 900 | Препарування каріозної порожнини (або трепанація коронки), розкриття рогу пульпової камери | 72,00 |
1.1.21 | 901 | Накладання девіталізуючої пасти та пов’язки | 24,00 |
1.1.22 | 902 | Пульпотомія | 24,00 |
1.1.23 | 903 | Екстирпація пульпи з одного кореня зуба | 78,00 |
1.1.24 | 904 | Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується (цементом) типу «Резодент» | 56,00 |
1.1.25 | 905 | Пломбування одного каналу кореня зуба пастою, що полімеризується типу «АН-плюс», та гутаперчовими штифтами (або термопластом) | 158,00 |
1.1.26 | 906 | Закриття перфорації каналу зуба або перфорації дна пульпової камери | 48,00 |
1.1.27 | 907 | Накладання лікувальної пов’язки при лікуванні карієсу та його ускладненнях | 86,00 |
1.1.28 | 908 | Інструментальна та медикаментозна обробка одного каналу зуба | 109,00 |
1.1.29 | 909 | Механічне та хімічне розширення облітерованого каналу зуба | 226,00 |
1.1.30 | 910 | Розпломбування кореневого каналу зуба, запломбованого пастою, що полімеризується, або цементом | 319,00 |
1.1.31 | 911 | Вилучення стороннього тіла із каналу зуба | 384,00 |
1.1.32 | 912 | Видалення постійної пломби | 47,00 |
1.1.33 | 913 | Відновлення зруйнованої коронки однокореневого зуба за допомогою дротяного каркасу, анкерних штифтів та композитного матеріалу типу «Градія» | 609,00 |
1.1.34 | 914 | Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба за допомогою дротяного каркасу, анкерних штифтів та композитного матеріалу матеріалу типу «Градія» | 705,00 |
1.1.35 | 915 | Відновлення зруйнованої коронки однокореневого зуба за допомогою дротяного каркасу, анкерних штифтів та світлополімерного матеріалу типу «Latelux» | 589,00 |
1.1.36 | 916 | Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба за допомогою дротяного каркасу, анкерних штифтів та світлополімерного матеріалу типу «Latelux» | 692,00 |
1.1.37 | 917 | Лікування захворювань пародонту: накладання лікувальної пов’язки на ясна та зубоясневі кишені (одне відвідування) | 51,00 |
1.1.38 | 918 | Обробка уражених поверхонь слизової оболонки, лікувальні пов’язки (одне відвідування) | 85,00 |
1.1.39 | 919 | Шинування 4 зубів шинуючою стрічкою та світлополімерним матеріалом | 587,00 |
1.1.40 | 920 | Кюретаж пародонтальних кишень 2 зубів | 96,00 |
1.1.41 | 921 | Накладання тимчасової пломби | 25,00 |
1.1.42 | 922 | Видалення тимчасової пломби | 23,00 |
1.1.43 | 923 | Полірування пломби одного зуба | 113,00 |
1.1.44 | 924 | Виготовлення і накладання ізолюючої прокладки зі склоіномерного матеріалу типу «Кетак» | 32,00 |
1.1.45 | 925 | Виготовлення і накладання ізолюючої прокладки зі склоіномерного матеріалу типу «Фуджи-II» | 50,00 |
1.1.46 | 926 | Виготовлення і накладання ізолюючої прокладки типу «Адгезор» | 25,00 |
1.1.47 | 927 | Виготовлення і накладання ізолюючої прокладки з світлополімерного матеріалу типу «Іоносіт» | 83,00 |
1.1.48 | 928 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із пломбувального матеріалу типу «Вітремер» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 122,00 |
1.1.49 | 929 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із пломбувального матеріалу типу «Вітремер» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються податково) | 223,00 |
1.1.50 | 930 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із пломбувального матеріалу типу «Вітремер» при реставрації усієї коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 316,00 |
1.1.51 | 931 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із композитного матеріалу типу «Альфа-дент» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 91,00 |
1.1.52 | 932 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із композитного матеріалу типу «Альфа-дент» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 111,00 |
1.1.53 | 933 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із композитного матеріалу типу «Альфа-дент» при реставрації усієї коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 130,00 |
1.1.54 | 934 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із композитного матеріалу типу «Лателюкс» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 104,00 |
1.1.55 | 935 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із композитного матеріалу типу «Лателюкс» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 114,00 |
1.1.56 | 936 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із композитного матеріалу типу «Лателюкс» при реставрації усієї коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 129,00 |
1.1.57 | 937 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Харизма» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 173,00 |
1.1.58 | 938 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Харизма» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 217,00 |
1.1.59 | 939 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Харизма» при реставрації усієї коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 240,00 |
1.1.60 | 940 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із склоіномерного цементу типу «Іонолат» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 96,00 |
1.1.61 | 941 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із склоіномерного цементу типу «Іонолат» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 98,00 |
1.1.62 | 942 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із склоіномерного цементу типу «Іонолат» при реставрації усієї коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково)
| 101,00 |
1.1.63 | 943 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із склоіномерного цементу типу «Фуджи II» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 116,00 |
1.1.64 | 944 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із склоіномерного цементу типу»"Фуджи ІІ» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 149,00 |
1.1.65 | 945 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із склоіномерного цементу типу «Фуджи II» при реставрації усієї коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 182,00 |
1.1.66 | 946 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Градіа» при реставрації до 1/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 225,00 |
1.1.67 | 947 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Градіа» при реставрації до 2/3 коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додаткової | 285,00 |
1.1.68 | 948 | Накладання пломби при лікуванні карієсу та його ускладнень із світлополімерного матеріалу типу «Градіа» при реставрації усієї коронки зуба (лікування зуба та знеболювання сплачуються додатково) | 345,00 |
2. Хірургічна стоматологія | |||
1.2.1 | 949 | Первинний огляд хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування) | 54,00 |
1.2.2 | 950 | Повторний огляд амбулаторного хворого (включає запис анамнезу, фізичного обстеження, контролю призначеного лікування) | 54,00 |
1.2.3 | 951 | Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування)
| 54,00 |
1.2.4 | 952 | Видалення зуба просте (включаючи витрати часу на огляд хворого, заповнення документації) (знеболювання сплачується додатково) | 103,00 |
1.2.5 | 953 | Видалення тимчасового зуба (знеболювання сплачується додатково) | 85,00 |
1.2.6 | 954 | Видалення зуба складне (включаючи витрати часу на огляд хворого, заповнення документації) (знеболювання сплачується додатково) | 169,00 |
1.2.7 | 955 | Видалення напівретинованого зуба (знеболювання сплачується додатково) | 169,00 |
1.2.8 | 956 | Видалення ретинованого зуба (знеболювання сплачується додатково) | 467,00 |
1.2.9 | 957 | Накладання швів на лунку після видалення зуба | 217,00 |
1.2.10 | 958 | Видалення зуба з викроюванням слизово-періостального клаптя, випилюванням фрагмента кортикальної пластинки альвеолярного паростка (знеболювання сплачується додатково) | 583,00 |
1.2.11 | 959 | Розкриття абсцесу, дренування (знеболювання сплачується додатково) | 146,00 |
1.2.12 | 960 | Лікування альвеоліта кюретажем ямки (знеболювання сплачується додатково) | 169,00 |
1.2.13 | 961 | Видалення епулісу з ростковою зоною, гранульоми (знеболювання сплачується додатково) | 459,00 |
1.2.14 | 962 | Розтин капюшона (знеболювання сплачується додатково) | 228,00 |
1.2.15 | 963 | Промивання капюшону | 71,00 |
1.2.16 | 964 | Розтин окістя (знеболювання сплачується додатково) | 254,00 |
1.2.17 | 965 | Резекція капюшона (знеболювання сплачується додатково) | 267,00 |
1.2.18 | 966 | Цистектомія одонтогенної кісти (знеболювання сплачується додатково) | 546,00 |
1.2.19 | 967 | Гемісекція (знеболювання сплачується додатково) | 225,00 |
1.2.20 | 968 | Резекція верхівки кореня зуба (знеболювання сплачується додатково) | 427,00 |
1.2.21 | 969 | Альвеолектомія (знеболювання сплачується додатково)
| 129,00 |
1.2.22 | 970 | Вестибулопластика (знеболювання сплачується додатково) | 388,00 |
1.2.23 | 971 | Видалення доброякісних новоутворень м’яких тканин ротової порожнини (папіломи, фіброми тощо) (знеболювання сплачується додатково) | 348,00 |
1.2.24 | 972 | Пластика вуздечки язика (знеболювання сплачується додатково) | 317,00 |
1.2.25 | 973 | Перев’язка після складного хірургічного втручання | 83,00 |
1.2.26 | 974 | Зняття швів | 27,00 |
1.2.27 | 975 | Первинна пов’язка при невідкладній допомозі | 80,00 |
2. Протезування зубне | |||
2.1. Ортопедична стоматологія | |||
2.1.1 | 976 | Первинне обстеження хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми лікування) | 71,00 |
2.1.2 | 977 | Повторне обстеження хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми лікування) | 71,00 |
2.1.3 | 978 | Консультація хворого (запис огляду та поради, наданої на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем на предмет спеціальної оцінки стану та подальшого лікування) | 142,00 |
2.1.4 | 979 | Одиночна штампована металева коронка | 458,00 |
2.1.5 | 980 | Штампована коронка облицьована пластмасою | 673,00 |
2.1.6 | 981 | Одиночна пластмасова коронка | 460,00 |
2.1.7 | 982 | Одиночна металокерамічна коронка | 1660,00 |
2.1.8 | 983 | Одиночна лита металева коронка | 930,00 |
2.1.9 | 984 | Одиночна металопластмасова (фотополімерна) коронка | 1227,00 |
2.1.10 | 985 | Штампована коронка у мостоподібному протезі | 458,00 |
2.1.11 | 986 | Фасетка у штампованопаяному мостоподібному протезі | 515,00 |
2.1.12 | 987 | Литий зуб у штампованопаяному мостоподібному протезі | 271,00 |
2.1.13 | 988 | Пластмасовий зуб у мостоподібному протезі | 146,00 |
2.1.14 | 989 | Металокерамічна коронка у мостоподібному протезі | 1643,00 |
2.1.15 | 990 | Металокерамічний зуб у мостоподібному протезі
| 1229,00 |
2.1.16 | 991 | Металопластмасова коронка (або композитна) у мостоподібному протезі | 1164,00 |
2.1.17 | 992 | Металопластмасовий зуб (або композитний) у мостоподібному протезі | 676,00 |
2.1.18 | 993 | Лита металева коронка у мостоподібному протезі | 926,00 |
2.1.19 | 994 | Литий металевий зуб у мостоподібному протезі | 278,00 |
2.1.20 | 995 | Повний знімний протез (пластинковий з корекцією протезу) з пластмасовими зубами | 1747,00 |
2.1.21 | 996 | Знімний частковий протез з корекцією протезу з пластмасовими зубами | 1386,00 |
2.1.22 | 997 | Бюгельний протез (з корекцією) на вогнетривкій моделі з пластмасовими зубами | 3390,00 |
2.1.23 | 998 | Бюгельний протез (з корекцією) на вогнетривкій моделі з замковим кріпленням | 4715,00 |
2.1.24 | 999 | Куксова штифтова вкладка | 359,00 |
2.1.25 | 1000 | Куксова штифтова вкладка з попереднім вилученням із кореня зуба штифтових конструкцій | 496,00 |
2.1.26 | 1001 | Спайка коронки | 86,00 |
2.1.27 | 1002 | Перелом базису | 203,00 |
2.1.28 | 1003 | Кріплення одного зуба | 300,00 |
2.1.29 | 1004 | Кріплення одного кламера | 331,00 |
2.1.30 | 1005 | Лабораторне перебазування знімного протезу (з корекцією) | 868,00 |
2.1.31 | 1006 | Повторне цементування коронки | 181,00 |
2.1.32 | 1007 | Зуб в частковому протезі з пластмасовими зубами | 101,00 |
2.1.33 | 1008 | Виготовлення литої базисної пластинки із хромкобальтового сплаву на вогнетривкій моделі | 989,00 |
2.1.34 | 1009 | Ізолювання торуса (виготовлення, кріплення та видалення ізоляції для торуса) | 20,00 |
