Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

КП «ГІОЦ»: Об’єктивна причина здійснювати обшук саме у підприємстві була відсутня

02 червня 2021 року, 16:36

Сьогодні, 2 червня, у приміщеннях, що використовуються КП «ГІОЦ», Державна фіскальна служба під керівництвом Київської міської прокуратури провела обшуки. Про це повідомляє комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

«При цьому, дозвіл надано на проведення обшуку з метою відшукування фінансово-господарської документації по ТОВ «ГЕРЦ» та ТОВ «ФК ГЕРЦ», а в мотивувальній частині ухвали взагалі фігурують обставини кримінального провадження щодо ПП «ТЕЙКІТ», яке зареєстроване в м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 18», – ідеться у повідомленні. Тож, як зазначають у комунальному підприємстві, об’єктивна причина здійснювати обшук саме у КП «ГІОЦ» була цілком відсутня.

На комунальному підприємстві зауважили, що процедуру збирання доказів також було порушено. «Адже згідно з вимогами КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя має право постановити ухвалу про проведення обшуку. А до КП «ГІОЦ» із тимчасовим доступом до речей та документів не звертались», – повідомили у КП «ГІОЦ».

Крім того, як зазначили у комунальному підприємстві, ухвалу видано із порушенням територіальної підсудності, оскільки Головне управління ДФС у м. Києві розташоване за адресою: вул. Шолуденка, 33/19, Шевченківський район, м. Київ.

Як наголошують у КП «ГІОЦ», візит ДФС був обумовлений заявами КП «ГІОЦ» до ГУ СБУ по м. Києву та області стосовно втручання ТОВ «ГЕРЦ» в роботу Е-квитка (листопад-грудень 2020 року), а також до ГУ НП України щодо втручання в роботу Е-квитка та ЖКГ (травень 2021 року).У зв’язку із чим ведуться реальні слідчі дії за заявами саме КП «ГІОЦ» щодо протиправних дій «ГЕРЦ».

У комунальному підприємстві висловили сподівання, що Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро України та Вища рада правосуддя вживатимуть необхідні дії для реагування відповідно до поданих заяв.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]