Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Як звернутися

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Ви можете подати звернення під час особистого прийому, направити його поштою, надіслати електронною поштою за допомогою мережі Інтернет, а також подати усне звернення телефоном. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі розміщена скриня для звернень громадян.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Ви можете:

  1. Принести звернення особисто і залишити в скриньці на вул. Хрещатик, 36, м. Київ.
  2. Надіслати лист поштою за адресою: вул. Хрещатик, 36, 01001, м. Київ.
  3. Надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected]
  4. Звернутися до контактного центру КМДА:
  • через сайт https://1551.gov.ua/;
  • з мобільних телефонів за телефоном 15-51 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора);
  • з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва (044) 205-73-37 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора).

ВАЖЛИВО!

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
Звернення без зазначення авторства та місця проживання автора визнається анонімним і розгляду не підлягає.

  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із здійсненням заходів правового режиму воєнного стану можлива тимчасова затримка в розгляді окремих звернень громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]