Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про базове відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.10.2018 № 1887 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності»

Відстеження результативності регуляторних актів
Дата оприлюднення
15 квітня 2019 року

1. Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» від 22.10.2018 № 1887, зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві за 24.10.2018 № 221/2069.

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття цього регуляторного акта є:

  • впровадження електронного квитка на всі види пасажирського транспорту;
  • створення економічної привабливості та зручної для пасажирів на основі сучасних технологій;
  • підвищення культури та зручності обслуговування пасажирів;
  • здійснення моніторингу пасажиропотоку по маршрутах;
  • оптимізація маршрутної мережі міста на основі аналізу пасажиропотоку;
  • реалізація гнучкої тарифної політики;
  • здійснення контролю оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;
  • підвищення обсягів збору виручки;
  • організація безготівкової оплати проїзду на міському пасажирському транспорті;
  • здійснення автоматизованого обліку поїздок пасажирів;
  • підвищення ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на удосконалення роботи міського пасажирського транспорту.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

з січня 2019 року по лютий 2019 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результативності відстеження

Статистичний метод

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статичної інформації за визначеними показниками:

  • збільшення обсягу виручки;
  • збільшення швидкості обробки інформації;
  • готовність обладнання АСОП.

Прийняття цього регуляторного акта дозволить забезпечити зручність, уніфікації технологій та способів оплати проїзду пасажирів та багажу в міському пасажирському транспорті.

Наслідком дії регуляторного акта є встановлення на економічно-обґрунтованому рівні тарифів на перевезення, відмови від готівкових коштів у транспортних засобах перевізників та відсутність витрат на їх інкасацію, забезпечення переходу населення на розрахунки з використанням транспортних та платіжних карток, а також створення додаткових зручностей при розрахунках за отримані послуги.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Для визначення результативності регуляторного акта пропонується встановити  такі статистичні показники:

  • обсяги безготівкових операцій із використанням платіжних карток, транспортних карток, тощо – не менше 40 %;

збільшення виручки, зокрема:

  • збільшення обсягу збору виручки від перевезень для приватних автомобільних перевізників не менше 5%;
  • збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київський метрополітен» (не менше 1%);
  • збільшення обсягу збору виручки від перевезень в КП «Київпастранс» (не менше 15%);

При впроваджені АСОП плануються такі технологічні показники:

  • автоматичний збір інформації. Рівень втрати транзакцій від обладнання АСОП – не вище 0,00001%;
  • автоматична обробка інформації. Рівень некоректних транзакцій від обладнання АСОП – не вище 0,001%;
  • час формування оперативної звітності. Час від здійснення транзакції до її відображення в оперативній звітності – не більше 30 хв.

Експлуатаційними показниками пропонується визначити:

  • прийом, як в рухомому складі, так і на стаціонарних станціях КП «Київпастранс» усіх видів засобів оплати проїзду, як разових так і багаторазових, та їх повноцінну обробку, незалежно від наявності чи відсутності зв’язку між будь якими елементами системи (серверами, валідаторами тощо) з будь яких причин не менш 24 години на добу;
  • коефіцієнт готовності обладнання в КП «Київський метрополітен» не гірше 99,0%;
  • коефіцієнт готовності обладнання в КП «Київпастранс» (за виключенням випадків його зловмисного руйнування або пошкодження) не гірше 95,0 %;
  • коефіцієнт готовності обладнання приватних автомобільних перевізників до інтеграції з АСОП - не гірше 50,0%;
  • частка  пільгових пасажирів, які здійснюють проїзд з використанням електронних квитків, що дозволить удосконалити тарифну та компенсаційну політику - не менше 99%.

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]