Диспетчерська з питань житлово-комунального господарства «1557» за місяць опрацювала 492 тисячі дзвінків киян
За останній місяць спеціалізована диспетчерська з питань житлово-комунального господарства опрацювала 492 тисячі дзвінків киян на номер «1557». У середньому час очікування для мешканців у пікові періоди склав 4-5 хвилин. Окрім того, кияни можуть дізнаватися про стан постачання послуг через сайт: https://1557.kyiv.ua. Про це під час засідання штабу з питань проходження опалювального сезону та ліквідації аварії на теплових мережах заявив керівник диспетчерської Олександр Поповцев.
«Із початком опалювального сезону кількість дзвінків на нашу лінію збільшується, оскільки киян цікавить інформація про підключення будинку до тепла, а якщо виникають аварійні ситуації – терміни їх усунення. Ми надаємо оперативну інформацію, оскільки тісно співпрацюємо із виконавцями послуг та отримуємо від них оперативну інформацію. У диспетчерській працює 120 операторів, які на старті опалювального періоду разом приймають за добу десятки тисяч звернень», – пояснив Олександр Поповцев.
Керівник диспетчерської звернув увагу на те, що для більшої зручності киян працює сайт: https://1557.kyiv.ua. Зареєструвавшись на сайті, можна отримувати оперативну інформацію про можливі аварійні роботи, терміни їх проведення, залишати заявку та відслідковувати її виконання.
«Наші сервіси постійно удосконалюються, ми враховуємо у роботі зауваження користувачів, і вже з наступного року плануємо розширити перелік функцій», – зазначив він.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]