Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проєкт розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження змін до Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві та Порядку погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва»»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua проєкту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження змін до Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві та Порядку погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником проекту регуляторного акта є Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розроблено з метою вдосконаленні деяких їх положень, що стосується процедури надання адміністративних послуг, а також приведення їх у відповідність до вимог чинних нормативно-правових актів.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати до Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36 або на адресу електронної пошти: [email protected]

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 25.03.2020 по 25.04.2020).

 

Проєкт

Відповідно до статей 11, 30 та 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 1, 4 та 41 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», статей 1, 3, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13 Закону України «Про адміністративні послуги», статей 1, 16 та 18 Закону України «Про рекламу», статей 1, 2, 3, 10 та 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», статей 1, 21 та 38 Закону України «Про автомобільні дороги», постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», рішення Київської міської ради від 20 квітня 2017 року № 223/2445 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві», з метою впорядкування розміщення реклами у місті Києві:

  1. Затвердити зміни до Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 лютого 2019 року № 207, зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 25 лютого 2019 року за № 34/2211, що додаються.
  2. Затвердити зміни до Порядку погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 лютого 2019 року № 207, зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 25 лютого 2019 року за № 34/2212, що додається.
  3. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
  4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова                              Віталій КЛИЧКО

*****

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від

Зміни
до Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 лютого 2019 року № 207

  1. У Порядку слова «договори на право тимчасового користування місцем» в усіх відмінках замінити словами «договори тимчасового користування місцем» у відповідних відмінках.
  2. У пункті 2.1 розділу ІІ:

2.1. У підпунктах 2.1.6 та 2.1.7 слова «не пізніше наступного робочого дня» замінити словами «не пізніше трьох робочих днів».

2.2. Абзац другий підпункту 2.1.8 викласти у такій редакції:

«Повідомлення Робочого органу про скасування пріоритету на підставі відповідної заяви передаються адміністратору не пізніше трьох робочих днів з дня видання відповідного наказу для інформування заявника або уповноваженої ним особи в установленому законодавством порядку.».

  1. Абзац другий підпункту 2.2.3 пункту 2.2 розділу ІІ викласти у такій редакції:

«Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який здійснює перевірку відповідності розміщення рекламних засобів паспорту фасаду будинку, споруди (у разі розміщення на будинках, спорудах), у випадках коли наявність паспортів фасадів передбачається Класифікатором типових рекламних засобів, який є додатком 3 до рішення Київської міської ради від 20 квітня 2017 року № 223/2445 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві»;».

  1. Абзац десятий підпункту 2.3.7 пункту 2.3 розділу ІІ доповнити такими словами «РЗ розміщенні без належного (повного) маркування вважаються такими, власники яких невідомі.».
  2. У абзаці третьому підпункту 2.4.2 пункту 2.4 розділу ІІ слова «(під час розміщення на фасаді будівель та споруд надається фотокартка всього фасаду будівлі з усіма вже розміщеними РЗ)» виключити.
  3. Абзац третій пункту 3.12 розділу ІІІ після слів «їх транспортування та зберігання» доповнити словами «придбання паливно-мастильних матеріалів та додаткового матеріального заохочення виконавців таких робіт».

Начальник Управління з питань реклами                             Олександр СМИРНОВ

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від

Зміни
до Порядку погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05 лютого 2019 року № 207

  1. Пункт 1.3 розділу І доповнити новим абзацом третім такого змісту:

«Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) має право проводити аукціони, які передбачають умови розміщення реклами на об'єктах транспорту комунальної власності міста Києва.».

  1. У підпункті 2.1 розділу ІІ:

2.1. Підпункт 2.1.1 доповнити новим абзацом шостим такого змісту:

«Заява подається не раніше ніж за 3 місяці до дня розміщення рекламного засобу.».

2.2. У абзаці першому підпункту 2.1.4 слова «п’яти робочих днів» замінити словами «десяти робочих днів».

2.3. Підпункт 2.1.9 після слів «якщо менший строк не зазначений у заяві» доповнити словами «, та діє з дня видання наказу Робочого органу».

