Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Низька температура опалення. Що робити?

Опалення повинно відповідати стандартам надання послуг, що закріплені Постановами КМУ від 21 серпня 2019 р. № 830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» та від 11 грудня 2019 р. № 1182 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання гарячої води та типових договорів про надання послуги з постачання гарячої води», в іншому разі треба звертатись до постачальника з вимогою відновити належне обслуговування та провести перерахунок розміру плати.

Стандарти опалення

  • температура повітря в житлових приміщеннях має становити 18°C та 20°С у кутових кімнатах;

  • виняток можуть складати відхилення протягом 12 годин на добу раз на місяць;

  • якщо показники нижчі, громадяни мають право на перерахунок сплати за послуги після звернення до свого постачальника опалення для обстеження приміщення.

Правила перерахунку

  • перерахунок проводиться тільки якщо у вас немає теплових лічильників та належним чином утеплене житло;
  • перегляд суми до сплати проводиться тільки після звернення до постачальника послуги зі складанням відповідних документів за результатами обстеження квартири;

  • сума за централізоване опалення буде знижена на 5% за кожний градус відхилення від норми (при зниженні температури з 18°C до 12°C у житлових приміщеннях та з 20°C до 14°C – у кутових);

  • якщо ж температура нижча 12°C в житлових приміщеннях та 14°C у кутових відповідно – плата не нараховується.

Для перерахунку платежу за опалення для клієнтів КП "Київтеплоенерго" слід звернутись до центрів обслуговування та залишити заявку на обстеження, після чого буде проведено заміри та складено акт-претензію про неналежне надання послуг. 

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління самоврядного контролю, що займається перевіркою якості надання послуг, комісійним обстеженням та питаннями перерахунків за неякісно надані послуги.

 

Куди звертатись

Київтеплоенерго

1557 044 247 40 40 kte.kiev.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]