Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про опрацювання запитів на інформацію у 2018 році

Звіти про опрацювання запитів на отримання публічної інформації
Дата оприлюднення
28 лютого 2019 року

Кількість запитів на інформацію, поданих до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та зареєстрованих в управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління) постійно зростає. З моменту набуття чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Управлінні станом на кінець 2018 року опрацьовано 28 980 запитів на інформацію.

Нижче наведена щорічна динаміка кількості запитів, що надходили до Управління, з початку дії Закону України «Про доступ до публічної інформації» 09.05.2011 до 31.12.2018.

Кількість запитів на інформацію, опрацьованих в Управлінні у 2011-2018 рр.

Звіт про опрацювання запитів на інформацію у 2018 році

У 2018 році до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло та було зареєстровано в Управлінні 5395 запитів на інформацію, поданих відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

З них:

  • задоволено 5167 запитів (95,77%);
  • направлено до належного розпорядника інформації 208 запитів;
  • надано відмову на 20 запитів (причини: невідповідність вимогам запиту; за вказаними запитувачем даними неможливо здійснити пошук; від запитувача не отримано необхідного уточнення для пошуку інформації).

В середньому за місяць надходило 309 запитів.

Запити надходили:

  • від фізичних осіб – 4237;
  • від юридичних осіб – 1089;
  • від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 69.

Запити було отримано:

  • електронною поштою – 3119;
  • через органи влади – 969;
  • особисто – 748;
  • поштою – 381;
  • від інших органів, установ, організацій – 126;
  • усно (телефоном) – 52.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» розглянуто 153 листи, які містили скарги, заяви, пропозиції чи клопотання про надання роз’яснень.

У Державному архіві міста Києва у 2018 році розглянуто 143 запити, з них 116 запитів, зареєстрованих в Управлінні та 27 запитів, що надійшли до архіву безпосередньо від запитувачів.

Запити на інформацію, зареєстровані в Управлінні, опрацьовуються у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, підприємствах, установах, організаціях комунальної форми власності.

У 2018 році в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було надано відповіді на 657 запитів на інформацію.

Кількість запитів на інформацію, опрацьованих структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2018 році склала:

Структурний підрозділ

Запити, що надійшли через Управління

Запити, що надійшли безпосередньо від запитувачів

РАЗОМ

Департамент земельних ресурсів

994

394

1388

Департамент містобудування та архітектури

675

475

1150

Департамент транспортної інфраструктури

439

42

481

Департамент комунальної власності

258

0

258

Департамент житлово-комунальної інфраструктури

250

71

321

Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва

232

398

630

Департамент міського благоустрою

217

213

430

Департамент економіки та інвестицій

217

66

283

Управління екології та природних ресурсів

206

28

234

Департамент культури

179

144

323

Департамент будівництва та житлового забезпечення

139

335

474

Департамент освіти і науки

127

234

361

Департамент соціальної політики

114

47

161

Департамент охорони здоров’я

110

213

323

Департамент суспільних комунікацій

93

18

111

Управління реклами

91

72

163

Департамент промисловості та розвитку підприємництва

91

17

108

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій

67

102

169

Департамент фінансів

67

9

76

Департамент з питань реєстрації

44

15

59

Департамент охорони культурної спадщини

32

41

73

Департамент молоді та спорту

26

1

27

Управління туризму та промоцій

19

5

24

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг

18

5

23

Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту

16

5

21

Служба у справах дітей та сім’ї

11

9

20

Управління (інспекція) самоврядного контролю

7

0

7

Управління з питань цивільного захисту

3

0

3

Кількість запитів на інформацію, опрацьованих у районних в місті Києві державних адміністраціях у 2018 році:

Назва

Запити, що надійшли через Управління

Запити, що надійшли безпосередньо від запитувачів

РАЗОМ

Печерська РДА

274

246

520

Шевченківська РДА

266

233

499

Дніпровська РДА

261

228

489

Голосіївська РДА

237

274

511

Оболонська РДА

214

225

439

Дарницька РДА

209

224

433

Солом'янська РДА

203

270

473

Подільська РДА

195

156

351

Деснянська РДА

183

621

804

Святошинська РДА

177

384

561

Нижче наведено рейтинги розпорядників інформації – структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за загальною кількістю опрацьованих у 2018 році запитів на інформацію

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]