Версія для людей із вадами зору

Кияни можуть поповнити Kyiv Smart Card із мобільного рахунку

25 червня 2020 року, 10:04

Кияни все активніше користуються сервісом мобільних грошей для оплати послуг. Зокрема, для оплати проїзду в транспорті з мобільного рахунку. Окрім зручностей, сервіс надає і переваги користувачам.

«Сьогодні в Києві пасажири щодня користуються електронним квитком приблизно 700 000 разів. Безготівкова оплата – це прозорий механізм контролю обігу коштів і точний моніторинг пасажироперевезень для перевізників. Але головне, що для пасажирів – це сучасний інструмент зручного способу використання громадського транспорту. Е-квиток дозволяє економити час і кошти на поїздках», – розповів заступник директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА В’ячеслав Новохацький.

Він також додав, що кияни змогли на власному досвіді переконатися в ефективності кешлес-оплати завдяки кешбеку від «Київстар».

Завдяки акції «кешбек на проїзд», яка проходила у січні – лютому 2020 року, кількість активних користувачів сервісу оплати проїзду з мобільного рахунку збільшилася в два рази. Кожний третій власник Kyiv Smart Card відвідав платіжну сторінку сервісу money.kyivstar.ua. У рамках акції «кешбек на проїзд» абоненти «Київстар» при поповненні Kyiv Smart Card отримували кешбек на мобільний рахунок у розмірі 20% від суми поповнення. Акція була реалізована за підтримки Київської міської державної адміністрації.

«Коли ми запускали акцію з механікою кешбек, ми хотіли не просто дати знижку на проїзд, а й показати зручності і переваги оплати послуг із мобільного рахунку на прикладі оплати громадського транспорту. Столиця – не єдине місто, яке пропонує скористатися єдиним електронним квитком на проїзд у громадському транспорті. Ми і далі спільно з міською владою розвиватимемо культуру споживання цифрових послуг у населення і продовжимо будувати концепцію розумного міста», – прокоментував керівник департаменту мобільних фінансових сервісів «Київстар» Сергій Коптік.

Обсяг оплати транспорту мобільними абонентами з березня 2019 до березня 2020 року зріс у 40 разів.

Оператор системи е-квитка, КП ГІОЦ, у січні направив пропозиції іншим мобільним операторам щодо створення аналогічних сервісів для їх абонентів та очікує відповіді від них.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua