Версія для людей із вадами зору

2,5 мільйони звернень на 1551 свідчать про довіру киян до влади – Володимир Бондаренко

26 січня 2017 року, 14:00

За 2016 рік Контактний центр міста Києва – 1551 опрацював загалом майже 2,5 мільйони звернень від киян і гостей міста. Про це повідомив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко, інспектуючи діяльність Контактного центру міста Києва спільно з Київським міським головою Віталієм Кличком.

Так, операторами опрацьовано 1,47 мільйони телефонних дзвінків, 0,26 мільйони електронних звернень і надано 0,76 мільйони консультацій.

«У порівнянні з 2015 роком ми маємо приріст звернень за різними категоріями від 22 до 40 відсотків, а у порівнянні з 2014 роком – кількість звернень виросла майже втричі», – зазначив Володимир Бондаренко.

Активніше кияни почали користуватися і сайтом 1551.gov.ua, на який припадає 69% електронних звернень. У чотири рази – до 28,2 тисяч звернень, зросла популярність мобільного додатку.

«1551 – це «служба вирішення проблем», тому усі зусилля співробітників спрямовані на надання «закритого» циклу роботи із заявниками: від прийняття звернення до фінального контролю за його виконанням», – зауважив керівник апарату.

Сайт і мобільний додаток Контактного центру дають змогу не тільки подати та перевірити стан виконання свого звернення, але й скористатися низкою мобільних карт, які дозволять ще до подання звернення з’ясувати за конкретною адресою можливі проблеми та строки вирішення.

При тому, що у зміні працює 20 операторів, за минулий рік вдалося втримати очікування з’єднання на рівні 3 хвилин і забезпечити середню тривалість розмови оператора у 2,5 хвилини. Як зазначив Володимир Бондаренко, такі показники має не кожен приватний call-центр.

«У цьому році розширено штат операторів, аби зменшити час очікування. Наприклад, учора середній час очікування був 2 хвилини. Проте, у пікові моменти час очікування може сягати й 10 хвилин», – повідомив керівник апарату КМДА.

У пікові години дзвінки від містян приймають усі працівники Центру. Також для ліквідації черги до операторів запущено «Базу знань», яка у зручній і доступній формі дає киянам відповідь на основні питання, тому для отримання інформації не потрібно звертатися до оператора.

«Відтепер безкоштовний і короткий номер 1551 доступний із телефонів усіх мобільних операторів України. Киянам має бути просто та легко звертатися до Контактного центру», – підкреслив Володимир Бондаренко.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua