Минулого тижня київським метрополітеном скористалося майже 3,4 мільйона пасажирів
Минулого тижня, 4–11 липня, столичним метро скористалося майже 3,4 мільйона пасажирів, із яких 819 тисяч – пільговики. Про це повідомляє КП «Київський метрополітен».
Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у міжпік – 8-10 хвилин. Детальний графік руху і режим роботи станцій за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/103.
Як нагадує підприємство, сплатити за поїзд можна:
- транспортною карткою;
- Qr-квитком;
- Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
- безконтактною банківською карткою:
- мобільними додатками ApplePay та Google Pay.
Оператором оплати проїзду в громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення питань пасажири мають можливість телефонувати на гарячу лінію оператора: 044 366 55 55.
Минулого тижня фахівці «Київського метрополітену» проводили необхідні планові роботи. Зокрема, замінено 46 шпал, 11 брусів на стрілочних переводах та 62 метри рейок. Окрім цього, тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці «Золоті ворота»-«Театральна» та на станції «Контрактова площа».
Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється. Водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово.
Також нагадаємо, про роботу підземних станцій під час комендантської години з 23:00 до 05:00. Під час повітряної тривоги:
- при вході в метрополітен як укриття необхідно обов’язково мати документ-посвідчення особи;
- прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
- уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.
У столичному метрополітені закликали з розумінням ставитися та дотримуватися умов воєнного стану.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]