Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Столична служба зайнятості запустила нові сервіси для зручного пошуку роботи

19 липня 2018 року, 16:50

Служба зайнятості запровадила нові електронні сервіси із надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям із використанням інтернет-технологій. Про це повідомили у прес-службі відомства.

 «Державна служба зайнятості України прагне зробити послуги максимально доступними та комфортними, тому ми активно впроваджуємо електронні сервіси для роботи з клієнтами», – розповів директор Київського міського центру зайнятості Віктор Білич.

За його словами, прикладом цього є відкриття на початку року нового веб-сайту Державної служби зайнятості України «Єдине соціальне середовище зайнятості» (https://www.dcz.gov.ua), який відтепер має більш зручний та зрозумілий інтерфейс, надає можливість швидкого пошуку вакансій та резюме в усій Україні.

«Ми працюємо над урізноманітненням та збільшенням кількості послуг, які має змогу отримати кожен охочий: як роботодавець, так і безробітний. Тому ми застосовуємо сучасні онлайн-сервіси, сучасні форми, методи і підходи до роботи», – зауважив Віктор Білич.

Так, за його словами, для оперативної та вигідної співпраці роботодавців зі службою зайнятості є можливість створення «Електронного кабінету роботодавця», який зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців із цією службою.

Такий кабінет є, власне, персональним автоматизованим робочим місцем, що надає можливість роботодавцям подати звітність до центру зайнятості у режимі онлайн, переглянути стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, а також перевірити актуальність реквізитів свого підприємства, що є у базі служби.

Окрім цього, «Електронний кабінет» допомагає роботодавцю здійснити  моніторинг договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру і працевлаштування після професійного навчання, переглянути актуальні резюме шукачів роботи та виконати безліч інших функцій.

Віктор Білич поінформував, що для створення власного електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуг на сайті Державної служби зайнятості.

Для тих, хто шукає роботу, створено «Електронний кабінет безробітного». Тут зареєстрований безробітний має змогу створити власне резюме, підібрати роботу, ознайомитися із інформацією про тимчасову зайнятість та можливості професійного навчання. Завдяки електронній черзі реєстрації можна дистанційно записатись на прийом до спеціаліста будь-якого центру зайнятості, обравши мету, дату та годину візиту. 

Директор центру зазначив, що власник кабінету може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості, дізнатися про її заходи, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги з безробіття.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]