2.1.35 | 1010 | Пластинка піднебінна із хромокобальтового сплаву | 914,00 |
2.1.36 | 1011 | Кламер опорно-утримувальний із хромокобальтового сплаву | 173,00 |
2.1.37 | 1012 | Кламер Роуча (Т-подібний) із хромокобальтового сплаву | 242,00 |
2.1.38 | 1013 | Сідло (сітка) для кріплення з пластмасою із хромокобальтового сплаву | 57,00 |
2.1.39 | 1014 | Лапка із сталі | 41,00 |
2.1.40 | 1015 | Литий зуб із хромокобальтового сплаву | 222,00 |
2.1.41 | 1016 | Кламер гнутий | 18,00 |
2.1.42 | 1017 | Зняття відбитка масою типу «Упін» | 78,00 |
2.1.43 | 1018 | Зняття подвійного відбитка масою типу «Спідекс» | 206,00 |
2.1.44 | 1019 | Зняття суцільнолитої коронки | 163,00 |
2.1.45 | 1020 | Зняття штампованої коронки | 32,00 |
2.1.46 | 1021 | Виготовлення індивідуальної ложки з самотвердіючої пластмаси | 184,00 |
3. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування | |||
3.1 | 1022 | Первинний огляд дитини (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування) | 59,00 |
3.2 | 1023 | Комплексне первинне обстеження дитини, оформлення облікової документації стану прикусу, пародонту, індексів гігієни, РМА, КПВ, локальної демінералізації, ступеня активності карієсу, плану диспансеризації, реабілітації та профілактики | 237,00 |
3.3 | 1024 | Порада, якщо хворий звернувся тільки за порадою (для дітей) | 59,00 |
3.4 | 1025 | Повторний огляд дитини (включає запис анамнезу, фізичного обстеження, контролю призначеного лікування) | 59,00 |
3.5 | 1026 | Консультація дитини (запис огляду та порада, дані на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування) | 59,00 |
3.6 | 1027 | Складання плану профілактики для однієї дитини з реєстрацією її карти | 59,00 |
3.7 | 1028 | Огляд ротової порожнини дитини та визначення гігієнічного індексу | 118,00 |
3.8 | 1029 | Визначення гігієнічного індексу Федорова-Володкіної (для дітей) | 60,00 |
3.9 | 1030 | Визначення індексу гігієни рота за Грін-Вермільоном (для дітей)
| 60,00 |
3.10 | 1031 | Проба Шилера-Писарева (для дітей) | 31,00 |
3.11 | 1032 | Аналіз прицільної рентгенограми дитини | 29,00 |
3.12 | 1033 | Аналіз панорамної рентгенограми дитини
| 59,00 |
3.13 | 1034 | Лікування одного зуба у дитини при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з цементу типу «ARDE Fill LC» | 205,00 |
3.14 | 1035 | Лікування одного зуба у дитини при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма» | 256,00 |
3.15 | 1036 | Лікування одного зуба у дитини при неускладненому карієсі І та ІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 405,00 |
3.16 | 1037 | Лікування одного зуба у дитини при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 340,00 |
3.17 | 1038 | Лікування одного зуба у дитини при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма» | 434,00 |
3.18 | 1039 | Лікування одного зуба у дитини при неускладненому карієсі ІІІ ступеня активності, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 553,00 |
3.19 | 1040 | Лікування пульпіту тимчасового прикусу у дитини дошкільного віку (три відвідування), яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 613,00 |
3.20 | 1041 | Лікування пульпіту тимчасового прикусу у дитини дошкільного віку (три відвідування), яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма» | 562,00 |
3.21 | 1042 | Лікування пульпіту тимчасового прикусу у дитини дошкільного віку (три відвідування), яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 678,00 |
3.22 | 1043 | Лікування пульпіту тимчасового прикусу у школярів (два відвідування), яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 605,00 |
3.23 | 1044 | Лікування пульпіту тимчасового прикусу у школярів (два відвідування), яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма»
| 551,00 |
3.24 | 1045 | Лікування пульпіту тимчасового прикусу у школярів (два відвідування), яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 673,00 |
3.25 | 1046 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням одного кореня постійного зуба, або методом прижиттєвої ампутації пульпи, яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 687,00 |