  1. Підпункт 2.4.1 пункту 2.4 розділу ІІ доповнити новим абзацом другим такого змісту:

«При розміщенні РЗ на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів, станціях метрополітену та швидкісного трамваю контроль за дотриманням вимог цього Порядку та обстеження здійснюють балансоутримувачі місць, які за результатами таких обстежень надають Робочому органу.»

  1. Абзац третій пункту 3.12 розділу ІІІ після слів «їх транспортування та зберігання» доповнити словами «придбання паливно-мастильних матеріалів та додаткового матеріального заохочення виконавців таких робіт».

Начальник Управління з питань реклами                             Олександр СМИРНОВ

 

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми

На даний час у місті Києві є чинними затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.02.2019 № 207 Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Києві та Порядок погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва.

Під час практичного застосування Порядків виникла необхідність у вдосконаленні деяких їх положень, що стосується процедури надання адміністративних послуг, а також приведення деяких їх положень у відповідність до вимог чинних нормативно-правових актів.

Також слід зазначити, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів, що приводить до необхідності затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами саме розпорядженням виконавчим органом місцевої ради, яким у м. Києві є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).Згідно абз. 2 ч. 1 статті 4 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» порядок проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення та анулювання документів дозвільного характеру, що законами України віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування, встановлюється їх рішенням, а у випадках, передбачених законом, - на підставі типових порядків, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Згідно ст. 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування вирішують питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

Статтею 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, крім іншого, управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.

Зауважимо, що статтею 319 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) встановлено, що власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону. Згідно ст. 327 цього ж кодексу у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

У комунальній власності територіальної громади столиці знаходяться об'єкти транспорту, до яких згідно ст. 9 Закону України «Про транспорт» належать транспортні засоби, споруди, фінансові ресурси, устаткування транспорту та дорожнього господарства, закріплені за підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності.

На підставі всебічного аналізу обставин, які склались у галузі розміщення зовнішньої реклами у місті було запропоновано зазначений регуляторний акт.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проєкту:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

+

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

  1. Цілі державного регулювання

Основні цілі державного регулювання:

- створення правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку у місті Києві;

- врегулювання питань, пов'язаних з організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами та виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією);

- удосконалення системи контролю за дотриманням порядку розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва.

  • Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
  1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишення існуючої ситуації без змін

 

Альтернатива 2

 

Прийняття запропонованого проєкту розпорядження.

 

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Витрати відсутні.

Альтернатива 2

 

Конкретизує вимоги щодо перевірки документів суб’єктом погодження, що надасть змогу виключити корупційну складову.

Порівняно з існуючою ситуацією зміни дадуть змогу привести у відповідність деякі норми положень Порядків.

Витрати відсутні.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Проєкт змін не розповсюджується на сферу інтересів громадян.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

 Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

2

27

29

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

6,9

93,1

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Вирахувати витрати неможливо.

Альтернатива 2

 

Приведення у відповідність норм положень Порядків

 В цілому витрати за перший рік запланованого регулювання можуть становити 26 395,12 грн.

 

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності
(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

2

У разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети.

Альтернатива 2

 

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів місцевої влади та суб’єктів господарювання.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутні.

Вирахувати витрати неможливо.

Потребує доопрацювання.

Альтернатива 2

 

Створення сприятливих умов ведення діяльності для підприємств, установ та організацій, суб’єктів малого підприємництва

 

В цілому витрати за перший рік запланованого регулювання можуть становити 26 395,12 грн

Проблема вирішена.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи не дозволить реалізувати поставлені цілі.

Х

Альтернатива 2

 

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

Х

 

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України - місто-герой Київ» основними напрямками реалізації удосконалення регулювання рекламних відносин у місті Києві є досягнення мети, цілей і завдань запропонованого регулювання та представляють комплекс заходів, спрямованих на створення у місті ефективного механізму: орган місцевого самоврядування (орган виконавчої влади) – суб’єкт господарювання.

