Олексій Резніков: «До кінця року кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена»
До кінця року кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена. Про це заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков сказав вчора, 12 квітня, в ефірі радіо «Голос столиці».
«Люди обурені перенавантаженням рекламними носіями. Місто зараз схоже на смітник. Ми ведемо перемовини з операторами ринку, з Асоціацією зовнішньої реклами, щодо спільного реформування галузі. Київ не має бути перенасичений рекламою, її кількість повинна бути зменшена. Я оптиміст і ставлю в план протягом трьох місяців отримати нормотворчі акти, аби до кінця року місто змінилося з точки зору зменшення кількості реклами – це принципово і неминуче», – зауважив Олексій Резніков.
Заступник голови КМДА наголосив, що з точки зору обговорення і прийняття рішення має бути тригломерат – влада, учасники ринку та громадськість.
Олексій Резніков додав, що для операторів буде розроблено довідник-посібник з інформацією про те, які саме типи рекламних конструкцій дозволені з безпосередньою геолокацією – все це буде зафіксовано в паспортах вулиць.
Окрім того, серед ключових завдань – затвердження схеми розміщення, а також доопрацювання і корегування форматних зон.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]