3.26 | 1047 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням одного кореня постійного зуба або методом прижиттєвої ампутації пульпи, яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма» | 670,00 |
3.27 | 1048 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням одного кореня постійного зуба або методом прижиттєвої ампутації пульпи, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 590,00 |
3.28 | 1049 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням двох коренів постійного зуба, яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 834,00 |
3.29 | 1050 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням двох коренів постійного зуба, яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма» | 764,00 |
3.30 | 1051 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням двох коренів постійного зуба, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 836,00 |
3.31 | 1052 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням трьох коренів постійного зуба, яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 960,00 |
3.32 | 1053 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням трьох коренів постійного зуба, яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма»
| 947,00 |
3.33 | 1054 | Лікування пульпіту у дитини з пломбуванням трьох коренів постійного зуба, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма»
| 986,00 |
3.34 | 1055 | Лікування періодонтиту постійного зуба у дитини з пломбуванням двох коренів, яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 796,00 |
3.35 | 1056 | Лікування періодонтиту постійного зуба у дитини з пломбуванням двох коренів, яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма» | 780,00 |
3.36 | 1057 | Лікування періодонтиту постійного зуба у дитини з пломбуванням двох коренів, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 806,00 |
3.37 | 1058 | Лікування періодонтиту постійного зуба у дитини з пломбуванням трьох коренів, яке закінчується пломбою з цементу типу «Фуджі ІХ» | 869,00 |
3.38 | 1059 | Лікування періодонтиту постійного зуба у дитини з пломбуванням трьох коренів, яке закінчується пломбою з композитного матеріалу типу «Харизма» | 884,00 |
3.39 | 1060 | Лікування періодонтиту постійного зуба у дитини з пломбуванням трьох коренів, яке закінчується пломбою з світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 953,00 |
3.40 | 1061 | Пульпоектомія (для дітей) | 30,00 |
3.41 | 1062 | Екстерпація (для дітей) | 89,00 |
3.42 | 1063 | Інструментальна та медикаментозна обробка одного каналу зуба дитини | 91,00 |
3.43 | 1064 | Пломбування каналу кореня зуба дитини | 122,00 |
3.44 | 1065 | Відновлення коронок зубів дитини композитним матеріалом типу «Харизма» | 602,00 |
3.45 | 1066 | Розпломбування одного кореня постійного зуба дитини, який запломбовано пастою | 272,00 |
3.46 | 1067 | Розпломбування одного кореня постійного зуба дитини, який запломбовано полімерізуючою пастою | 601,00 |
3.47 | 1068 | Розпломбування одного кореня постійного зуба дитини, який запломбовано цементом | 718,00 |
3.48 | 1069 | Розпломбування двох коренів постійного зуба дитини, який запломбовано пастою | 367,00 |
3.49 | 1070 | Розпломбування двох коренів постійного зуба дитини, який запломбовано полімерізуючою пастою
| 781,00 |
3.50 | 1071 | Розпломбування двох коренів постійного зуба дитини, який запломбовано цементом | 900,00 |
3.51 | 1072 | Розпломбування трьох коренів постійного зуба дитини, який запломбовано пастою | 430,00 |
3.52 | 1073 | Розпломбування трьох коренів постійного зуба дитини, який запломбовано полімерізуючою пастою | 954,00 |
3.53 | 1074 | Розпломбування трьох коренів постійного зуба дитини, який запломбовано цементом | 1071,00 |
3.54 | 1075 | Вилучення стороннього предмета (штифта) з каналу фронтального зуба дитини | 478,00 |
3.55 | 1076 | Вилучення стороннього предмета (штифта) з каналу багатокореневого зуба дитини | 952,00 |
3.56 | 1077 | Зняття пломби у дитини | 60,00 |
3.57 | 1078 | Накладання тимчасової пломби дитині | 31,00 |
3.58 | 1079 | Зняття тимчасової пломби дитині | 30,00 |
3.59 | 1080 | Накладання лікувальної пов'язки при лікуванні карієсу та його ускладнень у дитини | 63,00 |
3.60 | 1081 | Відновлення анатомічної форми одного зуба у дитини при гіпоплазії або флюорозі за допомогою композитного матеріалу типу «Харизма» | 240,00 |
3.61 | 1082 | Відновлення анатомічної форми одного зуба у дитини при гіпоплазії або флюорозі за допомогою світлополімерного матеріалу типу «Харизма» | 256,00 |
3.62 | 1083 | Лікування гострих форм стоматиту у дитини (ГГС, РГС, кандідоз, травматичне ушкодження тощо) | 94,00 |
3.63 | 1084 | Лікування захворювань пародонту у дитини: накладання лікувальної пов’язки на ясна та зубоясневі кишені (одне відвідування) | 182,00 |
3.64 | 1085 | Обробка уражених поверхонь слизової оболонки, лікувальні пов’язки (одне відвідування) (для дітей) | 134,00 |
3.65 | 1086 | Видалення м’якого зубного нальоту у дитини | 145,00 |
3.66 | 1087 | Видалення зубного каменю з усіх зубів дитини інструментальним способом (одне відвідування) | 135,00 |
3.67 | 1088 | Видалення зубного каменю з усіх зубів дитини за допомогою ультразвукового апарату (одне відвідування) | 105,00 |
3.68 | 1089 | Пришліфування 2-4 зубів дитини під контролем оклюзіограми | 158,00 |
3.69 | 1090 | Зішліфовування горбів тимчасових зубів у дитини | 158,00 |
3.70 | 1091 | Проведення професійної гігієни усіх зубів у дитини | 409,00 |
3.71 | 1092 | Навчання дитини гігієні ротової порожнини | 166,00 |
3.72 | 1093 | Контроль за гігієною ротової порожнини дитини | 106,00 |
3.73 | 1094 | Усунення шкідливих звичок (навчання, консультація матері та дитини) | 119,00 |
3.74 | 1095 | Місцеве застосування ремінералізуючих препаратів (для дітей) | 83,00 |
3.75 | 1096 | Флюоризація зубів (для дітей) | 281,00 |
3.76 | 1097 | Покриття фісур одного зуба герметиком типу «Фісурит F» (для дітей) | 257,00 |
3.77 | 1098 | Покриття фісур одного зуба герметиком типу «Dentalex-12F» (для дітей) | 88,00 |
Директор Департаменту економіки та інвестицій Наталія МЕЛЬНИК
Аналіз регуляторного впливу
Аналіз регуляторного впливу до проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік)
З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.
Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва» (далі – проєкт розпорядження). Цим проєктом розпорядження Київська міська державна адміністрація встановлює 218 тарифів на послуги зі стоматологічної допомоги, із яких 77 тарифів підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які включені до проєкту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248 та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.
Тарифи на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які встановлюються проєктом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, граничного прибутку у розмірі 20%.
Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проєкту розпорядження.
Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.
Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту розпорядження:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + |
|
Держава | + |
|
Суб’єкти господарювання, | + |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва | - |
|
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.
Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги закладу згідно з додатками.
ІІ. Цілі державного регулювання
Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.
Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеними вище лікувально-профілактичними комунальним закладами охорони здоров’я;
- отримання власних надходжень закладом охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклади охорони здоров’я мають право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.
Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.
З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я, є актуальним.
Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.
До того ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
- Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Не встановлювати тарифи на платні послуги. |
Альтернатива 2 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня. |
Альтернатива 3 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні. |
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548, створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно. |
Альтернатива 2 | Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені. |
Альтернатива 3 | Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги. | Не передбачаються. |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються. | Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків. |
Альтернатива 2 | Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі. | Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів. |
Альтернатива 3 | Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості. | Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами. |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць. | 3 | 1 | Х | Х | 4 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків. | 75 | 25 | Х | Х | 100 |
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення закладами тарифів за надані послуги, для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів. |
Альтернатива 2 | Для надавача послуг (закладів) – відсутні. Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі. | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання. Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг. |
Альтернатива 3 | Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. | Для закладів – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат. Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 123 844,00 грн.
|
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 2 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства). |
Альтернатива 3 | Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 123 844,00 грн. |
ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
№ | Витрати | За перший рік | За п'ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | Х | Х |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | Х | Х |
3 | Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | Х | Х |
4 | Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | Х | Х |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень | Х | Х |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень | Х | Х |
7 | Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень | Х | Х |
8 | Інше, гривень Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку) | 30 961,00 | 154 805,00 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 30 961,00 | 154 805,00 |
10 | Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць: - в т.ч. суб’єктів великого підприємництва: 1. ПрАТ АСК «Інго-Україна»; 2. ПрАТ «Уніка»; 3. ПрАТ «Альфа –страхування»; - суб’єктів середнього підприємництва: 1. СК «Універсальна»
| 4 | 4 |
11 | Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 123 844,00 | 619 220,00 |
Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.
- Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.
Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.
Отже, для вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проєктом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва», які надає заклад на економічно обґрунтованому рівні.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 | 1 | Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана. |
Альтернатива 2 | 1 | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами . |
Альтернатива 3 | 4 | Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання. |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг. Для інших суб’єктів господарювання – відсутні. | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін. |
Альтернатива 2 | Оплата за надані послуги в меншому розмірі. | Збиткова діяльність закладів, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг. | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі.
|
Альтернатива 3 | Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 123 844,00 грн; можливість надання якісних послуг. | Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. | Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін. |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 | Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку. | Х |
Альтернатива 2 | Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг. | Х |
Альтернатива 3 | Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу. | Об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду. |
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.
- Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни
та ціноутворення.
Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.
Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.
Проєктом розпорядження встановлюються тарифи з прибутком за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району міста Києва.
Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.
Посадові оклади фахівців, які враховані при розрахунках тарифів, розраховані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами).
Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:
- заробітна плата основного медичного персоналу;
- премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати;
- прибуток до 20%.
Розрахунок витрат додається.
Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.
Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 19 червня 2020 року розміщені на офіційному порталі Києва (https://kyivcity.gov.ua/) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Заклад охорони здоров’я, якому встановлюються тарифи проєктом розпорядження, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва підпорядковане Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва має ліцензію на медичну практику від 26 червня 2014 року серія АЕ № 450967.
Платні послуги, на які встановлюються тарифи проєктом розпорядження, дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.
Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.
Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.
На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.
Проєкт розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.
У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.
Оцінка виконання вимог регуляторного акта шляхом здійснення розрахунку витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів
малого підприємництва не проводилась оскільки суб’єкти малого підприємництва не підпадають під дію регулювання, тобто їх питома вага у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких впливає проблема, не перевищує 10 відсотків.
VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.
VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:
- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – 30 961,00 грн.;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:
яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу охорони здоров’я, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва.
кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 4 суб’єкта господарювання;
кількість громадян – 308 осіб;
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта - 123 844,00 грн та 30 хвилин на отримання первинної інформації про вимоги регулювання;
- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України –308 одиниць;
- рентабельність медичних закладів до 20%;
- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг –123 844,00 грн ;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проєктом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 19 червня 2020 року оприлюднені на офіційному порталі Києва kyevcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].
До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги зі стоматологічної допомоги, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського района міста Києва» буде оприлюднене на офіційному порталі Києва в розділі «Розпорядження».
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом, буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу або отримувачів послуг.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]