Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Що таке місцева ініціатива та як її внести?

Місцева ініціатива – це письмова пропозиція про розгляд Київською міською радою будь-якого питання, віднесеного до відання органів місцевого самоврядування. Така пропозиція також може супроводжуватись поданням проекту рішення Київської міської ради з цього питання.

Хто може ініціювати внесення місцевої ініціативи та брати участь у її підтримці?

Члени територіальної громади міста Києва, що проживають та зареєстровані на території міста Києва, які є дієздатними та мають право голосу на виборах і референдумах.  Кількість членів ініціативної групи має бути не менше 5 осіб.

Як внести місцеву ініціативу?

  • Зареєструвати повідомлення про початок збору підписів на підтримку місцевої ініціативи у системі електронного документообігу у секретаріаті Київської міської ради;
  • Зібрати підписи не менш ніж 1000 членів територіальної громади Києва у строк не більше 30 календарних днів з дня реєстрації;
  • Направити ініціативу у вигляді письмової пропозиції на розгляд постійної комісії Київської міської ради, до предмету відання якої відноситься порушене у місцевій ініціативі питання.
  • Строк розгляду постійною комісію місцевої ініціативи не повинен перевищувати 30 робочих днів з дня отримання відповідного доручення заступника міського голови – секретаря Київської міської ради.

З порядком створення ініціативної групи, подання та реєстрації місцевої ініціативи у Секретаріаті Київської міської ради, а також її розгляду на відповідних постійних комісіях КМР можна ознайомитися за посиланням.


 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]