Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

На Південному мостовому переході завершуються роботи з капітального ремонту чергового деформаційного шва

26 квітня 2019 року, 10:59

На Південному мостовому переході завершуються роботи з капітального ремонту чергового деформаційного шва. Уже проведені роботи з його влаштування та бетонування, попереду – роботи з асфальтування. Про це повідомили у КК «Київавтодор».

Загалом конструкцією Південного мостового переходу передбачено 46 деформаційних швів, 21 з яких капітально відремонтовані упродовж 2016-2018 років. Цьогоріч ще 8 деформаційних швів будуть замінені на нові німецькі шви фірми «Mayer».

Як зазначають у комунальній корпорації, провести роботи на всіх деформаційних швах одночасно не є можливим, адже повне закриття мосту призведе до транспортного колапсу у місті. Тому щоб мінімізувати незручності і пришвидшити терміни виконання робіт, дорожники працюють на ділянці ремонту у цілодобовому режимі.

Наразі завершують роботи з ремонту деформаційного шва на опорі 19Л. попереду ремонт 6-ти деформаційних швів на в’їзді зі Столичного шосе (від мосту Патона). Зазначимо, що ремонт всіх 6-ти швів проводитиметься одночасно, рух транспорту під час виконання робіт буде частково обмежений

У «Київавтодорі» зазначають: щодня Південним мостом рухається близько 150 тис. автомобілів.

На момент проектування мосту не можливо було собі уявити, що кількість автотранспорту у столиці зросте в десятки разів, при цьому замість звичайних для 80-90 років XX сторіччя вантажівок 5-12 т київськими дорогами щодня будуть їздити вантажівки 40-60 т, а інколи і 80 т.

Як результат, дорожнє покриття на Південному мосту потребує ремонту, а враховуючи, що чимало років кошти на ремонт штучних споруд не виділялися, в останні 3-4 роки дорожники вимушені наздоганяти ремонтні роботи, які у плановому порядку повинні були бути проведені упродовж всіх років експлуатації мосту.

Довідково.

Конструкцією Південного мостового переходу передбачено 46 деформаційних швів, які з моменту здачі мосту в експлуатацію вже вичерпали свій ресурс і потребують капітального ремонту.

З 2016 року автодорівці, в рамках бюджетного фінансування, проводять роботи з їхньої заміни, зокрема у 2016 році замінено 6 швів, у 2017 році – 7 швів, у 2018 році – 8 швів. Цьогоріч заплановано  завершити роботи з заміни ще 8 швів.

Затори на Південному мостовому переході в години пік, в незалежності від проведення ремонтних робіт чи їх відсутності, наявно демонструють, що пропускна спроможність мосту вичерпана, тому добудова Подільсько-Воскресенського мосту, яка наразі триває у столиці, є вкрай важливою.

При цьому іншим надважливим питанням залишається будівництво Великої кільцевої дороги навколо Києва, якою їздитиме весь великовантажний та транзитний транспорт, а також дієва робота вагових комплексів. Адже на сьогоднішній день вантажівки 60-80 т, які постійно курсують як Південним мостовим переходом так і іншими об’єктами дорожньої інфраструктури, знищують дороги, мости, шляхопроводи, зводячи роботу дорожників нанівець.

Ремонт деформаційного шва на Південному мостовому переході

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]