Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Для киян створять єдину міську платформу електронної взаємодії, управління даними та сервісами

17 квітня 2018 року, 15:33

У Києві для підвищення якості та прозорості надання послуг, зниження проявів корупції, створення сприятливих умов для підприємницької діяльності та підвищення ефективності міського управління буде створено єдину електронну систему надання послуг та сервісів. Перелік відповідних заходів із подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сфери життєдіяльності Києва на 2018 рік затверджено розпорядженням КМДА.

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій та КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» створять єдину міську платформу електронної взаємодії, управління даними та сервісами,, що включає в себе єдиний модуль авторизації користувачів, створення єдиного модулю логування та моніторингу, єдину веб-панель управління та адміністрування платформою та інше. Платформа була створена для спрощення управління міськими сервісами та даними.  У 2018 році заплановано розвиток міської платформи, зокрема розвиток інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», системи нормативно-довідкової інформації, програмної платформи та веб-порталу для надання електронних послуг (у тому числі, адміністративних), інформаційно-телекомунікаційної системи «Інформаційно-аналітична звітність для органів влади, громадян та бізнесу», інформаційної системи «Муніципальний Реєстр».

Серед іншого буде запроваджено додаткові можливості в «Особистому кабінеті киянина», серед яких: надання е-послуг юридичним особам, облік операцій юридичних осіб, підписка на інформування про використання персональних даних. Окрім того, буде надано додаткові звіти в галузі медицини, освіти, транспорту, запроваджено нові е-послуги (онлайн-запис на реабілітацію в санаторій, онлайн-запис у будинок для людей похилого віку, онлайн-перевірка даних у реєстрі територіальної громади). Особистий кабінет киянина – єдина точка доступу до всіх міських сервісів: звернення громадян, е-петиції, бюджет участі, запис до дитячого садочка, інформування киян та інше.

Триватиме подальший розвиток комплексної системи відеоспостереження та систем безпеки міської інфраструктури. Зокрема, відеокамерами додатково оснастять близько 150 дошкільних закладів.

Для вдосконалення дорожнього руху передбачено запровадження інтелектуальної транспортної системи (ITS), що контролюватиме міський трафік і керуватиме транспортними потоками.

Також буде створено міську систему програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля Києва, систему захисту від кіберзагроз, програмно-апаратний комплекс диспетчеризації в житлово-комунальному господарстві, який забезпечить автоматизований та централізований прийом дзвінків.

Так, заплановано використання багатоканальних та відокремлених телефонних ліній на різні випадки (аварійна ситуація, звичайне звернення тощо), керування ліфтами будинків, регулювання освітлення у під’їздах будинків, прийом та реєстрація всіх звернень киян за телефоном чи електронними засобами оповіщення, контроль за виконанням звернень громадян працівниками житлово-комунальних служб.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]