Версія для людей із вадами зору

Електронний QR-квиток дозволить мінімізувати контакти з готівкою у транспорті

19 березня 2020 року, 13:34

Через карантинні заходи міська влада закликає киян залишатися вдома та максимально обмежити користування громадським транспортом. Але якщо є така нагальна потреба, аби убезпечити себе та зменшити соціальні контакти, а також контакти з пристроями та готівкою, можна скористатися електронним QR-квитком. Його можна згенерувати на екрані смартфону.

У транспорті необхідно піднести екран телефону з QR-квитком до валідатора, дочекатися звуку та натиснути кнопку «Підтвердити використання».         

Електронний разовий QR-квиток можна придбати:

Розділ «Придбати QR-квиток» на головній сторінці застосунку, обираємо кількість квитків, сплачуємо банківською карткою. Після цього QR-код квитка з’явиться у розділі «Мої квитки». Якщо відкрити розділ, автоматично відкриється актуальний QR-квиток.

Необхідно увійти у власний кабінет, відкрити розділ «Каталог послуг», обрати «Транспортні послуги» → «Електронний квиток» → «Мої квитки» → «QR-квиток» → «Придбати» → «Додати до кошика». Придбаний QR-квиток буде доступний в особистому кабінеті. Його можна завантажити, роздрукувати або переслати на електронну пошту.

  • за допомогою чат ботів Kyiv Pay Bot і KyivMetroBot у Telegram та Facebook:

https://t.me/KyivPayBot;

https://t.me/KyivMetropolitenBot;

https://m.me/KyivPayBot;

https://m.me/KyivMetropolitenBot.

Щоб придбати QR-квиток за допомогою чат боту, потрібно обрати мову спілкування, прийняти умови оферти, дозволити надати свій номер телефону, до якого прив’язана банківська картка, обрати опцію «QR-квиток (Київ)», ввести кількість квитків, підтвердити сплату (комісія 3%), обрати картку. Після оплати у відповідь у месенджері надійде зображення з QR-квитком.

Нагадуємо, згідно з рішенням урядової комісії з техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та постановою Кабінету Міністрів, київський метрополітен припинив перевезення пасажирів із 23:00 17 березня. КП «Київпастранс» нагадав маршрути наземного транспорту, які дублюють лінії метрополітену.

Для упередження ситуації стрімкого розповсюдження коронавірусу міська влада закликає з розумінням та відповідальністю поставитися до обмежувальних заходів, введених у столиці, та дотримуватися простих рекомендацій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua