Версія для людей із вадами зору

Куди звернутись, якщо не працює ліхтар або двір погано освітлюється?

Згідно Правил благоустрою Києва над кожним входом у будинок або поряд з ним повинні бути світильники, які освітлюють основний вхід, запасний або технічний вхід та пішохідну доріжку завдовжки 4 м біля основного входу в будинок.

У разі несправності освітлення звертайтесь до КП «Київміськсвітло». Також ви можете звернутись в Контактний центр міста Києва за номером 1551 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського) або за телефоном гарячої лінії із питань ЖКГ – 1557 або (044) 500 15 57.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua