Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Центральну частину Києва почали звільняти від реклами

11 травня 2017 року, 15:06

Днями розпочата реалізація пілотних проектів із впорядкування розміщення рекламних конструкцій у столиці.

Міська адміністрація спільно з операторами ринку розробили та визначили низку вулиць, на яких буде реалізовано перші пілотні проекти із впорядкування розміщення рекламних конструкцій (у межах від площі Льва Толстого до площі Контрактової). До проекту увійшли вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Володимирський узвіз, Боричів узвіз, Поштова площа, Сагайдачного.

«Я завжди казав, що реального результату можна досягти лише у співпраці. Оператори, які долучилися до реформи – це соціально відповідальний бізнес, якому не байдуже місто та кияни. Вже сьогодні мешканці Києва, гості можуть спостерігати як наше місто змінюється. Частина Хрещатику, Володимирський узвіз, вулиця Сагайдачного вже вільні від засилля зовнішньої реклами. Реалізація пілотних проектів продовжується. На вулицях, що увійшли до пілотів, кількість конструкцій зменшена в 4 рази – із існуючих 268 до 71 конструкції. На прикладі цих вулиць ми побачимо, яким Київ стане вже протягом найближчих року-півтора, після розроблення та впровадження схем вулиць. Завдяки прийнятим правилам розміщення зовнішньої реклами усі гравці ринку працюватимуть на однакових засадах, без будь-яких преференцій. Умови мають бути однаковими для всіх», –сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Реалізація пілотних проектів передбачає демонтаж усіх конструкцій, які не відповідають вимогам, та встановлення конструкцій узгодженого типу в дозволених місцях. Оператори, власники рекламних засобів, що розміщені в зоні проектування, вже розпочали роботи з демонтажу конструкцій і підготовчі роботи для монтажу нових. Для виконання цього проекту необхідно виготовити та змонтувати 56 одиниць конструкцій сучасного типу на загальну суму близько 4 млн грн. Загальний обсяг інвестицій у проект для операторів із врахуванням усіх робіт і зобов’язань за контрактами складає понад 5 млн грн.

«Оператори, члени Асоціації, зацікавлені в якомога швидшій розробці та реалізації вуличних схем на всій території міста, оскільки результатом реалізації цього проекту стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа. Місто вже давно потребувало рішучих змін і впорядкування у сфері розміщення рекламних засобів, і наразі ми маємо спільно розроблений документ, який дозволить разом навести лад і зробити Київ гарним і безпечним», – зазначила голова Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксана Поліщук.

 

Довідково.

Схеми розміщення рекламних конструкцій – публічні карти міського простору з чітким визначенням на них місць розміщення і типів рекламних конструкцій. Схеми розробляються на виконання вимог нових Правил, які 20 квітня були затверджені депутатами Київради. Завдяки впровадженню схем буде впорядковане розміщення зовнішньої реклами та створені сприятливі умови для збільшення обсягів інвестування у провадження новітніх технологій рекламних засобів. За рахунок розробки та реалізації схем кількість реклами скоротиться, місця розташування конструкцій і їхній зовнішній вигляд буде змінено таким чином, щоб вони максимально органічно вписувалися в міське середовище та не перешкоджали руху водіїв і пішоходів. Рекламні засоби не тільки у нормативних актах, але й на ділі будуть елементами благоустрою.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua