Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Новий сервіс «Київводоканалу»: передати показники лічильників тепер можна через Viber

14 березня 2017 року, 11:11

ПАТ «АК «Київводоканал» запроваджує ще один сучасний спосіб передачі показів лічильників – через «Viber». Для цього необхідно завантажити мобільний додаток на смартфон та додати у контакти номер: (044) 202-0202.

Для врахування даних у тексті повідомлення потрібно вказати:

  • номер особового рахунку;
  • адресу (вулиця, будинок, квартира);
  • попередні, поточні показники холодного та гарячого лічильників та різницю.

За наявності декількох приладів обліку, наприклад, холодної води, слід вказувати їхні номери та попередні/поточні показники кожного.

Також, як і раніше, показники лічильників можна передати через:

окрему графу «Поточні на дату сплати» у платіжному повідомленні;

  • за посиланням: http://vodokanal.kiev.ua, «Лічильники»/«Надати показники лічильників»;
  • автовідповідач «Київводоканалу»: (044) 202-0202 (після 20:00);
  • за телефоном Центру комунального сервісу (ЦКС): 247-4040;
  • центри обслуговування ЦКС (адреси та графік роботи на cks.kiev.ua/contacts) та «Київводоканалу» (http://vodokanal.kiev.ua, «Для дому»/«Центри з укладення договорів»).

Інформація про водоспоживання приймається з 10-го числа і до кінця поточного місяця.

«Київводоканал» просить мешканців не відкладати передачу показів на останній день, адже це призводить до перевантаження сайту, контакт-центру та може стати причиною неврахування даних у платіжці у наступному місяці.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]