Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У касах столичного метрополітену встановили банківські термінали

13 листопада 2018 року, 14:15

Столична підземка у партнерстві з «УкрСиббанком» запустила у роботу банківські термінали у касах станцій. Тепер пасажири зможуть придбати та поповнити картку метро або проїзний квиток без використання готівки. Про це повідомили у КП «Київський метрополітен».

Період технічного налаштування триватиме із 13 до 24 листопада, після чого проект перейде у режим повноцінного функціонування.

У метрополітені також звертають увагу, що оскільки жетон виводиться з обігу, через термінали цей засіб оплати не реалізовуватиметься. Також допрацьовується функція запису MetroPass. Наразі вона доступна на станції «Кловська».

«Розширення можливостей зручної оплати проїзду разом із надійними партнерами – важливий напрям розвитку якості послуги для нашого пасажира. Нагадаю, що київський метрополітен став 5-м у світі, де можна розрахуватися банківською карткою безпосередньо на турнікеті», – повідомив керівник столичної підземки Віктор Брагінський.

Він також зазначив, що за час проекту уже опрацьовано 40 мільйонів платежів

Нагадаємо, що київським метрополітеном щодня користується 1,5 млн пасажирів. За об’ємом перевезень він входить у топ-25 світових підземок.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]