Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Міський застосунок «Київ Цифровий» за один рік об’єднав понад 1 300 000 користувачів

07 лютого 2022 року, 17:53

У січні застосунок «Київ Цифровий» відзначив 1 рік із дня запуску. Наразі кількість користувачів у міському застосунку перевищує 1 300 000. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник голови КМДА Петро Оленич.

Із цієї нагоди користувачі застосунку «Київ Цифровий» отримали персоналізовані пуш-нотифікації з вітаннями та інформацією про те, коли зареєструвалися в застосунку та яким сервісом користувалися найчастіше.

«Публікуйте свій персональний пуш в соцмережах з тегом #яцифровий. Ті, в кого буде найбільше поїздок чи паркувань, отримають по фірмовому худі», – написав Оленич.

Детальніше про роботу застосунку розповів Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Олег Половинко.

За його інформацією, за весь час у застосунок додали понад 550 тисяч транспортних карт та придбали на них близько 50 мільйонів поїздок. QR-квитки купували близько 12 мільйонів разів, щоб оплачувати проїзд у міському транспорті з екрана смартфона.

Водії додали в застосунок близько 320 тисяч авто та оплачували паркування понад 185 тисяч разів. «Київ Цифровий» також ставав у нагоді у разі порушень – за евакуацію та інші штрафи водії сплачували понад 100 тисяч разів.

Від Центральної Диспетчерської Служби з питань ЖКГ у застосунку надійшло понад 300 тисяч сповіщень: про планові та аварійні роботи з електроенергією, водопостачанням та опаленням. Користувачі можуть брати участь в опитуванні щодо правдивості інформації від комунальних служб і впливати на їх роботу.

Кияни також взяли активну участь у голосуванні Громадського бюджету в застосунку. У «Київ Цифровий» за проєкти віддали близько 100 тисяч голосів.

«Київ Цифровий» об’єднує головні міські сервіси: поповнення транспортної карти, QR-квитки, оплату паркування, сплату штрафів, повернення евакуйованого авто, сповіщення від комунальних служб, голосування за проєкти Громадського бюджету. Усі сервіси працюють у форматі paperless, тобто без паперових документів і з безготівковою оплатою.

Сервіси продовжують удосконалювати та готують до релізу нові. «Київ Цифровий» доступний для безкоштовного завантаження на iOS та Android.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]