Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,8 мільйона пасажирів, із яких 1,1 мільйона – пільговики

10 вересня 2024 року, 12:26

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,8 мільйона пасажирів, із яких 1,1 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури. Зокрема, в цей період замінили 26 шпал, 16 брусів на стрілочних переводах та 55 шт. підкладки типу «метро».

На перегоні між станціями метро «Либідська» та «Деміївська» триває тестова обкатка поїздів і пусконалагоджувальні роботи. Наразі фахівці здійснюють перевірку та тестування всіх систем безпеки руху поїздів. Роботи тривають у посиленому режимі, аби найближчим часом «синя» лінія метрополітену відновила повноцінний рух між станціями «Героїв Дніпра» та «Теремки».

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 106 зупинок ескалаторів. Зокрема, 9 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 53 – для уникнення травмування, 39 – через потрапляння особистих речей. Закликаємо бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять 2:45–3:45 хвилини, а у міжпікові – 5:00–6:15 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Підприємство звертає увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху.

Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290

КП «Київський метрополітен» нагадує, що з 1 вересня проїзд у громадському транспортні, зокрема й в метрополітені для учнів знову безоплатний.

Для цього школяр має валідувати свій учнівський квиток у транспорті.

Щоб замовити учнівський квиток необхідно:

  • у застосунку Київ Цифровий вибрати сервіс «Замовлення учнівського»;
  • заповнити дані учня та замовити цифровий квиток;
  • щойно навчальний заклад підтвердить дані, ви отримаєте номер і пін-код учнівського;
  • додайте учнівський за номером і пін-кодом в акаунт учня в сервісі «Транспортна карта» та перетворюйте на цифровий.

Якщо немає смартфона, можна замовити пластиковий учнівський проїзний на додачу до цифрового у застосунку або за посиланням: https://scard.kyivcity.gov.ua.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]