Про проведення торгів на право проведення сезонних ярмарок з продажу натуральних хвойних дерев та новорічних прикрас через систему ProZorro.Продажі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
1.2. Код ЄДРПОУ: 36927573
1.3. Місцезнаходження: 01004 Україна, Київська область, місто Київ, вул. Велика Васильківська, 6.
2. Предмет продажу:
2.1. Найменування предмета продажу та код відповідно до класифікатора: проведення ярмарки. (ДК 021:2015 код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів);
2.2. Місце проведення ярмарків:
Лот № 1: просп. Петра Григоренка, 24, на розі вулиць Ревуцького та Вишняківської, Харківське шоссе, 49 (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.);
Лот № 2: Харківське шоссе, 144, вул. Урлівська, 11/44, вул. Михайла Драгоманова, 1 вул. Михайла Драгоманова, 1Н (початкова ціна лоту 8000,00 грн., гарантійний внесок 800,00 грн.);
Лот № 3: перетин вулиць Урлівської та Анни Ахматової, перетин вулиць Анни Ахматової та Михайла Драгоманова, вул. Декабристів, 9 (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.);
Лот № 4: вул. Анни Ахматової, 20/22, перетин вул. Анни Ахматової та просп. Петра Григоренко, вул. Єлизавети Чавдар, 1, вул. Єлизавети Чавдар, 13 (початкова ціна лоту 8000,00 грн., гарантійний внесок 800,00 грн.);
Лот № 5: вул. Бориса Гмирі, 1, перетин вулиць Тростянецької та Архітектора Вербицького, вул. Тростянецька, 7, вул. Олени Пчілки, 2 (початкова ціна лоту 8000,00 грн., гарантійний внесок 800,00 грн.);
Лот № 6: вул. Срібнокільська, 13, Дніпровська Набережна (біля ТЦ «Новус»), просп. Миколи Бажана (біля ст. м. «Осокорки») (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.);
Лот № 7: вул. Михайла Гришка, 3, вул. Бориса Гмирі, 8, вул. Михайла Гришка, 8, вул. Олександра Мишуги, 3В (початкова ціна лоту 8000,00 грн., гарантійний внесок 800,00 грн.);
Лот № 8: просп. Миколи Бажана, 3, просп. Миколи Бажана, 36 (за переходом), вул. Срібнокільська, 2А (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.);
Лот № 9: вул. Архітектора Вербицького, 28А, Харківське шосе, 158, вул. Ялтинська, 5А (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.);
Лот № 10: просп. Петра Григоренка, 26, вул. Архітектора Вербицького, 16, просп. Петра Григоренко, 41 (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.);
Лот № 11: вул. Багговутівська, 8-10, вул. Щусєва, 44, вул. Д. Щербаківського, 56 (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.);
Лот № 12: ріг вул. Дорогожицької та вул. С. Хохлових, ріг вул. Туполєва та вул. І. Турчина, вул. Т. Шамрила, 10 (початкова ціна лоту 6000,00 грн., гарантійний внесок 600,00 грн.).
2.3. Строк: з 15.12.2017 по 31.12.2017 кожного дня.
2.4. Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару/послуг та спосіб їх підтвердження: викладено в окремому файлі (Додаток № 1).
3. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, викладені в окремому файлі (Додаток № 2).
4. Для участі у торгах та подачі пропозиції перейдіть за посиланням:
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/cae8310c931649b68a6bc635dc342360
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/a76387bf1470459cb15be058fc3a2194
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/61f158a4f4514ee1be1f4e438af507d1
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/f07a3985466b45b196485ad8b180a2e6
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/e72b0d3ca6e4478da70ae512f18bef19
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/125d6cb231254b5e9e503ac6376793e6
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/eba09371e43a45b4a772b3b95bac2d34
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/6acc401dc41849fc8c39643b87db2573
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/c56200f78af545f0811a7d8468492ad8
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/fc32b55e6e1f4c7192287c91e68e1e15
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/087bb3c656494530b6e3c4316cb38d46
- https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/43be8eefeb35436c827735653c3a4869
5. Дата, час початку подання пропозицій: 28.11.2017 (дата).
6. Дата, час закінчення подання пропозицій: 05.12.2017 (дата) 20: 00 - (час).
7. Дата, час проведення електронного аукціону: 06.12.2017 (дата).
8. Реквізити щодо сплати гарантійного внеску:
ТОВ«Е-аукціон»
Ідентифікаційний код 40441810,
Юридична адреса: 04119, Україна, місто Київ, вулиця Дегтярівська, 21, літ. «А»
Поштова адреса: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 39, офіс 204
п/р № 26007052768451 в ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" (ЄДРПОУ 14360570, код банку
300711) Телефон (044) 390 52 46.
9. Оплата здійснюється переможцем торгів в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок КП «Міський магазин»;
10. Інша інформація: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (Додаток № 2).
11. Замовник, після проведення аукціону, залишає за собою право протягом 3х робочих днів запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
*****
Додаток № 1
до Оголошення про проведення
продажу через систему Prozorro.продажі
Умови
для проведення сезонного ярмарку
з продажу натуральних хвойних дерев, новорічних прикрас
Враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 травня 2015 року № 507 «Про проведення ярмарків у місті Києві», а також адресний перелік сезонних ярмарків з продажу натуральних хвойних дерев та новорічних прикрас, затверджений першим заступником голови Київської міської державної адміністрації, надаємо наступні умови проведення ярмарку:
1. Тип ярмарку: сезонний ярмарок;
2. Строк проведення: кожного дня;
3. Режим роботи:з 7:00 до 17:00;
4. Загальна кількість торгових місць: 1 шт. до 30 кв. м;
5. Забезпечити наявність на ярмарку інформаційного стенду з інформацією про режим роботи ярмарку, роздрібні ціни, наявністю книги скарг та пропозицій;
6. Здійснювати на ярмарку продаж натуральних хвойних дерев, новорічних прикрас, дотримуючись правил торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування, визначених чинним законодавством України;
7. Забезпечити належний санітарний та протипожежний стан території ярмарку, щоденне та своєчасне прибирання прилеглої території;
8. В строк до 31.12.2017 року звільнити територію, на якій встановлено ярмарковий майданчик та привести її в належний санітарний стан, у разі необхідності відновити порушений благоустрій, прибрати та утилізувати залишки продукції;
9. Надавати на вимогу Організатора або іншого уповноваженого органу документи про підтвердження походження та якості продукції, що реалізуються, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства України;
10. Організувати встановлення об’єкту торгівлі (огородженого ярмаркового майданчику), згідно із затвердженою схемою розміщення сезонного ярмарку з продажу натуральних хвойних дерев та новорічних прикрас.
*****
Додаток № 2
до Оголошення про проведення
продажу через систему Prozorro.продажі
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1.1 Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо).
1.2 Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ);
1.3 Копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку);
1.4 Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
1.5. Копію Статуту.
1.6. Рекомендаційні листи, що підтверджують досвід надання таких послуг (за наявності).
1.7. Лист-згоду на обробку персональних даних;
1.8. Лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку контрагентів із негативною ознакою, що міститься на сайті http://kyivaudit.gov.ua;
1.9. Довідку, складену в довільній формі, яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу;
1.10. Довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями посвідчень (дипломів) та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником згідно з КЗоТ.
1.11. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів пропозиції торгів (виписка з протоколу засновників або витяг зі Статуту, наказ про призначення, довіреність або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису вказаних документів та копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт).
1.12. Документи, які підтверджують наміри суб’єкта господарювання сумлінно виконувати загальні вимоги щодо облаштування ярмарки (погоджувальні листи щодо наміру укладення договорів на прибирання та вивіз побутових відходів, а також на встановлення мобільних туалетних кабінок та їх обслуговування).
1.13. Гарантійний лист у довільній формі щодо прийняття умов проведення ярмаркового заходу, які зазначені в Додатку №1 до цього оголошення про проведення продажу через систему Prozorro.продажі.
2. Оцінка пропозицій учасників щодо проведення ярмарки будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
1) Отримання найвищої цінові пропозиції;
2) Наявність відповідних спеціалістів по проведенню ярмаркових заходів (наявність у оператора фахівця з профільною (торговельною) освітою);
3) Наявність документів, які підтверджують наміри суб’єкта господарювання сумлінно виконувати загальні вимоги щодо облаштування ярмарки (погоджувальні листи щодо наміру укладення договорів на прибирання та вивіз побутових відходів, а також на встановлення мобільних туалетних кабінок та їх обслуговування);
ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції, надані в зазначені терміни на прохання Замовника (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) або учасник не відповідає хоча б одному з пунктів з Вимог до Учасника, або надані документи не відповідають дійсності, замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.
Документи на які відсутні форми або орган, що їх видає, надаються в довільній формі. Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності).
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]