Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Куди скаржитись на неякісні житлово-комунальні послуги

Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви завжди можете звернутися до Контактного центру міста Києва за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного) або (044) 205-73-37 (з міжміського).

Також з метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створене Управління (інспекція) самоврядного контролю КМДА. Інспекція розглядає звернення киян щодо якісних та кількісних параметрів комунальних послуг та коректності нарахувань за них. Більше інформації за номером (044) 235-36-99.

У разі надання неякісних послуг у місті Києві звертайтеся на гарячу лінію з питань ЖКГ за номером 1557 або (044) 500-15-57.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]