Понад 8 тисяч киян подали заяви у ЦКС на повернення переплат у ПАТ «Київенерго»
Після переходу теплового комплексу столиці від ПАТ «Київенерго» в управління КП «Київтеплоенерго», яке відбулося 01.05.2018 року, у багатьох киян лишилися заборгованість та переплата за спожиті послуги тепла і гарячої води перед попереднім постачальником. І якщо борги киян разом із тепловим господарством перейшли у нове комунальне підприємство, то переплати клієнтів лишилися у ПАТ «Київенерго». Як вирішити питання заборгованості та переплати і за потреби провести перерахунок за послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання розповіла під час прес-брифінгу фінансовий директор КП «Київтеплоенерго» Катерина Саркісова.
Заборгованість ПАТ «Київенерго» перед ПАТ «НАК «Нафтогаз України» була прийнята містом за умови наявності джерела його погашення. 18 грудня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив реструктуризацію боргу, а суму, яка лишилася після реструктуризації, – 2,385 млрд грн, підприємство має сплатити протягом наступних 60 місяців. Єдиним джерелом погашення боргу є розрахунки споживачів, за заборгованість, яку вони свого часу накопичили перед ПАТ «Київенерго».
Заборгованість, якщо вона є у споживача, відображається у єдиному рахунку-повідомленні, починаючи з жовтня 2018 року окремим рядком, який обов’язково необхідно сплатити за вказаними реквізитами. Сплачені киянами кошти відразу ідуть на спецрахунки для погашення заборгованості перед ПАТ «НАК «Нафтогаз».
«Станом на 14 лютого КП «Київтеплоенерго» виконує угоду у повному обсязі – з жовтня до січня 2019 року погашено 213 млн гривень. Це стало можливим завдяки плановій та систематичній роботі зі споживачами, спрямованій на покращення платіжної дисципліни», – заначила Катерина Саркісова.
Якщо ж у киян лишається переплата у ПАТ «Київенерго», то їм необхідно звернутися із відповідною заявою до одного з міських відділень Центру комунального сервісу (ЦКС). У свою чергу, ЦКС збере повний пакет документів і передасть його на розгляд ПАТ «Київенерго».
«Переплата – це заборгованість приватного підприємства (ПАТ «Київенерго»), і вона могла бути не лише перед мешканцями, а й перед постачальниками палива, підрядними організаціями та іншими юридичними особами. Тому прийняти на себе зобов’язання виплати боргів приватного підприємства, місто не могло. Лише ПАТ «Київенерго» може перевірити у своїй базі і визначити – була переплата у клієнтів чи ні», – пояснила Катерина Саркісова.
Фінансовий директор КП «Київтеплоенерго» пояснила, що коли людина пише заяву в ЦКС – вона робить перший крок, щоб компанія розглянула її звернення і прийняла рішення щодо повернення переплати. Місто контролює це питання, але остаточне рішення приймає ПАТ «Київенерго».
«У нас уже є приклади коли люди неправомірно зверталися за перерахунком, тобто насправді у них не було переплат, і є люди, які вже подали заяви у ЦКС та отримали переплачені кошти. Тому якщо є питання, необхідно обов’язково оформити свою заяву», – сказала Катерина Саркісова.
Наразі кияни подали до ЦКС уже 8210 заяв щодо переплати перед ПАТ «Київенерго» (3617 заяв щодо централізованого опалення та 4593 заяв щодо гарячого водопостачання) на загальну суму 8,7 млн грн. Станом на 14 лютого вже проведено перерахунок та повернуто киянам переплат на загальну суму 118 тис. грн.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]