Версія для людей із вадами зору

Олексій Резніков: «Місця для розміщення рекламних конструкцій мають розподілятися виключно на конкурсних засадах»

05 вересня 2016 року, 18:50

Завдяки введенню конкурсних умов корупційна складова та можливе «докладання руки» окремого посадовця та будь-який персоніфікований вплив на вибір компанії, якій надається місце для розміщення конструкції, зійде на «нуль». Такі переконання висловив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

«Ми пропонуємо однакові правила для всіх. Тоді всі гравці ринку зовнішньої реклами Києва на однакових умовах зможуть позмагатися за те чи інше місце для монтажу своєї конструкції, передбачене Правилами розміщення рекламних засобів», – повідомив Олексій Резніков.

За даними витягу з Єдиного державного реєстру, учасниками ГО «Асоціація операторів зовнішньої реклами України» (код ЄДРПОУ 39906839) є всього чотири оператори – «Перехід Аутдор», «Медіа Партнер-К», «РТМ-Україна» та «Прайм-Груп», які, за словами представників цієї ж Асоціації, контролюють 65% ринку зовнішньої реклами міста Києва. Олексій Резніков у свою чергу додав, що навіть подібні спроби монополізації вбивають розвиток галузі, оскільки відсутність конкуренції виключає стимули до вдосконалення.

Заступник голови КМДА повідомив, що міська влада запропонувала операторам зовнішньої реклами Києва спільну розробку правил та механізмів проведення конкурсу на розміщення рекламних засобів.

«Конкурсне середовище, конкурсні умови, будь-яка конкуренція – це найбільш справедливий механізм, коли правила прозорі і зрозумілі. Тому, аби уникнути спекуляцій на цю тему, ми запросили до розробки умов конкурсу представників ринку зовнішньої реклами, аби вони були зрозумілі та справедливі з точки зору бізнесу. Ми хочемо запровадити механізм розміщення рекламних засобів на конкурентних умовах після того, як мине строк дії останніх дозволів, і там, де конструкції передбачені новими правилами розміщення. Як кажуть самі оператори, щоб бізнесу пропонувались комерційно привабливі місця, що, звісно, не попадають до міських зон обмеження», – додав Олексій Резніков.

Також заступник голови КМДА відзначив поодинокі спроби Асоціації операторів зовнішньої реклами здійснити позаминулорічну обіцянку щодо саморегуляції. Проте, за його даними, заява операторів щодо самостійного скорочення кількості рекламних конструкцій на 30% не була реалізована.

«Ми маємо спробу саморегуляції ринку на прикладі Кловського узвозу – вул. Мечникова, де гравці ринку не дотримались ані визначених Правилами відстаней при встановленні конструкцій біля пішохідних переходів та перехресть, ані відстаней між рекламними конструкціями, і навіть не прибрали конструкції, що закривають світлофори та дорожні знаки. Але тут, принаймні, вони спробували діяти за погодженням міста», – розповів Олексій Резніков.

Другою спробою, за його словами, було впорядкування рекламних засобів на Дніпровському узвозі. «Це впорядкування взагалі не було погоджено з містом. Тому хотілося б нагадати операторам, що у разі, якщо вони переставлять там будь-яку конструкцію на нове місце, вона автоматично стає незаконною, оскільки встановлена без дозволів. Вкотре хочу закликати соціально відповідальних операторів до конструктивного діалогу та ефективної співпраці», – підсумував Олексій Резніков.

Новими Правилами розміщення рекламних засобів передбачається заборона на розміщення рекламних конструкцій на пішохідних та велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, а також ближче 10 м від перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів та виїздів до прилеглих (прибудинкових) територій, ближче 30 м від зупинок громадського транспорту та ближче 50 м від регульованих залізничних переїздів.

Нагадаємо, що за прогнозами Олексія Резнікова, нові правила розміщення зовнішньої реклами у столиці мають бути прийняті вже у жовтні. Раніше заступник голови КМДА повідомив, що восени поточного року буде проведено конкурс на заміщення вакантної посади директора КП «Київреклама».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua