Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

На проспекті Лобановського демонтовано 78 наземних рекламних засобів

14 серпня 2019 року, 15:23

На проспекті Валерія Лобановського демонтовано 78 наземних рекламних засобів. Про це повідомив начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

«На проспекті довжиною трохи більше 5 км донедавна налічувалось 124 біл-борди загальною площею 3416 кв. м. Демонтажні бригади трошки попрацювали – і наразі залишилось лише 46 скролів загальною площею 736 кв. м», – зазначив Олександр Смирнов.

Також начальник Управління наголосив, що проспект Валерія Лобановського входить у другу форматну зону.

«У цій зоні можливі лише сіті-лайти та скроли площею до 8 кв. м. Тим паче, проспект перетинається з Севастопольською площею, яка є розв’язкою, та на ній, згідно з Правилами розміщення рекламних засобів, неможливе розміщення жодних наземних рекламних засобів», – додав Олександр Смирнов.

На сьогодні у Києві залишився 4701 наземний рекламний засіб із понад 12 тисяч у 2015 році. Завдяки Правилам, незабаром у Києві максимальна кількість наземних конструкцій не перевищуватиме 4390 одиниць.

Нагадаємо, що впродовж 2018 року в Києві було демонтовано 16 805 рекламних засобів всіх типів.

Реформа у сфері розміщення реклами впроваджується завдяки Правилам розміщення рекламних засобів у м. Києві. Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність.

Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – крапки для їхнього монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП. У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/demontazh/. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, на сайті Управління з питань реклами КМДА кожного дня оновлюється інформація щодо включення до наказу про демонтаж рекламних засобів. Із відповідним переліком можна ознайомитись за посиланням. Також на сайті КП «Київреклама» можливо передивитися стан будь-якої рекламної конструкції (які дії були здійсненні щодо РЗ: направлені вимоги чи включені в наказ та очікують демонтаж) за цим посиланням.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]