Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Київраді провели семінар щодо здійснення допорогових закупівель у системі «Прозорро»

29 травня 2017 року

У Київраді провели семінар щодо здійснення допорогових закупівель у системі «Прозорро» 

У Київській міській раді провели семінар з підготовки, організації та проведення допорогових закупівель з використанням електронної системи «Прозорро». 

Через громадські приймальні депутатів Київради реалізовуються Програма вирішення депутатами соціально-економічних проблем, передвиборчі програми та доручення виборців.

Видатки на дані цілі передають приймальням, які, у свою чергу, є одержувачами бюджетних коштів у розмірі передбаченого річного плану.

«Вони самостійно складають плани використання бюджетних коштів та погоджують їх у головного розпорядника, забезпечують цільове використання, складають та подають звітність, а також несуть повну відповідальність за свою фінансову діяльність. Оскільки у нас відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», існує потреба здійснювати допорогові закупівлі, ми вирішили провести семінар з їх застосування в системі електронних майданчиків», - розповіла заступник начальника управління – начальник відділу фінансового забезпечення розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Київради Яна Сагайдак. 

Під час семінару фахівець з тендерних закупівель електронного майданчику «Е-Тендер» Катерина Козачок розповіла учасникам про особливості створення оголошень на електронних майданчиках, формування планів закупівель, а також ознайомила з основними нововведеннями закону «Про публічні закупівлі».

«Ми йдемо у Європу, тож маємо користуватись європейською практикою закупівель. Київ дуже швидко адаптувався до системи «Прозорро», побачив переваги, і уже демонструє суттєву економію. Це, зокрема, можна було побачити під час «Євробачення», - підкреслила експерт. 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]