Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Соціальний проект «Картка киянина» продовжує працювати, незважаючи на проблеми з банком-партнером – Геннадій Пліс

06 квітня 2016 року, 15:21

Мерія продовжуватиме працювати з проектом «Картка киянина» незалежно від ситуації, що склалася з банком «Хрещатик». Як і раніше, картка працює як квиток, як дисконт у торговельних і аптечних мережах та ідентифікатор особистості, лише її платіжна функція заблокована. У КМДА закликають із розумінням поставитися до ситуації та звернутися за перевипуском до «Ощадбанку», куди передали її на обслуговування. За словами першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Геннадія Пліса, ця фінансова установа готова здійснити перевипуск у найкоротші строки за умови наявності тільки паспорта та коду.

«У будь-якому відділенні «Ощадбанку» ви можете подати заявку на перевипуск. Так, це займе певний час, у відділення доведеться завітати двічі, і зараз ми працюємо з менеджментом банку для того, щоб спростити цю процедуру до одного візиту», – зазначив Геннадій Пліс.

Він також застеріг мешканців столиці від оплати комунальних послуг за квитанціями, в яких вказані реквізити «Хрещатика».

«Якщо в платіжці написано «банк Хрещатик», то оплату за цим рахунком здійснювати не треба, бо перераховувати гроші на неплатоспроможний банк – це ризик», – пояснив Геннадій Плис.

Перший заступник голови КМДА також повідомив, що через ситуацію із «Хрещатиком» платіжки можуть прийти киянам додому із запізненням у кілька днів.

Нагадаємо, що вчора, 5 квітня, НБУ відніс банк «Хрещатик» до неплатоспроможних і ввів у ньому тимчасову адміністрацію.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]