У застосунку Kyiv Smart City тепер можна надіслати звернення до Контактного центру 1551
Увага! Мобільний додаток Kyiv Smart City був замінений на застосунок «Київ Цифровий».
«Київ Цифровий» поєднав функціонал старого додатку із новими міськими електронними сервісами. Завантажити додаток можна за посиланням: https://kyiv.digital/start
Функціонал додатку Kyiv Smart City розширився: до сервісів додалась можливість приєднати електронний учнівський квиток і відстежувати свої поїздки – швидко і просто. Про це повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.
За його інформацією, зворотній зв’язок із користувачами тепер здійснює служба підтримки, а всі зауваження до міських сервісів можна передати до Контактного центра міста Києва.
«Тепер повідомити про непрацюючу лампу в під’їзді або яму на дорозі стало ще простіше. Також в особистому профілі користувача розділ «Зворотній зв’язок» змінено на «Службу підтримки». У цьому розділі користувач може вибрати одну із доступних тем, обрати запитання зі списку і одразу ж отримати відповідь. Якщо ж виникло питання, якого немає в переліку, треба натиснути на опцію «Напишіть нам». Тоді питання потрапить до техпідтримки і відповідь надішлють на прив’язану до профілю електронну адресу користувача», – розповів Юрій Назаров.
Наступна нова функція в додатку – можливість подати звернення до 1551 просто зі смартфону. Для цього треба натиснути на «Контактний центр Києва» у розділі «Служба підтримки», звідки автоматично буде здійснено перехід у додаток 1551. Таким чином, користувач зможе онлайн надіслати звернення або скаргу до міської влади і відстежувати хід її виконання.
Оновити або завантажити додаток Kyiv Smart City можна тут.
Завантажити додаток 1551 можна тут.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]