Звіт про опрацювання запитів на інформацію у 2018 році
28 лютого 2019 року
Кількість запитів на інформацію, поданих до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та зареєстрованих в управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління) постійно зростає. З моменту набуття чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Управлінні станом на кінець 2018 року опрацьовано 28 980 запитів на інформацію.
Нижче наведена щорічна динаміка кількості запитів, що надходили до Управління, з початку дії Закону України «Про доступ до публічної інформації» 09.05.2011 до 31.12.2018.
Кількість запитів на інформацію, опрацьованих в Управлінні у 2011-2018 рр.
У 2018 році до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло та було зареєстровано в Управлінні 5395 запитів на інформацію, поданих відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
З них:
- задоволено 5167 запитів (95,77%);
- направлено до належного розпорядника інформації 208 запитів;
- надано відмову на 20 запитів (причини: невідповідність вимогам запиту; за вказаними запитувачем даними неможливо здійснити пошук; від запитувача не отримано необхідного уточнення для пошуку інформації).
В середньому за місяць надходило 309 запитів.
Запити надходили:
- від фізичних осіб – 4237;
- від юридичних осіб – 1089;
- від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 69.
Запити було отримано:
- електронною поштою – 3119;
- через органи влади – 969;
- особисто – 748;
- поштою – 381;
- від інших органів, установ, організацій – 126;
- усно (телефоном) – 52.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» розглянуто 153 листи, які містили скарги, заяви, пропозиції чи клопотання про надання роз’яснень.
У Державному архіві міста Києва у 2018 році розглянуто 143 запити, з них 116 запитів, зареєстрованих в Управлінні та 27 запитів, що надійшли до архіву безпосередньо від запитувачів.
Запити на інформацію, зареєстровані в Управлінні, опрацьовуються у структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, підприємствах, установах, організаціях комунальної форми власності.
У 2018 році в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було надано відповіді на 657 запитів на інформацію.
Кількість запитів на інформацію, опрацьованих структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2018 році склала:
Структурний підрозділ | Запити, що надійшли через Управління | Запити, що надійшли безпосередньо від запитувачів | РАЗОМ |
Департамент земельних ресурсів | 994 | 394 | 1388 |
Департамент містобудування та архітектури | 675 | 475 | 1150 |
Департамент транспортної інфраструктури | 439 | 42 | 481 |
Департамент комунальної власності | 258 | 0 | 258 |
Департамент житлово-комунальної інфраструктури | 250 | 71 | 321 |
Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва | 232 | 398 | 630 |
Департамент міського благоустрою | 217 | 213 | 430 |
Департамент економіки та інвестицій | 217 | 66 | 283 |
Управління екології та природних ресурсів | 206 | 28 | 234 |
Департамент культури | 179 | 144 | 323 |
Департамент будівництва та житлового забезпечення | 139 | 335 | 474 |
Департамент освіти і науки | 127 | 234 | 361 |
Департамент соціальної політики | 114 | 47 | 161 |
Департамент охорони здоров’я | 110 | 213 | 323 |
Департамент суспільних комунікацій | 93 | 18 | 111 |
Управління реклами | 91 | 72 | 163 |
Департамент промисловості та розвитку підприємництва | 91 | 17 | 108 |
Департамент інформаційно-комунікаційних технологій | 67 | 102 | 169 |
Департамент фінансів | 67 | 9 | 76 |
Департамент з питань реєстрації | 44 | 15 | 59 |
Департамент охорони культурної спадщини | 32 | 41 | 73 |
Департамент молоді та спорту | 26 | 1 | 27 |
Управління туризму та промоцій | 19 | 5 | 24 |
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг | 18 | 5 | 23 |
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту | 16 | 5 | 21 |
Служба у справах дітей та сім’ї | 11 | 9 | 20 |
Управління (інспекція) самоврядного контролю | 7 | 0 | 7 |
Управління з питань цивільного захисту | 3 | 0 | 3 |
Кількість запитів на інформацію, опрацьованих у районних в місті Києві державних адміністраціях у 2018 році:
Назва | Запити, що надійшли через Управління | Запити, що надійшли безпосередньо від запитувачів | РАЗОМ |
Печерська РДА | 274 | 246 | 520 |
Шевченківська РДА | 266 | 233 | 499 |
Дніпровська РДА | 261 | 228 | 489 |
Голосіївська РДА | 237 | 274 | 511 |
Оболонська РДА | 214 | 225 | 439 |
Дарницька РДА | 209 | 224 | 433 |
Солом'янська РДА | 203 | 270 | 473 |
Подільська РДА | 195 | 156 | 351 |
Деснянська РДА | 183 | 621 | 804 |
Святошинська РДА | 177 | 384 | 561 |
Нижче наведено рейтинги розпорядників інформації – структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за загальною кількістю опрацьованих у 2018 році запитів на інформацію
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]