На станції метро «Почайна» відкрили сервісний центр для пасажирів
На станції метрополітену «Почайна» (вихід до міської електрички) запрацював додатковий сервісний центр для пасажирів. Про це повідомили у КП «Київський метрополітен».
Фахівці сервісного центру допоможуть:
- перенести поїздки на нову картку;
- скласти заяву на перевірку некоректного спрацювання картки, у тому числі банківської;
- активувати картку киянина;
- отримати детальну інформацію та підібрати вигідний для тариф і спосіб оплати.
Для зручності пасажирів сервісні центри є на кожній лінії столичної підземки. Зокрема, на станціях «Політехнічний інститут», «Дорогожичі», «Дарниця» (новий вихід), «Майдан Незалежності» та «Хрещатик».
Усі сервісні центри метро працюють із 8:00 до 19:00 без вихідних, технічна перерва 12:00-12:30.
Нагадаємо, що у разі поповнення картки метро на 50 поїздок вартість кожної становить 6,5 грн. Оплатити разову поїздку пасажири можуть також із допомогою безконтактних банківських карток або мобільних додатків Google Pay та Apple Pay на жовтих турнікетах.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]