Як сплатити за електроенергію?
1. Готівкою у відділенні банку
Для оплати за спожиту електроенергію в банку є такі засоби розрахунку:
-
Абонентська книжка
Книжка містить 12 квитанцій для сплати за кожен місяць спожитої електроенергії. Клієнту необхідно щомісяця станом на 1 число знімати показання лічильника, заносити їх до квитанції та повідомлення, зазначати місяць та рік, за який проводиться оплата, величину пільги у відсотках (у разі наявності пільги) та ліміт у кВт, а також розраховану до сплати за відповідними тарифами суму.
Оплата за спожиту електричну енергію має бути проведена до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Після закінчення терміну дії абонкнижки клієнту потрібно звернутися до центру обслуговування клієнтів для звіряння розрахунків та отримання нової розрахункової книжки. Це дасть змогу уникнути непорозумінь щодо правильності розрахунків та наявності заборгованості. Сплатити за електроенергію без додаткової комісії можна у відділеннях «Ощадбанку» та низці інших банків.
-
Квитанція на сплату електроенергії
Для оплати клієнт повинен обов’язково зазначити особовий рахунок, П.І.Б., адресу, показання лічильника (поточні та попередні), обсяг споживання, суму до сплати (за наявності пільги вказати пільгову знижку) та КС (контрольну суму).
Бланк квитанції на сплату електроенергії можна завантажити і роздрукувати, в ньому зазначено реквізити банківського рахунку ПАТ «Київенерго».
2. Готівкою у платіжних терміналах або в відділеннях Укрпошти
3. Платіжною картою через інтернет
Кияни, які уклали договори на електропостачання безпосередньо з ПАТ «Київенерго», можуть оплачувати рахунки за електроенергію через інтернет. Наразі є багато способів для розрахунку за електроенергію в онлайн-режимі, зокрема:
- сплата через особистий кабінет ПАТ «Київенерго», що дозволяє зручно заносити показання та формувати платіж і одразу відображати нарахування коштів;
- на порталі Центру комунального сервісу;
- на сайті КП «Головний інфомаційно-обчислювальний центр»;
- через сервіс «Швидко сплатити» від «Приватбанку»;
- інші онлайн-сервіси.
4. Через платіжні термінали в точках прийому ЦКС
Детальніше читайте на сайті ПАТ «Київенерго».
Куди звертатись
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua