Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

18-25 липня столичним метро скористалося 3,4 мільйона пасажирів

26 липня 2022 року, 14:16

Минулого тижня, 18-25 липня, столичним метро скористалося 3,4 мільйона пасажирів, 845 тисяч із них – пільговики. Разом із тим міська підземка працювала не лише як транспорт, а й як укриття. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

Як нагадує підприємство, під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється. Водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово.

При вході в метрополітен під час повітряної тривоги з 23:00 до 05:00, коли триває комендантська година, містянам необхідно обов’язково мати документ-посвідчення особи. Прохід на станції забезпечують правоохоронці, відповідний контакт розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей. Уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

Не припиняли минулого тижня й необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінено 33 шпали та 9 брусів на стрілочних переводах. Окрім цього, тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці «Золоті ворота» – «Театральна» та на станції «Контрактова площа».

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у міжпік – 8-10 хвилин. Ознайомитись із детальним графіком руху поїздів і режимом роботи станцій можна за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/103.

Сплатити за проїзд можна: транспортною карткою, qr-квитком, qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий», безконтактною банківською карткою, через мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГіОЦ», тому в разі виникнення запитань слід телефонувати на гарячу лінію оператора: (044) 366 55 55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]