Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про систему обліку публічної інформації

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.03.2012 № 304 «Про інформаційно-телекомунікаційну систему «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва» (зі змінами) Система обліку публічної інформації є модулем Єдиного веб-порталу територіальної громади міста Києва, де фіксується інформація про документи, що містять публічну інформацію, розпорядником якої є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).

Постачальником інформації для Системи обліку є інформаційно-телекомунікаційна система «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва». Перелік видів документів, які підлягають обов'язковій реєстрації у системі обліку, визначений розпорядженням від 12.03.2012 № 304.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]