Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Депутати створили Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київради (КМДА)

14 квітня 2016 року

Депутати створили Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київради (КМДА)

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати утворили Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).

Відповідний проект рішення передбачає створення підрозділу, який буде здійснювати функції з реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону; реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання осіб.

Виконання рішення потребуватиме додаткових фінансових витрат із міського бюджету. Орієнтовна сума видатків по загальному та спеціальному фондах становить 51,6 млн грн.

Відповідний Департамент покликаний реалізовувати повноваження, передані в процесі децентралізації влади та перерозподілу повноважень між центральними органами виконавчої влади та місцевою владою у сфері реєстрації.

За відповідний проект із правками постійної комісії Київради з питань регламенту та депутатської етики в частині контролю відповідного Департаменту, проголосували 102 депутатів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]