Для досягнення поставленої мети, проєктом розпорядження пропонуються наступні зміни до заходів та механізмів, зокрема:

- для уникнення подвійного трактування терміну виникла необхідність слова «договори на право тимчасового користування місцем» в усіх відмінках замінити словами «договори тимчасового користування місцем» у відповідних відмінках;

- строк надання повідомлення про відому у встановленні пріоритету на заявлене місце пропонується привести у відповідність до строку визначеного в пункті 10 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2003 № 2067 (у редакції з урахуванням постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.06.2016 у справі № 826/2002/16), де визначено, що у разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи;

- пропонується усунути дублювання положень Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві в частині строку направлення відповідного повідомлення;

- визначено рамки розгляду Департаментом містобудування та архітектури бланків дозволів на розміщення рекламних засобів, що надходять до нього на погодження як спеціально уповноваженому органу з питань містобудування та архітектури;

- з огляду на те, що здійснення перевірок рухомого складу під час перевезень пасажирів є неможливим, а ДЕПО та станції Київського метрополітену є режимними об’єктами, на яких здійснюється воєнізована охорона та встановлено пропускний режим, пропонується балансоутримувачам самостійно здійснювати контроль за дотриманням розміщення рекламних засобів, за результатами чого інформувати Управління з питань реклами для вжиття відповідних заходів.

- тощо.

Реалізація такого регуляторного акта сприятиме створенню правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цієї сфери в місті Києві.

Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), а також суб’єктам підприємництва для реалізації вимог проєкту змін не потрібно буде забезпечувати жодних нових чи відмінних від існуючих процесів в порівнянні з існуючими, так як запропонований проєкт змін, що буде прийнятий виконавчим органом міської ради, доповнить та покращить існуючий акт.

  1. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Для реалізації регуляторного акта виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) та відповідний структурний підрозділ виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (відділ, управління, департамент) не понесуть додаткових витрат з місцевого бюджету.

Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта органи виконавчої влади, місцевого самоврядування та суб’єкти господарювання не будуть нести обов’язкові додаткові фінансові витрати. Не передбачаються витрати робочого часу учасників процедури.

Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 10 відсотків, тому проведено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

  • Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Безстроковий.

Водночас у разі внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні зміни та доповнення, інші корективи в установленому порядку.

  • Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акта є:

- кількість поданих заяв про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами та погоджень на розміщення реклами на транспорті комунальної власності;

- кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами та погоджень на розміщення реклами на транспорті комунальної власності;

- кількість виданих Робочим органом наказів щодо демонтажу рекламних засобів на транспорті комунальної власності;

- кількість демонтованих рекламних засобів на транспорті комунальної власності;

Акт буде розміщений на офіційному порталі Києва - https://kyivcity.gov.ua/

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися розробником регуляторного акта відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

Базове відстеження результативності буде проведено після набрання чинності регуляторного акту, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього регуляторного акта. Повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.

Начальник Управління з питань реклами                       Олександр СМИРНОВ

 

Тест малого підприємництва (М-Тест)
в частині внесення змін до Порядку погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва

щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва, проведено розробником у листопаді 2019 року.

Вид консультації

Кількість

осіб

Основні результати консультацій

(опис)

1.

 

 ТОВ «АТЛАНТІС ЛЮКС»

61010, м. Харків, вул. Георгіївська, буд. 10, корпус АВ-2, офіс 1

+380445859632

Головко Євген Вікторович

Консультація по засобам телефонного зв’язку прямі

1

 

В цілому власники рекламних засобів не заперечують щодо збільшення кількості доняв на розгляд документів.

 

2.

 

ТОВ «МЕДІА ДИРЕКТ»

02160, м. Київ, Харківське шосе, будинок 2, +380664999085

Довгий Юрій Вікторович

Консультація по засобам телефонного зв’язку прямі

1

 

Уточнення інформації від власники рекламних засобів щодо виконання вимог регулювання

3.

 

ТОВ «СКАЙ МЕДІА»

01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, будинок 13/1 тел.

+380442382339

Лещенко Максим Володимирович

Консультація по засобам телефонного зв’язку прямі

1

 

Уточнення інформації від власники рекламних засобів щодо виконання вимог регулювання

4.

ТОВ «ЕВРОПЕЙСЬКЕ МІСТО!»

03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 114

+380445028039

Неклюдов Дмитро Валерійович

Консультація по засобам телефонного зв’язку прямі

1

В цілому запропоновані зміни сприймаються

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро - та малі):

кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюється регулювання: 29 (одиниці), з них малого підприємництва 2 (одиниці) та мікропідприємництва 27 (одиниць);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 %.

  1. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування

оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

5

Інші процедури (уточнити):

очікування, пов’язані зі збільшенням терміну видачі погодження на 1 суб’єкта

 

5 дн. (час, який додатково витрачається суб’єктами на очікування погодження)1 Х 751,76 грн (вартість 1 дня роботи виходячи з середньомісячної заробітної плати)2

=

3 758,80 грн

 

3 758,80 грн

 

3 758,80 грн

 

6

 

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

3 758,80 грн

 

3 758,80 грн

 

3 758,80 грн

 

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць.

 

7

(кількість суб’єктів, які повинні виконати вимоги регулювання у 2020 році)

10

(кількість суб’єктів, які повинні виконати вимоги регулювання у 2021 році)

29

(кількість суб’єктів, які є суб’єктами малого підприємництва та містяться в базі даних виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) та розміщують рекламу на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва на підставі отриманих дозволів та на яких поширюється регулювання)3

8

Сумарно, гривень

 

26 311,60

 

37 588,00

109 005,20

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

 

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість актів

 

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акту в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 83,52 грн. (вартість 1 часу роботи виходячи з середньомісячної заробітної плати) Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно

ознайомитись) = 83,52 грн.

83,52 грн. (витрати на пошук акту в мережі Інтернет у перший рік)

83,52 грн. (витрати на пошук акту в мережі Інтернет у перший рік) + 0,00 грн. (витрати на пошук акту в мережі Інтернет у наступний рік) Х 5 роки = 417,60 грн.

 

10

Процедури організації виконання вимог регулювання.

 

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

11

Процедури офіційного звітування

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

13

Інші процедури (уточнити):

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

0,00 грн

(витрати відсутні)

14

Разом, гривень Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12)

83,5200 грн

 

83,52 грн

 

417,60 грн

 

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць.

Х

 

Х

Х

 

16

Сумарно, гривень

 

83,52 грн

 

83,52 грн

 

417,60 грн

 

           

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

 

Показник

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять років, гривень

1. Сумарні бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів великого і середнього підприємництва, грн.

-

-

-

 

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва-за потреби окремо для суб'єктів малого та мікро- підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру, год

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата), грн

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

-

-

-

-

-

2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

-

-

-

-

-

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

-

 -

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення

суб'єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

-

-

 -

 -

-

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

Х

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

Х

 

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу) та виникнення бюджетних витрат.

  1. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

26 311,60

 

109 005,20

 

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

83,52 грн

 

417,60 грн

 

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

26 395,12

 

109 422,80

 

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

26 395,12

 

109 422,80

 

 

 Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачається.

Примітки:

  1. Інформація про розмір часу, який витрачається суб’єктами на виконання процедури є оціночною, та отримана як різниця між нормою, що пропонується застосувати та діючою (10дн-5дн=5дн)
  2. У розрахунку вартості 1 дня роботи використано відношення розміру середньомісячної заробітної плати у місті Києві за січень 2020 року (15 787,00 грн) до кількості робочих днів у січні 2020 року (21). Джерело отримання інформації: офіційний сайт Головного управління статистики м. Києва

http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2005/gdn/reg_zp_m/reg_zpm_u/arh_zpm_u.htm

3.Інформація є оціночною та виведена з кількості діючих договорів щодо розміщення реклами на транспорті комунальної власності та суб’єктів підприємницької діяльності на яких поширюється дія регуляторного акта.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]