Куди скаржитись на неякісні житлово-комунальні послуги
Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви завжди можете звернутися до Контактного центру міста Києва за номером 1551 (зі стаціонарного та мобільного) або (044) 205 73 37 (з міжміського).
Також з метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створене Управління (інспекція) самоврядного контролю КМДА. Інспекція розглядає звернення киян щодо якісних та кількісних параметрів комунальних послуг та коректності нарахувань за них. Більше інформації за номером (044) 293 36 46.
У разі надання неякісних послуг у місті Києві звертайтеся на гарячу лінію з питань ЖКГ за номером 1557 або (044) 500 15 57.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]